Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Будянська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04396578 |
Місцезнаходження: | 62456, Україна , Харківська обл., смт Буди, пров.Садовий,1 |
Контактна особа: |
Грітчина Валентина Мелентіївна +380577460318 bydyanskiy_ps_2015@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 липня 2020 20:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 липня 2020 20:55 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 липня 2020 20:55 |
Початок аукціону: | 20 липня 2020 13:38 |
Очікувана вартість: | 1 011 582,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 115,82 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:16700000-2: Трактори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 липня 2020 20:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 липня 2020 20:51 |
Додатки до ТД.doc | |
02 липня 2020 20:51 |
Тендерна документація трактор.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-08-18-000007 ● 8e44f7679dbe477a892d3f83b8a1aa45
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 серпня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 серпня 2020 16:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.08.2020 №167
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 18.08.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 18.08.2020 № 167
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу.
11 UA-2020-07-02-002718-c 02.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від Будянської селищної ради 04396578, Україна, смт Буди, пров.Садовий,1 ЗАПЕРЕЧЕННЯ на висновок від20 серпня 2020 про результати моніторингу закупівлі «Трактора КИЙ 14102 з переднім ведучим мостом балочного типу (або еквівалент) з додатковим обладнанням» (Інформація про оприлюднення: eafc67b802164f90b356c4bac27359f4, 2020-07-02) На підставі наказу від 18.08.2020 №167 ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ проведено моніторинг закупівлі UA-2020-07-02-002718-c. Відповідно до висновку під час проведення закупівлі встановлено порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VII (редакція від 19.04.2020) (далі- Закон, Закон №922), з якими неможливо погодитись виходячи з наступного: 1. Моніторингом питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено, що оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову (мови), якою повинні готуватися тендерні пропозиції. Проте, Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490, який був чинним до 17.07.2020, затверджена форма оголошення про проведення відкритих торгів, яка була обов’язковою на момент проведення торгів, у якій відсутня графа щодо мови, тому порушення з боку Замовника відсутні.Крім того, на авторизованому електронному майданчику був відсутній відповідний функціонал, який визначений згідно із технічним завданням ДП «ПРОЗОРРО», даний пункт був технічно нереалізований ДП "Прозорро" та їх технічними фахівцями не було внесено відповідні технічні зміни у центральну базу даних та не приведено її у повній мірі до відповідності змін до форми оголошення про проведення відкритих торгів, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21.03.2019 № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490», який був чинним до 17.07.2020 р.Причому слід зазначити, що замовник, згідно ст. 10 Закону, через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю у т. ч. оголошення про проведення процедури закупівлі. Будянська селищна рада зареєстрована на авторизованому електронному майданчику «Держзакупівлі.Онлайн» (https://www.dzo.com.ua/), що входить до системи публічних закупівель ProZorro та здійснює публікацію оголошень за допомогою наявного функціоналу та технічних можливостей, що надані даним авторизованим електронним майданчиком. Функціонал даного майданчику реалізований так, що виключає можливість подання оголошень замовниками без заповнення ними обовязкових граф екранної форми оголошення, що передбачені Законом та чинними нормативно-правовими актами та як наслідок має виключати можливість допущення замовниками порушень. Враховуючи вищезазначене, порушення закону відсутні, як і відсутній механізм усунення нібито встановлених порушень. 2. Моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що визначений Замовником кваліфікаційний критерій підпунктом 6 пункту 1 Додатку 6 до тендерної документації, довідка у довільній формі про досвід виконання аналогічних договорів за минулий період (рік), не відповідає вимогам пункту 3 частини другої статті 16 Закону. Зазначений критерій повинен мати назву: «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Зазначене є порушенням Замовником пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Проте, при проведенні моніторингу не враховано наступне: у п. 5 розділу 3 Тендерної документації (надалі також ТД) передбачено, що Перелік документів, що подаються учасником для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та інші вимоги відповідно до ст.16, 17 Закону зазначені в додатку 6. Для підтвердження своєї відповідності вимогам, установленим статтею 17 Закону, учасник процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції подає документи відповідно до додатку 6 до тендерної документації. Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону України Про публічні закупівлі. У Додатку № 6 зазначено, що для підтвердження інформації відповідності кваліфікаційним критеріям надається, зокрема надається Довідкау довільній формі про досвід виконання аналогічних договорів за минулий період (рік)та надається копія одного аналогічного договору (з усіма додатками, зазначеними у договорі та з усіма актами здачі-приймання товару) за 2019 або 2020 рік. Відповідно до ч.1- 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VII Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Тобто, законодавство надає правоЗамовнику вимагати від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема досвіду виконання договорів, проте не вимагає дослівного дублювання у назві довідки положень ст. 16 Закону, тому порушення з боку Замовника відсутні. 3. В ході моніторингу питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «ТД «Комунальна техніка» не відповідає вимогам тендерної документації. Так, згідно вимог, зазначених у додатку 4 до тендерної документації, учасник з мінімальною ціною, після процедури «Електронний аукціон», повторно протягом одного робочого дня зобов’язаний розмістити в електронній системі закупівель тендерну пропозицію (згідно Додатку №4) приведену у відповідність до показників за результатами проведеного електронного аукціону. Проте, ТОВ «Торговий дім «Комунальна техніка» після процедури «Електронний аукціон» тендерну пропозицію повторно не надано. Згідно із частиною першою статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. При цьому, відповідно до частини 3-6 статті 17 Закону Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Такими підставами, відповідно є: відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією; фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура; службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми; учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника. Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Крім того, в системі Prozorro встановлені обмеження на завантаження будь-яких документів Учасником після завершення аукціону, але до визначення Переможця процедури закупівлі. Згідно з Законом України “Про публічні закупівлі” тендерна пропозиція має бути подана на етапі подання тендерної пропозиції. Відповідно до частини 6 статті 26 Закону Тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель. Відповідно до наданих ДП «Прозорро» розяснень від 14.05.2020 року(https://prozorro.gov.ua/news/shchodo-nemozhlyvosti-zavantazhuvaty-dokumenty-pislya-aukcionu-do-obrannya-peremozhcya): іноді Замовники вимагали від Учасників закупівлі підвантажувати документи на етапі після аукціону, але до прийняття рішення про визначення Переможця. Зауважимо, що така вимога не відповідає нормам Закону України “Про публічні закупівлі” і наразі у Учасника процедури закупівлі відсутня технічна можливість підвантажити документи після аукціону та до визначення Переможця. Таким чином, Законодавством не передбачено надання переможцем торгів будь-яких інших документів, окрім визначених статтею 17 Закону №922. Тому, відсутні порушення в цій частині. 4. Моніторингом встановлено, що вимогами пункту 3 додатку 5 до тендерної документації до учасників встановлена вимога, що вся технічна документація на машину повинна бути на українській мові. Проте, надані у складі тендерної документації технічні характеристики подрібнювача відходів деревини та фронтального навантажувача (файл «9.Зображення та технічні характеристики.pdf») не містять перекладу українською мовою. Відповідно до Положення від 04.07.2003 № 281 “Про затвердження Положення про технічне обслуговування устаткування гірничодобувних підприємств» Машина — комплекс механізмів, призначений для виконання корисної роботи, пов'язаної з процесом виробництва, транспортування, перетворення енергії. Тобто, саме Трактор КИЙ-14102 є машиною. Технічна документація на Трактор КИЙ-14102 (арк. 1 додатку) надано українською мовою. Вимоги до технічної документації на додаткове обладнання не встановлено. Тому, відсутні порушення в цій частині. 5. Крім того, моніторингом встановлено, що згідно вимог пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації (сторінка 7), скан копії, надані учасником у складі тендерної пропозиції, повинні бути належної якості і мати високий рівень чіткості та пункту «г» додатку 6 до тендерної документації, якість скан-копій повинна дозволяти замовнику детально вивчити кожен із наданих документів. Однак, ТОВ «Торговий дім «Комунальна техніка» надано договір № 146 від 24.09.2019 року, пункти 6.2.4 та 11.3 якого не мають належної якості та високого рівня чіткості зображення, що не дає змоги у повній мірі ознайомитись з зазначеним договором. Проте, відповідно до ТД, скан копії повинні бути належної якості та мати високий рівень чіткості, що забезпечить можливість коректно прочитати документ. Скан копія договору№ 146 від 24.09.2019 року надає можливість коректно прочитати договір та встановити його зміст. Тому, відсутні порушення в цій частині. Враховуючи наведене, порушення закону відсутні, як і відсутні шляхи усунення нібито встановлених порушень. Крім того, трактор КИЙ 14102 з переднім ведучим мостом балочного типу з додатковим обладнанням поставлено ТОВ «ТД «Комунальна техніка» на адресу селищної ради, відповідно до умов тендерної документації та у визначений нею строк, що підтверджується відповідним Актом приймання – передачі. Відповідно до ч. 8-9 ст.8 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. У разі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що цей орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що були усунуті замовником відповідно до висновку На підставі вищевикладеного, ПРОШУ: 1. Підтвердити факт відсутності порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, враховуючи наведенні у запереченнях підстави.
2020-08-27 18:35:54
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 вересня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 липня 2020 13:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КОМУНАЛЬНА ТЕХНІКА" |
1 011 300,00
UAH з ПДВ
|
1 011 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Фотон-Україна" |
1 011 453,60
UAH з ПДВ
|
1 011 453,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КОМУНАЛЬНА ТЕХНІКА" #39588481 |
Переможець |
1 011 300,00
UAH з ПДВ
|
24 липня 2020 10:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 серпня 2020 14:42
|
доп угода 3-1.jpg | зміни до договору |
18 серпня 2020 16:13
|
доп угода 3.jpg | зміни до договору |
18 серпня 2020 16:13
|
Електронний підпис | укладений |
17 серпня 2020 09:20
|
доп уг20001.PDF | зміни до договору |
17 серпня 2020 09:17
|
Електронний підпис | укладений |
14 серпня 2020 15:09
|
SKMBT_C22420081414340.pdf | зміни до договору |
14 серпня 2020 15:04
|
Електронний підпис | укладений |
11 серпня 2020 16:01
|
Договір | зміни до договору |
11 серпня 2020 15:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення предмету договору |
Номер договору про закупівлю: | 275 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення предмету договору та дія поставки товару |
Номер договору про закупівлю: | 275 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Усунення помилки зазначення терміну поставки товару |
Номер договору про закупівлю: | 275 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |