Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Столи офісні з перегородками
Очікувана вартість
51 300,00 UAH
UA-2020-07-02-002678-a 5e1f2e966fc04239a632e2e5bc82a5d6
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кондратенко Ольга Георгіївна

380672342167 Olha.Kondratenko@kyivtv.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство Київської міської ради "Телекомпанія "Київ"
Код ЄДРПОУ: 25195855
Вебсайт: http://www.kievtv.com.ua/
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 36
Контактна особа: Кондратенко Ольга Георгіївна
380672342167
Olha.Kondratenko@kyivtv.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2020 11:08
Звернення за роз’ясненнями: до 08 липня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 липня 2020 20:00
Очікувана вартість: 51 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 260,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 штуки
Столи офісні з перегородками: 1) Прямий офісний стіл J1.00.12.P (довжина 1200 мм., Глибина 700 мм., Висота 750мм)на прямих металевих «П» опорах серії меблів «Джет» для формування робочих місць персоналу з заглушками для кабелю – 20шт
2) Перегородка на стіл J8.00.12 (довжина 1196 мм, для столів серії «Джет» , для формування робочих місць персоналу – 10шт
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Глибочицька, 17М
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата ціни Договору Продавцю здійснюється в безготівковому порядку, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Продавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Покупцем видаткової накладної та за наданим Продавцем рахунком. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за Товар здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 липня 2020 20:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ БІЗНЕС МЕБЛІ" 50 643,00
UAH з ПДВ
50 643,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ БІЗНЕС МЕБЛІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ БІЗНЕС МЕБЛІ"
#43613019
Переможець 50 643,00
UAH з ПДВ
20 липня 2020 18:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 липня 2020 18:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ БІЗНЕС МЕБЛІ"
#43613019
50 643,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 12:13
Електронний підпис укладений
27 липня 2020 18:07
Електронний підпис укладений
27 липня 2020 18:06
Dogovir 231(2).pdf укладений
27 липня 2020 18:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 50 643,00
UAH (в тому числі ПДВ 8 440,50 UAH)