Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт адміністративного приміщення Луцького відділу обслуговування громадян (сервісний центр) управління обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України у Волинській області
Очікувана вартість
596 000,00 UAH
UA-2020-07-02-002575-c 2803e14987864ab7842511b3ebdcb9e2
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яринюк Роман Миколайович

+380332770817 gu@vl.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України у Волинській області
Код ЄДРПОУ: 13358826
Місцезнаходження: 43026, Україна , Волинська обл., місто Луцьк, вул. Кравчука, 22-в
Контактна особа: Яринюк Роман Миколайович
+380332770817
gu@vl.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2020 17:33
Звернення за роз’ясненнями: до 08 липня 2020 17:38
Оскарження умов закупівлі: до 14 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 липня 2020 17:38
Очікувана вартість: 596 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 980,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
137 послуга
Капітальний ремонт адміністративного приміщення Луцького відділу обслуговування громадян (сервісний центр) управління обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України у Волинській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43005, Україна, Волинська область, м.Луцьк, проспект Грушевського, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 3 Банківські 70
Підписання договору Аванс 3 Банківські 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 липня 2020 17:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2020 17:33
ТД капіт ремонт Грушевського .doc
02 липня 2020 17:33
ТД капіт ремонт грушевського.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

терміни виконання робіт
Дата подання: 06 липня 2020 15:35
Дата відповіді: 09 липня 2020 13:04
У Вас вказаний строк виконання робіт не пізніше 31 серпня 2020 року.,а також вказано :1.Строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не перевищує п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, 2.У разі визначення нас переможцем торгів, ми беремо на себе зобов’язання у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір надати документи, передбачені відповідною тендерною документацією та підписати Договір із Замовником, проект якого наведено у Додатку 2 до тендерної документації, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю та не раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. 5. Зазначеним нижче підписом ми підтверджуємо повну, безумовну і беззаперечну згоду з усіма умовами проведення процедури закупівлі, визначеними у тендерній документації, у тому числі з умовами, які передбачають розкриття конфіденційної інформації. починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.ЗАГАЛЬНА кількість днів від початку аукціону до підписання договору на закупівлю становить ,в залежності від кількості учасників: від 30 до 50 днів .Починаючи з 20 липня 2020року(аукціон), цей строк закінчиться з 20 серпня 2020(мінімальна кількість днів) по 10 вересня 2020р. ДАЙТЕ ПОЯСНЕННЯ НА ЗАПИТАННЯ :ЯКИМ ЧИНОМ МОЖНА ЦІ РОБОТИ ВИКОНАТИ ДО 31 серпня 2020р.,навіть при максимальному одночасному звільненню усіх кабінетів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику дякуємо за запитання.
Строки розгляду тендерних пропозицій та укладання договору про закупівлю визначені замовником відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі”. Продовження строку розгляду тендерної пропозиції є лише правом замовника і не обов’язково буде реалізовано замовником на практиці.
Електронною системою закупівель призначено аукціон на 20 липня. Виходячи з вимог Закону переможець, найімовірніше, буде визначений до 25 липня. Відповідно до Закону договір може бути укладено не раніше ніж через 10 днів, тобто 06-07 серпня за умови максимального сприяння переможця договір може бути укладено.
Таким чином, у переможець процедури закупівлі матиме не менше 20 днів на виконання робіт. Замовник вважає такий строк достатнім. Звертаємо вашу увагу, що подаючи тендерну пропозицію учасник погоджується з усіма вимогами замовника, в тому числі зі строками виконання робіт.
Технічне завдання
Дата подання: 07 липня 2020 03:12
Дата відповіді: 09 липня 2020 13:04
Пункт Учасник також додатково надає: 2. Копію кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника в частині кошторисної документації; Питання- для чого копія сертифіката інженера - проектувальника, оскільки для створення кошторису на капітальний або поточний ремонт вимагається лише дотримуватись розцінок згідно ДСТУ(їх автоматично проставить Авк)? Вам потрібно розробити проектну документацію? Чи зробити ремонт? А також вимога підписання документів інженером-проектувальником є недоречною та суперечить чинному законодавству. Прошу внести зміни в технічне завдання до закупівлі. Пункт "Кошторисна документація повинна бути розрахована на суму закупівлі за результатами аукціону на виконання робіт згідно діючих нормативних документів в галузі будівництва. (очікувана вартість поточного ремонту 80 000,00 грн, капітального — 596 000,00 грн)" - в умовах закупівлі початкова вартість закупівлі 596 000,00 грн . Прошу Вас розяснити суму в 80 000,00 поточного ремонту. Як видно з умов тендеру мова йде за капітальний ремонт, іншого лоту(поточного ремонту) в закупівлі не має. Надайте розяснення. Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику дякуємо за запитання.
Предметом закупівлі є капітальний ремонт. Зазначення вартості поточного ремонту є технічною помилкою замовника. Тому суму в 80 000,00 гривень до уваги брати не потрібно. Кошторисна документація має бути розрахована на суму закупівлі, а саме 596 000,00 гривень.
Замовником встановлена вимога щодо надання кошторисної документації, оскільки це необхідно замовнику для подальшого звітування щодо проведення ремонту. Вимога підписання документів інженером-проектувальником жодним чином не суперечить чинному законодавству та не дискримінує учасників. Замовником встановлювалася ця вимога неодноразово та виконувалася учасниками процедури закупівлі.
Таким чином, замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації.
Технічне завдання
Дата подання: 08 липня 2020 11:09
Дата відповіді: 13 липня 2020 15:50
До Пункту 15.Заповнення дверних прорізів готовими дверними блоками площею більше 3 м2 з металопластику у кам’яних стінах -8,7м2. Прошу надати пояснення про кількість дверей які будуть встановлені. Розміри дверей. Колір дверей. Наявність замків. Двері глухі чи зі склом(скло матове чи прозоре). Наявність доводчика. Тому, що з вашого технісного завдання випливає встановлення одного дверного блоку розміром 8,7м2. Якщо це так то пітвердіть. Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику дякуємо за запитання.
В додатку 1 до тендерної документації Замовником надано повний перелік робіт, що необхідно виконати із зазначенням реальних обсягів робіт. Наданої замовником інформації достатньо для розуміння обсягів і видів робіт та оцінки потенційними учасниками можливості виконати ремонтні роботи.
Додатково деталізувати обсяги і види робіт замовник не вважає необхідним.
Технічне завдання
Дата подання: 08 липня 2020 11:39
Дата відповіді: 13 липня 2020 15:49
До пункту 17. Мурування зовнішніх простих стін із керамічної, силікатної або порожнистої цегли при висоті поверху до 4 м. ЧИ дійсно мурується, зовнішня стіна . Якщо так то чому відсутнє її подальше облаштування і оздоблення.
Відповідь: Шановний учаснику дякуємо за запитання.
Повідомляємо, що Замовником під час підготовки технічного завдання допущено помилку. В пункті 17 додатку 1 до тендерної документації мова має йти про мурування внутрішніх стін, а не зовнішніх. Врахуйте зазначене при формуванні тендерної пропозиції.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 липня 2020 17:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ЛЕЩИНСЬКИЙ МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ 596 000,00
UAH з ПДВ
596 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 липня 2020 16:28
Електронний підпис
18 липня 2020 16:14
Цінова пропозиція.pdf
18 липня 2020 16:14
Сертифікат.docx
18 липня 2020 16:14
пл. податку.jpeg
18 липня 2020 16:14
Ліцензія.jpeg
18 липня 2020 16:13
Додаток до ліцензії.jpeg
18 липня 2020 16:13
Договір_351.docx
18 липня 2020 16:13
Договір_241.docx
18 липня 2020 16:13
Договір_55.docx
18 липня 2020 16:13
Договір _12.docx
18 липня 2020 16:13
Довідка п2ч.1ст17.jpeg
18 липня 2020 16:13
Довідка п.13ч.1ст17.jpeg.jpeg
18 липня 2020 16:13
Довідка п.12ч.1ст17.jpeg
18 липня 2020 16:13
Довідка п.8ч.1ст17.jpeg
18 липня 2020 16:13
Довідка п.6ч.1ст17.jpeg.jpeg
18 липня 2020 16:13
Довідка п.5ч.1ст17.jpeg.jpeg
18 липня 2020 16:13
Довідка п.3ч.1ст17.jpeg.jpeg
18 липня 2020 16:13
Витяг.jpeg
18 липня 2020 16:13
виписка.docx

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ЛЕЩИНСЬКИЙ МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ

Інформація про відміну

Дата відміни
18 липня 2020 17:38
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій