Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень
Очікувана вартість
9 860,00 UAH
UA-2020-07-02-002536-c 1ce00f7038b645b29c3e54ddb75630b2
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наумейко Світлана Андріївна

+380442336051 NAUMEIKOSA@VKKSU.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 липня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИЩА КВАЛІФІКАЦІЙНА КОМІСІЯ СУДДІВ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 37316378
Вебсайт: http://www.vkksu.gov.ua
Місцезнаходження: 03109, Україна , Київська обл., Київ, Солом'янський район, вул. Генерала Шаповала, 9
Контактна особа: Наумейко Світлана Андріївна
+380442336051
NAUMEIKOSA@VKKSU.GOV.UA
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90920000-2: Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень


Площа – 1700 кв.м.
Засіб, яким буде проводитися обробка приміщень повинен забезпечувати повну дезінфекцію приміщень (підлога, стіни, у т.ч. з плитковим покриттям, тверді меблі, предмети умеблювання), санітарно-технічного обладнання (ванни, раковини, унітази тощо), мати широкий спектр дії. Надання послуг повинно здійснюватися згідно діючих нормативно-правових актів та методичних вказівок.
Засоби повинні мати позитивні висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, затверджені методичні вказівки із використання та відповідати чинним національним стандартам України
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1700 м.кв.
Санітарно-гігієнічна обробка приміщень (з використанням препарату "Ді-хлор")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03109, Україна, Київська область, Київ, Генерала Шаповала, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90920000-2 — Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата проводиться після надання Послуг протягом 5 (п’яти) банківських днів. Розрахунки здійснюються в безготівковому порядку шляхом перерахування Замовником грошових коштів на рахунок Виконавця на підставі наданих, підписаних та завіреними печатками (у разі використання) Сторін актів приймання наданих послуг. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником відповідного бюджетного асигнування. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

02 липня 2020 17:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Плюс Дезінфекція"
#36857695
Переможець 9 860,00
UAH
02 липня 2020 17:24

Документи

02 липня 2020 17:23
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 липня 2020 16:47
Електронний підпис зміни до договору
03 липня 2020 16:59
інформ про бенеф (1).pdf зміни до договору
03 липня 2020 16:42
дод.угода дезінф (1).pdf зміни до договору
03 липня 2020 16:41
Електронний підпис укладений
02 липня 2020 17:25
дезінфекція.pdf укладений
02 липня 2020 17:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно протоколу уповноваженої особи від 30.06.2020 № 7: необхідність внесення змін в пункт 7.1 договору та оприлюднення інформації відповідно до пункту 9 частини другої статті 9 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань” з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, з якою замовник уклав договір про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 42
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/43
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 9 860,00
UAH