Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Агрохімічна продукція (Дезінфекційні засоби)
Очікувана вартість
440 000,00 UAH
UA-2020-07-02-002522-a f052ee492a41417ba14571d61b2bf395
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Герман Анна Вікторівна

380472544493 maruk90@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО “ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ”
Код ЄДРПОУ: 02005585
Вебсайт: http://obllik.ck.ua/
Місцезнаходження: 18009, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Менделєєва, 3
Контактна особа: Герман Анна Вікторівна
380472544493
maruk90@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2020 11:00
Звернення за роз’ясненнями: до 07 липня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2020 16:00
Початок аукціону: 20 липня 2020 15:16
Очікувана вартість: 440 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція


Категорія Замовника: Згідно п. 3, ч. 1, ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі"
Пропозиції готуються українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
795 Одиниця
Агрохімічна продукція (Дезінфекційні засоби)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, Менделєєва, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 липня 2020 14:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2020 14:45
ТД ДЕЗ.ЗАСОБИ зміни.doc
02 липня 2020 14:45
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
02 липня 2020 11:03
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
02 липня 2020 11:03
ТД ДЕЗ.ЗАСОБИ.doc
02 липня 2020 14:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2020 11:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2020 14:45
ТД ДЕЗ.ЗАСОБИ зміни.doc
02 липня 2020 14:45
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
02 липня 2020 11:03
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
02 липня 2020 11:03
ТД ДЕЗ.ЗАСОБИ.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-02-002522-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Дезодар", Код ЄДРПОУ:41937138
Дата подання: 06 липня 2020 17:44
Вимагаємо внести зміни до Тендерної документації
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з Вашого боку положень ЗУ «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» одними з принципових вимог до проведення відкритих торгів є запобігання корупційним діям і зловживанням, недопущення дискримінації та рівне ставлення до всіх учасників закупівель, а згідно ч. 4 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у Вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних вимог, а саме:

I. Уважно вивчивши Технічні вимоги, стає зрозуміло що закупівля прописана під конкретні засоби, отже еквіваленти надати не можливо, тож це закупівля сто відсотково договірна.
Згідно Державного реєстру дезінфекційних засобів за складом, який виклав в документації Замовник, не зареєстровано подібних засобів, адже вказані ті діючі речовини, які входять саме у заявлені засоби, а всі інші заборонені, крім того вказані певні обмеження. Цікаво, хто дав право Замовнику самостійно ставити такі обмеження АДР, адже жодного наказу не має, тож навіть компетентні органи не ставлять жодних обмежень, за склад та все інше несе відповідальність виробник. Замовник виставив себе в ролі експерта, тож цікаво знати, як він визначить, що еквівалентні засоби кращі, адже він порівнюватиме лише за тими характеристиками, що вказані у вимогах, а це самі вигідні позиції заявлених засобів, а інші, ті, які будуть кращі в інших засобах, розглядатись не будуть, бо їх не має у вимогах. Тож як не крути з такими вимогами всі інші пропозиції будуть відхилені, навіть при наявності виразу «або еквівалент».
Найбільш дивним на наш погляд є те, що у даній закупці 7 позицій з антисептичними засобами, але тільки у 9 «Кутасепт G» та 15 «Стерилліум класік пур» є вимоги що засіб повинен бути випробуваний відповідно до методик DGHM/ VAН, випробуваний відповідно до методик DGHM АSTM; випробуваний відповідно до методик DVV, а також атестований згідно з Європейськими стандартами. Чомусь тільки ці два антисептика повинні все це мати? А що, Квікцид та Неостерил, поза грою? Чому від цих засобів ви не вимагаєте ніяких відповідностей хоча б до Європейських стандартів? І до речі, Вам взагалі відомо що DGHM/ VAН, DVV це громадські організації у Німеччині і їхні повноваження стосуються тільки засобів, що виробляються у Німеччині. Вкажіть будь ласка - у якому нормативному документі вказано, що засоби які виробляють у нашій країні виробники повинні тестувати відповідно до вимог іншої країни. Так є загальні вимоги до Європейських стандартів і наша країна також зобов’язана тестувати свої засоби до цих стандартів, але чомусь ви у своїх вимогах знов ігноруєте їх у засобах Квікцид та Неостерил. Але чомусь у засобі Квікцид вам необхідні емоленти, а це речовини, що сприяють пом’ягшенню шкіри, навіщо використовувати таку вимогу, щоб потім було легше відхилити пропозицію де виробник просто прописав комплекс речовин що пом’якшують шкіру?
Не менш цікавим є й те що з 16 позицій закупівлі тільки в 3 (і всі вони по засобу «Неостерил» у різних модифікаціях) є вимога Засіб має бути виготовлений на підприємстві, сертифікованому за стандартом ISO 9001:2015 і ISO 9001:2015 в галузі сертифікації «Розробка і виробництво дезінфікуючих і миючих засобів». А як же інші 13 позицій, чи то нехай виробляються де ні де, тільки б «Неостерил» мав такий сертифікат! Тому більш доцільно, або вже приберіть його звідти або цю вимогу розповсюдьте на усі 16 позицій.
І поясніть нам нарешті, чому тільки Дезінфекційний засіб «Амісепт» має бути розлитий у пляшки з корком подвійного контролю першого відкриття для запобігання фальсифікації продукту, а всі останні засоби ні? Це ще раз підкреслює, що технічні вимоги прописував виробник під свій засіб, а не писав заклад, бо тоді ця вимога розповсюдилась на усі засоби. І до речі, якщо вже наші засоби також якісно запаковані, де це вказати, бо досі ми не стикалися з потребою зазначити це у своєї документації?
Дезінфекційний засіб Дезекон (позиція 6) це взагалі дуже цікавий щодо вимог засіб. По перше, якщо вже в якості діючих речовин комплекс 4-х четвертинних амонієвих сполук (не менше 5,5% сумарно), то мабуть вам буде цікаво дізнатись, що у всьому світі ЧАС не мають спороцидної дії, а так як ви вимагаєте щоб були відсутні альдегіди, надкислоти, похідні гуанідінів, аміни, спирти, активний хлор та кисень, які навпаки є спороцидами, то вимога про Наявність у розчинів кімнатної температури в концентрації 1,5% спороцидної дії при експозиції 5 годин, а у попередньо підігрітих до 50оС - при експозиції 30 хвилин (тест на B. Subtilis в споровій формі) суперечить здоровому глузду. До того ж , вибачте, але де ви збираєтеся підігривати ці розчини? В маніпуляційних, чи в реанімації? Де у вашому закладі окрім харчоблоку є плити, з окремими металевими ємностями для підігріву деззасобів? Ну не в пластикових же ємностях ви це плануєте робити? І чому б тоді не купити засіб, який не потребує таких енергозатратних зусиль, щоб якісно знищувати патогенну мікрофлору?
Вимога: Термін придатності робочих розчинів не менше 30 діб.
От дуже цікаво навіщо вашому закладу готувати таку кількість робочих розчинів, щоб зберігати їх цілий місяць! Бо нам навіть страшно уявити, що ви одним і тим самим розчином (мається на увазі багаторазово і у той самій ємності) протягом місяця збираєтеся дезінфектувати системи вентиляції і кондиціонування повітря, білизни, посуду, предметів догляду за хворими, прибирального матеріалу, або з одного відра мити підлогу та проводити генеральне прибирання. Бо якщо уважно читати ваші вимоги, то багаторазове використання робочого розчину вам потрібно тільки на протязі робочої зміни (а вона як звісно складає 6 годин). Тому поясніть будь ласка, невже так важко приготувати необхідну кількість робочих розчинів, ну хоча б раз на тиждень. Все ж це значно менша кількість і потребує не такі великі приміщення для зберігання дезінфекційних засобів.
II. Крім того, шановний Замовник вказав оціночні поняття в Тендерній документації. Так, в Додатку 2 вказано про надання «гарантійного листа від виробника або офіційного представника на території України, що дана продукція буде належної якості згідно характеристики вказаної у медичних вказівках, з гарними стоками придатності».
Але поняття «гарні строки придатності» оціночні, не конкретно виписані, що може призвести до необ’єктивної оцінки документів учасника.

Таким чином, викладені вами Медико-технічні вимоги суперечить основним принципам встановлених Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.

Зважаючи на все викладене вище,

ВИМАГАЄМО:
1) внести зміни до Тендерної документації, виключивши з них дискримінаційні вимоги;
2) вказати конкретні строки придатності, вказані в гарантійному листі Додатку 2 Тендерної документації.


У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ та повідомити про цей випадок Державну аудиторську службу України, НАБУ, СБУ та представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до відповідальності.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 липня 2020 11:30
Розглянувши Вашу вимогу до Замовника повідомляємо наступне:
На сам перед зазначаємо, що жодних порушень Закону України «Про публічні закупівлі» а також порушень процедури відкритих торгів Замовником не допущено.
Щодо посилання на те, що Замовником сформовані технічні вимоги до предмету закупівлі таким чином, що її положення встановлюють дискримінаційні та антиконкурентні вимоги до учасників, то така заява не відповідає дійсності бо медико-технічні вимоги були розроблені з урахуванням наказів МОЗ України № 552 від 11.08.2014 р. та №798 від 21.09.2010 р., №325 від 08.06.2015р., на підставі Національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» та згідно цільового призначення та потреб нашого закладу.

Відповідно до частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Нашим закладом відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», була оголошена закупівля необхідної нам продукції, та відповідно до п.3 ст. 22 цього ж Закону зазначено, що замовник в тендерній документації зазначає інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Тендерна документація може містити іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Також замовником виконанні умови цієї статті щодо еквівалентів. Замовником приймаються пропозиції щодо предмету закупівлі (згідно до наведених технічних умов), тобто еквіваленти.

Твердження про те, що в даній процедурі закупівлі міститься дискримінаційні вимоги та порушення ЗУ «Про публічні закупівлі» в частині статті 4, 5 Закону, призводять до цілого ряду антиконкуретних та дискримінаційних вимог, вважаємо недоцільними.
Звертаємо Вашу увагу на те, що всі учасники як вітчизняні та іноземні всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участі у процедурах закупівлі на рівних умовах (ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Згідно до частини другої ст. 20 «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Відповідно до ст. 43 Господарського кодексу України передбачено свободу підприємницької діяльності, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законодавством.
Діюче законодавство України не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, та в той же час діючим законодавством виробників товарів не обмежено в можливості здійснювати свою діяльність в торгівлі іншими товарами.
Тобто Ви маєте таку можливість запропонувати свою пропозиції згідно до вимог зазначених Замовником, навіть якщо ви не є виробником всіх зазначених товарів, та запропонувати свою ціну.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 15:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП БУЧКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ 434 795,00
UAH з ПДВ
434 795,00
UAH з ПДВ
Документи
СВІРГУНІН ЛЕОНІД ЕДУАРДОВИЧ 439 775,00
UAH з ПДВ
439 775,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 липня 2020 10:20
Електронний підпис
24 липня 2020 10:18
довідки_ст.17_п.5_і_6 (1).PDF
22 липня 2020 14:43
Електронний підпис
22 липня 2020 14:25
податкова від 17.07.pdf
16 липня 2020 12:17
Електронний підпис
16 липня 2020 12:12
Декларація 2019.pdf
16 липня 2020 12:12
квитанція 2.pdf
16 липня 2020 12:12
Документ_ЄДР_1006461848.zip
16 липня 2020 12:12
Хлорантин актив.PDF
16 липня 2020 12:12
Террацид.PDF
16 липня 2020 12:12
Новохлор екстра.PDF
16 липня 2020 12:12
Неостерил.PDF
16 липня 2020 12:12
Кутасепт G.PDF
16 липня 2020 12:12
Квікцид з емолентами.PDF
16 липня 2020 12:12
Дезекон.PDF
16 липня 2020 12:12
Велідез.PDF
16 липня 2020 12:12
Бланідас 300 гранули.PDF
16 липня 2020 12:11
Біопагдез з ензимами.PDF
16 липня 2020 12:11
Бациліквід лонг.PDF
16 липня 2020 12:11
Амісепт.PDF

Публічні документи

16 липня 2020 14:19
ВЕЛІДЕЗ.rar
16 липня 2020 14:19
ТЕРРАЦИД.rar
16 липня 2020 14:19
НОВОХЛОР ЕКСТРА.rar
16 липня 2020 14:19
НЕОСТЕРИЛ.rar
16 липня 2020 14:19
КУТАСЕПТ Г.rar
16 липня 2020 14:19
БАЦИЛІКВІДЛОНГ.rar
16 липня 2020 14:19
ДЕЗЕКОН.rar
16 липня 2020 14:19
КВІКЦИД.rar
16 липня 2020 14:19
БЛАНІДАС 300.rar
16 липня 2020 14:19
ХЛОРАНТИН АКТИВ.rar
16 липня 2020 14:19
БІОПАГДЕЗ.rar
16 липня 2020 14:19
АМІСЕПТ.rar
16 липня 2020 12:54
накладна Дмитрівка.jpeg
16 липня 2020 12:54
накладна Черкаси.jpeg
16 липня 2020 12:54
ПРОПОЗИЦІЯ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП БУЧКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ

СВІРГУНІН ЛЕОНІД ЕДУАРДОВИЧ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 липня 2020 11:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП БУЧКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3035003654
434 795,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 10:58
Додатковаугода до договору №2522 від 03.08.2020.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 10:57
Електронний підпис укладений
03 серпня 2020 09:15
Договір №2522 дез. засоби від 03.08.2020р.pdf укладений
03 серпня 2020 09:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): . Керуючись ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Сторони домовились продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому Договорі
Номер договору про закупівлю: 2522
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 01 червня 2021
Сума оплати за договором: 434 795,00
UAH