Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Капітальний ремонт (санація) будівель дитячого дошкільного навчального закладу № 2 „Ромашка”, за адресою: вул. Шкільна, 19Б, смт Софіївка, Софіївського району, Дніпропетровської області». Коригування. (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
7 979 066,40 UAH
UA-2020-07-02-002491-a 977c8f15e3a240559ca4fd4f225a4445
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Кузнецова

+380563730123
+380563730108
tender.dks20@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04011650
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Старокозацька, 34
Контактна особа: Юлія Кузнецова
+380563730123,+380563730108
tender.dks20@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2020 10:59
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2020 12:00
Початок аукціону: 06 серпня 2020 11:58
Очікувана вартість: 7 979 066,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 39 895,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія Замовника: орган державної влади, визначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Детальна інформція зазначена в пункті 7 Розділу 1 тендерної документації Вид забезпечення - електронна банківська гарантія, умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені у п.2 Розділу 3 тендерної документації. Обсяг виконання робіт визначено у Додатку 3 «Технічне завдання» до тендерної документації.

Закупівля оголошена в межах реалізації Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (Проект "Надзвичайна кредитна програма для відновлення України"), ратифікованої Законом № 346-VII від 22.04.2015р. Договір, укладений за результатами цієї процедури набере чинності з моменту отримання резолюції Європейського Інвестиційного Банку (далі- ЄІБ) "без заперечень". У разі не надання ЄІБ резолюції "без заперечень" договірні відносини вважаються такими, що не розпочались. Жодна зі сторін майбутнього договору не несе відповідальності за резолюцію ЄІБ.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Капітальний ремонт (санація) будівель дитячого дошкільного навчального закладу № 2 „Ромашка”, за адресою: вул. Шкільна, 19Б, смт Софіївка, Софіївського району, Дніпропетровської області». Коригування. (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53100, Україна, Дніпропетровська область, смт Софіївка, Софіївський район, вул. Шкільна 19Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» Аванс 45 Календарні 30
Виконання робіт На підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату Пiсляоплата 45 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 липня 2020 17:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2020 10:43
ЗТД Пул 2А дит. садок Ромашка (Нова редакція).docx
23 липня 2020 10:43
Перелік змін.docx
28 липня 2020 17:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2020 12:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2020 11:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2020 10:43
ЗТД Пул 2А дит. садок Ромашка (Нова редакція).docx
08 липня 2020 16:04
ЗТД Пул 2А дит. садок Ромашка.docx
02 липня 2020 10:59
ТД Пул 2А дит. садок Ромашка.docx
23 липня 2020 10:43
Перелік змін.docx
08 липня 2020 16:04
Перелік змін.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2020 12:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БК БУДСИСТЕМА" 7 500 000,00
UAH з ПДВ
7 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ДОРПРОЕКТ БУД" 7 880 000,00
UAH з ПДВ
7 880 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 серпня 2020 12:00
Електронний підпис
17 серпня 2020 12:00
Електронний підпис
11 серпня 2020 11:16
Електронний підпис
11 серпня 2020 11:15
Тендерна пропозиція.pdf
04 серпня 2020 13:47
Електронний підпис
04 серпня 2020 13:46
Ліцензія.zip
04 серпня 2020 13:46
Гарантия 19362-1.zip
04 серпня 2020 13:46
278_ДЦ_ССР_5.pdf
04 серпня 2020 13:46
278_ДЦ_ОПР.pdf
04 серпня 2020 13:46
278_ДЦ_ЛС1_7-1-1_ГП.pdf
04 серпня 2020 13:46
278_ДЦ_ЛС1_2-1-4_БЗ.pdf
04 серпня 2020 13:46
278_ДЦ_ЛС1_2-1-3_ЗДІ.pdf
04 серпня 2020 13:46
278_ДЦ_ЛС1_2-1-2_КЗ.pdf
04 серпня 2020 13:46
278_ДЦ_ЛС1_2-1-1_АР.pdf
04 серпня 2020 13:46
278_ДЦ_ИВР.pdf
04 серпня 2020 13:46
278_ДЦ_ДЦ_4.pdf
04 серпня 2020 13:46
278_ДЦ_ДЦ_3.pdf
04 серпня 2020 13:45
278_ДЦ_ДЦ_2.pdf
04 серпня 2020 13:45
Ф1,Ф2 - 2018.pdf
04 серпня 2020 13:45
Ф1,Ф2 - 2017.pdf
04 серпня 2020 13:45
Ф1,Ф2 - 2016.pdf
04 серпня 2020 13:45
Ф1,Ф2 - 2015.pdf
04 серпня 2020 13:45
Ф1, Ф2 (12м 2019 р) БС.pdf
04 серпня 2020 13:45
Тендерна пропозиція.pdf
04 серпня 2020 13:45
Статут 2019.pdf
04 серпня 2020 13:45
РІШЕННЯ УЧАСНИКА.pdf
04 серпня 2020 13:45
Проект договору.pdf
04 серпня 2020 13:45
Пакт (Додаток 8) укр.pdf
04 серпня 2020 13:45
Пакт (Додаток 8) англ.pdf
04 серпня 2020 13:45
Ліцензія, Дозвола.pdf
04 серпня 2020 13:45
Лист-згода (директор).pdf
04 серпня 2020 13:45
Додаток 3.pdf
04 серпня 2020 13:44
Довідка про АВК.pdf
04 серпня 2020 13:44
Довідка 5.5.9.pdf
04 серпня 2020 13:44
Довідка 5.5.8.pdf
04 серпня 2020 13:44
Довідка 5.5.7.pdf
04 серпня 2020 13:44
Довідка 5.5.6.pdf
04 серпня 2020 13:44
Довідка 5.5.5.pdf
04 серпня 2020 13:44
Довідка 5.5.4.pdf
04 серпня 2020 13:44
Довідка 5.5.3.pdf
04 серпня 2020 13:44
Довідка 5.5.2.pdf
04 серпня 2020 13:44
Довідка 5.5.10.pdf
04 серпня 2020 13:44
Довідка 5.5.1.pdf
04 серпня 2020 13:44
Довідка (ч 2 ст 17).pdf
04 серпня 2020 13:44
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

04 серпня 2020 17:02
Статут ДорПроект.pdf
04 серпня 2020 17:02
Рішення ДорПроект.pdf
04 серпня 2020 17:02
МТБ.pdf
04 серпня 2020 17:02
Ліцензія ДорПроект.pdf
04 серпня 2020 17:02
Ін код ДорПроект.pdf
04 серпня 2020 17:02
Довідка №3.pdf
04 серпня 2020 17:02
Довідка №2.pdf
04 серпня 2020 17:02
Довідка субпідрядник.pdf
04 серпня 2020 17:02
Довідка про вимогам.pdf
04 серпня 2020 17:02
Довідка не внос до ЄДР.pdf
04 серпня 2020 17:02
Довідка не банкрут.pdf
04 серпня 2020 17:02
Довідка антикор прогр.pdf
04 серпня 2020 17:02
Довідка №1.pdf
04 серпня 2020 17:02
Гар лист.pdf
04 серпня 2020 17:02
Аналог.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БК БУДСИСТЕМА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ДОРПРОЕКТ БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "БК БУДСИСТЕМА"
#35543707
Переможець 7 500 000,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 17:31
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 серпня 2020 16:37

Вимога про усунення невідповідностей

1. Відповідно до п.5.3. ч.5 Розділу 3 ТД Учасники на підтвердження наявності документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічного договору у складі своєї ТП мають надати інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 7 до ТД. Та разом із тим необхідно надати завірені копії підтверджуючих документів (договорів, актів виконаних робіт на всю суму договору, видаткових накладних тощо). Учасником ТОВ "БК БУДСИСТЕМА" було надано у складі його ТП довідку про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів в якій зазначив договір №35/785-4 від 03.03.2017 року та договір № 56/864-6 від 20.02.2018 року. Проте як вбачаться із договору № №35/785-4 від 03.03.2017 року учасником не було надано у складі його ТП довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3), чим порушили зазначену вимогу ТД. Надати вищезазначені акти на всю суму договору.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 серпня 2020 17:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БК БУДСИСТЕМА"
#35543707
7 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2022 14:51
Додаткова угода№12.pdf укладений
21 грудня 2022 14:50
Електронний підпис зміни до договору
27 жовтня 2022 15:35
ДУ №10.pdf зміни до договору
27 жовтня 2022 15:34
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2021 10:18
ДУ №8.pdf зміни до договору
08 грудня 2021 10:17
Електронний підпис зміни до договору
01 листопада 2021 09:53
ДУ №7.pdf зміни до договору
01 листопада 2021 09:52
Електронний підпис зміни до договору
19 березня 2021 11:10
ДУ №3.pdf зміни до договору
19 березня 2021 11:09
Електронний підпис укладений
01 вересня 2020 15:13
Договір №219.pdf укладений
01 вересня 2020 15:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору.
Номер договору про закупівлю: 219/08-20-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору.
Номер договору про закупівлю: 219/08-20-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: №7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору.
Номер договору про закупівлю: 219/08-20-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: №8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 219/08-20-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: №10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 серпня 2020 — 21 грудня 2022
Сума оплати за договором: 3 229 920,86
UAH (в тому числі ПДВ 538 320,14 UAH)
Причини розірвання договору: У зв’язку з істотною зміною обставин, якими Сторони керувалися при укладанні Договору.