Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 Технічне переоснащення. ВП ЗАЕС, м. Енергодар, Промислова, 133. Енергоблок №4. Модернізація системи управління резервних дизель-генераторів. Будівельно-монтажні та пусконалагоджувальні роботи. (Код ДК021-2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт).»
Очікувана вартість
49 905 904,03 UAH
UA-2020-07-02-002402-c 7e31916eeee443aeb188f2b054ddb564
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Маслов Роман Сергійович

(06139)5-73-92 OOTK39946@MGW.NPP.ZP.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ЗАПОРІЗЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 19355964
Вебсайт: http://npp.zp.ua
Місцезнаходження: 71504, Україна , Запорізька обл., Енергодар, вул. Промислова, 133
Контактна особа: Маслов Роман Сергійович
(06139)5-73-92
OOTK39946@MGW.NPP.ZP.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2020 16:45
Звернення за роз’ясненнями: до 08 липня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 липня 2020 09:00
Початок аукціону: 20 липня 2020 15:03
Очікувана вартість: 49 905 904,03 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 240000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


«ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 Технічне переоснащення. ВП ЗАЕС, м. Енергодар, Промислова, 133. Енергоблок №4. Модернізація системи управління резервних дизель-генераторів. Будівельно-монтажні та пусконалагоджувальні роботи. (Код ДК021-2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт).» (згідно з Технічною специфікацією до предмета закупівлі).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
«ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 Технічне переоснащення. ВП ЗАЕС, м. Енергодар, Промислова, 133. Енергоблок №4. Модернізація системи управління резервних дизель-генераторів. Будівельно-монтажні та пусконалагоджувальні роботи. (Код ДК021-2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт).» ПРИМІТКИ: мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: тендерні пропозиції викладаються українською мовою (детальніше у пункті 7 Загальних положень тендерної документації)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2020  —  30 вересня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки При умові, що тендерна пропозиція переможця торгів буде містити будь-які умови авансування (до 30% від вартості робіт, але не більше ніж 14 971 771,21 грн. без ПДВ), у відповідності з п.п. 4.1 та 4.2 проекту договору (Додаток №3 до тендерної документації), протягом 90 днів з дати отримання авансового платежу Підрядник зобов'язаний використати аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів та/або повернути невикористані суми авансу Замовнику. При цьому, Підрядник протягом 90 днів з дати отримання авансового платежу, щомісячно, відповідно виконаному об’єму робіт, погашає виданий аванс зменшенням сум, що підлягають оплаті, на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт (ф.КБ-3). Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт При умові, що тендерна пропозиція переможця торгів буде містити будь-які умови авансування (до 30% від вартості робіт , але не більше ніж 14 971 771,21 грн. без ПДВ), оплата вартості виконаних робіт, здійснюється на підставі довідки (ф.КБ-3) оформленої в установленому порядку, з урахуванням зменшення сум, що підлягають оплаті на суму щомісячного погашеного авансу, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника, протягом 120 календарних днів з дати підписання довідки Замовником. При умові, що тендерна пропозиція не містить жодних умов авансування, оплата виконаних робіт Замовником проводиться на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт (ф. КБ-3), оформленої у встановленому порядку, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника, протягом 120 календарних днів з дати підписання довідки Замовником (у такому випадку розмір післяоплати становить 100%). Пiсляоплата 120 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 95%
умови оплати: 5%
Учасник не вимагає аванс: 5%
Учасник вимагає на будь-яких умовах аванс: 0%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-27-000002 ● 1179f5489f2b41ea9f4440057f9df2ff
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 жовтня 2020 11:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
27.10.2020 № 75

Івано-Франківськ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 та на виконання доручення Держаудитслужби від 16.09.2020 №003100-18/4941-2020
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.


Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській області
від 27.10.2020 №75

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-07-02-002402-c 02.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-11-09 11:16:51

Запит замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі предмету ««ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 Технічне переоснащення. ВП ЗАЕС, м. Енергодар, Промислова, 133. Енергоблок №4. Модернізація системи управління резервних дизель-генераторів. Будівельно-монтажні та пусконалагоджувальні роботи. (Код ДК021-2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт).»» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-02-002402-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформацію, документи) із наступних питань:
1. Яка дата являється датою укладання, зокрема: Договору №0408 на виконання робіт «Технічне переоснащення. ВП ЗАЕС, м. Енергодар, Промислова, 133. Енергоблок №4. Модернізація системи управління резервних дизель-генераторів. Будівельно-монтажні та пусконалагоджувальні роботи» (далі - Договір) та Додаткової угоди №1 до Договору, оприлюднених в електронній системі закупівель Prozorro?
2. Яким чином Замовником проведено розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі на конкретних умовах надання послуг/виконання робіт, а саме: чи було враховано включення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень повинно бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-11-12 08:42:03

«ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 Технічне переоснащення. ВП ЗАЕС, м. Енергодар, Промислова, 133. Енергоблок №4. Модернізація системи управління резервних дизель-генераторів. Будівельно-монтажні та пусконалагоджувальні роботи. (Код ДК021-2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт).»

Пояснення ВП ЗАЕС.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2021-01-21 10:19:31

Зазначення в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі у відповідності з ч.10 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі"

Ухвалою №280/8712/20 від 11.01.2021 відкрито провадження у справі

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення ВП ЗАЕС.

2020-11-19 13:19:47


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 28 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Висновок від 13.11.2020р. оскаржено до Запорізького окружного адміністративного суду.
Дата публікації: 27 листопада 2020

Документи:

27 листопада 2020 15:40
Електронний підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 15:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
Приватне акціонерне товариство «ТЕХЕНЕРГО» 45 835 152,00
UAH
45 835 152,00
UAH
1 45 835 152 Документи
ТОВ Атоммонтажсервіс 48 849 510,00
UAH
48 849 510,00
UAH
1 48 849 510 Документи

Публічні документи

29 липня 2020 14:02
Електронний підпис
17 липня 2020 13:41
Електронний підпис
14 липня 2020 14:40
Електронний підпис
14 липня 2020 14:30
Інші документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне акціонерне товариство «ТЕХЕНЕРГО»

ТОВ Атоммонтажсервіс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне акціонерне товариство «ТЕХЕНЕРГО»
#23891483
Переможець 45 835 152,00
UAH
22 липня 2020 16:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 липня 2020 16:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне акціонерне товариство «ТЕХЕНЕРГО»
#23891483
45 835 152,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 вересня 2021 14:20
Електронний підпис зміни до договору
02 березня 2021 09:56
Додаткова угода №2 (1).pdf зміни до договору
02 березня 2021 09:52
Електронний підпис зміни до договору
16 жовтня 2020 09:08
Додаткова угода №1 (1).pdf зміни до договору
16 жовтня 2020 09:08
Електронний підпис укладений
13 серпня 2020 09:44
Договір.pdf укладений
13 серпня 2020 09:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни проведені відповідно до п.4 частини 5 статті 41 Закону України про публічні закупівлі №922-VII від 25.12.2015р
Номер договору про закупівлю: 0408/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни проведені відповідно до п.5 частини 5 статті 41 Закону України про публічні закупівлі №922-VIII від 25.12.2015р
Номер договору про закупівлю: 0408/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 41 982 550,33
UAH (в тому числі ПДВ 6 997 091,72 UAH)