Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Великотур’янська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04355881 |
Місцезнаходження: | 77510, Україна , Івано-Франківська обл., с.Велика Тур’я, Центральна,112а |
Контактна особа: |
Бринош Ольга Миколаївна 380680503587 2264405289@mail.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 липня 2020 17:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 липня 2020 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 липня 2020 23:00 |
Початок аукціону: | 27 липня 2020 12:41 |
Очікувана вартість: | 2 973 697,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 868,49 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 14000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник може, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30 % вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов’язується виконати роботи по отриманому авансу протягом трьох місяців з дня його отримання. По закінченні вказаного терміну Підрядник повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Замовника. Порядок здійснення розрахунків проводиться у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва». Залік авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ-2В, ф. КБ-3) протягом поточного місяця, у якому підписано акти виконаних робіт, або у наступному за поточним | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених договором (контрактом) робіт та реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації або видачі сертифіката, в тому числі щодо пускових комплексів та черг, згідно належно оформлених актів виконання робіт (Форма КБ-2в), довідок (Форма КБ-3) та рахунків на оплату. | Пiсляоплата | 12 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 липня 2020 14:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 липня 2020 14:12 |
Тендерна документація 2020.docx | |
17 липня 2020 14:12 |
Перелік змін.docx | |
02 липня 2020 17:18 |
Додаток№ 2 Кваліфікаційні критерії.doc | |
02 липня 2020 17:18 |
Додаток №4 Вимоги на виконання ст.17.docx | |
02 липня 2020 17:18 |
Додаток №3 Технічна специфікація.pdf | |
02 липня 2020 17:17 |
Додаток № 1 Цінова пропозиція.docx | |
02 липня 2020 17:17 |
Додаток № 5 Проект договору.docx |
17 липня 2020 14:36 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 липня 2020 14:12 |
Тендерна документація 2020.docx
|
|||
17 липня 2020 14:12 |
Перелік змін.docx
|
|||
02 липня 2020 17:18 |
Додаток№ 2 Кваліфікаційні критерії.doc
|
|||
02 липня 2020 17:18 |
Додаток №4 Вимоги на виконання ст.17.docx
|
|||
02 липня 2020 17:18 |
Додаток №3 Технічна специфікація.pdf
|
|||
02 липня 2020 17:17 |
Додаток № 1 Цінова пропозиція.docx
|
|||
02 липня 2020 17:17 |
Додаток № 5 Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
«31» липня 2020 р. Великотур’янською сільською радою (далі-Замовник) було оприлюднено рішення про дискваліфікацію Учасника та вказані наступні невідповідності:
1) Відповідно до вимог ч.6 Розділу 3 Тендерної документації, Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
- проект плану фінансування робіт.
Учасником надано план (проект) фінансування робіт, в якому зазначена сума «ВСЬОГО 2578916,14», в той час як в електронній системі закупівель учасником зазначено суму 2578916,45.
2) Учасником надано заповнену ФОРМУ «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ» (Додаток №1), в якій визначено Цінову пропозицію (ПДВ) «цифрами: 2 578 916,14 грн. словами два мільйони п’ятсот сімдесят вісім тисяч дев’ятсот шістнадцять грн. 14 коп.», в той час , як в електронній системі закупівель учасником зазначено суму 2 578 916,45.
3) Учасником надано КАЛЕНДАРНИЙ ГРАФІК ВИКОНАННЯ РОБІТ, в якому зазначено одиниця виміру – кількість 1 послуга, тоді як відповідно до п. 4 Розділу 1 Тендерної документації предметом закупівлі з роботи, що підтверджується і положеннями Закону України «Про публічні закупівлі»
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРИКАРПАТТЯ ІНВЕСТ ГРУП» вважає дискваліфікацію неправомірною. В умовах тендерної документації також була вимога завантаження кошторисного розрахунку, який і є основним документом при формування ціни. В Договірній ціні вказана початкова пропозиція 2 578 916,45 грн., яка відповідає ціні вказаній в електронній системі. В заповненій формі «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ» (Додаток №1) та в проекті плану фінансування вказана помилково ціна 2 578 916,14. Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРИКАРПАТТЯ ІНВЕСТ ГРУП» вважає дану помилку неформальною (арифметична описка), що підтверджує правильно вказаній сумі ПДВ в самій тендерній пропозиції (тобто сума ПДВ вказана від правильної загальної ціни пропозиції). До того ж, ця помилка не вплинула на конкурентоспроможність пропозиції учасника – не дивлячись на помилку ціна учасника була нижчою від решти учасників і в системі вона була вказана вірна. Більше того підсумкова цінова пропозиція змінювалась (зменшувалась) в результаті аукціону у всіх учасників і Договір підписується з урахуванням саме остаточної ціни відповідно аукціону. Тому дана помилка ніяким чином не могла вплинути на результати закупівлі.
Щодо невідповідності в календарному графіку, де вказано не роботу, а послугу Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРИКАРПАТТЯ ІНВЕСТ ГРУП» вважає дану описку вважати технічною помилкою і віднести її до неформальних.
Система Prozorro створена саме для економії бюджетних коштів, тому Замовник повинен був на перше місце ставити саме цей критерій, якщо пропозиція учасника повністю відповідає умовам тендерної пропозиції так як неформальні помилки не є причиною для дискваліфікації учасника.
Вимога скасувати рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ "ПРИКАРПАТТЯ ІНВЕСТ ГРУП"
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-24-000037 ● 3ce478c114d24a10b5b77a15c0ad0e87
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 липня 2020 15:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.07.2020
№ 42
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 24.07.2020 №42
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-07-02-002304-b 02.07.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-08-07 10:03:30
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Комплексний спортивний майданчик з штучним покриттям (нове будівництво), вулиця Шевченка, 6в, село Велика Тур’я Долинського району Івано-Франківської області ( коригування робочого проекту)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-02-002304-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформацію, документи) із наступного питання:
1. Чи враховано Замовником при визначенні переможцем торгів учасника ПП «Еліт Україна» відсутність в його тендерній пропозиції документів, що вимагались в пункті 1 Розділу 3 тендерної документації, зокрема: на підтвердження можливості підписання договору про закупівлю надати учасниками у складі пропозиції скановану з оригіналу копію паспорта чи іншого документа, що підтверджує особу, яка уповноважена на укладення договору (посадова чи інша особа)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень повинно бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-08-11 16:27:12
Відповідь на запит про надання пояснення
У відповідь на ваш запит про надання пояснення від 07.08.2020 року, повідомляємо вам наступне.
Відповідно до ч. 1 Розділу 3 Тендерної документації: «Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджуються одним з документів: випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів, зокрема надається документ, підтверджуючий обрання/призначення керівника та право підпису, відповідно до вимог за установчими документами підприємства-Учасника (копія протоколу засновників підприємства та/або наказу про призначення керівника тощо) та особи (якщо така визначена Учасником), яка має право підпису документів: довіреність (оригінал або нотаріально завірена копія) або інший документ (оригінал або нотаріально завірена копія), із зазначенням повноважень, ПІБ уповноваженої особи, зразку підпису, терміну дії та інше з наданням копії паспорту уповноваженої особи (якщо повноваження надаються у відповідності до паспортних даних). На підтвердження можливості підписання договору про закупівлю у складі пропозиції Учасники надають скановану з оригіналу копію паспорта чи іншого документа, що підтверджує особу, яка уповноважена на укладення договору (посадова чи інша особа). Вищевказані документи мають бути завірені Учасником із зазначенням дати, посади, підпису уповноваженої на підпис тендерної пропозиції особи та печатки (за наявності) юридичної особи.».
Таким чином, Відповідно до умов Тендерної документації, якщо документи підписує посадова особа учасника, тоді повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджуються одним з документів: випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів, зокрема надається документ, підтверджуючий обрання/призначення керівника та право підпису, відповідно до вимог за установчими документами підприємства-Учасника (копія протоколу засновників підприємства та/або наказу про призначення керівника тощо). Якщо повноваження надаються у відповідності до паспортних даних, тоді Учасником надається, належно завірена, відповідно вимог до ч. 1 Розділу 3 Тендерної документації копія паспорту уповноваженої особи.
Учасником ПП Еліт Україна, на вимогу ч. 1 Розділу 3 Тендерної документації, в складі своєї тендерної пропозиції подано наступні документи: Наказ №2 про призначення директора підприємства, копію Статуту, Довідку про уповноважену особу, Рішення засновника, Протокол зборів засновника. Відповідно до наданих документів, особою, уповноваженою на представлення інтересів ПП «Еліт Україна» під час проведення процедури закупівлі; на підписання документів тендерної пропозиції за предметом процедури закупівлі; на укладання та підписання договору про закупівлю за предметом процедури закупівлі є посадова особа - директор Панько Михайло Тарасович. А тому, Учасник ПП Еліт Україна, на вимогу ч. 1 Розділу 3 Тендерної документації, в складі своєї тендерної пропозиції повинен був подати: виписку з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність, доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів, зокрема надати документ, підтверджуючий обрання/призначення керівника та право підпису, відповідно до вимог за установчими документами підприємства-Учасника (копія протоколу засновників підприємства та/або наказу про призначення керівника тощо).
Також повідомляємо про те, що ПІБ директора зазначені в ЄДР і цю інформацію можна переглянути в реєстрі за посиланням: https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch просто надіславши безкоштовний запит.
Таким чином, пропозиція Учасника ПП Еліт Україна відповідає вимогам ч. 1 Розділу 3 Тендерної документації.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на Ваш висновок про результати моніторингу закупівлі від 12 серпня 2020 року повідомляємо вам наступне. Відповідно до ч. 1 Розділу 3 Тендерної документації: «Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджуються одним з документів: випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів, зокрема надається документ, підтверджуючий обрання/призначення керівника та право підпису, відповідно до вимог за установчими документами підприємства-Учасника (копія протоколу засновників підприємства та/або наказу про призначення керівника тощо) та особи (якщо така визначена Учасником), яка має право підпису документів: довіреність (оригінал або нотаріально завірена копія) або інший документ (оригінал або нотаріально завірена копія), із зазначенням повноважень, ПІБ уповноваженої особи, зразку підпису, терміну дії та інше з наданням копії паспорту уповноваженої особи (якщо повноваження надаються у відповідності до паспортних даних). На підтвердження можливості підписання договору про закупівлю у складі пропозиції Учасники надають скановану з оригіналу копію паспорта чи іншого документа, що підтверджує особу, яка уповноважена на укладення договору (посадова чи інша особа). Вищевказані документи мають бути завірені Учасником із зазначенням дати, посади, підпису уповноваженої на підпис тендерної пропозиції особи та печатки (за наявності) юридичної особи.». Таким чином, Відповідно до умов Тендерної документації, якщо документи підписує посадова особа учасника, тоді повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджуються одним з документів: випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів, зокрема надається документ, підтверджуючий обрання/призначення керівника та право підпису, відповідно до вимог за установчими документами підприємства-Учасника (копія протоколу засновників підприємства та/або наказу про призначення керівника тощо). Якщо повноваження надаються у відповідності до паспортних даних, тоді Учасником надається, належно завірена, відповідно вимог до ч. 1 Розділу 3 Тендерної документації копія паспорту уповноваженої особи. Повноваження для особи яка підписує документи Тендерної пропозиції Учасника ПП Еліт Україна та уповноважена на підписання договору надаються не відповідно до паспортних даних. Учасником ПП Еліт Україна, на вимогу ч. 1 Розділу 3 Тендерної документації, в складі своєї тендерної пропозиції подано наступні документи: Наказ №2 про призначення директора підприємства, копію Статуту, Довідку про уповноважену особу, Рішення засновника, Протокол зборів засновника. Відповідно до наданих документів, особою, уповноваженою на представлення інтересів ПП «Еліт Україна» під час проведення процедури закупівлі; на підписання документів тендерної пропозиції за предметом процедури закупівлі; на укладання та підписання договору про закупівлю за предметом процедури закупівлі є посадова особа - директор Панько Михайло Тарасович. А тому, Учасник ПП Еліт Україна, на вимогу ч. 1 Розділу 3 Тендерної документації, в складі своєї тендерної пропозиції повинен був подати: виписку з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність, доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів, зокрема надати документ, підтверджуючий обрання/призначення керівника та право підпису, відповідно до вимог за установчими документами підприємства-Учасника (копія протоколу засновників підприємства та/або наказу про призначення керівника тощо). Також повідомляємо про те, що ПІБ директора зазначені в ЄДР і цю інформацію можна переглянути в реєстрі за посиланням: https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch просто надіславши безкоштовний запит. Таким чином, пропозиція Учасника ПП Еліт Україна відповідає вимогам ч. 1 Розділу 3 Тендерної документації. Відповідно до ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону». 07 липня 2020 року в електронній системі закупівель було розміщено запитання до процедури UA-2020-07-02-002304-b. В наслідок того, що Замовник не отримав сповіщення з майданчика на про те, що було поставлено запитання до процедури, було перевищено термін на подання відповіді. 17 липня 2020 року Замовником було дано відповідь на запитання. Кінцевим терміном подання пропозицій було визначено 24.07.2020 р. Відповідно до ч. 2 ст 24 Закону України «Про публічні закупівлі»: «У разі несвоєчасного надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру. Для поновлення перебігу тендеру замовник повинен розмістити роз’яснення щодо змісту тендерної документації в електронній системі закупівель з одночасним продовженням строку подання тендерних пропозицій не менш як на сім днів.». 17 липня 2020 року Тендерним комітетом Замовника було внесено зміни і відповідно до Закону продовжено кінцевий термін подання пропозицій на 7 днів, до 24.07.2020 р. і розміщено відповідні документи. Закону України «Про публічні закупівлі» чіткий алгоритм дій, які необхідно здійснювати у разі несвоєчасного надання замовником роз’яснень. Замовником було вчинено всі необхідні дії, надано роз’яснення, а також продовжено кінцевий термін подання пропозицій на 7 днів, згідно вимоги ч. 2 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі», таким чином виконано всі вимоги Закону щодо строків. Оскільки такі дії прямо передбачені і дозволені Законом України «Про публічні закупівлі», тому жодних порушень в діях Замовника немає. Відповідно до вище викладеного ми не погоджуємося із висновком про результати моніторингу закупівлі від 12 серпня 2020 року, просимо взяти до уваги надані роз’яснення та повідомляємо що Замовником дотримано всіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
2020-08-18 15:40:23
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Ризики, що спрацювали
RISK1-12
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 липня 2020 13:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИКАРПАТТЯ ІНВЕСТ ГРУП" |
2 578 916,45
UAH з ПДВ
|
2 299 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПЛАНЕТАБУД" |
2 655 681,40
UAH з ПДВ
|
2 299 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТДВ "Загалшляхбуд" |
2 816 563,20
UAH з ПДВ
|
2 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Еліт Україна |
2 967 681,60
UAH з ПДВ
|
2 950 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИКАРПАТТЯ ІНВЕСТ ГРУП" #42314346 |
Відхилено |
2 299 990,00
UAH з ПДВ
|
31 липня 2020 17:35
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "ПЛАНЕТАБУД" #41467865 |
Відхилено |
2 299 999,00
UAH з ПДВ
|
31 липня 2020 17:44
|
|
ТДВ "Загалшляхбуд" #03450100 |
Відхилено |
2 300 000,00
UAH з ПДВ
|
31 липня 2020 17:49
|
|
ПП Еліт Україна #33578188 |
Переможець |
2 950 000,00
UAH з ПДВ
|
31 липня 2020 17:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 листопада 2020 16:26
|
1 (3) (1).pdf | зміни до договору |
23 листопада 2020 16:16
|
Електронний підпис | укладений |
20 серпня 2020 10:36
|
File.PDF | укладений |
20 серпня 2020 10:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни обсягу фінансування на поточний рік |
Номер договору про закупівлю: | 10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |