Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Лот 1 - Рукавички одноразові медичні різні, Лот 2 – Одноразові стерильні медичні вироби для застосування в операційній, перев’язувальний матеріал, Лот 3 – ЕКГ електроди, Лот 4 – Шовний матеріал, Лот 5 – Медичні матеріали)
Очікувана вартість
670 000,00 UAH
UA-2020-07-02-002192-c 39ed96cf47b447db84eae2cd2c92749d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яценко Альона Михайлівна

+380953475281 medtmo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СКАДОВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" СКАДОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02004060
Місцезнаходження: 75700, Україна , Херсонська обл., місто Скадовськ, вулиця Шмідта, 24
Контактна особа: Яценко Альона Михайлівна
+380953475281
medtmo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2020 16:03
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2020 16:07
Оскарження умов закупівлі: до 10 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 серпня 2020 16:07
Очікувана вартість: 670 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.Місце знаходження: 75700, Херсонська область, м. Скадовськ, вул. Шмідта буд. 24
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

07 серпня 2020 12:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2020 11:49
Перелік змін від 07.08.2020.docx
07 серпня 2020 11:49
ТД _ МЕД МАТЕРІАЛИ 5 ЛОТІВ зі змінами від 07.08.2020.docx
07 серпня 2020 12:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 11:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2020 16:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2020 11:49
Перелік змін від 07.08.2020.docx
30 липня 2020 11:38
Перелік змін від 30.07.2020.docx
07 серпня 2020 11:49
ТД _ МЕД МАТЕРІАЛИ 5 ЛОТІВ зі змінами від 07.08.2020.docx
30 липня 2020 11:38
ТД _ МЕД МАТЕРІАЛИ 5 ЛОТІВ зі змінами від 30.07.2020.docx
02 липня 2020 16:03
ТД _ МЕД МАТЕРІАЛИ 5 ЛОТІВ.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-02-002192-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП ВКФ КВАНТ-ЮГ, Код ЄДРПОУ:41188235
Дата подання: 06 липня 2020 16:09
ВИМОГА 1 ( щодо припинення ( усунення ) протизаконних дій тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Скадовська центральна районна лікарня» Скадовської районної ради та порушення вимог Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19 вересня 2019 року № 114-IX ) ( далі – Закон ) , Закону України “Про технічні регламенти та оцінку відповідності» та Постанови КМУ від 2 жовтня 2013 року № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів» , наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.05.2019 року № 790 «Про внесення змін до порядку визначення предмету закупівлі» зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 27.05.2019 року за № 548/33519 , порушення конкурентного законодавства України ЗУ «Про захист економічної конкуренції» від 11.01. 2001 року N 2210-III , дискримінаційних дій , подальшій необ’єктивній та упередженій оцінці тендерних пропозицій учасників торгів та пропозиції потенційних учасників , що призведе до спотворення результатів торгів).
ВИМОГА 1
( щодо припинення ( усунення ) протизаконних дій тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Скадовська центральна районна лікарня» Скадовської районної ради та порушення вимог Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19 вересня 2019 року № 114-IX ) ( далі – Закон ) , Закону України “Про технічні регламенти та оцінку відповідності» та Постанови КМУ від 2 жовтня 2013 року № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів» , наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.05.2019 року № 790 «Про внесення змін до порядку визначення предмету закупівлі» зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 27.05.2019 року за № 548/33519 , порушення конкурентного законодавства України ЗУ «Про захист економічної конкуренції» від 11.01. 2001 року N 2210-III , дискримінаційних дій , подальшій необ’єктивній та упередженій оцінці тендерних пропозицій учасників торгів та пропозиції потенційних учасників , що призведе до спотворення результатів торгів).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 серпня 2020 11:51
Тендерний комітет відповідно до ст. 5 Закону закупівля здійснюється за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно до Закону України «Про публічні закупівлі» учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах, передбачено цим Законом. Замовник не встановлював дискримінаційних вимог до учасників.Вимога щодо надання гарантійного листа від виробника є правом замовника з метою виявлення надійності та порядності постачальника. Зміни до тендерної документації внесено.
Номер вимоги: UA-2020-07-02-002192-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП ВКФ КВАНТ-ЮГ, Код ЄДРПОУ:41188235
Дата подання: 06 липня 2020 16:21
ВИМОГА 1 ( щодо припинення ( усунення ) протизаконних дій тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Скадовська центральна районна лікарня» Скадовської районної ради та порушення вимог Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19 вересня 2019 року № 114-IX ) ( далі – Закон ) , Закону України “Про технічні регламенти та оцінку відповідності» та Постанови КМУ від 2 жовтня 2013 року № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів» , наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.05.2019 року № 790 «Про внесення змін до порядку визначення предмету закупівлі» зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 27.05.2019 року за № 548/33519 , порушення конкурентного законодавства України ЗУ «Про захист економічної конкуренції» від 11.01. 2001 року N 2210-III , дискримінаційних дій , подальшій необ’єктивній та упередженій оцінці тендерних пропозицій учасників торгів та пропозиції потенційних учасників , що призведе до спотворення результатів торгів).
ВИМОГА 1
( щодо припинення ( усунення ) протизаконних дій тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Скадовська центральна районна лікарня» Скадовської районної ради та порушення вимог Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19 вересня 2019 року № 114-IX ) ( далі – Закон ) , Закону України “Про технічні регламенти та оцінку відповідності» та Постанови КМУ від 2 жовтня 2013 року № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів» , наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.05.2019 року № 790 «Про внесення змін до порядку визначення предмету закупівлі» зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 27.05.2019 року за № 548/33519 , порушення конкурентного законодавства України ЗУ «Про захист економічної конкуренції» від 11.01. 2001 року N 2210-III , дискримінаційних дій , подальшій необ’єктивній та упередженій оцінці тендерних пропозицій учасників торгів та пропозиції потенційних учасників , що призведе до спотворення результатів торгів).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 серпня 2020 11:51
Тендерний комітет відповідно до ст. 5 Закону закупівля здійснюється за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно до Закону України «Про публічні закупівлі» учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах, передбачено цим Законом. Замовник не встановлював дискримінаційних вимог до учасників.Вимога щодо надання гарантійного листа від виробника є правом замовника з метою виявлення надійності та порядності постачальника. Зміни до тендерної документації внесено.
Номер вимоги: UA-2020-07-02-002192-c.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП ВКФ КВАНТ-ЮГ, Код ЄДРПОУ:41188235
Дата подання: 06 липня 2020 16:28
ВИМОГА 1 ( щодо припинення ( усунення ) протизаконних дій тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Скадовська центральна районна лікарня» Скадовської районної ради та порушення вимог Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19 вересня 2019 року № 114-IX ) ( далі – Закон ) , Закону України “Про технічні регламенти та оцінку відповідності» та Постанови КМУ від 2 жовтня 2013 року № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів» , наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.05.2019 року № 790 «Про внесення змін до порядку визначення предмету закупівлі» зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 27.05.2019 року за № 548/33519 , порушення конкурентного законодавства України ЗУ «Про захист економічної конкуренції» від 11.01. 2001 року N 2210-III , дискримінаційних дій , подальшій необ’єктивній та упередженій оцінці тендерних пропозицій учасників торгів та пропозиції потенційних учасників , що призведе до спотворення результатів торгів).
ВИМОГА 1
( щодо припинення ( усунення ) протизаконних дій тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Скадовська центральна районна лікарня» Скадовської районної ради та порушення вимог Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19 вересня 2019 року № 114-IX ) ( далі – Закон ) , Закону України “Про технічні регламенти та оцінку відповідності» та Постанови КМУ від 2 жовтня 2013 року № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів» , наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.05.2019 року № 790 «Про внесення змін до порядку визначення предмету закупівлі» зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 27.05.2019 року за № 548/33519 , порушення конкурентного законодавства України ЗУ «Про захист економічної конкуренції» від 11.01. 2001 року N 2210-III , дискримінаційних дій , подальшій необ’єктивній та упередженій оцінці тендерних пропозицій учасників торгів та пропозиції потенційних учасників , що призведе до спотворення результатів торгів).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 серпня 2020 11:53
Тендерний комітет відповідно до ст. 5 Закону закупівля здійснюється за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно до Закону України «Про публічні закупівлі» учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах, передбачено цим Законом. Замовник не встановлював дискримінаційних вимог до учасників.Вимога щодо надання гарантійного листа від виробника є правом замовника з метою виявлення надійності та порядності постачальника. Зміни до тендерної документації внесено.
Номер вимоги: UA-2020-07-02-002192-c.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Марцінко Мар'яна Богданівна, Код ЄДРПОУ:3398910821
Дата подання: 25 серпня 2020 12:08
скарга
Ми, Фізична особа підприємець Марцінко Мар’яна Богданівна повідомляємо , що згідно п2 інша інформація, розділу Оцінка тендерної пропозиції вашої тендерної документації , якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити наступну інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції.
Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Таке повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей не бело направлено в електронній системі закупівель.
Згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» та п1, розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції вашої тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки, відсутність підписів печаток на окремих документах.
Наприклад: орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником; зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією, у спосіб що відрізняється від вказаного в цій документації, та який підготований безпосередньо учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації, відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції, тощо.
Що стомується щодо запропонованих товарів, які повинні бути зареєстровані в Україні, якщо реєстрація не передбачена чинним законодавством зробити відповідну помітку в графі реєстрація.
- не відповідність - Інформація відсутня.
Надання декларації про відповідність згідно вимог Технічного Регламенту щодо медичних виробів, затвердженого Постановою КМУ від 2 жовтня 2013 р. № 753 і свідчить про таку реєстрацію. Дані декларації були надані в складі нашої пропозиції. Документи подавались в складі нашої тендерної пропозиції.
Документи були загружені в електронну систему закупівель згідно оголошення UA-2020-07-02-002192-c яку проводила КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СКАДОВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" СКАДОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ подача нашої пропозиції свідчить про те кому ці документи бкли адресовані саме вам.
Також просимо звернути вашу увагу на те, що було визнано переможцем ПП ВКФ КВАНТ-ЮГ в складі тендерної пропозиції якого були відсутні документи що підтверджують якість на пластир хірургічний повиш.клейкості на нетканій основі 2*900 .
Оскільки ми не отримали повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вважаємо що нашу найбільш економічно вигудну пропозицію відхилили з порушенням «ЗУ про публічні закупівлі»
Просимо зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції ФОП Марцінко М.Б. та зобовязити замовника відновити процедуру закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 вересня 2020 10:28
Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 1 розділу 3 Тендерної документації (зі змінами), формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме технічні помилки. Відтак, засвідчення сканованих копій документів написом «Згідно з оригіналу» не буде вважатися помилкою, що впливає на зміст тендерної документації та не буде підставою для відхилення тендерної пропозиції через невідповідність вимогам тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-07-02-002192-c.a5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "Cтепаненко Ірина Федорівна", Код ЄДРПОУ:3043618347
Дата подання: 25 серпня 2020 15:16
Вимога надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції ФОП Степаненко І.Ф. умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації
Шановний Замовник!
Відповідно до ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» «3. У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.»
Відповідно до Протоколу № 27 від 21.08.2020р. Комунальне некомерційне підприємство «Скадовська центральна районна лікарня» Скадовської районної ради, яким відхилено мою тендерну пропозицію: «Секретар тендерного комітету Цудер Олена Борисівна, повідомила, що тендерні пропозиції від ФОП «Ключківська Світлана Анатоліївна», ПП «Н-АОС», ФОП «Степаненко Ірина Федорівна» не відповідають умовам технічної специфікації щодо предмета закупівлі тендерної документації. Замовником вказано шовний матеріал вікріл, який першочергово необхідний для здійснення хірургічних операцій. Вищезазначені учасники у складі тендерної пропозиції не пропонують матеріал, який необхідний Замовнику».
Однак, всі характеристики голок, ниток, матеріал ниток (поліглактін 910), запропоновані мною за позиціями 1-3 в Лоті 4, ПОВНІСТЮ відповідають медико-технічним вимогам до позицій 1-3 за Лотом 4 «Шовні матеріали» Додатку 1 до Тендерної документації. Різниця лише в торговій назві виробу «Вікрил», яка не є медико-технічною характеристикою. Загальновідомим є той факт, що «Вікрил» - це торгова назва виробу «Поліглактін 910», а його медико-технічні характеристики, зазначені в Тендерній документації, співпадають з медико-технічними характеристиками, зазначеними мною в Тендерній пропозиції.
Пропонування і поставка Поліглактіну 910 при закупці Вікрилу є нормальною практикою, по всій Україні і в інших закупівлях. Особисто я зустрічала це в закупівлях:
№ UA-2020-05-19-005521-c, яку проводило Комунальне некомерційне підприємство "Чортківська центральна комунальна районна лікарня" Чортківської районної ради;
№ UA-2020-02-24-002384-c, лот 7, яку проводило Комунальне некомерційне підприємство "Центральна міська клінічна лікарня" Сумської міської ради;
№ UA-2020-05-07-000816-b, лот 2, яку проводило КНП "Чугуївська ЦРЛ ім.М.І.Кононенка";
№ UA-2020-04-08-001968-b, яку проводило Комунальне некомерційне підприємство "Миколаївський обласний центр онкології" Миколаївської обласної ради;.
Навіть особисто я у 2020 році в закупівлі Комунального некомерційного підприємства "Херсонська обласна клінічна лікарня" Херсонської обласної ради № UA-2020-04-13-004697-b пропонувала Поліглактін 910, коли у тендерній документації замовника було написано «Вікрил», ПЕРЕМОГЛА У ЗАКУПІВЛІ І ЖОДНИХ ЗАУВАЖЕНЬ ВІД ЗАМОВНИКА НІ ЩОДО ЕКВІВАЛЕНТНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ, НІ ЩОДО ВІДПОВІДНОСТІ ЧИ ЯКОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ НЕ ОТРИМАЛА.
Сподіваюся, що Комунальне некомерційне підприємство «Скадовська центральна районна лікарня» Скадовської районної ради не буде стверджувати, що вказані лікарні не піклуються про якість надання медичної допомоги, про життя та здоров’я пацієнтів під час проведення хірургічних операцій, про якість матеріалу, що закуповують.
Відповідно до «Плану заходів із застосування Технічного регламенту щодо медичних виробів», затвердженого Постановою КМУ № 753 від 02.10.2013 р., та п. 9 цього Технічного регламенту № 753 в Україні на даний момент обов’язкове застосування Технічного регламенту № 753: «9. Введення в обіг та/або в експлуатацію медичних виробів дозволяється тільки в разі, коли вони повністю відповідають вимогам цього Технічного регламенту, за умови належного постачання, встановлення, технічного обслуговування та застосування їх за призначенням.
Медичні вироби, що відповідають вимогам національних стандартів, включених до переліку національних стандартів, які відповідають європейським гармонізованим стандартам та добровільне застосування яких може сприйматися як доказ відповідності медичних виробів вимогам цього Технічного регламенту, вважаються такими, що відповідають вимогам цього Технічного регламенту.
До переліку національних стандартів, які відповідають європейським гармонізованим стандартам та добровільне застосування яких може сприйматися як доказ відповідності медичних виробів вимогам цього Технічного регламенту, включаються монографії (фармакопейні статті) Державної фармакопеї України, зокрема стосовно хірургічного шовного матеріалу та взаємодії між лікарськими засобами і матеріалами, що застосовуються у виробах, які містять такі лікарські засоби».
Наказом № 495 від 17.12.2018 р. Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» (ДП «УкрНДНЦ») (яке наділене повноваженнями Розпорядженням КМУ від 26.11.2014 № 1163-р «Про визначення державного підприємства, яке виконує функції національного органу стандартизації») з 01.01.2019 року були прийняті обов’язкові національні стандарти, гармонізовані з європейськими та міжнародними стандартами, зокрема ДСТУ EN ISO 13485:2018 (EN ISO 13485:2016, IDT; ISO 13485:2016, IDT) «Медичні вироби. Система управління якістю».
Тобто, медичні вироби можуть реалізовуватися в Україні лише якщо вони пройшли оцінку відповідності згідно міжнародними виробничими стандартами. Тобто, не може бути зауважень до якості чи відповідності медико-технічним вимогам запропонованих мною виробів лише через те, що вони вироблені в Україні, оскільки вони відповідають міжнародній якості.
У зв’язку з цим прошу надати зрозумілу відповідь на запитання:
1. Які саме медико-технічні характеристики запропонованих мною товарів не відповідають яким саме медико-технічним характеристикам товарів під торговою назвою «Вікрил», що закуповуються?
2. Які саме підстави у Замовника вважати, що медико-технічні характеристики запропонованого мною шовного матеріалу Поліглактін 910 не відповідають шовному матеріалу Поліглактін 910 під торговою назвою «Вікрил»?

Повідомляю Замовника, що згідно з чинною редакцією Закону України «Про публічні закупівлі» посадові особи Замовника несуть персональну відповідальність за безспідставне відхилення належної Тендерної пропозиції, а тому я маю намір оскаржувати дії Замовника до Антимонопольного комітету України та до правоохоронних органів.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 вересня 2020 12:55
Тендерна пропозиція не відповідають умовам технічної специфікації щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-07-02-002192-c.a6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "Клочківська Світлана Анатоліївна", Код ЄДРПОУ:2350504021
Дата подання: 25 серпня 2020 18:22
ВИМОГА про усунення порушення законодавства у закупівлі UA-2020-07-02-002192-c за предметом закупівлі «ДК 021:2015 - 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Лот 1 - Рукавички одноразові медичні різні, Лот 2 – Одноразові стерильні медичні вироби для застосування в операційній, перев’язувальний матеріал, Лот 3 – ЕКГ електроди, Лот 4 – Шовний матеріал, Лот 5 – Медичні матеріали)» (Лот № 4) та скасування рішення Тендерного комітету про відхилення учасника фоп Клочківська С.А. (Протокол №27 від 21.08.2020 р.)
КНП «Скадовська ЦРЛ» проведена закупівля UA-2020-07-02-002192-c за предметом закупівлі «ДК 021:2015 - 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Лот 1 - Рукавички одноразові медичні різні, Лот 2 – Одноразові стерильні медичні вироби для застосування в операційній, перев’язувальний матеріал, Лот 3 – ЕКГ електроди, Лот 4 – Шовний матеріал, Лот 5 – Медичні матеріали)».
Я, фоп Клочківська Світлана Анатоліївна, приймаю участь у даній закупівлі за Лотом № 4 «Шовний матеріал» з очікуваною вартістю 80 000 грн. Вартість моєї пропозиції найбільш економічно вигідна – 61 890 грн.

Однак, 21.08.2020 р. Тендерним комітетом КНП «Скадовська ЦРЛ» прийнято і опубліковано в системі «Прозорро» рішення № 27 про відхилення моєї пропозиції.
Вважаю, що рішення про відхилення моєї пропозиції було прийняте з порушенням тендерної документації та чинного законодавства про публічні закупівлі, грубо порушує мої права учасника та повинно бути скасоване, тому звертаюся до Тендерного комітету КНП «Скадовська ЦРЛ» з проханням усунути порушення.
На підтвердження своїх вимог хочу звернути увагу на наступне:

Відповідно до Протоколу № 27 засідання Тендерного комітету КНП «Скадовська ЦРЛ» від 21.08.2020 р. мою, фоп Клочківська С.А., тендерну пропозицію відхилено з причини:
«Секретар тендерного комітету Цудер Олена Борисівна, повідомила, що тендерні пропозиції від ФОП «Ключківська Світлана Анатоліївна», ПП «Н-АОС», ФОП «Степаненко Ірина Федорівна» не відповідають умовам технічної специфікації щодо предмета закупівлі тендерної документації. Замовником вказано шовний матеріал вікріл, який першочергово необхідний для здійснення хірургічних операцій. Вищезазначені учасники у складі тендерної пропозиції не пропонують матеріал, який необхідний Замовнику».
Однак, замовнику, безперечно, відомо, що шовний матеріал «Вікрил» - це не технічна характеристика матеріалу, що «Вікрил» - це торгова назва шовного матеріалу «поліглактін 910».
Про це прямо зазначено в інструкції шовного матеріалу «Вікрил» під приміткою: «Шовний матеріал VICRYL* ВІКРИЛ… Уважно ознайомитися з інструкцією користувача! * = Торгова марка».
Це зазначено і в Декларації про відповідність Johnson & Johnson LLC № ЕР-532-00585-4, яку в складі тендерної пропозиції надав учасник ПП ВКФ «Квант-ЮГ»: «VICRYL стерильний синтетичний хірургічний шовний матеріал, що розсмоктується, з Поліглактіну 910» (файл (15 VII ТЕХЧАСТИНА ЛОТ 4»).
Також про це зазначено на офіційному сайті ТОВ «Екомед» - офіційного представника в Україні виробника вікрилу компанії Ethicon (дочірнього підприємства компанії Johnson & Johnson) – https://ecomed.ua/brands/jnj/ethicon/VICRYL_59: «Шовний матеріал VICRYL* це синтетичний стерильний хірургічний шовний матеріал, який розсмоктується, вироблений з сополімеру, (90% - гліколід, 10% - L-лактід). Емпірична формула сополімера - (C2H2O2)m(C3H4O2)n. СТЕРИЛЬНИЙ СИНТЕТИЧНИЙ ШОВНИЙ МАТЕРІАЛ, ЩО РОЗСМОКТУЮТЬСЯ (ПОЛІГЛАКТІН 910) Шовні матеріали VICRYL вкриваються сумішшю, до складу якої входить гліколід і лактолід в рівних частинах (Поліглактін 910), а також стаерат кальцію. Сополімер Поліглактін 910, що вміщує стеарат кальцію вільний від антигенної активності, апірогеннний та викликає лиш мінімальну запальну реакцію тканин під час розсмоктування».
Відповідна інформація міститься навіть у відкритому доступі у Вікіпедії https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D1%96%D0%BA%D1%80%D0%B8%D0%BB: «Вікрил (англ. Vicryl, Polyglactin 910) - являє собою синтетичний стерильний хірургічний шовний матеріал, здатний до розсмоктування в тканинах. Виробником є компанія Ethicon Inc. - дочірня компанія Johnson & Johnson. Виготовляється з синтетичного кополімеру, що складається на 90% з гліколіду і на 10% з L-лактиду».

Тобто, технічні характеристики даного шовного матеріалу і запропонованого мною шовного матеріалу є абсолютно ідентичними, перевіряються не за торговою назвою, а за складом та розміром.

На підтвердження того, що медико-технічні характеристики моєї пропозиції і бажання замовника в тендерній документації співпадають, у складі тендерної пропозиції мною була надана порівняльна таблиця – вих. 569 від 05.08.2020 р.
Крім того, на підтвердження належної якості і відповідності медико-технічних характеристик запропонованих мною товарів у складі тендерної пропозиції були надані сертифікати і декларації виробника: Сертифікат відповідності №UA.TR.101-29-2017 з Додатком (дата реєстрації 02.02.2017 р.), Декларація про відповідність вимогам технічного регламенту №S2020 з Додатком (дата реєстрації 28.07.2020 р.), Сертифікат відповідності №UA.TR.101-407.28/CУ2019 (дата реєстрації 28.05.2019 р.), Сертифікат перевірки проекту №UA. MD.D.01.0029-20.00 (дата реєстрації 12.05.2020 р.), Інструкція з використання.

За таких умов слова, зазначені в протоколі про відхилення моєї пропозиції, про те, що моя «тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації», не відповідають дійсності.

Крім того, згідно п. 6.4. Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: «6.4. Усі посилання цій тендерній документації та додатках до неї на виробника товару, торговельну марку, тощо, вживаються у значенні «___________ (найменування матеріалу/виробу із зазначенням виробника, марки, тощо) або еквівалент».
В «Додатку 1 до тендерної документації» теж зазначено: «В місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати вираз "або еквівалент".
1.Еквівалентом вироби медичного призначення в розумінні даної документації тендерної пропозиції є вироби медичного призначення розміри, комплектація, матеріали, градація та інші стандартні характеристики товару абсолютно співпадають з характеристиками товару, що є предметом закупівлі. Стандартні характеристики еквіваленту товару на який відбувається заміна повинні відповідати вимогам діючих стандартів щодо даних товарів. Запропонований товар повинен відповідати всім нижче наведеним вимогам».

Тобто, замовник сам передбачив, що перевірятиме відповідність товарів не за торговою назвою, а за технічними характеристиками, і сам порушив ці умови тендерної документації.

З наведеного слідує, що моя пропозиція відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а отже замовником порушено п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - вчинено безпідставне відхилення моєї тендерної пропозиції.

Звертаю увагу замовника, що згідно зі ст. 44 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, яка набула чинності з 19.04.2020 р., передбачено: «1. За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників, службові (посадові) особи та члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України».
Пунктом 4 «Прикінцевих та перехідних положень» зазначеного Закону вказано: «4. Установити, що до 1 січня 2022 року: 1) замовник може утворювати тендерний комітет (комітети) для організації та проведення процедур закупівель. Замовник має право визначити уповноважену особу (осіб) та тендерний комітет (комітети), за умови що кожен із них буде відповідальним за організацію та проведення конкретних процедур закупівель».
Згідно ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення: «Придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону; застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом; невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення); укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі; внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом; внесення недостовірних персональних даних до електронної системи закупівель та неоновлення у разі їх зміни; порушення строків оприлюднення тендерної документації -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян».

Крім того, безпідставним відхиленням моєї пропозиції замовником порушено принципи відкритості і прозорості, недискримінації учасників і рівного ставлення до них, об’єктивного і неупередженого визначення переможця, максимальної економії та ефективності, передбачені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».


На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 5, 18, 26, 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі»,

П Р О Ш У:

Усунути порушення законодавства та тендерної документації і скасувати незаконне рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції фоп Клочківської Світлани Анатоліївни - Протокол Тендерного комітету КНП «Скадовська ЦРЛ» № 27 від 21.08.2020 р. в закупівлі UA-2020-07-02-002192-c за предметом закупівлі «ДК 021:2015 - 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Лот 1 - Рукавички одноразові медичні різні, Лот 2 – Одноразові стерильні медичні вироби для застосування в операційній, перев’язувальний матеріал, Лот 3 – ЕКГ електроди, Лот 4 – Шовний матеріал, Лот 5 – Медичні матеріали)» (Лот № 4).

У випадку незадоволення даної вимоги усунути порушення тендерної документації і Закону України «Про публічні закупівлі», я звертатимуся за захистом своїх прав до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Звертаю увагу замовника, що у випадку встановлення порушення замовника Постійно діючою адміністративною колегією з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, посадові особи Тендерного комітету безперечно понесуть відповідальність відповідно до ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 вересня 2020 12:56
Тендерна пропозиція не відповідають умовам технічної специфікації щодо предмета закупівлі тендерної документації.

Документи

07 серпня 2020 11:52
перелік змін

Документи подані скаржником

25 серпня 2020 18:21
Вікрил інструкція.doc
25 серпня 2020 18:22
Вимога.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-02-002192-c.b7
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП "Клочківська Світлана Анатоліївна", Код ЄДРПОУ:2350504021
Дата подання: 31 серпня 2020 18:34
СКАРГА про усунення порушення законодавства в закупівлі та скасування рішення Тендерного комітету про відхилення учасника фоп Клочківська С.А. (Протокол №27 від 21.08.2020 р.)
Тендерним комітетом КНП «Скадовська ЦРЛ» прийнято і опубліковано в системі «Прозорро» рішення № 27 про відхилення моєї пропозиції Вважаю, що рішення про відхилення моєї пропозиції було прийняте з порушенням тендерної документації та чинного законодавства про публічні закупівлі, грубо порушує мої права учасника та повинно бути скасоване. На підтвердження своїх вимог хочу звернути увагу Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель на наступне: Відповідно до Протоколу № 27 засідання Тендерного комітету КНП «Скадовська ЦРЛ» від 21.08.2020 р. мою, фоп Клочківська С.А., тендерну пропозицію відхилено з причини: «Секретар тендерного комітету Цудер Олена Борисівна, повідомила, що тендерні пропозиції від ФОП «Ключківська Світлана Анатоліївна», ПП «Н-АОС», ФОП «Степаненко Ірина Федорівна» не відповідають умовам технічної специфікації щодо предмета закупівлі тендерної документації. Замовником вказано шовний матеріал вікріл, який першочергово необхідний для здійснення хірургічних операцій. Вищезазначені учасники у складі тендерної пропозиції не пропонують матеріал, який необхідний Замовнику». З даного тексту слідує, що невідповідність в моїй тендерній пропозиції технічній специфікації - це пропозиція не торгової марки «вікрил» за позиціями 1-3. Однак, шовний матеріал «Вікрил» - це не технічна характеристика матеріалу, «Вікрил» - це торгова назва шовного матеріалу «поліглактін 910». Про це прямо зазначено в інструкції шовного матеріалу «Вікрил» під приміткою: «Шовний матеріал VICRYL* ВІКРИЛ… Уважно ознайомитися з інструкцією користувача! * = Торгова марка». Це зазначено і в Декларації про відповідність Johnson & Johnson LLC № ЕР-532-00585-4, яку в складі тендерної пропозиції надав учасник ПП ВКФ «Квант-ЮГ»: «VICRYL стерильний синтетичний хірургічний шовний матеріал, що розсмоктується, з Поліглактіну 910» (файл (15 VII ТЕХЧАСТИНА ЛОТ 4»). Тобто, технічні характеристики даного шовного матеріалу і запропонованого мною шовного матеріалу є абсолютно ідентичними, перевіряються не за торговою назвою, а за складом та розміром. Крім того, згідно п. 6.4. Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: «6.4. Усі посилання цій тендерній документації та додатках до неї на виробника товару, торговельну марку, тощо, вживаються у значенні «___________ (найменування матеріалу/виробу із зазначенням виробника, марки, тощо) або еквівалент». В «Додатку 1 до тендерної документації» теж зазначено: «В місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати вираз "або еквівалент". 1.Еквівалентом вироби медичного призначення в розумінні даної документації тендерної пропозиції є вироби медичного призначення розміри, комплектація, матеріали, градація та інші стандартні характеристики товару абсолютно співпадають з характеристиками товару, що є предметом закупівлі. Стандартні характеристики еквіваленту товару на який відбувається заміна повинні відповідати вимогам діючих стандартів щодо даних товарів. Запропонований товар повинен відповідати всім нижче наведеним вимогам». Тобто, замовник сам передбачив, що перевірятиме відповідність товарів не за торговою назвою, а за технічними характеристиками, і сам порушив ці умови тендерної документації. Характеристики запропонованого мною Поліглактіну 910 абсолютно відповідають умовам тендерної документації за розміром, комплектацією, градацією та іншими стандартними характеристиками. З наведеного слідує, що моя пропозиція відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а отже замовником порушено п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - вчинено непрозору і необ’єктивну оцінку тендерних пропозицій, вчинено безпідставне відхилення моєї тендерної пропозиції. Крім того, безпідставним відхиленням моєї пропозиції замовником порушено принципи відкритості і прозорості, недискримінації учасників і рівного ставлення до них, об’єктивного і неупередженого визначення переможця, максимальної економії та ефективності, передбачені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Також хочу звернути увагу Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель на порушення процедури розгляду пропозицій учасників при відхиленні моєї пропозиції: Так, відповідно до ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі»: «9. Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. 10. Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. 11. У разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею». Згідно ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: «1. Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: … 9) інформацію про відхилення тендерної пропозиції/пропозиції учасника - протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення». З даних норм слідує, що замовник зобов’язаний був розглянути мою тендерну пропозицію, у разі бажання її відхилити – прийняти відповідне рішення і лише після цього переходити до розгляду інших тендерних пропозицій. Однак, як свідчить протокол № 27 від 21.08.2020 р., всі пропозиції всіх учасників були розглянуті одночасно – з дати аукціону 17.08.2020 р. до 21.08.2020 р. не було оприлюднено жодного рішення про відхилення, документи трьох відхилених учасників і четвертого переможця були розглянуті тендерним комітетом одночасно лише на засіданні 21.08.2020 р. Наведене свідчить про порушення замовником ст. 29 Закону України про публічні закупівлі», про непрозору і необ’єктивну оцінку тендерних пропозицій, про порушення принципів відкритості та прозорості, максимальної економії та ефективності, передбачених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 5, 18, 26, 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», П Р О Ш У: 1. Зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство «Скадовська центральна районна лікарня» Скадовської районної ради скасувати рішення № 27 від 21 серпня 2020 року про визначення переможцем закупівлі за Лотом 4 ПП ВКФ «КВАНТ-ЮГ»; 2. Зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство «Скадовська центральна районна лікарня» Скадовської районної ради скасувати рішення №27 від 21 серпня 2020 року про відхилення за Лотом 4 тендерної пропозиції фоп Клочківська Світлана Анатоліївна.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 вересня 2020 21:37
рішенння від 03.09.2020№16590+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 03 вересня 2020 21:36
рішення від 22.09.2020№17866.pdf
Дата публікації: 25 вересня 2020 21:02
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовник відхиляє тендерну пропозицію ПП ВКФ КВАНТ-ЮГ
Дата виконання рішення замовником: 28 вересня 2020 08:46

Документи подані скаржником

31 серпня 2020 17:28
Вікрил інструкція.doc
31 серпня 2020 17:29
Скарга.pdf
31 серпня 2020 18:04
ua_payment.pdf

Документи подані замовником

25 вересня 2020 08:51
рішення

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Рукавички одноразові медичні різні
Опис предмету закупівлі:
Більш детально в Додатку 1 до тендерної документації
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 160 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 800,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

19500 пар
Рукавички одноразові медичні різні
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 40548 — Хірургічна рукавичка, латексна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75700, Україна, Херсонська область, м. Скадовськ, вул. Шмідта буд. 24
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за отримані вироби медичного призначення здійснюються в безготівковому порядку протягом 7-ми банківських днів з моменту отримання товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Марцінко Мар'яна Богданівна 149 600,00
UAH з ПДВ
149 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 серпня 2020 15:40
Електронний підпис
12 серпня 2020 17:35
Електронний підпис
12 серпня 2020 17:32
декларацыя рукавиці 1.pdf
12 серпня 2020 17:32
декларація рукавички 6.pdf
12 серпня 2020 17:32
декларація рукавички 5.pdf
12 серпня 2020 17:32
Декларація рукавички 4.pdf
12 серпня 2020 17:32
декларація рукавички 3.pdf
12 серпня 2020 17:31
декларація рукавиці 2.pdf
07 серпня 2020 16:47
Електронний підпис
07 серпня 2020 16:36
rgl202009.pdf
07 серпня 2020 16:36
rgl202009 (1).pdf
07 серпня 2020 16:36
nt_202005_2506.pdf
07 серпня 2020 16:36
ns_202004-2505_.pdf
07 серпня 2020 16:36
np_202005-2507_.pdf
07 серпня 2020 16:36
igar_latex_202005E.pdf
07 серпня 2020 16:36
тех характ нові.pdf
03 серпня 2020 17:19
Електронний підпис
03 серпня 2020 17:17
час 1 та 2 ст 17.pdf
03 серпня 2020 17:17
фін звітн.pdf
03 серпня 2020 17:16
транспорт дов.pdf
03 серпня 2020 17:16
тех якісні характ.pdf
03 серпня 2020 17:16
тендерна пропоз.pdf
03 серпня 2020 17:16
судимість.pdf
03 серпня 2020 17:16
ст17.pdf
03 серпня 2020 17:16
Сертифікат рукавички.pdf
03 серпня 2020 17:16
сертиф відпов рукав.pdf
03 серпня 2020 17:16
реєстр.pdf
03 серпня 2020 17:16
проект договору.pdf
03 серпня 2020 17:16
податки.pdf
03 серпня 2020 17:16
повноваж.pdf
03 серпня 2020 17:16
Нітрил_1175TG_1840538.pdf
03 серпня 2020 17:16
матер тех база.pdf
03 серпня 2020 17:16
лист згода з проектом.pdf
03 серпня 2020 17:16
лист відгук.pdf
03 серпня 2020 17:16
економ конкуренція.pdf
03 серпня 2020 17:16
догов юськов.pdf
03 серпня 2020 17:16
дов аналог договора.pdf
03 серпня 2020 17:16
дит праця.pdf
03 серпня 2020 17:16
деклар рукавички.pdf
03 серпня 2020 17:16
дг _ техпаспорт.pdf
03 серпня 2020 17:16
гарантія від учасника.pdf
03 серпня 2020 17:16
гарант про доставку.pdf
03 серпня 2020 17:16
7. Сертифікат нітрил.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Марцінко Мар'яна Богданівна

Інформація про відміну

Дата відміни
14 серпня 2020 16:07
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій