Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Телевізори Smart TV (для Нової Української школи)
Очікувана вартість
803 341,00 UAH
UA-2020-07-02-002185-a ● 1b11318bed0742229189352c5d8b9155
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти виконкому Тернівської районної у місті ради |
Код ЄДРПОУ: | 02142307 |
Місцезнаходження: | 50079, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Матросова 75 |
Контактна особа: |
Бикова Оксана Петрівна 0980719795 tendertern@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 липня 2020 10:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 липня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 липня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 20 липня 2020 15:24 |
Початок аукціону: | 20 липня 2020 15:24 |
Очікувана вартість: | 803 341,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 016,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Телевізори Smart TV (для Нової Української школи)
Телевізори Smart TV (для Нової Української школи)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
36 штуки
Телевізори Smart TV (для Нової Української школи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | згідно накладних в залежності від реального фінансування | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 липня 2020 11:08 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 липня 2020 11:08 |
ТД НУШ телевізори.docx |
02 липня 2020 11:08 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 липня 2020 11:08 |
ТД НУШ телевізори.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
технічні характеристики
Дата подання: 02 липня 2020 13:33
Дата відповіді: 02 липня 2020 14:01
Доброго дня чи обовязкова наявність Bluetooth?
Відповідь: Так наявність Bluetooth обов'язкова
Уточнення
Дата подання: 04 липня 2020 01:10
Дата відповіді: 07 липня 2020 13:20
Шановний Замовник!
Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Потрібна тільки поставка товару.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-02-002185-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "Європа-Схід", Код ЄДРПОУ:31526583
Дата подання: 24 липня 2020 16:25
просимо скасувати визначення переможцем закупівлі ФОП "ТРОФИМЕНКО ДІАНА СТАНІСЛАВІВНА"
(викладено у вкладеному файлі)
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 липня 2020 10:33
На виконання Вашої вимоги, від Учасника-переможця, для підтвердження дійсності , яку ви заперечуєте надійшов лист -підтвердження від офіційного дистрию'ютора стосовно технічних характеристик запропонованого товару (додається.) Стосовно сертифіката ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) який виданий на ім'я виробника – корпорації Hisense , але копія НЕ завірена особою, на ім'я якої сертифікат видано, а завірена ФОП ТРОФИМЕНКО то цю помилку тендерний комітет вважає формальною, оскільки сертифікат завірений нотаріусом, а те,що копія містить підпис Учасника, а не виробника, то ця формальність не впливає на зміст документу.
Номер вимоги: UA-2020-07-02-002185-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "Європа-Схід", Код ЄДРПОУ:31526583
Дата подання: 24 липня 2020 12:31
прошу згідно п. 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»
від 25.12.2015 № 922-VIII, яким регламентується дана закупівля, надати додаткову інформацію про причини невідповідності нашої пропозиції умовам Закупівлі
(викладено у вкладеному файлі)
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 липня 2020 14:12
надаємо додаткові посилання
Номер вимоги: UA-2020-07-02-002185-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ", Код ЄДРПОУ:42246444
Дата подання: 23 липня 2020 15:38
Вимога
Шановні Замовники. Згідно Вашого протоколу №116 від 23 липня 2020р. Ви зазначаєте наступне:
1. Сертифікати відповідності надано на модель 4Т-С40ВL2EF2AB(40BL2EA), коли пропозиція учасника на модель 4T-C55BN"X"EF2AB. Хочемо зазначити, що "сертифікат експертизи типу" наданий на сторінках 126-133 відповідає модельному ряду 4T-CxxyYzEF2AB, де xx - розмір діагоналі, y - умовне позначення року випуску, Y - умовне позначення телевізійного сигналу, z - умовне позначення дизайну. Дана інформація детально розписана в додатку 1 до сертифікату експертизи типу, пункті 3, сторінка 127 тендерної пропозиції. Таким чином сертифікат наданий нами відповідає запропонаваній моделі.
2. надана інформація стосовно технічних характеристик не відповідає дійсності, оскільки перевіривши інформації у відкритих джерелах запропоновані телевізори Sharp не мають підтримки технології MEMC. Хочемо зазначити, що дана технологія MEMC (Motion Estimation Motion Compensation) - технологія динамічної компенсації якості зображення передбачає частоту розгортки 200Гц задля забезпечення більш плавного і чіткого зображення. Враховуючи, що дана технологія була створенна ще в 2012 році і технології пішли далеко вперед, в запропонованому нами телевізорі частотат розгортки складає 600Гц з модернізованою технологією Active Motion 600, що підтверджує підримку запропнованих телевізорів даної технології.
3. документацією Замовника вимагалися паспорт якості або декларація про відповідність на запропонований товар, які у ТОВ "Лідер Че" - відсутні. Зідно з розділом 3 частиною 6 пунктом 6.1. тендерної документації Замовником вимагалося наступне: документи про якість товару: сертифікат відповідності ДСТУ 8476:2015 встановленого зразка, паспорт якості або декларація про відповідність на запропонований товар, встановлені діючим законодавством. Документи щодо якості товару повинні бути чинними на весь період дії договору. В той же час в додатку 4 пункт 5.15. документи про якість товару зазначено наступне: Сертифікат якості та паспорт. Хочемо зазначити, що Поняття сертифікат якості (виробника) тотожний поняттю паспорт якості (виробника) - це документ, що містить дані для ідентифікації та фактичні значення показників якості продукції виробника, отримані в результаті лабораторних випробувань, а також інформацію про їх відповідність вимогам нормативних документів. Таким чином опираючись на вимоги тендерної документації Замовником вимагалося сертифікат якості (паспорт) або декларація про відповідність, що передбачає надання одного з наведених документів. Нами в нашій тендерній пропозиції був наданий сертифікат якості на запропоновану модель телевізора (ст.126-133).
4. Учасник повинен був надати Висновки СЕС на товар, натомість в пропозиції міститься лист-пояснення про те, що висновки вже не надаються. Перевіривши інформацію тендерний комітет дійшов висновку, що вона не відповідає дійсності, оскільки відповідно до Постанови КМУ від 02.09.2015 №667 завдання з проведення експертизи та видачі висновків покладено на державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів. Кабінетом Міністрів України 22.07.2016 року було прийнято розпорядження №564-р "Про уповноваження Голови Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів на затвердження та підписання окремих видів документів", згідно якого Голову Держпродслужби уповноважено затверджувати передбачені законодавством документи, повноваження щодо затвердження та підписання яких належить до компетенції головного державного санітарного лікаря України, зокрема висновків державної санітарної-епідеміологічної експертизи. Інформаційна картка адміністративної послуги-видача висновку, затверджена наказом Держспоживслужби від 23.12.2016 №517.
Хочемо зазначити, що в даній вимозі Ви посилаєтесь на документи затверджені в 2015-2016 роках. Натомість ми в своїй довідці посилаємось на постанову кабінету Міністрів України від 29 березня 2017р. №348, якою відміняється рішення про реорганізацію Державної санітарно-епідеміологічної служби шляхом її приєднання до Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, а також ліквідовується Державна санітарно-епідеміологічна служба. Таким чином постанови, накази та розпорядження, на які Ви посилаєтесь втратили свою силу і відповідно висновки СЕС більше не надаються.
5. В пропозиції міститься лист-відгук від 10.07.2020 №421 від відділу освіти, культури молоді та спорту виконавчого комітету Любимівської селищної ради Каховського району Херсонської області стосовно повного виконання аналогічного договору №124 від 30.06.2020р. Даний відгук не відповідає дійсності, оскільки в пропозиції учасника міститься видаткова накладна №108 від 14.07.2020 про отримання товару, тобто відгук про виконання договору, був виданий раніше ніж відбулося саме виконання договору по факту, тобто передача товару Покупцю.
Хочемо зазначити, що даний документ видається не нами, відповідно замовником відділом освіти, культури молоді та спорту виконавчого комітету Любимівської селищної ради Каховського району Херсонської області в разі не виконання нами зобов'язань по договору лист-відгук би не надався. Таким чином була просто допущена описка, що можна віднести до формальної помилки. Більше того в наданому нами аналогічному договорі надані реквізити даного замовник, таким чином є можливість запросити підтвердження правдивості наданої інформації. Проте навіть враховуючи вище перечисленне дані документи відносяться до кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Якщо ж замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Таким чином, реальні підстави для відхилення нашої пропозиції відсутні і саме тому ми ТОВ "Лідер Че" вимагаємо відмінити Ваше рішення, та повернути нашу пропозицію на розгляд.
Розгорнути
Згорнути
1. Сертифікати відповідності надано на модель 4Т-С40ВL2EF2AB(40BL2EA), коли пропозиція учасника на модель 4T-C55BN"X"EF2AB. Хочемо зазначити, що "сертифікат експертизи типу" наданий на сторінках 126-133 відповідає модельному ряду 4T-CxxyYzEF2AB, де xx - розмір діагоналі, y - умовне позначення року випуску, Y - умовне позначення телевізійного сигналу, z - умовне позначення дизайну. Дана інформація детально розписана в додатку 1 до сертифікату експертизи типу, пункті 3, сторінка 127 тендерної пропозиції. Таким чином сертифікат наданий нами відповідає запропонаваній моделі.
2. надана інформація стосовно технічних характеристик не відповідає дійсності, оскільки перевіривши інформації у відкритих джерелах запропоновані телевізори Sharp не мають підтримки технології MEMC. Хочемо зазначити, що дана технологія MEMC (Motion Estimation Motion Compensation) - технологія динамічної компенсації якості зображення передбачає частоту розгортки 200Гц задля забезпечення більш плавного і чіткого зображення. Враховуючи, що дана технологія була створенна ще в 2012 році і технології пішли далеко вперед, в запропонованому нами телевізорі частотат розгортки складає 600Гц з модернізованою технологією Active Motion 600, що підтверджує підримку запропнованих телевізорів даної технології.
3. документацією Замовника вимагалися паспорт якості або декларація про відповідність на запропонований товар, які у ТОВ "Лідер Че" - відсутні. Зідно з розділом 3 частиною 6 пунктом 6.1. тендерної документації Замовником вимагалося наступне: документи про якість товару: сертифікат відповідності ДСТУ 8476:2015 встановленого зразка, паспорт якості або декларація про відповідність на запропонований товар, встановлені діючим законодавством. Документи щодо якості товару повинні бути чинними на весь період дії договору. В той же час в додатку 4 пункт 5.15. документи про якість товару зазначено наступне: Сертифікат якості та паспорт. Хочемо зазначити, що Поняття сертифікат якості (виробника) тотожний поняттю паспорт якості (виробника) - це документ, що містить дані для ідентифікації та фактичні значення показників якості продукції виробника, отримані в результаті лабораторних випробувань, а також інформацію про їх відповідність вимогам нормативних документів. Таким чином опираючись на вимоги тендерної документації Замовником вимагалося сертифікат якості (паспорт) або декларація про відповідність, що передбачає надання одного з наведених документів. Нами в нашій тендерній пропозиції був наданий сертифікат якості на запропоновану модель телевізора (ст.126-133).
4. Учасник повинен був надати Висновки СЕС на товар, натомість в пропозиції міститься лист-пояснення про те, що висновки вже не надаються. Перевіривши інформацію тендерний комітет дійшов висновку, що вона не відповідає дійсності, оскільки відповідно до Постанови КМУ від 02.09.2015 №667 завдання з проведення експертизи та видачі висновків покладено на державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів. Кабінетом Міністрів України 22.07.2016 року було прийнято розпорядження №564-р "Про уповноваження Голови Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів на затвердження та підписання окремих видів документів", згідно якого Голову Держпродслужби уповноважено затверджувати передбачені законодавством документи, повноваження щодо затвердження та підписання яких належить до компетенції головного державного санітарного лікаря України, зокрема висновків державної санітарної-епідеміологічної експертизи. Інформаційна картка адміністративної послуги-видача висновку, затверджена наказом Держспоживслужби від 23.12.2016 №517.
Хочемо зазначити, що в даній вимозі Ви посилаєтесь на документи затверджені в 2015-2016 роках. Натомість ми в своїй довідці посилаємось на постанову кабінету Міністрів України від 29 березня 2017р. №348, якою відміняється рішення про реорганізацію Державної санітарно-епідеміологічної служби шляхом її приєднання до Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, а також ліквідовується Державна санітарно-епідеміологічна служба. Таким чином постанови, накази та розпорядження, на які Ви посилаєтесь втратили свою силу і відповідно висновки СЕС більше не надаються.
5. В пропозиції міститься лист-відгук від 10.07.2020 №421 від відділу освіти, культури молоді та спорту виконавчого комітету Любимівської селищної ради Каховського району Херсонської області стосовно повного виконання аналогічного договору №124 від 30.06.2020р. Даний відгук не відповідає дійсності, оскільки в пропозиції учасника міститься видаткова накладна №108 від 14.07.2020 про отримання товару, тобто відгук про виконання договору, був виданий раніше ніж відбулося саме виконання договору по факту, тобто передача товару Покупцю.
Хочемо зазначити, що даний документ видається не нами, відповідно замовником відділом освіти, культури молоді та спорту виконавчого комітету Любимівської селищної ради Каховського району Херсонської області в разі не виконання нами зобов'язань по договору лист-відгук би не надався. Таким чином була просто допущена описка, що можна віднести до формальної помилки. Більше того в наданому нами аналогічному договорі надані реквізити даного замовник, таким чином є можливість запросити підтвердження правдивості наданої інформації. Проте навіть враховуючи вище перечисленне дані документи відносяться до кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Якщо ж замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Таким чином, реальні підстави для відхилення нашої пропозиції відсутні і саме тому ми ТОВ "Лідер Че" вимагаємо відмінити Ваше рішення, та повернути нашу пропозицію на розгляд.
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 липня 2020 09:31
Вимога не підлягає задоволенню
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-07-02-002185-a.c4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "Європа-Схід", Код ЄДРПОУ:31526583
Дата подання: 28 липня 2020 12:53
Дата подання: 28 липня 2020 12:53
оскарження рішення Замовника щодо відхилення пропозиції ПП «Європа-Схід» та визначення переможцем пропозиції учасників торгів ФОП ТРОФИМЕНКО ДІАНА
(викладено у вкладеному файлі)
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 31 липня 2020 10:50
рішення від 30.07.2020 № 14702.pdf
Дата публікації: 31 липня 2020 10:50
Інформація про резолютивну частину рішення від 10.08.2020 № 15299.pdf
Дата публікації: 11 серпня 2020 17:37
рішення від 10.08.2020 № 15299.pdf
Дата публікації: 13 серпня 2020 22:10
Коментар замовника щодо усунення порушення: відміна переможця ФОП Трофименко Д.С.
Дата виконання рішення замовником: 20 серпня 2020 09:54
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 липня 2020 15:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "Європа-Схід" |
484 920,00
UAH з ПДВ
|
484 920,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЗАВОЛОКА МАРИНА АНАТОЛІЇВНА" |
803 196,00
UAH з ПДВ
|
580 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" |
601 400,16
UAH з ПДВ
|
601 400,16
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ТРОФИМЕНКО ДІАНА СТАНІСЛАВІВНА" |
802 800,00
UAH з ПДВ
|
802 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ТРОФИМЕНКО ДІАНА СТАНІСЛАВІВНА" #3649610047 |
Рішення скасоване |
802 800,00
UAH з ПДВ
|
15 серпня 2020 14:09
|
ПП "Європа-Схід" #31526583 |
Рішення скасоване |
484 920,00
UAH з ПДВ
|
20 серпня 2020 09:43
|
ФОП "ЗАВОЛОКА МАРИНА АНАТОЛІЇВНА" #3308617125 |
Рішення скасоване |
580 000,00
UAH з ПДВ
|
20 серпня 2020 09:43
|
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" #42246444 |
Рішення скасоване |
601 400,16
UAH з ПДВ
|
20 серпня 2020 09:43
|
ФОП "ТРОФИМЕНКО ДІАНА СТАНІСЛАВІВНА" #3649610047 |
Рішення скасоване |
802 800,00
UAH з ПДВ
|
20 серпня 2020 09:43
|
ПП "Європа-Схід" #31526583 |
Відхилено |
484 920,00
UAH з ПДВ
|
01 вересня 2020 15:44
|
ФОП "ЗАВОЛОКА МАРИНА АНАТОЛІЇВНА" #3308617125 |
Відхилено |
580 000,00
UAH з ПДВ
|
01 вересня 2020 15:59
|
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" #42246444 |
Відхилено |
601 400,16
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2020 09:09
|
ФОП "ТРОФИМЕНКО ДІАНА СТАНІСЛАВІВНА" #3649610047 |
Відхилено |
802 800,00
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2020 09:30
|
Інформація про відміну
Дата відміни
02 вересня 2020 09:30
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі