Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
"Реконструкція приміщень хірургічного корпусу Горішньоплавнівської міської лікарні під відділення невідкладної (екстреної) медичної допомоги м.Горішні Плавні Полтавської області" (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1:2013)
Очікувана вартість
7 610 509,00 UAH
UA-2020-07-02-002145-b ● 8ed6d43e1f81483fba917be2923e80e5
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління по інвестиціях та будівництву Горішньоплавнівської міської ради Полтавської області |
Код ЄДРПОУ: | 13961926 |
Місцезнаходження: | 39800, Україна , Полтавська обл., Горішні Плавні , Миру, б.24, |
Контактна особа: |
Мормоль Вікторія Володимирівна 380987907312 oks_ispolkom@i.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 липня 2020 16:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 липня 2020 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 липня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 21 липня 2020 11:49 |
Очікувана вартість: | 7 610 509,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 38 052,55 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
1. 1) категорія (п.1 ч.4 ст.2) - ОРГАН МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ; Код КВЕД 84.11 Державне управління загального характеру. Місцезнаходження - 39800, Полтавська обл., м.Горішні Плавні, вул.Миру, 24.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Реконструкція приміщень хірургічного корпусу Горішньоплавнівської міської лікарні під відділення невідкладної (екстреної) медичної допомоги м.Горішні Плавні Полтавської області" (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1:2013)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
39800, Україна, Полтавська область, Горішні Плавні , Миру, б.10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | У разі необхідності, за листом Підрядника, Замовник згідно п.1 постанови Кабінету Міністрів України №1070 від 04.12.2019 року «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» надає Підряднику попередню оплату на роботи за капітальними видатками. Кошти попередньої оплати спрямовуються на небюджетний рахунок, відкритий на ім’я Підрядника в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку. Підрядник зобов’язаний в трьохмісячний термін використати одержану попередню оплату та підтвердити її використання актами приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в), а не використані кошти повернути Замовнику. | Аванс | 20 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів з реєстраційного рахунка Замовника на розрахунковий рахунок Підрядника відкритий в установі банку, на підставі оформленого акту приймання виконаних будівельних робіт ( форма № КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма № КБ-3) поетапно в міру виконання робіт проміжними платежами. | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 липня 2020 17:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 липня 2020 16:06 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ЩО ВНОСЯТЬСЯ.doc | |
10 липня 2020 16:06 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ЩО ВНОСЯТЬСЯ.pdf | |
10 липня 2020 16:05 |
нова редакція ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc | |
02 липня 2020 16:48 |
ТК стадия Р.pdf | |
02 липня 2020 16:48 |
ОВ стадия Р.pdf | |
02 липня 2020 16:48 |
ВК стадия Р.pdf | |
02 липня 2020 16:48 |
Р ГП3.pdf | |
02 липня 2020 16:48 |
Р ГП2.pdf | |
02 липня 2020 16:48 |
Р ГП1.pdf | |
02 липня 2020 16:48 |
Р АБ13.pdf | |
02 липня 2020 16:48 |
Р АБ12.pdf | |
02 липня 2020 16:48 |
Р АБ11.pdf | |
02 липня 2020 16:48 |
Р АБ10.pdf | |
02 липня 2020 16:48 |
Р АБ9.pdf | |
02 липня 2020 16:48 |
Р АБ8.pdf | |
02 липня 2020 16:48 |
Р АБ7.pdf | |
02 липня 2020 16:48 |
Р АБ6.pdf | |
02 липня 2020 16:48 |
Р АБ5.pdf | |
02 липня 2020 16:48 |
Р АБ4.pdf | |
02 липня 2020 16:48 |
Р АБ3.pdf | |
02 липня 2020 16:48 |
Р АБ2.pdf | |
02 липня 2020 16:48 |
Р АБ1.pdf | |
02 липня 2020 16:48 |
ТК стадия П.pdf | |
02 липня 2020 16:48 |
ПЗ ЗМ.doc | |
02 липня 2020 16:48 |
ОВ стадия П.pdf | |
02 липня 2020 16:48 |
ВК стадия П.pdf | |
02 липня 2020 16:48 |
ТР5.pdf | |
02 липня 2020 16:48 |
ТР4.pdf | |
02 липня 2020 16:48 |
ТР3.pdf | |
02 липня 2020 16:48 |
ТР2.pdf | |
02 липня 2020 16:48 |
ТР1.pdf | |
02 липня 2020 16:48 |
ЕО.С Специф. Лист 3.pdf | |
02 липня 2020 16:48 |
ЕО.С Специф. Лист 2.pdf | |
02 липня 2020 16:48 |
ЕО.С Специф. Лист 1.pdf | |
02 липня 2020 16:48 |
ЕО Лист 10. План подкл. отопления и кондиц. на отм. 0.000.pdf | |
02 липня 2020 16:48 |
ЕО Лист 9. Одн.расч.сх. ЩС.pdf | |
02 липня 2020 16:48 |
ЕО Лист 8. План розеток на отм. 3,300.pdf | |
02 липня 2020 16:48 |
ЕО Лист 7. План освещения на отм. 3,300.pdf | |
02 липня 2020 16:48 |
ЕО Лист 6. План розеток на отм. 0.000.pdf | |
02 липня 2020 16:48 |
ЕО Лист 5. План освещения на отм. 0.000.pdf | |
02 липня 2020 16:48 |
ЕО Лист 4. Одн.расч.сх. ЩО-8.pdf | |
02 липня 2020 16:48 |
ЕО Лист 3. Одн.расч.сх. ЩОА-3.pdf | |
02 липня 2020 16:48 |
ЕО Лист 2. Одн.расч.сх. ЩО-3.pdf | |
02 липня 2020 16:48 |
ЕО Лист 1.Общие данные.pdf | |
02 липня 2020 16:48 |
ГП5.pdf | |
02 липня 2020 16:48 |
ГП4.pdf | |
02 липня 2020 16:48 |
ГП3.pdf | |
02 липня 2020 16:48 |
ГП2.pdf | |
02 липня 2020 16:48 |
ГП1.pdf | |
02 липня 2020 16:48 |
АБ9.pdf | |
02 липня 2020 16:48 |
АБ8.pdf | |
02 липня 2020 16:48 |
АБ7.pdf | |
02 липня 2020 16:48 |
АБ6.pdf | |
02 липня 2020 16:48 |
АБ5.pdf | |
02 липня 2020 16:48 |
АБ4.pdf | |
02 липня 2020 16:48 |
АБ3.pdf | |
02 липня 2020 16:48 |
АБ2.pdf | |
02 липня 2020 16:48 |
АБ1.pdf | |
02 липня 2020 16:48 |
Специфiкацiя_обладнання.pdf | |
02 липня 2020 16:48 |
СО.pdf | |
02 липня 2020 16:48 |
Пожежна сигн. ПЗ.pdf | |
02 липня 2020 16:48 |
Оголошення.docx | |
02 липня 2020 16:48 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc |
10 липня 2020 17:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 липня 2020 16:06 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ЩО ВНОСЯТЬСЯ.doc
|
|||
10 липня 2020 16:06 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ЩО ВНОСЯТЬСЯ.pdf
|
|||
10 липня 2020 16:05 |
нова редакція ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc
|
|||
02 липня 2020 16:48 |
ТК стадия Р.pdf
|
|||
02 липня 2020 16:48 |
ОВ стадия Р.pdf
|
|||
02 липня 2020 16:48 |
ВК стадия Р.pdf
|
|||
02 липня 2020 16:48 |
Р ГП3.pdf
|
|||
02 липня 2020 16:48 |
Р ГП2.pdf
|
|||
02 липня 2020 16:48 |
Р ГП1.pdf
|
|||
02 липня 2020 16:48 |
Р АБ13.pdf
|
|||
02 липня 2020 16:48 |
Р АБ12.pdf
|
|||
02 липня 2020 16:48 |
Р АБ11.pdf
|
|||
02 липня 2020 16:48 |
Р АБ10.pdf
|
|||
02 липня 2020 16:48 |
Р АБ9.pdf
|
|||
02 липня 2020 16:48 |
Р АБ8.pdf
|
|||
02 липня 2020 16:48 |
Р АБ7.pdf
|
|||
02 липня 2020 16:48 |
Р АБ6.pdf
|
|||
02 липня 2020 16:48 |
Р АБ5.pdf
|
|||
02 липня 2020 16:48 |
Р АБ4.pdf
|
|||
02 липня 2020 16:48 |
Р АБ3.pdf
|
|||
02 липня 2020 16:48 |
Р АБ2.pdf
|
|||
02 липня 2020 16:48 |
Р АБ1.pdf
|
|||
02 липня 2020 16:48 |
ТК стадия П.pdf
|
|||
02 липня 2020 16:48 |
ПЗ ЗМ.doc
|
|||
02 липня 2020 16:48 |
ОВ стадия П.pdf
|
|||
02 липня 2020 16:48 |
ВК стадия П.pdf
|
|||
02 липня 2020 16:48 |
ТР5.pdf
|
|||
02 липня 2020 16:48 |
ТР4.pdf
|
|||
02 липня 2020 16:48 |
ТР3.pdf
|
|||
02 липня 2020 16:48 |
ТР2.pdf
|
|||
02 липня 2020 16:48 |
ТР1.pdf
|
|||
02 липня 2020 16:48 |
ЕО.С Специф. Лист 3.pdf
|
|||
02 липня 2020 16:48 |
ЕО.С Специф. Лист 2.pdf
|
|||
02 липня 2020 16:48 |
ЕО.С Специф. Лист 1.pdf
|
|||
02 липня 2020 16:48 |
ЕО Лист 10. План подкл. отопления и кондиц. на отм. 0.000.pdf
|
|||
02 липня 2020 16:48 |
ЕО Лист 9. Одн.расч.сх. ЩС.pdf
|
|||
02 липня 2020 16:48 |
ЕО Лист 8. План розеток на отм. 3,300.pdf
|
|||
02 липня 2020 16:48 |
ЕО Лист 7. План освещения на отм. 3,300.pdf
|
|||
02 липня 2020 16:48 |
ЕО Лист 6. План розеток на отм. 0.000.pdf
|
|||
02 липня 2020 16:48 |
ЕО Лист 5. План освещения на отм. 0.000.pdf
|
|||
02 липня 2020 16:48 |
ЕО Лист 4. Одн.расч.сх. ЩО-8.pdf
|
|||
02 липня 2020 16:48 |
ЕО Лист 3. Одн.расч.сх. ЩОА-3.pdf
|
|||
02 липня 2020 16:48 |
ЕО Лист 2. Одн.расч.сх. ЩО-3.pdf
|
|||
02 липня 2020 16:48 |
ЕО Лист 1.Общие данные.pdf
|
|||
02 липня 2020 16:48 |
ГП5.pdf
|
|||
02 липня 2020 16:48 |
ГП4.pdf
|
|||
02 липня 2020 16:48 |
ГП3.pdf
|
|||
02 липня 2020 16:48 |
ГП2.pdf
|
|||
02 липня 2020 16:48 |
ГП1.pdf
|
|||
02 липня 2020 16:48 |
АБ9.pdf
|
|||
02 липня 2020 16:48 |
АБ8.pdf
|
|||
02 липня 2020 16:48 |
АБ7.pdf
|
|||
02 липня 2020 16:48 |
АБ6.pdf
|
|||
02 липня 2020 16:48 |
АБ5.pdf
|
|||
02 липня 2020 16:48 |
АБ4.pdf
|
|||
02 липня 2020 16:48 |
АБ3.pdf
|
|||
02 липня 2020 16:48 |
АБ2.pdf
|
|||
02 липня 2020 16:48 |
АБ1.pdf
|
|||
02 липня 2020 16:48 |
Специфiкацiя_обладнання.pdf
|
|||
02 липня 2020 16:48 |
СО.pdf
|
|||
02 липня 2020 16:48 |
Пожежна сигн. ПЗ.pdf
|
|||
02 липня 2020 16:48 |
Оголошення.docx
|
|||
02 липня 2020 16:48 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-02-002145-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Інтерзахист-Україна", Код ЄДРПОУ:42259081
Дата подання: 30 липня 2020 11:22
Стосовно порушень результатів торгів
ВИМОГА
про усунення порушень ЗУ «Про публічні закупівлі»
Управлінням по інвестиціях та будівництву Горішньоплавнівської міської ради Полтавської області (далі також – Замовник) здійснюється закупівля робіт з «Реконструкції приміщень хірургічного корпусу Горішньоплавнівської міської лікарні під відділення невідкладної (екстреної) медичної допомоги м.Горішні Плавні Полтавської області» (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1:2013), номер процедури публічної закупівлі №UA-2020-07-02-002145-b (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-02-002145-b).
Виконання вищезазначених робіт, згідно з пояснювальної записки, (яка міститься в тендерній документації до даної процедури закупівлі та розміщена у відкритому доступі за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-02-002145-b), передбачає, зокрема, монтаж і наладку апаратури установки пожежної сигналізації, яка повинна проводитись силами співробітників спеціалізованих підприємств, що мають відповідну Ліцензію. (абз.2 розділу 8 Пояснювальної записки Тендерної документації).
Відповідно до п.2 Переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №852 від 23.11.2016 р., ліцензуванню підлягає: монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень.
Згідно п.2 ч.2 ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі», переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Водночас, як вбачається з наданих ПП «Техбуд-сервіс» (переможцем процедури закупівлі за №UA-2020-07-02-002145-b) документів, серед них відсутні документи, що підтверджують наявність у переможця зазначеної процедури закупівлі, ліцензії на виконання робіт протипожежного призначення.
А відтак, замовник на виконання абз.4 п.3 ч.1 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі» повинен був відхилити тендерну пропозицію ПП «Техбуд-сервіс» у зв’язку з ненаданням даним учасником копії ліцензії на право здійснювати роботи з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень.
Локальним кошторисом на будівельні роботи №2-1-6 на Реконструкція приміщень хірургічного корпусу Горішньоплавнівської міської лікарні під відділення невідкладної (екстреної) медичної допомоги м. Горішні Плавні Полтавської області (кисне провід) передбачено роботи з посудинами під тиском для виконання яких потрібен дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме дозвіл виконувати роботи підвищеної небезпеки: монтаж, налагодження, ремонт, реконструкція устаткування підвищеної небезпеки (без застосування зварювання): посудини, що працюють під тиском понад 0,05 МПа (автоклави медичні, трубопроводи кисневі під кисень медичний по ГОСТ 5583-78) під тиском до 0,98 МПа).
Вказаний дозвіл у ПП «Техбуд-сервіс» - відсутній, до тендерної пропозиції не доданий.
Також Локальним кошторисом на будівельні роботи № 2-1-2 на Реконструкція приміщень хірургічного корпусу Горішньоплавнівської міської лікарні під відділення невідкладної (екстреної) медичної допомоги м. Горішні Плавні Полтавської області (генеральний план) передбачено виконання робіт з улаштування покриття асфальтобетонних сумішей асфальтоукладальником, для чого потрібна відповідна ліцензія на вид робіт: Будівництво об’єктів транспортної інфраструктури: доріг автомобільних (код 3.02.00).
Вказана ліцензія у ПП «Техбуд-сервіс» - відсутня, до тендерної пропозиції не додана.
Окрім того, у своїй довідці вих. №5/7 від 17.07.2020 р. ПП «Техбуд-сервіс» зазначило, що до виконання робіт за договором про закупівлю не буде залучати субпідрядників, у зв’язку з чим усі необхідні дозволи та ліцензії на виконання робіт повинні бути наявні у ПП «Техбуд-сервіс».
Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: переможець процедури закупівлі: не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону.
Разом з тим, замовник не виконав вищезазначену вимогу ЗУ «Про публічні закупівлі», що свідчить про порушення замовником процедури здійснення закупівлі за відкритими торгами.
Враховуючи вищевикладене,
ВИМАГАЄМО:
1. Відхилити тендерну пропозицію ПП «Техбуд-сервіс» в рамках процедури публічної закупівлі №UA-2020-07-02-002145-b (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-02-002145-b) у зв’язку з ненаданням даним учасником (переможцем) копії необхідних ліцензій та дозволів.
У разі невиконання Замовником вимог абз.4 п.3 ч.1 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі», ТОВ "Інтерзахист-Україна", як учасник процедури публічної закупівлі №UA-2020-07-02-002145-b залишає за собою право звернутись на підставі ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» зі скаргою про порушення законодавства у сфері публічних закупівель до Антимонопольного комітету України.
Директор ТОВ «Інтерзахист-Україна» О.П.Басюра 30.07.2020р.
Розгорнути
Згорнути
про усунення порушень ЗУ «Про публічні закупівлі»
Управлінням по інвестиціях та будівництву Горішньоплавнівської міської ради Полтавської області (далі також – Замовник) здійснюється закупівля робіт з «Реконструкції приміщень хірургічного корпусу Горішньоплавнівської міської лікарні під відділення невідкладної (екстреної) медичної допомоги м.Горішні Плавні Полтавської області» (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1:2013), номер процедури публічної закупівлі №UA-2020-07-02-002145-b (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-02-002145-b).
Виконання вищезазначених робіт, згідно з пояснювальної записки, (яка міститься в тендерній документації до даної процедури закупівлі та розміщена у відкритому доступі за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-02-002145-b), передбачає, зокрема, монтаж і наладку апаратури установки пожежної сигналізації, яка повинна проводитись силами співробітників спеціалізованих підприємств, що мають відповідну Ліцензію. (абз.2 розділу 8 Пояснювальної записки Тендерної документації).
Відповідно до п.2 Переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №852 від 23.11.2016 р., ліцензуванню підлягає: монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень.
Згідно п.2 ч.2 ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі», переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Водночас, як вбачається з наданих ПП «Техбуд-сервіс» (переможцем процедури закупівлі за №UA-2020-07-02-002145-b) документів, серед них відсутні документи, що підтверджують наявність у переможця зазначеної процедури закупівлі, ліцензії на виконання робіт протипожежного призначення.
А відтак, замовник на виконання абз.4 п.3 ч.1 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі» повинен був відхилити тендерну пропозицію ПП «Техбуд-сервіс» у зв’язку з ненаданням даним учасником копії ліцензії на право здійснювати роботи з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень.
Локальним кошторисом на будівельні роботи №2-1-6 на Реконструкція приміщень хірургічного корпусу Горішньоплавнівської міської лікарні під відділення невідкладної (екстреної) медичної допомоги м. Горішні Плавні Полтавської області (кисне провід) передбачено роботи з посудинами під тиском для виконання яких потрібен дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме дозвіл виконувати роботи підвищеної небезпеки: монтаж, налагодження, ремонт, реконструкція устаткування підвищеної небезпеки (без застосування зварювання): посудини, що працюють під тиском понад 0,05 МПа (автоклави медичні, трубопроводи кисневі під кисень медичний по ГОСТ 5583-78) під тиском до 0,98 МПа).
Вказаний дозвіл у ПП «Техбуд-сервіс» - відсутній, до тендерної пропозиції не доданий.
Також Локальним кошторисом на будівельні роботи № 2-1-2 на Реконструкція приміщень хірургічного корпусу Горішньоплавнівської міської лікарні під відділення невідкладної (екстреної) медичної допомоги м. Горішні Плавні Полтавської області (генеральний план) передбачено виконання робіт з улаштування покриття асфальтобетонних сумішей асфальтоукладальником, для чого потрібна відповідна ліцензія на вид робіт: Будівництво об’єктів транспортної інфраструктури: доріг автомобільних (код 3.02.00).
Вказана ліцензія у ПП «Техбуд-сервіс» - відсутня, до тендерної пропозиції не додана.
Окрім того, у своїй довідці вих. №5/7 від 17.07.2020 р. ПП «Техбуд-сервіс» зазначило, що до виконання робіт за договором про закупівлю не буде залучати субпідрядників, у зв’язку з чим усі необхідні дозволи та ліцензії на виконання робіт повинні бути наявні у ПП «Техбуд-сервіс».
Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: переможець процедури закупівлі: не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону.
Разом з тим, замовник не виконав вищезазначену вимогу ЗУ «Про публічні закупівлі», що свідчить про порушення замовником процедури здійснення закупівлі за відкритими торгами.
Враховуючи вищевикладене,
ВИМАГАЄМО:
1. Відхилити тендерну пропозицію ПП «Техбуд-сервіс» в рамках процедури публічної закупівлі №UA-2020-07-02-002145-b (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-02-002145-b) у зв’язку з ненаданням даним учасником (переможцем) копії необхідних ліцензій та дозволів.
У разі невиконання Замовником вимог абз.4 п.3 ч.1 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі», ТОВ "Інтерзахист-Україна", як учасник процедури публічної закупівлі №UA-2020-07-02-002145-b залишає за собою право звернутись на підставі ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» зі скаргою про порушення законодавства у сфері публічних закупівель до Антимонопольного комітету України.
Директор ТОВ «Інтерзахист-Україна» О.П.Басюра 30.07.2020р.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 липня 2020 17:29
Згідно п.2 ч.2 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
У п. 2 Розділу VI результат торгів та укладання договору про закупівлю тендерної документації зазначено, що «Переможець процедури закупівлі під час укладання договору повинен надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації».
У Розділі 3 Додатку 2 до тендерної документації Технічна специфікація предмета закупівлі зазначено:
Переможець у складі своєї тендерної пропозиції, в разі необхідності, надає: копії ліцензії(й) з усіма додатками на провадження певного виду господарської діяльності на виконання робіт передбачених предметом закупівлі, якщо отримання такої ліцензії на провадження такого виду господарської діяльності передбачено законодавством.
У наведеній інформації відсутня вимога стосовно виконання робіт спеціалізованими підприємствами.
Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року №852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» (далі – Постанова №852) не встановлюється статус «спеціалізованих підприємств» ліцензіатів, які отримали відповідну ліцензію. У примітках Переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затвердженим Постановою №852 зазначено: «Ліцензуванню підлягають роботи з монтажу систем пожежогасіння (водних, пінних, газових, порошкових, аерозольних), систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень, систем протипожежного захисту на об’єктах IV і V категорій складності у разі відсутності ліцензій на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV і V категорій складності, виданої Держархбудінспекцією на такий вид робіт».
У п. 1. Розділу 1 Характеристики об’єкта реконструкції технічної специфікації предмета закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації) зазначено, що об'єкт реконструкції відноситься до класу наслідків (відповідальності) – СС2. Відповідно до частини 5 ст. 32 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» клас наслідків (відповідальності) СС2 відноситься до середніх наслідків.
Відповідно до таблиці А.1 Додатку А «Визначення категорій складності об’єктів будівництва з урахуванням класу наслідків (відповідальності) ДСТУ-НБВ.1.2-16:2013 «Визначення класу наслідків(відповідальності) та категорій складності об’єктів будівництва» IV категорія складності об’єкта будівництва відповідає класу наслідків(відповідальності) СС2 середні наслідки.
Частиною 1 статті 371 ліцензування господарської діяльності з будівництва об’єктів визначено, що «Господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3) підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, відповідно до Закону України «Про ліцензування певних видів господарської діяльності» з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.» З вищезазначеного випливає, що наявність у Переможця ліцензії на господарську діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів з середнім та значними наслідками (СС2, СС3) дає право виконувати роботи по монтажу системи пожежної сигналізації на даному об'єкті. Приватним підприємством «Техбуд-сервіс» надано Ліцензію на господарську діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, видану Державною архітектурно-будівельною інспекцією 26.12.2017 року, у додатку до якої у Переліку видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками (СС2, СС3), зазначено код 2.01.07, вид робіт «Засоби автоматизації і контрольно-вимірювальних приладів, зв’язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж», клас наслідків – СС2.
Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів із середніми та значними наслідками, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 року №256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками.» не встановлено обмежень щодо неможливості виконання робіт з монтажу систем пожежної сигналізації.
Таким чином, враховуючи вищенаведене, ПП «Техбуд-сервіс» на підставі наданої ліцензії має право виконувати роботи по монтажу системи пожежної сигналізації на даному об'єкті. Слід зазначити, що тендерною документацією не передбачено наладку, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) системи пожежної сигналізації.
Переліком видів робіт підвищеної небезпеки (Додаток 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатаційного (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011р. №1107 «Про затвердження порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» (в редакції Постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 року №207 «Про внесення змін до Порядку видачі дозволів на виконання робіт з підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки») передбачено вичерпний перелік робіт з підвищеної небезпеки, на виконання яких надається дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки. Даним переліком не передбачено виконання робіт з монтажу киснепроводів.
Відповідно до Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 об'єкт реконструкції "Реконструкція приміщень хірургічного корпусу Горішньоплавнівської міської лікарні під відділення невідкладної (екстреної) медичної допомоги м. Горішні Плавні Полтавської області" відноситься до 45215000-7: «Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень» та не належить до об’єктів транспортної інфраструктури в розумінні Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 року №256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками».
Роботи, наведені у локальному кошторисі на будівельні роботи №2-1-2 Розділу 5. Технічна специфікація робіт. Додаток 2 до тендерної документації відносяться до розділу «Генеральний план» та вирішують питання благоустрою на існуючій території лікарні.
Розгорнути
Згорнути
У п. 2 Розділу VI результат торгів та укладання договору про закупівлю тендерної документації зазначено, що «Переможець процедури закупівлі під час укладання договору повинен надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації».
У Розділі 3 Додатку 2 до тендерної документації Технічна специфікація предмета закупівлі зазначено:
Переможець у складі своєї тендерної пропозиції, в разі необхідності, надає: копії ліцензії(й) з усіма додатками на провадження певного виду господарської діяльності на виконання робіт передбачених предметом закупівлі, якщо отримання такої ліцензії на провадження такого виду господарської діяльності передбачено законодавством.
У наведеній інформації відсутня вимога стосовно виконання робіт спеціалізованими підприємствами.
Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року №852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» (далі – Постанова №852) не встановлюється статус «спеціалізованих підприємств» ліцензіатів, які отримали відповідну ліцензію. У примітках Переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затвердженим Постановою №852 зазначено: «Ліцензуванню підлягають роботи з монтажу систем пожежогасіння (водних, пінних, газових, порошкових, аерозольних), систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень, систем протипожежного захисту на об’єктах IV і V категорій складності у разі відсутності ліцензій на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV і V категорій складності, виданої Держархбудінспекцією на такий вид робіт».
У п. 1. Розділу 1 Характеристики об’єкта реконструкції технічної специфікації предмета закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації) зазначено, що об'єкт реконструкції відноситься до класу наслідків (відповідальності) – СС2. Відповідно до частини 5 ст. 32 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» клас наслідків (відповідальності) СС2 відноситься до середніх наслідків.
Відповідно до таблиці А.1 Додатку А «Визначення категорій складності об’єктів будівництва з урахуванням класу наслідків (відповідальності) ДСТУ-НБВ.1.2-16:2013 «Визначення класу наслідків(відповідальності) та категорій складності об’єктів будівництва» IV категорія складності об’єкта будівництва відповідає класу наслідків(відповідальності) СС2 середні наслідки.
Частиною 1 статті 371 ліцензування господарської діяльності з будівництва об’єктів визначено, що «Господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3) підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, відповідно до Закону України «Про ліцензування певних видів господарської діяльності» з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.» З вищезазначеного випливає, що наявність у Переможця ліцензії на господарську діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів з середнім та значними наслідками (СС2, СС3) дає право виконувати роботи по монтажу системи пожежної сигналізації на даному об'єкті. Приватним підприємством «Техбуд-сервіс» надано Ліцензію на господарську діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, видану Державною архітектурно-будівельною інспекцією 26.12.2017 року, у додатку до якої у Переліку видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками (СС2, СС3), зазначено код 2.01.07, вид робіт «Засоби автоматизації і контрольно-вимірювальних приладів, зв’язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж», клас наслідків – СС2.
Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів із середніми та значними наслідками, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 року №256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками.» не встановлено обмежень щодо неможливості виконання робіт з монтажу систем пожежної сигналізації.
Таким чином, враховуючи вищенаведене, ПП «Техбуд-сервіс» на підставі наданої ліцензії має право виконувати роботи по монтажу системи пожежної сигналізації на даному об'єкті. Слід зазначити, що тендерною документацією не передбачено наладку, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) системи пожежної сигналізації.
Переліком видів робіт підвищеної небезпеки (Додаток 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатаційного (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011р. №1107 «Про затвердження порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» (в редакції Постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 року №207 «Про внесення змін до Порядку видачі дозволів на виконання робіт з підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки») передбачено вичерпний перелік робіт з підвищеної небезпеки, на виконання яких надається дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки. Даним переліком не передбачено виконання робіт з монтажу киснепроводів.
Відповідно до Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 об'єкт реконструкції "Реконструкція приміщень хірургічного корпусу Горішньоплавнівської міської лікарні під відділення невідкладної (екстреної) медичної допомоги м. Горішні Плавні Полтавської області" відноситься до 45215000-7: «Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень» та не належить до об’єктів транспортної інфраструктури в розумінні Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 року №256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками».
Роботи, наведені у локальному кошторисі на будівельні роботи №2-1-2 Розділу 5. Технічна специфікація робіт. Додаток 2 до тендерної документації відносяться до розділу «Генеральний план» та вирішують питання благоустрою на існуючій території лікарні.
Відповідь на вимогу № UA-2020-07-02-002145-b.b1 керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2020-07-02-002145-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Інтерзахист-Україна", Код ЄДРПОУ:42259081
Дата подання: 02 серпня 2020 18:50
заперечення
Перелік послуг і виконання робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (далі - Перелік). В примітці до цього переліку зазначено, що ліцензуванню підлягають роботи з монтажу систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних), систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень, систем протидимного захисту на об’єктах будівництва IV і V категорій складності у разі відсутності ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV і V категорії складності, виданої Держархбудінспекцією на такий вид робіт.
З 1 грудня 2019 року на заміну ДСТУ-Н Б В.1.2-16:2013 набрав чинності ДСТУ 8855:2019 «Будівлі та споруди. Визначення класу наслідків (відповідальності)» (далі – Стандарт). Цей Стандарт установлює вимоги до визначення класів наслідків (відповідальності) об’єктів - будинків, будівель, споруд будь-якого призначення, їхніх частин, лінійних об'єктів інженерно-транспортної інфраструктури, у тому числі тих, що належать до складу комплексу (будови) під час їх проектування та будівництва. Визначення категорій складності об’єктів будівництва, прирівнювання їх до класів наслідків об’єктів будівництва цим Стандартом не передбачено.
У зв’язку з вищевикладеним, застосування примітки до Переліку не є можливим. Провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення повинно здійснюватися на підставі Ліцензії на виконання даного виду робіт та у суворій відповідності до Ліцензійних умов, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852.
Директор ТОВ "Інтерзахист-Україна" О.П.БАСЮРА 02.08.2020р.
Розгорнути
Згорнути
З 1 грудня 2019 року на заміну ДСТУ-Н Б В.1.2-16:2013 набрав чинності ДСТУ 8855:2019 «Будівлі та споруди. Визначення класу наслідків (відповідальності)» (далі – Стандарт). Цей Стандарт установлює вимоги до визначення класів наслідків (відповідальності) об’єктів - будинків, будівель, споруд будь-якого призначення, їхніх частин, лінійних об'єктів інженерно-транспортної інфраструктури, у тому числі тих, що належать до складу комплексу (будови) під час їх проектування та будівництва. Визначення категорій складності об’єктів будівництва, прирівнювання їх до класів наслідків об’єктів будівництва цим Стандартом не передбачено.
У зв’язку з вищевикладеним, застосування примітки до Переліку не є можливим. Провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення повинно здійснюватися на підставі Ліцензії на виконання даного виду робіт та у суворій відповідності до Ліцензійних умов, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852.
Директор ТОВ "Інтерзахист-Україна" О.П.БАСЮРА 02.08.2020р.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 серпня 2020 15:48
Пунктом 5 розділу ІІ.Прикінцеві та перехідні положення Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення містобудівної діяльності» від 17 січня 2017 року № 1817-VIII, врегульовано віднесення категорії складності об’єктів будівництва до визначення відповідного класу наслідків (відповідальності).
Постанова Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року №852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» (далі – Постанова №852) на сьогоднішній час є чинною та діє згідно чинного законодавства, тому застосування Примітки до Переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затвердженим Постановою №852 є правомірним.
Розгорнути
Згорнути
Постанова Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року №852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» (далі – Постанова №852) на сьогоднішній час є чинною та діє згідно чинного законодавства, тому застосування Примітки до Переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затвердженим Постановою №852 є правомірним.
Відповідь на вимогу № UA-2020-07-02-002145-b.c2 керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі».
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕХБУД-СЕРВІС" #41406713 |
Переможець |
5 999 990,00
UAH з ПДВ
|
24 липня 2020 16:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 жовтня 2020 16:40
|
Звіт про виконання договору про закупівлю.pdf | укладений |
22 жовтня 2020 16:35
|
Додаткова угода 1.pdf | укладений |
22 жовтня 2020 16:35
|
Електронний підпис | укладений |
11 серпня 2020 16:34
|
Договір з додатками.pdf | укладений |
11 серпня 2020 16:32
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | відповідно до умов Договору, в зв’язку з відсутністю коштів для фінансування робіт, Сторони дійшли взаємної згоди про розірвання Договору (причини розірвання викладені в Додатковій угоді №1). |