Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання (Дорожні конуси)
Очікувана вартість
40 000,00 UAH
UA-2020-07-02-002085-b 4d7d63c3724547808583ff7b63295172
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Щербина Марина Олександрівна

380444625215 sheupodoltender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ"
Код ЄДРПОУ: 03359121
Місцезнаходження: 04080, Україна , Київська обл., Київ, вул.Фрунзе, 15
Контактна особа: Щербина Марина Олександрівна
380444625215
sheupodoltender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2020 16:39
Звернення за роз’ясненнями: до 08 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2020 00:00
Очікувана вартість: 40 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34990000-3: Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання


Вимоги до учасників закупівлі: 1. Платник ПДВ. 2. Відсутність факту надання Замовнику Учасником, що приймає участь в закупівлі будь-якої недостовірної інформації. 3. Учасник-переможець зобов’язаний надати підписаний договір зі своєї сторони протягом 2-х робочих днів з дня визначення його переможцем. У разі не надання договору, рішення про визначення переможця скасовується. 4. Строк поставки товару, протягом 3-х робочих днів з дня отримання заявки. 5. До кінцевого строку подання пропозицій Учасники надають Замовнику зразки Товару, що ними пропонується у закупівлі Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі .pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: 1. форму «цінова – пропозиція» (додаток №2 документації) із зазначенням стартової ціни пропозиції. 2. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (з датою формування в поточному ріці)* 3. Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або Витяг з реєстру платників ПДВ. 4. Статут (для юридичної особи). 5. Паспорт (для фізичних осіб ). 6. Довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб) 7. Інформація про учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄРДПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон) 8. Документ (-и), що підтверджує якість товару. Документи, що подаються Учасником у складі пропозиції за формою Замовника, або складаються самостійно, повинні мати на кожній сторінці підпис, який засвідчується відбитком печатки Учасника (за наявності печатки). Документи, що видані учаснику іншими установами, підприємствами подаються скановані в оригіналі. Для уникнення використання документів в інших цілях третіми особами, Учасником допускаються помітки на зображені сканкопії «Для участі в тендері», або інше. Документи пропозиції подаються в електронному вигляді (відскановане кольорове зображення) через електронну систему закупівель тільки у форматі PDF (Portable Document Format), кожний документ подається окремим файлом, який іменується відповідно змісту документа, має бути відкритий для загального доступу, не містити паролів та повинні містити розбірливі зображення. Документи, що видані учаснику іншими організаціями, підприємствами, установами, та мають відношення до предмета закупівлі, можуть бути надані українською та/або російською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 штуки
Дорожні конуси
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04080, Україна, м. Київ, м. Київ, Фрунзе,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 липня 2020 10:47
Документація.docx
03 липня 2020 10:42
Договір проект.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

технічні вимоги
Дата подання: 03 липня 2020 10:23
Дата відповіді: 03 липня 2020 10:48
Добрий день. Відсутні технічні вимоги до товару. Додайте документацію, будь ласка.
Відповідь: Доброго дня, документацію додано

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 липня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АССА-ГРУП" 28 008,00
UAH з ПДВ
28 008,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 липня 2020 16:56
Електронний підпис
09 липня 2020 16:54
Технічні вимоги.pdf
09 липня 2020 16:54
Статут нов колір.pdf
09 липня 2020 16:54
статут з печ.pdf
09 липня 2020 16:54
Статистика нов з печ.pdf
09 липня 2020 16:54
Статистика колір.pdf
09 липня 2020 16:54
ПДВ колір.pdf
09 липня 2020 16:54
Пдв з печ.pdf
09 липня 2020 16:54
Паспорт якості.pdf
09 липня 2020 16:54
Наказ-протокол з печ.pdf
09 липня 2020 16:54
Наказ протокол колір.pdf
09 липня 2020 16:54
Лист роз про ФОП.pdf
09 липня 2020 16:54
Лист роз про лиц.pdf
09 липня 2020 16:54
Інф довідка.pdf
09 липня 2020 16:54
Договір проект АССА.pdf
09 липня 2020 16:54
Довід про керів.pdf
09 липня 2020 16:54
Витяг 13.02.20.rtf
09 липня 2020 16:54
Витяг 13.02.20 з печ.pdf
09 липня 2020 16:54
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АССА-ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АССА-ГРУП"
#39731814
Переможець 28 008,00
UAH з ПДВ
10 липня 2020 09:02

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 липня 2020 09:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АССА-ГРУП"
#39731814
28 008,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір № 215 від 15.07.2020 року.pdf укладений
15 липня 2020 12:56