Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональний комп"ютер
Очікувана вартість
92 000,00 UAH
UA-2020-07-02-002009-a 4ee41fdcde0c4dd288a6675a47196311
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександра Журба

+380506252469 logivv01@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУБЕНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ГОСПІТАЛЬ ДЛЯ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 13962367
Місцезнаходження: 37500, Україна , Полтавська обл., м. Лубни, вул. Старо-Троїцька, буд.19
Контактна особа: Олександра Журба
+380506252469
logivv01@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2020 10:35
Звернення за роз’ясненнями: до 08 липня 2020 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 липня 2020 11:00
Очікувана вартість: 92 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 920,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1840 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 комплект
Персональний комп"ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37500, Україна, Полтавська область, м. Лубни, вул. Старо-Троїцька, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за товари здійснюються протягом 7 банківських днів з дня отримання Замовником відповідного фінансування/ Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 липня 2020 17:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 17:15
ТД Спрощена персональні комп_ютери.docx
07 липня 2020 17:15
Перелік змін.docx
07 липня 2020 17:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2020 10:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 17:15
ТД Спрощена персональні комп_ютери.docx
02 липня 2020 10:35
ТД Спрощена персональні комп_ютери.docx
07 липня 2020 17:15
Перелік змін.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Копії документів, що підтверджують наявність в Учасника права власності або права користування на кожну одиницю майна, які підтверджують законність володіння Учасником відповідним майном
Дата подання: 07 липня 2020 15:06
Дата відповіді: 07 липня 2020 17:16
В тендерній документації є п.14.5. Складений у довільній формі лист-згода на обробку персональних даних фізичної особи відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», які передбачено у Оголошенні (подається учасником і фізичними особами, персональні дані яких містить пропозиція). Для підтвердження зазначеної інформації Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують наявність в Учасника права власності або права користування на кожну одиницю майна, які підтверджують законність володіння Учасником відповідним майном. Про які документи ("Для підтвердження зазначеної інформації Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують наявність в Учасника права власності або права користування на кожну одиницю майна, які підтверджують законність володіння Учасником відповідним майном") йдется у даному абзаці? Це мається на увазі довідка про матеріально-технічну базу або щось інше? Прохання чітко вказати,які саме документи вимагаються та на яке майно.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що в п. 14.5. допущена технічна помилка. Помилку виправлено, тендерну документацію зі змінами та перелік змін до неї оприлюднено.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2020 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КАПЛАН СЕРГІЙ РОМАНОВИЧ" 91 600,00
UAH з ПДВ
91 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КАПЛАН СЕРГІЙ РОМАНОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КАПЛАН СЕРГІЙ РОМАНОВИЧ"
#3060815316
Переможець 91 600,00
UAH з ПДВ
14 липня 2020 16:45

Документи

14 липня 2020 16:45
Електронний підпис
14 липня 2020 16:45
протокол рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 липня 2020 16:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КАПЛАН СЕРГІЙ РОМАНОВИЧ"
#3060815316
91 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 липня 2020 16:45
Електронний підпис
14 липня 2020 16:45
протокол рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 10:20
Електронний підпис зміни до договору
17 серпня 2020 14:56
ду каплан.pdf зміни до договору
17 серпня 2020 14:54
Електронний підпис укладений
20 липня 2020 16:49
Договір 52.pdf укладений
20 липня 2020 16:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна строку(терміну) поставки товару
Номер договору про закупівлю: 52
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 91 600,00
UAH