Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво водопровідної мережі на відрізку від існуючої водопровідної мережі на перетині вулиць Миру та Панянка до існуючої водопровідної мережі на перетині вулиць Князя Ігоря Святославича та Кременчуцької у м. Полтава
Очікувана вартість
718 180,00 UAH
UA-2020-07-02-002006-a 65aca91cf34b47b2856ed792cd931603
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Годня

+380532562010 ukb@rada-poltava.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ПОЛТАВСЬКОГО МІСЬКВИКОНКОМУ
Код ЄДРПОУ: 04057600
Місцезнаходження: 36000, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, Октябрський район, вул. Соборності, 36
Контактна особа: Володимир Годня
+380532562010
ukb@rada-poltava.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2020 10:35
Звернення за роз’ясненнями: до 08 липня 2020 10:31
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 липня 2020 10:32
Очікувана вартість: 718 180,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 181,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво водопровідної мережі на відрізку від існуючої водопровідної мережі на перетині вулиць Миру та Панянка до існуючої водопровідної мережі на перетині вулиць Князя Ігоря Святославича та Кременчуцької у м. Полтава
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, місто Полтава, вул. Соборності,36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 липня 2020  —  30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Пiсляоплата 7 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 липня 2020 10:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2020 10:35
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо надання роз'яснень про чинність ліцензії
Дата подання: 07 липня 2020 13:41
Дата відповіді: 08 липня 2020 09:10
Замовником Управлінням капітального будівництва Полтавського міськвиконкому оголошено спрощену закупівлю на будівельні роботи та поточний ремонт та розміщено тендерну документацію. Відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації «Інформація щодо підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам» Замовником встановлено вимогу, яку не всі учасники мають змогу виконати, оскільки станом на момент проведення закупівлі вона є такою, що не відповідає вимогам закону та встановлює дискримінаційні обмеження виходячи з наступного. Як вказано у пункті 1 Переліку документів, що підтверджують відповідність учасника торгів кваліфікаційним та іншим вимогам замовника, Учасник у складі Тендерної Пропозиції (далі по тексту – ТП) повинен надати довідку або лист в довільній формі з інформацією щодо наявності ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів клас наслідків (відповідальності) – СС2 з додатком/додатками, що є чинною не менш, ніж на строк виконання робіт, що зазначений в даній тендерній документації та/або документи дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. 18 березня 2020 року набрали чинності дві Постанови КМУ від 13.03.2020 року №218 «Про ліквідацію Державної архітектурно-будівельної інспекції та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» та №219 «Про оптимізацію органів державного архітектурно будівельного контролю та нагляду» та відповідно ліквідовано Державну архітектурно-будівельну інспекцію (ДАБІ) та утворено центральний орган виконавчої влади – Державну сервісну службу містобудування України (Держсервісбуд).Постановою КМУ №219 від 13 березня 2020 року утворено два центральних органи виконавчої влади: Державну інспекцію містобудування України (ДІМУ) та Державне агентство з технічного регулювання у містобудуванні України. Разом із тим, Постановою Кабміну №219 унеможливлено здійснення планових та позапланових перевірок органами держархбудконтролю, оскільки з 18.03.2020 року зупинено дію постанови Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 року №553 «Про затвердження Порядку здійснення державного архітектурно-будівельного контролю» до початку виконання функцій і повноважень Державної інспекції містобудування (ДІМУ). Також вказаною Постановою КМУ скасовано порядки ліцензування в сфері архітектури та будівництва, а саме визнано такими, що втратили чинність: 1. Постанова КМУ від 5 грудня 2007 року №1396 «Про ліцензування господарської іяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури». 2. Постанова КМУ від 22 жовтня 2008 р. № 941 «Про внесення змін до Порядку ліцензування певних видів господарської діяльності у будівництві». 3. Постанова КМУ від 30 березня 2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками)» та ще низку Постанов Кабінету Міністрів України, які регулювали питання ліцензування у сфері архітектури та будівництва. Також з переліку органів ліцензування, затвердженому постановою КМУ від 5 серпня 2015 року №609, виключено Держархбудінпекцію (у графі «Найменування органу ліцензування» пункт 9 виключено). Окрім того, Постановою КМУ №219 внесено зміни у Положення про Міністерство розвитку громад та територій України (затверджене ПКМУ від 30 квітня 2014 року №197), згідно з яким тепер Мінрегіон приймає рішення про зупинення, відновлення дії та анулювання ліцензій, тобто з 18.03.2020 року видача нових ліцензій у сфері архітектури та будівництва стала неможливою. 14.04.2017 року набула чинності постанова КМУ від 10.03.2017 №238 «Про внесення змін до Порядку ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури», якою усунуто розбіжність між Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та Порядком ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 05.12.2007 № 1396. Отже всі ліцензії, які видані до дати 14.04.2017 стають тепер безстроковими. Враховуючи вищевикладене та керуючись п.4, 5 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», яка гарантує кожному учаснику об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та недискримінацію учасників , просимо Вас: Внести зміни в умови тендерної документації, а саме у пункт 1 додатку 2 до ТД «Переліку документів, що підтверджують відповідність учасника торгів кваліфікаційним та іншим вимогам замовника» та викласти його у наступній редакції: «Учасник у складі Тендерної Пропозиції (далі по тексту – ТП) повинен надати довідку або лист в довільній формі з інформацією щодо наявності ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів клас наслідків (відповідальності) – СС2 з додатком/додатками, що є чинною не менш, ніж на строк виконання робіт обо видана до 14.04.2017 року та є безстроковою у відповідності до вимог Постанови КМУ від 10.03.2017 року за № 238 «Про внесення змін до Порядку ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури», що зазначений в даній тендерній документації та/або документи дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Надати роз’яснення щодо того, чи буде учасник вважатися таким, що виконав вимоги ТД а саме у пункт 1 додатку 2 до ТД «Переліку документів, що підтверджують відповідність учасника торгів кваліфікаційним та іншим вимогам замовника» , який наддасть ліцензію видану до 14.04.2017 року та довідку, складену в довільній формі з поясненням того, що ліцензії видані до 14.04.2017 року є безстроковою у відповідності до вимог Постанови КМУ від 10.03.2017 року за № 238 «Про внесення змін до Порядку ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури», а тому в силу закону вимагати надання чинних, на строк, не менш ніж строк виконання робіт, ліцензій суперечить ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до статті 14. «Спрощені закупівлі» Закон України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020) Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем спрощеної закупівлі, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. Договір про закупівлю укладається згідно з вимогами статті 41 цього Закону. П. 2 статті 41. «Основні вимоги до договору про закупівлю та внесення змін до нього» встановлює, що «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: «копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі…»
Керуючись : Ст. 17. ЗУ «Про архітектурну діяльність» та Ст. 7. ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності» замовником в ДОКУМЕНТАЦІЇ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ по об’єкту «Будівництво водопровідної мережі на відрізку від існуючої водопровідної мережі на перетині вулиць Миру та Панянка до існуючої водопровідної мережі на перетині вулиць Князя Ігоря Святославича та Кременчуцької у м. Полтава» встановлено вимогу до учасника спрощеної закупівлі на підтвердження кваліфікаційним критеріям щодо надання в пропозиції інформації про наявність в нього чинної ліцензії на провадження господарської діяльності, яка пов’язана з предметом спрощеної закупівлі (без вимоги щодо документального підтвердження інформації, яка є публічною і повинна міститися у відкритих єдиних державних реєстрах і підтверджується документально, відповідно до законодавства, тільки переможцем спрощеної закупівлі на момент укладання договору за результатами вказаної спрощеної закупівлі).
Відповідно до діючого законодавства, господарска діяльность з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, які підлягають ліцензуванню, затвердженим Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності".
Пунктом 12 Порядку ліцензування господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури, який затверджено постановою Уряду від 05.12.2007 №1396 (далі - Порядок ліцензування), у редакції, яка діяла до 14.04.2017 року, було передбачено, що строк дії ліцензії на провадження господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури, становить п'ять років, а для суб'єктів будівельної діяльності, які отримують її вперше, три роки.
У відповідності з постановою КМУ № 238 від 10.03.2017 «Про внесення змін до Порядку ліцензування господарської діяльності, пов’язаної зі створенням об’єктів архітектури», яка набрала чинності від 14.04.2017 року, всі строкові ліцензії переоформлюються на безстрокові, за заявою ліцензіата, шляхом внесення відповідних даних до Реєстру виданих ліцензій, розміщеному на офіційному сайті ДАБІ України. Перелік видів робіт до ліцензії, які має право виконувати ліцензіат, приводиться у відповідність до Переліку видів робіт, який затверджено постановою КМУ від 30.03.2016 № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів із середніми та значними наслідками» з підтвердженням безстроковості ліцензії. Питання про внесення змін до Переліку робіт розглядається згідно з пунктом 15 Порядку ліцензування, відповідно до якого у разі прийняття рішення про внесення змін до переліку робіт орган ліцензування затверджує зазначені зміни і оформлює їх окремим додатком, про що робиться відмітка на бланку ліцензії.
За умови надання учасником спрощеної закупівлі інформації щодо внесення зазначених змін до ліцензії з дотриманням всіх законодавчих вимог, отриманої суб’єктом господарювання до дати 14.04.2017 року, Замовник не відхилятиме пропозицію учасника, якщо пропозиція учасника відповідатиме всім іншим умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі.
Постанови КМУ від 13.03.2020 року № 218 «Про ліквідацію Державної архітектурно-будівельної інспекції та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» та № 219 «Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду» набрали чинності 18 березня 2020 року і відповідно тільки з 18.03.2020 року видача нових ліцензій у сфері архітектури та будівництва стала неможливою в зв’язку з скасуванням низки Постанов Кабінету Міністрів України, які регулювали питання ліцензування у сфері архітектури та будівництва, а питання про зупинення, відновлення дії та анулювання ліцензій віднесено до повноважень Мінрегіону.
Отже реформування ДАБІ України не є коректним для пояснень щодо не внесення змін до ліцензії, отриманої суб’єктом господарювання до дати 14.04.2017 року, з дати ведення в дію постанови КМУ № 238 від 10.03.2017.
Враховуючи викладене, повідомляємо, що Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета спрощеної закупівлі не містять вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників спрощеної закупівлі робіт.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2020 10:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ БУДОПТТОРГ 673 128,00
UAH з ПДВ
673 128,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 липня 2020 16:18
Електронний підпис
11 липня 2020 16:18
свідоцтво ПДФ.pdf
11 липня 2020 16:18
Опис.pdf
11 липня 2020 16:18
Наказ.pdf
11 липня 2020 16:18
форма пропозиція_pdf.pdf
11 липня 2020 16:18
технічне завдання_pdf.pdf
11 липня 2020 16:18
розрахунок1_pdf.pdf
11 липня 2020 16:18
розрахунки_pdf.pdf
11 липня 2020 16:18
підсумкова_pdf.pdf
11 липня 2020 16:18
локальний коштрис2_pdf.pdf
11 липня 2020 16:18
ліцензія_pdf.pdf
11 липня 2020 16:18
договірна ціна_pdf.pdf
11 липня 2020 16:18
договір закупівлі_pdf.pdf
11 липня 2020 16:17
довідка ліцензія_pdf.pdf
11 липня 2020 16:17
довідка кошти_pdf.pdf
11 липня 2020 16:17
довідка _pdf.pdf
11 липня 2020 16:17
гарантія_pdf.pdf
11 липня 2020 16:17
гарантійний лист_pdf.pdf
11 липня 2020 16:17
відомість1_pdf.pdf
11 липня 2020 16:17
відомість_pdf.pdf
11 липня 2020 16:17
відомість зп_pdf.pdf
11 липня 2020 16:17
45.imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ БУДОПТТОРГ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ БУДОПТТОРГ
#31209101
Переможець 673 128,00
UAH з ПДВ
16 липня 2020 10:34

Документи

16 липня 2020 10:34
Електронний підпис
16 липня 2020 10:32
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 липня 2020 10:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БУДОПТТОРГ
#31209101
673 128,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 липня 2020 10:34
Електронний підпис
16 липня 2020 10:32
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 листопада 2020 21:15
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2020 22:11
002.jpg зміни до договору
01 жовтня 2020 22:11
Електронний підпис укладений
31 липня 2020 15:00
IMG_20200731_0001.pdf укладений
31 липня 2020 14:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено до 30.11.2020 року
Номер договору про закупівлю: 136-юр/20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 липня 2020 — 30 вересня 2020
Сума оплати за договором: 673 128,00
UAH (в тому числі ПДВ 112 188,00 UAH)