Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт приміщень (заміна вікон та дверей) комунального закладу "Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №9 Харківської міської ради", який знаходиться за адресою: 61177, м.Харків, пров. І-й Золочівський, 3а
Очікувана вартість
1 200 760,80 UAH
UA-2020-07-02-001998-b ● d179641857704c0e8abbbb6a027a8835
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти адміністрації Холодногірського району Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02146305 |
Вебсайт: | http://hlg-uo.edu.kh.ua/ |
Місцезнаходження: | 61052, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Ярославська, 10 |
Контактна особа: |
Заранчук Вікторія Вікторівна 380577123427,380577123083 hlg_uo_kh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 липня 2020 16:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 липня 2020 18:25 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 липня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 16 липня 2020 12:32 |
Очікувана вартість: | 1 200 760,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 003,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 6000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Капітальний ремонт приміщень (заміна вікон та дверей) комунального закладу "Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №9 Харківської міської ради", який знаходиться за адресою: 61177, м.Харків, пров. І-й Золочівський, 3а
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщень (заміна вікон та дверей) комунального закладу "Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №9 Харківської міської ради", який знаходиться за адресою: 61177, м.Харків, пров. І-й Золочівський, 3а
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61177, Україна, Харківська область, Харків, пров. І-й Золочівський, 3а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Poзpахунки пpoвoдяться Замoвникoм – Poзпopядникoм кoштiв на пiдставi пiдписаних актiв пpиймання викoнаних будiвeльних poбiт пo Oб'єкту (Фopми – КБ-2в) i дoвiдoк пpo ваpтiсть викoнаних будiвeльних poбiт та витpат пo Oб'єкту (Фopми – КБ-3), згiднo фактичнo викoнаних poбiт пo Oб'єкту, Оплата здійснюється протягом 30 робочих днів після підписання актiв пpиймання викoнаних будiвeльних poбiт пo Oб'єкту, за умови наявності коштів на розрахунковому рахунку Замовника. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 липня 2020 09:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 липня 2020 16:29 |
Додаток 1 Інформація про технічні якісні хараткеристики.docx | |
02 липня 2020 16:29 |
Додаток 5 Форма пропозиції.docx | |
02 липня 2020 16:29 |
Додаток 2 Роботи.docx | |
02 липня 2020 16:29 |
Додаток 3 Проект договору.docx | |
02 липня 2020 16:29 |
Додаток 4 кваліф критерії.docx | |
02 липня 2020 16:29 |
Додаток 5 Форма пропозиції.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Огляд об'єкту
Дата подання: 03 липня 2020 11:47
Дата відповіді: 06 липня 2020 17:30
Добрий день.Звертаємось до Вас з проханням, надати доступ до об'єкту капітального ремонту з метою вивчення та подальшого розрахунку тендерної пропозиції.
Відповідь: Відповідь
Доброго дня!
Учасник відвідує об’єкт з метою вивчення та подальшого розрахунку пропозиції, та з урахуванням та дотриманням вимог Постанови №25 від 21 травня 2020 року «Про затвердження Тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів у закладах дошкільної освіти на період карантину у зв'язку з поширенням короновірусної хвороби (COVID – 19)
Дякуємо за запитання.
Доброго дня!
Учасник відвідує об’єкт з метою вивчення та подальшого розрахунку пропозиції, та з урахуванням та дотриманням вимог Постанови №25 від 21 травня 2020 року «Про затвердження Тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів у закладах дошкільної освіти на період карантину у зв'язку з поширенням короновірусної хвороби (COVID – 19)
Дякуємо за запитання.
Аналогічний договір
Дата подання: 03 липня 2020 13:57
Дата відповіді: 06 липня 2020 17:31
Шановний Замовнику!
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі ДК 021:2015 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт покрівлі будівлі Харківської спеціалізованої школи I - III ступенів № 17 Харківської міської ради за адресою: м. Харків, вул. Академіка Павлова, 313 В)
У п.5 розділу II Документи для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям Ви вимагаєте:
-Довідка про досвід виконання аналогічного* Договору, в якій зазначається інформація про замовника, якому здійснювалося виконання аналогічного замовлення, його адреса, контактна особа замовника, телефон, предмет договору, складена на фірмовому бланку Учасника, згідно з Додатком 6. * Аналогічним у розумінні цієї документації є договір надання послуг/виконання робіт з поточного/капітального ремонту закладу.
За́клад — синонім слова установа. Термін може позначати широке коло понять: освітню, лікувальну, наукову організацію чи підприємство; бюджетну організацію; приміщення, де надаються послуги чи знаходиться якась підпорядкована (чи бюджетна) організація.
Частиною другою статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”.
За загальним правилом аналогічним договором слід вважати такий договір, який відповідає запропонованому за видом та за предметом, не залежності від того, зазначено це замовником в тендерній документації, чи ні. Всі інші вимоги щодо ціни, строку, контрагентів, та інші, можуть вважатися аналогічними лише у випадку, якщо замовник не тільки зазначив про них в тендерній документації, але й об’єктивно довів та підтвердив необхідність їх встановлення. Тож просимо надати відповідь, якими Законами України Ви користувались, коли прописували слово «Заклад», тим самим порушуючи Ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»
Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
На наш погляд, Замовник порушує порядок проведення вищевказаної процедури, зокрема, принципів об’єктивності, неупередженої оцінки та недискримінації учасників, звужуючи коло учасників, які бажають прийняти участь у процедурі закупівлі. Здається враження, що оголошення прописувалось під якогось конкретного Учасника. На наш погляд присутня корупційна складова, про що можуть бути проінформовані перевіряючі органи.
Просимо внести зміни в оголошення про спрощену закупівлю, бо це порушення в подальшому, може привести до відміни спрощеної закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за Вашу повагу.
Вибачте, питання про аналогічний договір не вам.
Дата подання: 03 липня 2020 14:25
Дата відповіді: 06 липня 2020 17:31
Вибачте, питання про аналогічний договір не вам.
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за Вашу повагу.
Тендерна документація
Дата подання: 06 липня 2020 12:43
Дата відповіді: 07 липня 2020 18:20
Добрий день! Прошу надати розміри вікон для здійснення розрахунків
Відповідь: Доброго дня!
Віконні блоки розміром до 2 м.кв, загальною площею 0,55607 100м.кв
Дякуємо за запитання.
Віконні блоки розміром до 2 м.кв, загальною площею 0,55607 100м.кв
Дякуємо за запитання.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЛАДА СТРОЙ ГРУП" #40741181 |
Відхилено |
1 012 000,00
UAH з ПДВ
|
20 липня 2020 17:01
|
ФОП "РУДЛЕВИЧ ДЕНИС ВОЛОДИМИРОВИЧ" #3317015959 |
Переможець |
1 012 988,40
UAH з ПДВ
|
27 липня 2020 12:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2021 15:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 січня 2021 15:38
|
протокол № 2.pdf | зміни до договору |
21 січня 2021 15:36
|
Електронний підпис | укладений |
10 серпня 2020 10:40
|
Договір № 87-20.pdf | укладений |
10 серпня 2020 10:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Завершення договору після відновлення з'єднання з мережою Інтернет |
Номер договору про закупівлю: | Договір № 87/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Протокол № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |