Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Цифровий вимірювальний комплекс ТИП 1 "Біологія"; цифровий вимірювальний комплекс ТИП 2 "Хімія"; Мультисенсорний модуль Panda
Очікувана вартість
181 585,00 UAH
UA-2020-07-02-001921-a 94ba5f8d00c44bc28ddd3b4e668b3999
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тамара Бережна

+380509351850 osvitavilshana@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Вільшанської сільської ради
Код ЄДРПОУ: 41818307
Місцезнаходження: 42127, Україна , Сумська обл., Недригайлівський район, село Вільшана, вул. Київський шлях, 1А
Контактна особа: Тамара Бережна
+380509351850
osvitavilshana@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2020 10:32
Звернення за роз’ясненнями: до 08 липня 2020 10:25
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 липня 2020 10:25
Очікувана вартість: 181 585,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 907,93 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38410000-2: Лічильні прилади


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 найменувань
Цифровий вимірювальний комплекс ТИП 1 "Біологія"; цифровий вимірювальний комплекс ТИП 2 "Хімія"; Мультисенсорний модуль Panda
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42127, Україна, Сумська область, с Вільшана, вул Київський шлях,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2020
ДК 021:2015: 38410000-2 — Лічильні прилади

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар, що поставляється, проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару (партію товару) протягом семи робочих днів з відстрочкою платежу до сорока п’яти календарних днів у випадку затримки оплати товару Замовником, як бюджетною установою (в разі відсутності коштів на розрахунковому рахунку після їх надходження) з моменту поставки всіх товарів, зазначених в накладній до даного договору. Оплата проводиться в гривнях шляхом перерахунку грошових коштів на рахунок Постачальника. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 липня 2020 10:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Аверченков Олександр Володимирович 180 900,00
UAH з ПДВ
180 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Аверченков Олександр Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Аверченков Олександр Володимирович
#3004107973
Переможець 180 900,00
UAH з ПДВ
14 липня 2020 16:12

Документи

14 липня 2020 16:12
Електронний підпис
14 липня 2020 16:11
Протокол №59.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 липня 2020 16:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Аверченков Олександр Володимирович
#3004107973
180 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 липня 2020 16:12
Електронний підпис
14 липня 2020 16:11
Протокол №59.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 14:00
Електронний підпис зміни до договору
31 липня 2020 11:31
Дод уг №1 до дог №98.pdf зміни до договору
31 липня 2020 11:31
Електронний підпис укладений
24 липня 2020 13:07
Договір №98.pdf укладений
24 липня 2020 13:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п.14 договору. Внесені зміни до банківських рексізитів змінено банкувські рахунки на оплату товару.
Номер договору про закупівлю: 98
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 180 900,00
UAH