Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Донецька залізниця |
Код ЄДРПОУ: | 40150216 |
Місцезнаходження: | 84400, Україна , Донецька обл., Лиман (Красний Лиман), Лиман |
Контактна особа: |
Погребняк Станислав Анатолійович +38(06261)6-26-33 sts.pgrbnk@don.uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 липня 2020 16:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 липня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 серпня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 06 серпня 2020 15:43 |
Очікувана вартість: | 9 468 763,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 47 343,82 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 47343.82 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Термін виконання робіт: | 15% |
до 120 календарного дня: | 15% |
від 121 до 149 календарних днів: | 7.5% |
більше 150 календарних днів: | 0% |
Гарантійний термін експлуатації об’єкта: | 15% |
більше 16 років: | 15% |
від 11 до 15 років: | 7.5% |
не менше 10 років: | 0% |
28 липня 2020 15:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 липня 2020 15:45 |
Зміни сл.Е ЦРП-35.docx | |
28 липня 2020 15:45 |
Е -36-2 ТД.docx | |
17 липня 2020 15:42 |
Зміни сл.Е ЦРП-35.docx |
28 липня 2020 15:46 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
28 липня 2020 15:45 |
Зміни сл.Е ЦРП-35.docx
|
|||||||||
28 липня 2020 15:45 |
Е -36-2 ТД.docx
|
|||||||||
17 липня 2020 15:42 |
Зміни сл.Е ЦРП-35.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
А також враховуючи той факт, що з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 (далі — COVID-19), протягом останньго кварталу поточного року на всій території України було встановлено карантин із застосуванням обмежувальних заходів, дотримання яких спричинило вимушений простій на підприємствах України, що в свою чергу призвело до економічно спадання майже в усіх галузях економіки країни, -
вимагаємо:
з метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель, зокрема, щодо недискримінації учасників - ДОЗВОЛИТИ учасникам, які, в залежності від обраної системи оподаткування, подають фінансову звітність щоквартально, НАДАВАТИ у складі тендерної пропозиції фінансову звітність за рік, що дозволить перекрити збитки завдані під час застосування карантинних заходів та підтвердити фінансову спроможність за даною процедурою закупівлі.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-02-000004 ● 73a54c56c7e647889e63c12c940105e8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 грудня 2020 09:06 |
01.12.2020 № 239
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 25.11.2020 № 003100-18/7905-2020,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 01.12.2020 № 239
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
2 UA-2020-07-02-001875-b
02.07.2020 Регіональна філія "Донецька залізниця" акціонерного товариства "Українська залізниця" (код за ЄДРПОУ 40150216) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-12-11 13:27:15
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «45310000-3 Електромонтажні роботи/ Технічне переоснащення ЦРП-35кВ м.Лиман. Адреса: Донецька обл., м. Лиман, пров. Робочий 12» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-07-02-001875-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснень таких питань.
1. Відповідно до Додатку 2 тендерної документації Замовник зазначив перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, зокрема:
1.1. Довідка за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника та завірена печаткою (в разі наявності), що містить інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі;
1.2. Довідка в довільній формі за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника та завірена печаткою (в разі наявності), що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний досвід та знання, датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі;
1.3. Довідка в довільній формі за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника та завірена печаткою (в разі наявності), що містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які необхідні для виконання договору, датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі.
Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівлі встановлено, що переможець ТОВ ЕК ЕНЕРГО-ТАЙМ надав не датовані вищезначені довідки, що порушує вимоги Додатку 2 тендерної документації.
Згідно із абзацом 2 частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, зокрема, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону.
Чому Замовник не розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей переможця ТОВ ЕК ЕНЕРГО-ТАЙМ?
2. Відповідно до частини шостої статті 17 Закону Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Згідно із пунктом 3 Додатку 2 тендерної документації Замовник зазначив: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель (у вигляді, передбаченому згідно п. 1.3 цієї документації), що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону».
Чому Замовник не вимагав підтвердження відсутності підстав, визначених пунктами 2, 3, 8,13 частини першої статті 17 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-12-15 14:35:22
Технічне переоснащення ЦРП-35кВ м.Лиман. Адреса: Донецька обл., м. Лиман, пров. Робочий 12»
Пояснення
1. Щодо довідок відповідно до Додатку 2 тендерної документації, які надані переможцем ТОВ ЕК ЕНЕРГО-ТАЙМ без дати:
1.1. Довідка за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника та завірена печаткою (в разі наявності), що містить інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі;
1.2. Довідка в довільній формі за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника та завірена печаткою (в разі наявності), що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний досвід та знання, датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі;
1.3. Довідка в довільній формі за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника та завірена печаткою (в разі наявності), що містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які необхідні для виконання договору, датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі.
У разі, якщо вказані довідки взагалі не містять у собі вказівки на дату її створення та у зв’язку з цим не можливо її ідентифікувати, тендерним комітетом при розгляді документів тендерної пропозиції учасника приймається до уваги дата завантаження такої довідки. Якщо у довідці вказано дату створення раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі, то це є підставою вважати довідку такою, що не відповідає вимогам Додатку 2 тендерної документації, та пропозиція учасника відхиляється.
2. Щодо не вимагання підтвердження учасниками відсутності підстав, визначених пунктами 2, 3, 8, 13 частини першої статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
Відповідно ч. 5 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Інформація згідно пунктів 2, 3, 8 частини першої статті 17 Закону знаходиться у відкритих реєстрах у вільному доступі.
По інформація згідно пункту 13 частини першої статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» - розділом ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пункт 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством», підпункт 5.6. визначено: «Інформація про відсутність заборгованості з податків, зборів і платежів у переможця процедури закупівлі перевіряється Замовником в електронній системі закупівель в інформації, що автоматично формується в електронній системі закупівель в результаті взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України.» Тому дана інформація з урахуванням положень частини 5 статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» у учасників торгів не вимагається.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 січня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (На порушення норми частини 16 статті 29 Закону Замовник не звернувся до учасника ТОВ ТОВ ЕК ЕНЕРГО-ТАЙМ з повідомленням з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 серпня 2020 16:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОСПЕЙС" |
6 997 927,60
UAH з ПДВ
|
6 997 927,60
UAH з ПДВ
|
1.3214285714 | 5 295 728.99 | Документи |
ТОВ "ЕНЕРДЖИГРУП" |
9 000 003,42
UAH з ПДВ
|
6 500 000,00
UAH з ПДВ
|
1.1071428571 | 5 870 967.74 | Документи |
ТОВ ЕК ЕНЕРГО-ТАЙМ |
9 468 631,96
UAH з ПДВ
|
9 468 631,96
UAH з ПДВ
|
1.3214285714 | 7 165 451.21 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОСПЕЙС" #39014419 |
Відхилено |
6 997 927,60
UAH з ПДВ
|
19 серпня 2020 16:31
|
|
ТОВ "ЕНЕРДЖИГРУП" #40169080 |
Відхилено |
6 500 000,00
UAH з ПДВ
|
21 серпня 2020 14:57
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 21 серпня 2020 00:00
|
ТОВ ЕК ЕНЕРГО-ТАЙМ #41945861 |
Переможець |
9 468 631,96
UAH з ПДВ
|
21 серпня 2020 14:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 січня 2021 09:16
|
Звіт ЦРП-35 UA-2020-07-02-001875-b.pdf | укладений |
22 січня 2021 09:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 січня 2021 19:22
|
DOC_004 20304 (1).pdf | зміни до договору |
05 січня 2021 19:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 грудня 2020 08:43
|
ДУ-1 реквизит 20304 ЦРП-35 (1).pdf | зміни до договору |
04 грудня 2020 08:43
|
Електронний підпис | укладений |
11 вересня 2020 15:00
|
Дордаток 1дог цена ЦРП-35.pdf | укладений |
11 вересня 2020 14:47
|
Договор ЦРП-35.pdf | укладений |
11 вересня 2020 14:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | ДОН/ЕЧ-1-20304/НЮ-В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ-1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились внести зміни до договору, виклавши розділ 3 в наступній редакції: п.3.2 Сумма договору складає 9273098,82 грн. (дев'ять мільйонів двісті сімдесят три тисячи дев'яносто вісім грн. 82 коп з урахуванням ПДВ 1545516,47 грн. Усі інші умови договору залишаються незмінними. |
Номер договору про закупівлю: | ДОН/ЕЧ-1-20304/НЮ-В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ-2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |