Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інтерактивні мультимедійні комплекси
Очікувана вартість
746 796,00 UAH
UA-2020-07-02-001073-c 5292b312045141d285fced5e2e57bc03
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зьомок Наталія Володимирівна

+380686399693 41932978@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Городоцької міської ради Хмельницької області
Код ЄДРПОУ: 41932978
Місцезнаходження: 32000, Україна , Хмельницька обл., Городок, вул.Грушевського, 53
Контактна особа: Зьомок Наталія Володимирівна
+380686399693
41932978@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2020 12:11
Звернення за роз’ясненнями: до 08 липня 2020 12:15
Оскарження умов закупівлі: до 14 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 липня 2020 12:15
Початок аукціону: 20 липня 2020 12:05
Очікувана вартість: 746 796,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 734,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Категорія замовника: п.1 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі»; Мова (мови), якою (якими) повинні готуватись тендерні пропозиції: усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 комплекти
Інтерактивний комплекс
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32000, Україна, Хмельницька область, Городоцький район, заклади освіти Городоцької міської ради Хмельницької області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
12 комплекти
Мультимедійний комплекс
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32000, Україна, Хмельницька область, Городоцький район, заклади освіти Городоцької міської ради Хмельницької області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар (партію Товару) Замовник здійснює протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту підписання акту приймання-передавання товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 липня 2020 13:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2020 12:11
Додаток 3 проект договору.docx
02 липня 2020 12:11
Додаток 2 до ТД (1).doc
02 липня 2020 12:11
Додаток 1 - ТП.docx
02 липня 2020 12:11
ТД компи ВО Городок МР (1).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 02 липня 2020 13:06
Дата відповіді: 03 липня 2020 11:01
Доброго дня! Згідно технічних вимог учасник повинен надати: 2.4. Авторизаційний лист, наданий виробником інтерактивних комплексів та мультимедійних комплексів. 2.6. Учасник повинен надати копії свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на інтерактивний комплекс виданий відповідним органом Міністерства освіти України (ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»). 2.7. Копія чинного на дату подання сертифікату ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на виробництво інтерактивних комплексів, мобільних комплексів. Чи будете Ви розглядати пропозицію учасника, який надасть вищезазначені документи окремо на кожну складову інтерактивного комплексу?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Згідно вимог тендерної документації предметом закупівлі є Інтерактивні мультимедійні комплекси. Тому Замовник вимагає авторизаційні листи, свідоцтва, сертифікати саме на комплекс, як окрему одиницю товару. Тому, будемо розглядати документи учасників згідно вимог вказаних в додатку 2 до тендерної документації. Дякуємо за Ваше питання.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-02-001073-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 07 липня 2020 15:46
Сертифікати ISO
Шановний Замовник!
Згідно з Додатком 2 тендерної документації учасник повинен надати:
2.7. Копія чинного на дату подання сертифікату ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на виробництво інтерактивних комплексів, мобільних комплексів.
З огляду на положення норм матеріального права слід взяти до уваги, щоотримання сертифіката відповідності системи управління якістю передбаченоположеннями Національного стандарту систем управління якістю (ISO 9001).ISO 9001).Отримання сертифіката відповідності системі екологічного керування передбаченоположеннями ДСТУ ISO 14001:2015. Національні стандарти систем управлінняякістю (ISO 9001).ISO 9001) затверджено наказом Державного комітету України з питаньтехнічного регулювання та споживчої політики від 22.06.2009 р. ДСТУ ISO14001:2015 прийнято як національний стандарт України, гармонізований зміжнародним нормативним документом, з наданням чинності з 01 липня 2016року, на підставі наказу Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від21.12.2015 р. No 2013. Разом із тим, відповідно до ч. 1 та ч. 2 ст. 23 ЗУ «Простандартизацію» національні стандарти та кодекси усталеної практикизастосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов'язковість їхзастосування встановлена нормативно-правовими актами. Національний органстандартизації забезпечує розміщення на офіційному веб-сайті текстівнаціональних стандартів та кодексів усталеної практики, обов'язковістьзастосування яких установлена нормативно-правовими актами, не пізніше ніжчерез 30 календарних днів з дня офіційного опублікування таких актів збезоплатним доступом до зазначених національних стандартів та кодексівусталеної практики. З огляду на вказане вище слід враховувати, що положеннямиДСТУ ISO 14001:2015 та ДСТУ ISO 9001, а також положеннями нормативнихактів, якими їм надано чинність, не передбачена обов’язковість застосуваннявказаних вище стандартів, а також не вимагається обов’язкова сертифікаціясуб’єктів на їх відповідність. Більше того, за даними офіційного веб-порталуМіжнародної організації по стандартизації (ISO 9001).https://www.iso.org) сертифікація на) сертифікація навідповідність стандарту ISO 9001 також не є обов’язковою. Таким чином Замовниквимагає від учасників надання у складі тендерних пропозицій відповідностісистеми управління якістю та відповідності системі екологічного керування обов’язковість яких не передбачена положеннями чинного законодавства та наявність яких жодним чином не впливає на технічні і якісні характеристикапредмета закупівлі, чим обмежує можливості потенційних учасників у закупівліпослуг. Вимагаємо виключити вказану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 липня 2020 09:59
Доброго дня. Шановний учаснику, дякуємо за Ваш інтерес до нашої закупівлі. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», у тендерній документації зазначаються, зокрема, такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі); інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Дані сертифікати можуть без проблем бути отримані добросовісними постачальниками та виробниками. З огляду на вище сказане зміни до тендерної документації вноситися не будуть.
Номер вимоги: UA-2020-07-02-001073-c.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 07 липня 2020 16:03
Вимога
Шановний Замовник!
Згідно з Додатком 2 тендерної документації учасник повинен надати:
2.4. Авторизаційний лист, наданий виробником інтерактивних комплексів та мультимедійних комплексів.
2.6. Учасник повинен надати копії свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на інтерактивний комплекс виданий відповідним органом Міністерства освіти України (ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»).
Інтерактивний навчальний комлекс в силу визначення та опису в ТД — це сукупність взаємопов’язаного інтерактивного та комп’ютерного обладнання, функціонування якого забезпечується відповідним програмним забезпечення (ПЗ), що включає в себе: інтерактивна дошка, мультимедійний проектор з короткофокусним об’єктивом, ноутбук та інші складові. Тому вимогу щодо Авторизаційних листів доцільніше та правомірніше викласти у наступній редакції: “ Авторизаційний лист, наданий виробником інтерактивних комплексів та мультимедійних комплексів або окремих його складових ”
Вимагаємо викласти умову у вищезазначеній редакції. Аналогічне обґрунтування слід застосувати і до інших дискримінаційних умов, а саме:
2.6. Учасник повинен надати копії свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на інтерактивний комплекс або окремих його складових виданий відповідним органом Міністерства освіти України (ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»)
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 липня 2020 10:00
Доброго дня. Шановний учаснику, дякуємо за Ваш інтерес до нашої закупівлі. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», у тендерній документації зазначаються, зокрема, такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі); інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Тендерний комітет розглядає інтерактивний комплекс як окрему товарну позицію тому зміни в тендерну документацію вноситися не будуть.
Номер вимоги: UA-2020-07-02-001073-c.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 07 липня 2020 16:08
Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам на інтерактивний комплекс
Шановний Замовник!
Згідно з пунктом 2.6. Додатку 2 Тендерної документації Учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати копії свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на інтерактивний комплекс виданий відповідним органом Міністерства освіти України (ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»). Звертаємо Вашу увагу, що Наказом МОН №725 від 01.06.2020 року (https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-vnesennya-zmin-do-nakazu-ministerstva-osviti-i-nauki-molodi-ta-sportu-ukrayini-vid-10052011-423) видача зазначених свідоцтв скасовується, тому подання учасниками публічних закупівель свідоцтв про визнання відповідності педагогічним вимогам не надає жодних конкурентних переваг. Враховуючи це, Учасники, які до набрання чинності цього Наказу не отримали таких свідоцтв не можуть взяти участь у Вашій закупівлі. Таким чином, вимагаємо привести Тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України, в тому числі, наказів МОН та прибрати вимогу щодо необхідності надання копії свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на інтерактивний комплекс виданий відповідним органом Міністерства освіти України (ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 липня 2020 10:01
Доброго дня. Шановний учаснику, дякуємо за Ваш інтерес до нашої закупівлі. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», у тендерній документації зазначаються, зокрема, такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі); інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Дана вимога не є дискримінаційною так як отримати дані свідоцтва можна у постачальників які отримали їх раніше.
Номер вимоги: UA-2020-07-02-001073-c.a4
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 07 липня 2020 16:14
ТУ
Шановний Замовник!
Згідно з Додатком 2 тендерної документації п. 2.8. учасник повинен надати Гарантійний лист від виробника інтерактивних та мультимедійних комплексів (статус виробника інтерактивних та мультимедійних комплексів підтверджується наданням копії титульної сторінки ТУ на виробництво інтерактивного мультимедійного обладнання) щодо надання офіційної гарантії та безкоштовні гарантійні ремонтні та обслуговуючі роботи протягом гарантійного термін.
Вказана умова щодо надання копії титульної сторінки ТУ на виробництво інтерактивного мультимедійного обладнання є дискримінаційною по відношенню до іноземних виробників, оскільки вони не мають рівного доступу до подібної сертфікації, вказане погодження нормативно врегульовано відносно українських виробників. При цьому, дана умова не свідчить про якість товарів, оскільки товари можуть відповідати нормам ДСТУ або іншим міжнародним стандартам.
Вимагаємо видалити вимогу з тендерної документації щодо надання копії титульної сторінки ТУ на виробництво інтерактивного мультимедійного обладнання!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 липня 2020 10:02
Доброго дня. Шановний учаснику, дякуємо за Ваш інтерес до нашої закупівлі. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», у тендерній документації зазначаються, зокрема, такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі); інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Дана вимога не є дискримінаційною, так як іноземні виробники можуть надати рівносильний документ, тобто патент на виробництво або інше, перекладений на українську мову.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 12:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Кирильченко Олеся Анатолїївна 731 640,00
UAH з ПДВ
731 640,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР" 746 790,00
UAH з ПДВ
746 790,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 липня 2020 09:37
Електронний підпис
17 липня 2020 17:04
Електронний підпис
17 липня 2020 16:59
14. Грифи мон.pdf
17 липня 2020 16:59
9. Авторизаціні листи.pdf
17 липня 2020 16:59
7. Проект договору.pdf
17 липня 2020 16:59
5. Сертифікати ISO.pdf

Публічні документи

17 липня 2020 16:06
Кваліфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кирильченко Олеся Анатолїївна

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кирильченко Олеся Анатолїївна
#2863710161
Переможець 731 640,00
UAH з ПДВ
23 липня 2020 15:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 липня 2020 15:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Кирильченко Олеся Анатолїївна
#2863710161
731 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 11:37
Електронний підпис укладений
12 серпня 2020 10:46
Договір укладений
12 серпня 2020 10:37

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 731 640,00
UAH