Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Металопластикові вікна та двері (включаючи транспортні, демонтажні та монтажні роботи)
Очікувана вартість
840 000,00 UAH
UA-2020-07-02-001017-b 08a38e7f54ae47cb8b306a1d1c7cc525
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чорна Алла Вікторівна

+380963596780 tendervo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Жашківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41779881
Місцезнаходження: 19200, Україна , Черкаська обл., місто Жашків, вул. Соборна,56
Контактна особа: Чорна Алла Вікторівна
+380963596780
tendervo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2020 13:05
Звернення за роз’ясненнями: до 09 липня 2020 13:10
Оскарження умов закупівлі: до 15 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 липня 2020 13:10
Початок аукціону: 20 липня 2020 15:31
Очікувана вартість: 840 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
86 шт
Металопластикові вікна та двері (включаючи транспортні, демонтажні та монтажні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19200, Україна, Черкаська область, м. Жашків, вул. Соборна, 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 липня 2020 13:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 13:06
ТД вікна 2020 оновлена редакція.doc
02 липня 2020 13:05
Вікна 2020 (додаток 6).xlsx
06 липня 2020 13:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2020 13:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 13:06
ТД вікна 2020 оновлена редакція.doc
02 липня 2020 13:05
ТД вікна 2020.doc
02 липня 2020 13:05
Вікна 2020 (додаток 6).xlsx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 04 липня 2020 11:20
Дата відповіді: 06 липня 2020 13:12
Вкажіть будь ласка у техзавданні, які повинні бути відкоси: теплі, гіпсокартон чи просто поштукатурені та пофарбовані.
Відповідь: До тендерної документації внесені зміни (відкоси включають: штукатурні та фарбувальні роботи)

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-28-000005 ● 2bb19c8901ac48e3a47e47afa33e3c67
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 липня 2020 14:41
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

28.07.2020 № 53
Черкаси

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Тетяна ВЕЛЬКО

Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 28.07.2020 № 53

Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
UA-2020-07-02-001017-b, 02.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-28 15:35:54

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-02-001017-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення із питання:
- з яких підстав на вебпорталі Уповноваженого органу не оприлюднений перелік змін до тендерної документації відповідно до частини другої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі»? Так, 06.07.2020 Замовником оприлюднено нову редакцію тендерної документації, додатково до початкової редакції, якою зокрема внесені зміни до Додатку 3 тендерної документації, проте без окремого документу з переліком змін, що вносяться.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-07-31 12:43:36

Відповідь на запит

02.07.2020 року тендерним комітетом відділу освіти Жашківської міської ради була оголошено процедуру закупівлі UA-2020-07-02-001017-b відкриті торги по предмету закупівлі « Металопластикові вікна та двері (включаючи транспортні, демонтажні та монтажні роботи) ДК 021:2015 код 44220000-8 Столярні вироби».
04.07.2020 року в рамках даної закупівлі надійшло запитання від потенційного учасника, внаслідок чого тендерним комітетом вирішено внести зміни до тендерної документації по предмету закупівлі «Металопластикові вікна та двері (включаючи транспортні, демонтажні та монтажні роботи) ДК 021:2015 код 44220000-8 Столярні вироби».
Секретарем тендерного комітету були підготовані документи, зокрема:
- оновлена редакція тендерної документації по предмету закупівлі «Металопластикові вікна та двері (включаючи транспортні, демонтажні та монтажні роботи) ДК 021:2015 код 44220000-8 Столярні вироби»;
- зміни до тендерної документації з переліком змін, що вносяться.
06.07.2020 дані документи були завантажені в інформаційно-телекомунікаційну систему закупівель Prozorro окремими файлами з накладенням КЕП. Однак, з технічних причин (збій на майданчику, проблеми з інтернетом, тощо) завантажився лише документ з оновленою тендерною документацією, а документ зі змінами відсутній.
Зважаючи на великий обсяг закупівель, що проводиться тендерним комітетом відділу освіти Жашківської міської ради, відсутності вільного часу, секретар тендерного комітету не перевірив публікацію файлів в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro.

Додатки:
1. Оновлена редакція тендерної документації
2. зміни до тендерної документації з переліком змін, що вносяться.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відовідно до протоколу тендерного комітету від 11.08.2020 № 104 прийнято рішення про відміну торгів по предмету закупівлі: «Металопластикові вікна та двері (включаючи транспортні, демонтажні та монтажні роботи) ДК 021:2015 код 44220000-8 Столярні вироби», у зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, а саме – порушення частини першої статті 10 та частини другої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (з технічних причин не оприлюднений разом із змінами до тендерної документації в окремому документі перелік змін, що вносяться), порушення пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (тендерна документація містить вимогу щодо надання учасником довідки в довільній формі, що підтверджує відсутність підстав, визначених у пунктах 2, 3, 4, 8, 10 та 11 частини першої статті 17 цього Закону). З метою недопущення таких порушень у подальшому, відділом освіти Жашківської міської ради посилено контроль за дотриманням законодавства в сфері публічних закупівель.

2020-08-11 12:04:17


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 26 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Замовником прийнято рішення про відміну торгів (протокол від 18.08.2020 № 117) та розміщено в електронній системі інформацію про відміну

2020-08-20 10:18:03

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 16:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство З Обмеженою Відповідальністю "Еко Л" 672 000,00
UAH з ПДВ
645 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "РЯБОВ ОЛЕКСАНДР АНДРІЙОВИЧ" 732 971,40
UAH з ПДВ
650 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ"Сталь Марс" 809 260,00
UAH з ПДВ
798 080,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНТЕР-НОРМ" 819 900,00
UAH з ПДВ
801 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА" 802 000,00
UAH з ПДВ
802 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 липня 2020 21:43
юр адр фіз адр.jpg
17 липня 2020 21:43
працівники.jpg
17 липня 2020 21:43
договір _ 38.rar
17 липня 2020 21:43
гарантійний лист 1ст..jpg
17 липня 2020 21:43
аналогічні договори.rar
17 липня 2020 21:43
договір _ 122.rar
17 липня 2020 21:43
документи на авто.jpg
17 липня 2020 21:43
установчі.rar
17 липня 2020 21:43
гарантійний лист 2ст..jpg

Публічні документи

18 липня 2020 00:21
Електронний підпис
18 липня 2020 00:20
Тендерна пропозиція.pdf
18 липня 2020 00:20
Проект договору.pdf
18 липня 2020 00:20
Паспорт та ІПН.pdf
18 липня 2020 00:20
Дилерський договір.pdf
18 липня 2020 00:20
Відповідальна особа.pdf
18 липня 2020 00:20
Відгук.pdf
18 липня 2020 00:20
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

17 липня 2020 16:18
Електронний підпис
17 липня 2020 16:14
Працівники.pdf
17 липня 2020 16:00
Працівники.pdf
17 липня 2020 14:03
Договір з виробником.pdf
17 липня 2020 13:58
Дов. про транспорт .pdf
17 липня 2020 10:01
Реквізити .pdf
17 липня 2020 10:00
Статут .pdf
17 липня 2020 10:00
ПДВ.pdf
17 липня 2020 09:59
Гос реєстрація .pdf
16 липня 2020 18:40
Електронний підпис
16 липня 2020 12:15
Електронний підпис
16 липня 2020 12:15
Електронний підпис
16 липня 2020 10:28
Цінова пропозиція .pdf
16 липня 2020 10:28
Наказ.pdf
16 липня 2020 10:28
Довідка 1.pdf
16 липня 2020 10:28
Гарантійний лист .pdf
16 липня 2020 10:28
Довідка 3.pdf
16 липня 2020 10:28
Довідка.pdf
16 липня 2020 10:28
Довідка 2.pdf
16 липня 2020 10:28
Статут.pdf
16 липня 2020 10:28
Выписка ЭДР.pdf
16 липня 2020 10:28
ПДВ.pdf
16 липня 2020 10:28
Приказ.pdf
16 липня 2020 10:28
Письмо из Банка.pdf

Публічні документи

19 липня 2020 12:16
Електронний підпис
18 липня 2020 19:59
069.Проект договору.pdf
18 липня 2020 19:59
015.Витяг з ЕДР.pdf
18 липня 2020 19:59
014.Відомості з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

16 липня 2020 15:12
Електронний підпис
16 липня 2020 14:50
VIKONDA.rar
16 липня 2020 14:50
СЕС герметик.pdf
16 липня 2020 14:50
WDS 5S.rar
16 липня 2020 14:50
цінова.pdf
16 липня 2020 14:50
специфікація.pdf
16 липня 2020 14:50
опис завір.pdf
16 липня 2020 14:50
статистика.pdf
16 липня 2020 14:50
Axor.rar
16 липня 2020 14:50
витяг зі статуту.pdf
16 липня 2020 14:50
довідка МТБ.pdf
16 липня 2020 14:50
гарантія ст.17.pdf
16 липня 2020 14:50
МТБ.rar
16 липня 2020 14:50
Виписка з ЄДР _копія_.pdf
16 липня 2020 14:50
тех.характеристика.pdf
16 липня 2020 14:50
гарантія ст.17.ч.2.pdf
16 липня 2020 14:50
армір.rar
16 липня 2020 14:50
ГЛАС ТРЬОШ 4 14 4 14Ar 4i.rar
16 липня 2020 14:50
витяг.pdf
16 липня 2020 14:50
довідка про досвід.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство З Обмеженою Відповідальністю "Еко Л"

ФОП "РЯБОВ ОЛЕКСАНДР АНДРІЙОВИЧ"

ТОВ"Сталь Марс"

ТОВ "ІНТЕР-НОРМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство З Обмеженою Відповідальністю "Еко Л"
#35332314
Відхилено 645 000,00
UAH з ПДВ
28 липня 2020 09:19
ФОП "РЯБОВ ОЛЕКСАНДР АНДРІЙОВИЧ"
#3321201612
Відхилено 650 000,00
UAH з ПДВ
28 липня 2020 09:25
ТОВ"Сталь Марс"
#43590421
Відхилено 798 080,00
UAH з ПДВ
04 серпня 2020 16:27
ТОВ "ІНТЕР-НОРМ"
#37696239
Очікує рішення 801 900,00
UAH з ПДВ
11 серпня 2020 12:06
ТОВ "ІНТЕР-НОРМ"
#37696239
Рішення скасоване 801 900,00
UAH з ПДВ
11 серпня 2020 12:06

Документи

28 липня 2020 09:19
Електронний підпис
28 липня 2020 09:17
Протокол

Документи

28 липня 2020 09:25
Електронний підпис
28 липня 2020 09:24
Протокол

Документи

04 серпня 2020 16:27
Електронний підпис
04 серпня 2020 16:25
Протокол

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 19 серпня 2020 16:17
Кінець періоду оскарження: 30 серпня 2020 00:00
Дата відміни: 30 серпня 2020 00:03
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Документи:
19 серпня 2020 16:17
Електронний підпис
19 серпня 2020 16:13
Протокол