Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Жашківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41779881 |
Місцезнаходження: | 19200, Україна , Черкаська обл., місто Жашків, вул. Соборна,56 |
Контактна особа: |
Чорна Алла Вікторівна +380963596780 tendervo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 липня 2020 13:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 липня 2020 13:10 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 липня 2020 13:10 |
Початок аукціону: | 20 липня 2020 15:31 |
Очікувана вартість: | 840 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 липня 2020 13:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 липня 2020 13:06 |
ТД вікна 2020 оновлена редакція.doc | |
02 липня 2020 13:05 |
Вікна 2020 (додаток 6).xlsx |
06 липня 2020 13:11 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 липня 2020 13:06 |
ТД вікна 2020 оновлена редакція.doc
|
|||
02 липня 2020 13:05 |
Вікна 2020 (додаток 6).xlsx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-28-000005 ● 2bb19c8901ac48e3a47e47afa33e3c67
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 липня 2020 14:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.07.2020 № 53
Черкаси
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 28.07.2020 № 53
Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
UA-2020-07-02-001017-b, 02.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-07-28 15:35:54
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-02-001017-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення із питання:
- з яких підстав на вебпорталі Уповноваженого органу не оприлюднений перелік змін до тендерної документації відповідно до частини другої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі»? Так, 06.07.2020 Замовником оприлюднено нову редакцію тендерної документації, додатково до початкової редакції, якою зокрема внесені зміни до Додатку 3 тендерної документації, проте без окремого документу з переліком змін, що вносяться.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-07-31 12:43:36
Відповідь на запит
02.07.2020 року тендерним комітетом відділу освіти Жашківської міської ради була оголошено процедуру закупівлі UA-2020-07-02-001017-b відкриті торги по предмету закупівлі « Металопластикові вікна та двері (включаючи транспортні, демонтажні та монтажні роботи) ДК 021:2015 код 44220000-8 Столярні вироби».
04.07.2020 року в рамках даної закупівлі надійшло запитання від потенційного учасника, внаслідок чого тендерним комітетом вирішено внести зміни до тендерної документації по предмету закупівлі «Металопластикові вікна та двері (включаючи транспортні, демонтажні та монтажні роботи) ДК 021:2015 код 44220000-8 Столярні вироби».
Секретарем тендерного комітету були підготовані документи, зокрема:
- оновлена редакція тендерної документації по предмету закупівлі «Металопластикові вікна та двері (включаючи транспортні, демонтажні та монтажні роботи) ДК 021:2015 код 44220000-8 Столярні вироби»;
- зміни до тендерної документації з переліком змін, що вносяться.
06.07.2020 дані документи були завантажені в інформаційно-телекомунікаційну систему закупівель Prozorro окремими файлами з накладенням КЕП. Однак, з технічних причин (збій на майданчику, проблеми з інтернетом, тощо) завантажився лише документ з оновленою тендерною документацією, а документ зі змінами відсутній.
Зважаючи на великий обсяг закупівель, що проводиться тендерним комітетом відділу освіти Жашківської міської ради, відсутності вільного часу, секретар тендерного комітету не перевірив публікацію файлів в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro.
Додатки:
1. Оновлена редакція тендерної документації
2. зміни до тендерної документації з переліком змін, що вносяться.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відовідно до протоколу тендерного комітету від 11.08.2020 № 104 прийнято рішення про відміну торгів по предмету закупівлі: «Металопластикові вікна та двері (включаючи транспортні, демонтажні та монтажні роботи) ДК 021:2015 код 44220000-8 Столярні вироби», у зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, а саме – порушення частини першої статті 10 та частини другої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (з технічних причин не оприлюднений разом із змінами до тендерної документації в окремому документі перелік змін, що вносяться), порушення пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (тендерна документація містить вимогу щодо надання учасником довідки в довільній формі, що підтверджує відсутність підстав, визначених у пунктах 2, 3, 4, 8, 10 та 11 частини першої статті 17 цього Закону). З метою недопущення таких порушень у подальшому, відділом освіти Жашківської міської ради посилено контроль за дотриманням законодавства в сфері публічних закупівель.
2020-08-11 12:04:17
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Замовником прийнято рішення про відміну торгів (протокол від 18.08.2020 № 117) та розміщено в електронній системі інформацію про відміну
2020-08-20 10:18:03
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 липня 2020 16:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство З Обмеженою Відповідальністю "Еко Л" |
672 000,00
UAH з ПДВ
|
645 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "РЯБОВ ОЛЕКСАНДР АНДРІЙОВИЧ" |
732 971,40
UAH з ПДВ
|
650 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ"Сталь Марс" |
809 260,00
UAH з ПДВ
|
798 080,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІНТЕР-НОРМ" |
819 900,00
UAH з ПДВ
|
801 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА" |
802 000,00
UAH з ПДВ
|
802 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство З Обмеженою Відповідальністю "Еко Л" #35332314 |
Відхилено |
645 000,00
UAH з ПДВ
|
28 липня 2020 09:19
|
ФОП "РЯБОВ ОЛЕКСАНДР АНДРІЙОВИЧ" #3321201612 |
Відхилено |
650 000,00
UAH з ПДВ
|
28 липня 2020 09:25
|
ТОВ"Сталь Марс" #43590421 |
Відхилено |
798 080,00
UAH з ПДВ
|
04 серпня 2020 16:27
|
ТОВ "ІНТЕР-НОРМ" #37696239 |
Очікує рішення |
801 900,00
UAH з ПДВ
|
11 серпня 2020 12:06
|
ТОВ "ІНТЕР-НОРМ" #37696239 |
Рішення скасоване |
801 900,00
UAH з ПДВ
|
11 серпня 2020 12:06
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 19 серпня 2020 16:17 |
Кінець періоду оскарження: | 30 серпня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 30 серпня 2020 00:03 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
19 серпня 2020 16:17
|
Електронний підпис |
19 серпня 2020 16:13
|
Протокол |