Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current average repair of the public highway of state importance H-01 Kyiv - Znamyanka on the section km 145 + 193 - km 153 + 550, Cherkasy region. DK 021: 2015: 45230000-8
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 05422303 |
Місцезнаходження: | 18006, Україна , Черкаська область обл., Черкаси, бульвар Шевченка, будинок 389 |
Контактна особа: |
Кучеренко Олена 380688011444 TENDERCK@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Road service in Cherkassy region |
National ID: | 05422303 |
Contact point: |
Kucherenko Olena 380688011444 TENDERCK@UKR.NET |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 липня 2020 09:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 липня 2020 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 серпня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 19 серпня 2020 14:12 |
Очікувана вартість: | 167 126 235,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 671 262,35 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 5013787.05 UAH |
Publication date: | 02 липня 2020 09:35 |
Enquiries until: | 30 липня 2020 16:00 |
Complaints submission until: | до 05 серпня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 09 серпня 2020 16:00 |
Information
Estimated total value: | 167 126 235 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 671 262 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
During the procurement procedure, all documents related to the tender offer and drawn up directly by the bidder are presented in Ukrainian.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Можлива попередня оплата за Договором, виходячи з вимог Постанови КМУ від 04 грудня 2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами та доповненнями). Розмір такої оплати не може перевищувати 30 відсотків від їх річної вартості, встановленого планом використання бюджетних коштів на строк не більше трьох місяців. Підрядник протягом трьох місяців з моменту надходження коштів зобов’язаний використати отримані кошти для надання послуг за Договором. Підтвердженням цільового використання отриманих коштів є підписаний Сторонами Акт виконаних робіт форми КБ-2в. У випадку, якщо протягом трьох місяців з моменту надходження коштів, Підрядник не надасть Замовнику підтвердження цільового використання отриманих коштів, отримана Підрядником сума попередньої оплати підлягає поверненню Замовнику протягом 5 (п’яти) банківських днів після спливу вказаного строку. За користування Підрядником коштами, наданими у якості попередньої оплати, у випадку їх несвоєчасного використання/повернення, Підрядник сплачує Замовнику 5% від суми несвоєчасно використаних/повернутих коштів за кожен день такої затримки. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Надання послуг | Оплата наданих послуг здійснюється протягом 30 (тридцяти) робочих днів після підписання форм КБ-2в, КБ-3, та за наявності відповідного бюджетного фінансування. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 липня 2020 14:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 липня 2020 14:26 |
Перелік змін 28.07.2020.docx | |
28 липня 2020 14:26 |
ПСР 2 Н-01 145+193 - 153+550.docx |
28 липня 2020 14:26 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 липня 2020 14:26 |
Перелік змін 28.07.2020.docx
|
|||
28 липня 2020 14:26 |
ПСР 2 Н-01 145+193 - 153+550.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-22-000045 ● 6f3ff8cb67ff4017a1d1774d0f0296aa
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 вересня 2020 16:59 |
21.09.2020 № 187
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 16.09.2020 № 003100-18/4942-2020 та № 003100-18/4943-2020,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 21.09.2020 № 187
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
8 UA-2020-07-02-000890-a 02.07.2020 СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ (код за ЄДРПОУ 05422303) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-10-02 15:40:02
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2020-07-02-000890-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
1. Чому опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій що суперечить вимогам пункту 9 частини другої статті 21 Закону.
2. За результатами проведеного аналізу встановлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам Закону, а саме: Замовником у пункті 3.4. Розділу VI. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю зазначено, що Проект договору під час підписання може доповнюватись Сторонами іншими нормами, які не суперечать законодавству. Однак, за нормою частини шостої статті 33 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Згідно з частиною четвертою статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі. Таким чином, встановлення у тендерній документації умови, що Проект договору під час підписання може доповнюватись суперечить вимогам частини шостої статті 33 Закону та частини четвертої статті 41 Закону.
3. Чому Замовником на порушення вимог пункту 2 частини 1 статті 31 Закону не було відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ "РОСТДОРСТРОЙ" як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: пунктом 1 Розділу ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції вимагалось від учасників надати інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) (надаються згідно з частиною 6 розділу ІІІ цієї документації та згідно з Додатком №3 ТД). Учасник також надає оригінал листа-згоди, в якому погоджується з усіма пунктами Додатку №3 ТД та завантажує у складі тендерної пропозиції Технічну специфікацію. Проте, ТОВ "РОСТДОРСТРОЙ" у своїй тендерній пропозиції не було надано інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Також, на вимогу частини №1.1.1 Розділу №1.1. Додатку №1 до тендерної документації «Інформація про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування) Замовником вимагалось, що У разі залучення до виконання робіт/надання послуг машини для нанесення дорожньої розмітки необхідно надати атестат виробництва/відповідності. Проте, ТОВ "РОСТДОРСТРОЙ" у своїй тендерній пропозиції не було надано атестат виробництва/відповідності на залучену машину маркувальну для нанесення дорожньої розмітки.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-10-07 17:44:08
Відповідь на Запит про надання пояснень від 02.10.2020 15:40
У відповідь на Запит про надання пояснень від 02.10.2020 15:40 по моніторингу, пояснюємо наступне.
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: ГФ-2020-07-02-000890-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
1. Чому опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій що суперечить вимогам пункту 9 частини другої статті 21 Закону.
Пояснення: Згідно ч.1 ст.25 Закону «Про публічні закупівлі» (далі-Закон),замовник
має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. У разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції, у тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. Частина 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації містить умови надання забезпечення тендерної пропозиції, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. Форма та зміст оголошення, що оприлюднюється в електронній системі закупівель передбачається технічним завданням ДП «ПРОЗОРРО» та реалізується електронними майданчиками згідно з наявним функціоналом електронної системи. Таким чином, замовник відображає в електронній системі ту інформацію, щодо розміщення якої наявна технічна можливість.
2. За результатами проведеного аналізу встановлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам Закону, а саме: Замовником у пункті 3.4. Розділу VI. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю зазначено, що Проект договору під час підписання може доповнюватись Сторонами іншими нормами, які не суперечать законодавству. Однак, за нормою частини шостої статті 33 Закону Замовник укладає до говір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Згідно з частиною четвертою статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі. Таким чином, встановлення у тендерній документації умови, що проект договору під час підписання може доповнюватись суперечить вимогам частини шостої статті 33 Закону та частини четвертої статті 41 Закону.
Пояснення: Тендерна документація в повній мірі відповідає та не суперечить умовам частини шостої статті 33 Закону та частині четвертій статті 41 Закону, в якій зазначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі. Тобто, мова іде про неможливість зміни у договорі виключно ціни, що визначена найбільш економічно вигідною, за результатами аукціону. Частина 4 ст.41 Закону не містить застережень, щодо зміни інших умов договору.
3. Чому Замовником на порушення вимог пункту 2 частини 1 статті 31 Закону не було відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: пунктом 1 Розділу III.Інструкції з підготовки тендерної пропозиції вимагалось від учасників надати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) (надаються згідно з частиною 6 розділу III цієї документації та згідно з Додатком №3 ТД). Учасник також надає оригінал листа-згоди, в якому погоджується з усіма пунктами Додатку №3 ТД та завантажує у складі тендерної пропозиції Технічну специфікацію. Проте, ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» у своїй тендерній пропозиції не було надано інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Також, на вимогу частини №1.1.1 Розділу №1.1. Додатку №1 до тендерної документації «Інформація про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування) Замовником вимагалось, що у разі залучення до виконання робіт/надання послуг машини для нанесення дорожньої розмітки необхідно надати атестат виробництва/відповідності. Проте, ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» у своїй тендерній пропозиції не було надано атестат виробництва/відповідності на залучену машину маркувальну для нанесення дорожньої розмітки.
Пояснення: Пунктом 1 Розділу III.Інструкції з підготовки тендерної пропозиції
передбачено надання учасниками інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно умов, що встановлені частиною 6 розділу III цієї документації та за формою і змістом, що викладено у Додатку №3 ТД. ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ», в складі тендерної пропозиції надало Лист-згоду, щодо погодження з усіма пунктами Додатку №3 ТД (від 16.07.2020р. №5175-Т) та лист від 05.08.2020р. № 5256-Т, який містить технічну специфікацію. Тому, умови замовника, в частині надання відповідних документів Учасником дотримано. Також, на вимогу частини №1.1.1 Розділу №1.1. Додатку №1 до тендерної документації «Інформація про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування) Замовником вимагалось, що у разі залучення до виконання робіт/надання послуг машини для нанесення дорожньої розмітки необхідно надати атестат виробництва/відповідності. ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» у своїй тендерній пропозиції надало атестат виробництва/відповідності на залучену машину маркувальну для нанесення дорожньої розмітки (файл: «Атетстат на Гофманн.pdf»).
Таким чином, документи, надані ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» у складі тендерної пропозиції, відповідають вимогам тендерної документації, та підстави для відхилення відсутні.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до висновку моніторинга Згідно ч.1 ст.25 Закону «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. У разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції, у тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. Частина 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації містить умови надання забезпечення тендерної пропозиції, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. Форма та зміст оголошення, що оприлюднюється в електронній системі закупівель передбачається технічним завданням ДП «ПРОЗОРРО» та реалізується електронними майданчиками згідно з наявним функціоналом електронної системи. Таким чином, замовник відображає в електронній системі ту інформацію, щодо розміщення якої наявна технічна можливість. З огляду на наведене, в діях Замовника відсутні порушення вимог п.9 ч.2 ст.21 Закону.
2020-10-26 16:29:26
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.)
Оскарження в суді
Опис: | Відповідно до част.10 ст. 8 ЗУ "Про публічні закупівлі", Замовник зазначає в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження. |
Дата публікації: | 02 листопада 2020 |
Документи:
02 листопада 2020 16:26
|
Електронний підпис |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 05422303 |
Місцезнаходження: | 18006, Україна, Черкаська область обл., Черкаси, бульвар Шевченка, будинок 389 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ ШРБУ-48 | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 серпня 2020 14:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
157 098 000,00
UAH з ПДВ
|
155 426 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ШРБУ-48 |
162 000 000,00
UAH з ПДВ
|
157 090 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" |
163 240 000,00
UAH з ПДВ
|
157 097 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" #33658865 |
Переможець |
155 426 700,00
UAH з ПДВ
|
20 серпня 2020 14:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 12:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2021 19:57
|
ДУ №10 до дог. №134.1-03 від 23.12.2021.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2021 19:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 листопада 2021 09:18
|
ДУ №9 до дог. №134.1-03 від 24.11.2021.pdf | зміни до договору |
26 листопада 2021 09:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 жовтня 2021 15:38
|
ДУ №8 до дог. №134.1-03 від 04.10.2021.pdf | зміни до договору |
05 жовтня 2021 15:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 липня 2021 15:01
|
ДУ №7 до дог. №134.1-03 від 02.07.2021 (1).pdf | зміни до договору |
06 липня 2021 15:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 березня 2021 15:44
|
ДУ №6 до дог. №134.1-03 від 25.03.2021 (1).pdf | зміни до договору |
26 березня 2021 15:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 березня 2021 10:14
|
ДУ №5 до дог. №134.1-03 від 16.03.2021 (1).pdf | зміни до договору |
18 березня 2021 10:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2020 10:56
|
ДУ №4 до дог. №134.1-03 від 29.12.2020 (1).pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 10:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2020 10:38
|
ДУ №3 до дог. №134.1-03 від 22.12.2020 (1).pdf | зміни до договору |
24 грудня 2020 10:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 грудня 2020 17:05
|
ДУ №2 до дог. №134.1-03 від 08.12.2020 (1).pdf | зміни до договору |
10 грудня 2020 17:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 вересня 2020 20:04
|
ДУ №1 до дог. №134.1-03 від 04.09.2020 (1).pdf | зміни до договору |
04 вересня 2020 20:04
|
Електронний підпис | укладений |
04 вересня 2020 19:54
|
Дог. №134.1-03 від 03.09.2020.pdf | укладений |
04 вересня 2020 19:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 01.07.2020 р. № 539 «Порядок використання коштів, виділених для здійснення будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення», керуючись пунктами 5.7., 5.8., 17.8. Договору |
Номер договору про закупівлю: | 134/1-03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 01.04.2020 р. №254 «Про затвердження Умов залучення кредитних коштів та надання державних гарантій у 2020 році для забезпечення виконання боргових зобов’язань за запозиченнями Державного агентства автомобільних доріг і переліку об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення у 2020 році та обсягів бюджетних коштів для їх фінансування за рахунок запозичень, залучених під державні гарантії» в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2020 р. № 1150, постанови Кабінету Міністрів України від 01.07.2020 р. № 539 «Про виділення коштів для здійснення будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення» в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 23.11.2020 р. № 1150 та постанови Кабінету Міністрів України від 26.02.2020 р. №142 «Про затвердження Порядку здійснення Державним агентством автомобільних доріг запозичень під державні гарантії», керуючись пунктами 1.2., 5.1., 5.3., 17.8. Договору |
Номер договору про закупівлю: | 134/1-03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 01.04.2020 р. №254 «Про затвердження Умов залучення кредитних коштів та надання державних гарантій у 2020 році для забезпечення виконання боргових зобов’язань за запозиченнями Державного агентства автомобільних доріг і переліку об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення у 2020 році та обсягів бюджетних коштів для їх фінансування за рахунок запозичень, залучених під державні гарантії» в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2020 р. № 1247, постанови Кабінету Міністрів України від 01.07.2020 р. № 539 «Про виділення коштів для здійснення будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення» в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2020 р. № 1247, постанови Кабінету Міністрів України №36 від 29.01.2020 р. «Деякі питання дорожнього господарства» в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2020 р. № 1247, керуючись пунктами 1.2., 17.8. Договору |
Номер договору про закупівлю: | 134/1-03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 29.01.2020 р. № 36 «Перелік об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення у 2020 році та обсяги бюджетних коштів для їх фінансування за рахунок спеціального фонду державного бюджету за програмою 3111020 «Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення», в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2020 р. № 1247, керуючись пунктами 1.2., 17.8. Договору |
Номер договору про закупівлю: | 134/1-03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №122 від 17.02.2021 р. «Деякі питання дорожнього господарства», керуючись п. 5.8., 17.8, Договору |
Номер договору про закупівлю: | 134/1-03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п. 17.8. Договору |
Номер договору про закупівлю: | 134/1-03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи лист Підрядника від 29.06.2021р. №3398р/1, керуючись п. 5.8., 17.8, Договору |
Номер договору про закупівлю: | 134/1-03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи листи Підрядника від 25.08.2021 №3550р/1, від 28.09.2021 №3668р/1, керуючись п. 5.8., 17.8, Договору |
Номер договору про закупівлю: | 134/1-03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи лист Підрядника від 19.11.2021 №4157р/1, керуючись п. 5.8., 17.8, Договору |
Номер договору про закупівлю: | 134/1-03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи зменшення обсягів послуг, керуючись п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктами 3.6., 17.8. Договору |
Номер договору про закупівлю: | 134/1-03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |