Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки
Очікувана вартість
182 000,00 UAH
UA-2020-07-02-000820-b 9e9b8ee716334f0d812a5632d05b5e96
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Місюгова Тетяна Євгенівна

0617822072 nikakuropata@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ТОКМАЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02136318
Місцезнаходження: 71700, Україна , Запорізька обл., Токмак, ВУЛИЦЯ ВАСИЛЯ ВИШИВАНОГО, будинок 272/79
Контактна особа: Місюгова Тетяна Євгенівна
0617822072
nikakuropata@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2020 11:51
Звернення за роз’ясненнями: до 08 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 15 липня 2020 13:38
Очікувана вартість: 182 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 820,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Місце знаходження замовника: 71701, Україна, Запорізька обл., м. Токмак, вул. Василя Вишиваного, буд. 272/79
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 шт.
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71701, Україна, Запорізька область, Токмак, Центральна, буд. 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 липня 2020  —  31 серпня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу в термін 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 липня 2020 11:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2020 11:50
ОГОЛОШЕННЯ (Ноутбуки).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимоги до пакету офісного ПЗ
Дата подання: 06 липня 2020 01:07
Шановний Замовник. Чи буде задовольняти Вашим вимогам до ПЗ проінстальований ліцензійний пакет офісного програмного забезпечення на основі ліцензій вільного поширення Libre Office?
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-02-000820-b.b1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ", Код ЄДРПОУ:42893689
Дата подання: 06 липня 2020 01:04
Вимоги до ноутбуку
Шановний Замовник! Технічні вимоги до ноутбуків, що визначені у Вашій тендерній документації повинні відповідати мінімальним типовим вимогам, що зазначені у наказі МОН України №1440 від 02.11.2017 з відповідними доповненнями та змінами 2020 року Ви можете ознайомитись із останньої редакцією даного наказу за посиланням - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0055-18 Так, окремі параметри Ваших мінімальних вимог до ноутбуків, такі як тип матриці - НЕ відповідають цьому наказу та є суттєво гіршими і призведуть до пропозицій товару учасниками, що не відповідають мінімальним вимогам типового переліку даного Наказу МОН України! Відповідно просимо внести зміни до документації зазначивши вимогою до ноутбуків наступне: "Дисплей: діагональ не менше ніж 15,6”, максимальна роздільна здатність не менше ніж 1920 х 1080; тип матриці - IPS" Наголошуємо, що саме тип матриці IPS, що наявний у модельних рядах кожного виробника ноутбуків є суттєвим моментом чіткого та яскравого зображення і кардинально покращує якість зображення у порівнянні із звичайними ноутбуками на базі простих матриць типу TN, VA, SVA та інших подібних. Заздалегідь дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Номер вимоги: UA-2020-07-02-000820-b.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАВЛОВА ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА, Код ЄДРПОУ:2499113588
Дата подання: 20 липня 2020 18:32
Оскарження рішення UA-2020-07-02-000820-b
Шановний замовник,

ФОП Павлова І.Ю., повідомляє що визначення переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС" не є правомірним рішенням, у зв'язку с наступним:

Згідно з тендерною документацією до закупівлі UA-2020-07-02-000820-b “ОГОЛОШЕННЯ (Ноутбуки).doc” Додаток №1 “ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ (ВИМОГИ)”, замовник вимагає постачання ноутбуку з наступними характеристиками:

“зовнішні інтерфейси · не менше ніж 2 порти USB Type A версії не нижче 3.0; не менше ніж 1 порт USB Type C версії не нижче 3.0; не менше ніж 1 Ethernet-порт (RJ-45); не менше ніж 1 порт VGA, або DVI, або HDMI, або mini-HDMI; не менше ніж 1 порт для підключення гарнітури (роз'єм під штекер TRS 3.5 mm)”

Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС"., надав в складі своєї пропозиції модель ноутбуку “Dell Inspiron 3583 Silver (3583N54S1IHD_LPS)”, яка не відповідає заданому критерію, а саме не має порт USB Type C, з цьому ви можете переконатися за посиланням на офіційний сайт виробника де указані технічні характеристики цієї моделі та чітко вказано що порту Type C в цієї моделі немає:

https://www.dell.com/support/manuals/us/en/19/inspiron-15-3583-laptop/inspiron-3583-1sp-setup-and-specifications/%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%82%D1%8B-%D0%B8-%D1%80%D0%B0%D0%B7%D1%8A%D0%B5%D0%BC%D1%8B?guid=guid-29ab3b25-b4d9-4b9a-b1bf-821e8a6a7b8f&lang=ru-rs

Згідно з вищезазначеним вимагаємо дискваліфікувати пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС" як таку що не відповідає тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 липня 2020 14:53
Згідно з тендерною документацією до закупівлі UA-2020-07-02-000820-b Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", надав в складі своєї пропозиції модель ноутбуку, яка відповідає заданому критерію:
Електронна система закупівель ProZorro покликана заощадити бюджетні кошти. Кошти, за які здійснюється закупівля, акумулюються за рахунок податків та зборів членів територіальних громад і ввірені посадовим особам органів місцевого самоврядування та їх структурним підрозділам.
Відповідно до п. 5 тендерної документації, Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
Пропозиція Учасника ТОВ «БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС» визнана системою найбільш економічно вигіднішою. Зазначені у документах тендерної пропозиції ТОВ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС" технічні, якісні та кількісні характеристики товару відповідають вимогам Замовника. Учасником запропонований ноутбук Dell Inspiron 3583 (3583N54S1IHD_LPS), та надана порівняльна таблиця, документ «технічна специфікація». Ноутбук, відповідає вимогам, що були визначені, як рекомендаційні до предмету закупівлі та по основним параметрам є кращим.
Звертаємо увагу, що інформація з мережі Інтернет не є достатньою підставою для відхилення пропозиції Учасника, оскільки не може вважатись документальним підтвердженням.
Враховуючи вищезазначене, а також дотримуючись принципу максимальної економії та ефективності при здійсненні закупівель, у Замовника відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 липня 2020 14:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС" 131 523,60
UAH з ПДВ
131 523,60
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАВЛОВА ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА 144 378,00
UAH з ПДВ
144 378,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 164 385,00
UAH з ПДВ
164 385,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 липня 2020 22:08
проект договору _3_.pdf
15 липня 2020 22:04
Ст. 16.zip
14 липня 2020 19:00
Електронний підпис
14 липня 2020 18:58
Гарантійний лист.pdf
14 липня 2020 18:58
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
14 липня 2020 18:58
Гігієна Esp Dell.pdf

Публічні документи

14 липня 2020 17:32
Електронний підпис
14 липня 2020 17:32
Ukraine DoC Inspiron 3593.PDF
14 липня 2020 17:32
Цінова.pdf
14 липня 2020 17:32
Установчі документи.pdf
14 липня 2020 17:32
Технічні.docx (14).pdf
14 липня 2020 17:32
тех.pdf
14 липня 2020 17:32
сєс.pdf
14 липня 2020 17:32
Лист-згода.pdf
14 липня 2020 17:32
договір.pdf
14 липня 2020 17:32
Гарантійний лист1.pdf
14 липня 2020 17:32
Гарантійний лист.pdf
14 липня 2020 17:32
Відомості.pdf

Публічні документи

14 липня 2020 20:50
Електронний підпис
14 липня 2020 20:49
Відгук кельменці.pdf.p7s
14 липня 2020 20:49
витяг 02.07.20 (к).pdf
14 липня 2020 20:49
Виписка з ЄДР_копія.pdf
14 липня 2020 20:49
Проект договору_17604861.pdf
14 липня 2020 20:49
Технічні вимоги.pdf
14 липня 2020 20:49
Статут копія.pdf
14 липня 2020 20:49
17604861_пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАВЛОВА ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС"
#43509985
Переможець 131 523,60
UAH з ПДВ
20 липня 2020 15:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 липня 2020 15:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС"
#43509985
131 523,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 13:57
Електронний підпис укладений
12 серпня 2020 15:20
Договір 147.pdf укладений
04 серпня 2020 15:08

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 131 523,60
UAH (в тому числі ПДВ 21 920,60 UAH)