Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прочищення, підрізання, формування кущів, видалення порослі, сухих гілок дерев і кущів із навантаженням та вивезенням обрізаного гілля і листя.
Очікувана вартість
650 000,00 UAH
UA-2020-07-02-000790-b a9348c9ad72148bc9f008041ccef5615
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шамрай Олена Юріївна

+380976458124 shamray0970@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Титан"
Код ЄДРПОУ: 19268685
Місцезнаходження: 69032, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вулиця Макаренка будинок 7
Контактна особа: Шамрай Олена Юріївна
+380976458124
shamray0970@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2020 11:42
Звернення за роз’ясненнями: до 07 липня 2020 11:47
Оскарження умов закупівлі: до 13 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2020 11:47
Початок аукціону: 20 липня 2020 15:01
Очікувана вартість: 650 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прочищення, підрізання, формування кущів, видалення порослі, сухих гілок дерев і кущів із навантаженням та вивезенням обрізаного гілля і листя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, парк відпочинку по вул.Сергія Синенка, 15а, парк Перемоги, парк Металургів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця зазначений у Договорі, на підставі оформленого належним чином акту виконаних робіт(наданих послуг), підписаного уповноваженими представниками обох сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст. ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України протягом 30 банківських днів з дня отримання бюджетних призначень на предмет даного Договору на свій реєстраційний рахунок. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за виконані послуги здійснюється протягом 20 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування предмету даного Договору на свій реєстраційний рахунок. За наявності відповідного бюджетного призначення у Замовника виникають зобов’язання за Договором. Можливе відстрочення платежу до 90 календарних днів. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 липня 2020 11:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2020 11:43
ТД послуги з озеленення торги.docx
02 липня 2020 11:43
оголошення.PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Умови та вимоги тендерної документації
Дата подання: 07 липня 2020 11:26
Дата відповіді: 07 липня 2020 15:22
Шановний Замовнику! Пп. 1.1.1. Додатку 1 до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання інформаційної довідки в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: (зазначити інформацію про наявну у власності, чи на правах користування, чи в інший спосіб використання техніку, механізми, обладнання, інструменти, матеріали для забезпечення надання послуг, а також вказати матеріально-технічну базу (офісні, виробничі та інші приміщення, тощо, із зазначенням їх місцезнаходження) для забезпечення надання послуг). Потребує уточнення вимога стосовно наявності офісних, виробничих та інших приміщень. Замовник вимагає наявність і офісних, і виробничих приміщень, чи достатньо вказання лише про наявність одного приміщення з переліку (або офісного, або виробничого)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Довідка у довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою учасника (у разі її використання) з інформацією про наявність про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Обов’язкової вимоги замовника щодо наявності і офісних, і виробничих приміщень тендерна документація не містить. Дана інформація Учасником вказується при наявності приміщень, якщо немає одного із приміщень, це не буде підставою для дискваліфікації учасника, тому, що це не є обов’язковою вимогою замовника.
Умови та вимоги тендерної документації
Дата подання: 07 липня 2020 11:28
Дата відповіді: 07 липня 2020 15:23
Вимогами додатку до тендерної документації встановлено вимогу про надання інформаційної довідки в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) про наявність достатньої кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, вказаних в технічному завданні (вказати ПІБ, посади, досвід роботи всіх службових, посадових та ін.(найманих) працівників, які будуть задіяні для надання послуг, в тому числі працівників робітничих професій), а саме: - робітники - не менше 6 осіб. Потребує уточнення поняття «робітник», тому що державний класифікатор професій та посад містить безліч спеціальностей та професій з назвою «робітник».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Довідка у довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою учасника (у разі її використання) з інформацією про наявність працівників, що будуть залучатись для надання послуг, у кількості не менш 6 осіб (озеленювачі, робітники з благоустрою, тощо), які мають досвід на виконання наданих послуг.
Умови та вимоги тендерної документації
Дата подання: 07 липня 2020 11:30
Дата відповіді: 07 липня 2020 15:25
Вимогами додатку 1 до тендерної документації встановлено надання скан-копії не менше одного аналогічного договору щодо успішного виконання та завершення в якості виконавця договору (щодо надання послуг з озеленення та утриримання зелених насаджень) з усіма додатками та додатковими угодами (якщо таке мало місце), копіями актів надання послуг та інші документи) за період виконання у поточному або за попередні роки (крім інформації, що становить комерційну таємницю). Замовником встановлено вимогу щодо надання аналогічного договору за конкретним предметом - надання послуг з озеленення та утримання зелених насаджень. На нашу думку, це значно звужує коло ймовірних учасників процедури закупівлі. Пропонуємо внести зміни до тендерної документації стосовно даної вимоги, а саме виключити вказівку на конкретний предмет закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Ці критерії не носять дискримінаційний характер. Основними ознаками виконання аналогічних договорів (у) є вид договору ( залежно від своєї правової природи), а також предмету закупівлі. Конкретна кількість документально підтверджених договорів (один, два або більше) Законом не передбачена, отже замовник встановлює необхідну кількість самостійно для підтвердження наявності в учасників торгів достатнього досвіду надання послуги по закупівлі. Більш того відповідно до ст..16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Предмет даної закупівлі є «Послуги з прочищення, підрізання, формування кущів, видалення порослі, сухих гілок дерев і кущів із навантаженням та вивезенням обрізаного гілля і листя» (ДК 021:2015 - 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень ).
Умови та вимоги тендерної документації
Дата подання: 07 липня 2020 11:32
Дата відповіді: 07 липня 2020 15:25
Розділом 3. Інша інформація (для учасників - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців), встановлено вимогу про надання проекту Договору згідно Додатку 6 Документації. Які вимоги до оформлення зазначеного проекту договору?
Відповідь: Шановний учаснику! Учасник надає згоду з проектом договору шляхом його підписання та завантаженням у форматі PDF.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-02-000790-b.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЖЖЯ КОМУНАЛЬНЕ", Код ЄДРПОУ:40517328
Дата подання: 30 липня 2020 17:05
Оскарження рішення Замовника
Опис скарги у доданих файлах
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 серпня 2020 18:47
рішення від 03.08.2020 № 14832 +лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 03 серпня 2020 18:47
рішення від 27.08.2020 №16211.pdf
Дата публікації: 01 вересня 2020 19:21
Коментар замовника щодо усунення порушення: рішення виконано
Дата виконання рішення замовником: 09 вересня 2020 13:47

Документи подані скаржником

30 липня 2020 14:16
Скарга Титан.pdf
30 липня 2020 14:16
Скарга Титан.pdf.p7s
10 серпня 2020 16:55
Додаткові пояснення.pdf.p7s
10 серпня 2020 16:56
Додаткові пояснення.pdf
21 серпня 2020 18:29
Додаткові пояснення2.docx
21 серпня 2020 18:29
Додаткові пояснення 2.pdf

Документи подані замовником

06 серпня 2020 09:47
пояснення
06 серпня 2020 10:27
пояснення doc
08 вересня 2020 10:53
протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 15:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЖЖЯ КОМУНАЛЬНЕ" 597 963,24
UAH з ПДВ
597 963,24
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОЛІМПІЯ СТРОЙ" 649 931,92
UAH з ПДВ
649 931,92
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЄВРОБУДКОМПЛЕКТ" 650 000,00
UAH з ПДВ
650 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 липня 2020 10:30
Електронний підпис
17 липня 2020 10:26
Пояснення підіймачі.pdf
17 липня 2020 10:26
8. Довідка працівники.pdf
17 липня 2020 10:26
5. Балансова довідка.pdf
17 липня 2020 10:26
24. Цінова пропозиція.pdf
17 липня 2020 10:26
20. ЦПД.pdf
17 липня 2020 10:26
18. Витяг з ЄП.pdf
17 липня 2020 10:26
17. Проект договору.pdf
17 липня 2020 10:26
16. Статут.pdf
17 липня 2020 10:26
13. Довідка санкції.pdf
17 липня 2020 10:26
11. Довідка ч2 ст17.pdf
17 липня 2020 10:26
7. ДЦ (1).pdf
17 липня 2020 10:26
2. Оренда техники.pdf
17 липня 2020 10:26
1. довідка МТБ.pdf

Публічні документи

17 липня 2020 11:06
Електронний підпис
17 липня 2020 11:03
Електронний підпис
17 липня 2020 10:40
Техпаспарт вишка.pdf
17 липня 2020 10:40
тендерна пропозиція.pdf
17 липня 2020 10:40
Статут Олімпія Строй.pdf
17 липня 2020 10:40
розрахунки.pdf
17 липня 2020 10:40
протокол 16.pdf
17 липня 2020 10:40
протокол 1-20.pdf
17 липня 2020 10:40
проект договору.pdf
17 липня 2020 10:40
ПРО ЛІЦЕНЗУВАННЯ.pdf
17 липня 2020 10:40
опис.pdf
17 липня 2020 10:40
наказ.pdf
17 липня 2020 10:40
копія оренди складу.pdf
17 липня 2020 10:40
копія витягу пдв.pdf
17 липня 2020 10:40
єдрпоу.pdf
17 липня 2020 10:40
Договір оренди офіс.pdf
17 липня 2020 10:40
Договір вишка.pdf
17 липня 2020 10:40
Довідка ст 17.pdf
17 липня 2020 10:40
Довідка 123.pdf
17 липня 2020 10:40
даніленко.pdf
17 липня 2020 10:40
ГЛ про утилізацію.pdf
17 липня 2020 10:40
ГЛ про техн завдання.pdf
17 липня 2020 10:40
Відгук.pdf
17 липня 2020 10:40
витяг.pdf
17 липня 2020 10:40
виписка.pdf
17 липня 2020 10:40
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

17 липня 2020 11:10
статут.pdf
17 липня 2020 11:10
протокол 4.pdf
17 липня 2020 11:10
опис.pdf
17 липня 2020 11:10
наказ.pdf
17 липня 2020 11:10
єдрпоу.pdf
17 липня 2020 11:10
витяг.pdf
17 липня 2020 11:10
виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЖЖЯ КОМУНАЛЬНЕ"

ТОВ "ОЛІМПІЯ СТРОЙ"

ТОВ "ЄВРОБУДКОМПЛЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЖЖЯ КОМУНАЛЬНЕ"
#40517328
Очікує рішення 597 963,24
UAH з ПДВ
08 вересня 2020 11:06
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЖЖЯ КОМУНАЛЬНЕ"
#40517328
Рішення скасоване 597 963,24
UAH з ПДВ
08 вересня 2020 11:06
ТОВ "ОЛІМПІЯ СТРОЙ"
#42035114
Рішення скасоване 649 931,92
UAH з ПДВ
08 вересня 2020 11:06
ТОВ "ЄВРОБУДКОМПЛЕКТ"
#40327704
Рішення скасоване 650 000,00
UAH з ПДВ
08 вересня 2020 11:06

Документи

08 вересня 2020 11:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

23 липня 2020 09:00
Електронний підпис
23 липня 2020 08:55
протокол

Документи

24 липня 2020 08:33
Електронний підпис
24 липня 2020 08:31
протокол

Документи

24 липня 2020 08:48
Електронний підпис
24 липня 2020 08:45
протокол

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 09 вересня 2020 14:18
Кінець періоду оскарження: 20 вересня 2020 00:00
Дата відміни: 20 вересня 2020 00:03
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: відповідно до п.1 ч.1 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі» - відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Документи:
09 вересня 2020 14:18
Електронний підпис
09 вересня 2020 14:03
протокол відміна.PDF