Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля (Картопля)
Очікувана вартість
186 000,00 UAH
UA-2020-07-02-000784-b bf7470d06222492a8fa9722fa35f92d9
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шупер Олена Богданівна

+380322371330 OLENA880213@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Галицького та Франківського районів управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41321572
Місцезнаходження: 79044, Україна , Львівська обл., Львівська область, місто Львів, вул. Генерала Чупринки, 85
Контактна особа: Шупер Олена Богданівна
+380322371330
OLENA880213@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2020 11:40
Звернення за роз’ясненнями: до 08 липня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2020 17:00
Початок аукціону: 13 липня 2020 11:20
Очікувана вартість: 186 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 930,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


Категорія замовника 1 органи місцевого самоврядування зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Картопля має мати відповідну форму та колір, бути цілою,Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів,що передбачені чинним законодавством,в тому числі згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», здоровою, не пророслою, не зів’ялою, без дефектів. Не повинна бути малою та надто великою. Не допускається наявність картопель ушкоджених сільськогосподарськими шкідниками, ураженими хворобами, підморожених, із прілістю, з наявністю гнилі та зеленого кольору.Ціновий критерій 100%.. .
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12000 кг
Картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, місто Львів, ЗДО № 21, м. Львів, вул. Грабовського, 3; ЗДО №25, м. Львів, вул. Листопадового Чину, 26; ЗДО №29, м. Львів, вул. Чайковського, 22; ЗДО №32, м. Львів, вул. Коцюбинського, 21а; ЗДО №38, м. Львів, вул. Уласа Самчука, 21; ЗДО №41, м. Львів, вул. Тарнавського, 100а; ЗДО № 43, м. Львів, вул. Кирила і Мефодія, 11; ЗДО №109, м. Львів, вул. Рутковича, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля
2000 кг
картопля молодого врожаю (половина липня 2020р. до серпня включно 2020 р.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, місто Львів, ЗДО № 21, м. Львів, вул. Грабовського, 3; ЗДО №25, м. Львів, вул. Листопадового Чину, 26; ЗДО №29, м. Львів, вул. Чайковського, 22; ЗДО №32, м. Львів, вул. Коцюбинського, 21а; ЗДО №38, м. Львів, вул. Уласа Самчука, 21; ЗДО №41, м. Львів, вул. Тарнавського, 100а; ЗДО № 43, м. Львів, вул. Кирила і Мефодія, 11; ЗДО №109, м. Львів, вул. Рутковича, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник" оплачує вартість кожної партії поставленого товару за умови наявності відповідного бюджетного фінансування протягом 30 кал. днів після отримання товару згідно накладних та рахунків. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 липня 2020 12:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2020 11:41
Оголошення картопля.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2020 11:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СОБЕНКО НАЗАР БОГДАНОВИЧ" 151 200,00
UAH з ПДВ
96 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КОНОНОВИЧ ХРИСТИНА АНДРІЇВНА" 167 200,00
UAH з ПДВ
97 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГАЛ ПРОФ ЦЕНТР" 159 600,00
UAH з ПДВ
159 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 липня 2020 10:10
Електронний підпис
10 липня 2020 10:08
Електронний підпис
09 липня 2020 19:11
Електронний підпис
09 липня 2020 19:03
Електронний підпис
09 липня 2020 18:58
тех паспорт авто.pdf
09 липня 2020 18:58
Сертифікат НАССР.pdf
09 липня 2020 18:58
паспорт і ІПН.pdf
09 липня 2020 18:58
витяг-ЄДР-_1_.pdf
09 липня 2020 18:58
18 Гарантійний лист.pdf
09 липня 2020 18:58
16 Гарантійний лист.pdf
09 липня 2020 18:58
15 Гарантійний лист.pdf
09 липня 2020 18:58
13 Проект договору.pdf
09 липня 2020 18:58
11 Гарантійний лист.pdf
09 липня 2020 18:58
10 Гарантійний лист.pdf
09 липня 2020 18:58
09 Довідка досвід.pdf
09 липня 2020 18:58
06 Довідка працівники.pdf
09 липня 2020 18:58
05 Довідка МТБ.pdf
09 липня 2020 18:58
02 ТЗ (4).pdf

Публічні документи

10 липня 2020 13:56
Електронний підпис
10 липня 2020 13:51
якісне посвідчення.pdf
10 липня 2020 13:51
Цінова пропозиція.pdf
10 липня 2020 13:51
Тех. вимог.pdf
10 липня 2020 13:51
Тех паспорт.pdf
10 липня 2020 13:51
Реєстр.pdf
10 липня 2020 13:51
Протокол нітрати.pdf
10 липня 2020 13:51
Проект договору.pdf
10 липня 2020 13:51
посвідчення водія.pdf
10 липня 2020 13:51
помивка авто 10.04.2020.pdf
10 липня 2020 13:51
Оренда ТЗ.pdf
10 липня 2020 13:51
Медичні книжки.pdf
10 липня 2020 13:51
Копія Статут_.pdf
10 липня 2020 13:51
копія витяг з РП ПДВ.pdf
10 липня 2020 13:51
Копія Виписки.pdf
10 липня 2020 13:51
звіт 1 ДФ.pdf
10 липня 2020 13:51
відгук ( овочі).pdf
10 липня 2020 13:51
Витяг ЄДР 11.06.2020.pdf
10 липня 2020 13:51
баланс 2019.pdf
10 липня 2020 13:51
Акт.jpg
10 липня 2020 13:51
акт помивки 30.06.pdf
10 липня 2020 13:51
Акт миття авто 21.04.pdf
10 липня 2020 13:51
Акт дезінф прим 30.04.pdf
10 липня 2020 13:51
ISO.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СОБЕНКО НАЗАР БОГДАНОВИЧ"

ФОП "КОНОНОВИЧ ХРИСТИНА АНДРІЇВНА"

ТОВ "ГАЛ ПРОФ ЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СОБЕНКО НАЗАР БОГДАНОВИЧ"
#3073606757
Відхилено 96 600,00
UAH з ПДВ
20 липня 2020 23:43
ФОП "КОНОНОВИЧ ХРИСТИНА АНДРІЇВНА"
#3353301265
Відхилено 97 300,00
UAH з ПДВ
21 липня 2020 14:59
ТОВ "ГАЛ ПРОФ ЦЕНТР"
#43350700
Переможець 159 600,00
UAH з ПДВ
24 липня 2020 16:56

Документи

20 липня 2020 23:43
Електронний підпис

Документи

21 липня 2020 14:59
Електронний підпис
21 липня 2020 14:57
Протокол

Документи

24 липня 2020 16:56
Електронний підпис
24 липня 2020 16:52
Повідомлення
24 липня 2020 16:52
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 липня 2020 16:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГАЛ ПРОФ ЦЕНТР"
#43350700
159 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 липня 2020 16:56
Електронний підпис
24 липня 2020 16:52
Повідомлення
24 липня 2020 16:52
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 квітня 2021 11:52
Звіт про виконання договору укладений
07 квітня 2021 11:49
Електронний підпис укладений
22 січня 2021 11:44
додаткова угода картопля.pdf зміни до договору
22 січня 2021 11:41
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 17:45
додаткова угода 2.pdf зміни до договору
04 січня 2021 17:44
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 17:05
додаткова угода картопля (1).pdf зміни до договору
04 січня 2021 17:03
Електронний підпис укладений
29 липня 2020 17:33
Договір укладений
29 липня 2020 17:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшено суму договору 48868.50 грн. відповідно зменшено обсяг закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 8/С
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з відсутністю коштів для оплати товарів поставлених у 2020 році продовжено термін дії Договору, а також продовжено дію договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі у 2021 році, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної у даному договорі.
Номер договору про закупівлю: 8/С
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Обсяг закупівлі продовженого договору, що не перевищує 20% суми, визначеної у вище зазначеному договорі становить: 22 140.00грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 8/С
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 липня 2020 — 16 березня 2021
Сума оплати за договором: 132 844,50
UAH (в тому числі ПДВ 22 140,75 UAH)