Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт покрівлі будівлі Харківської спеціалізованої школи I - III ступенів № 17 Харківської міської ради за адресою: м. Харків, вул. Академіка Павлова, 313 В)
Очікувана вартість
240 000,00 UAH
UA-2020-07-02-000750-a edd48a959cd14ade870261a0a0ac31a3
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ліпейко Володимир Іванович

380577252484 ruo22@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти адміністрації Київського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146274
Місцезнаходження: 61002, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Чернишевська, 26
Контактна особа: Ліпейко Володимир Іванович
380577252484
ruo22@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2020 09:22
Звернення за роз’ясненнями: до 08 липня 2020 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2020 10:00
Очікувана вартість: 240 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт покрівлі будівлі Харківської спеціалізованої школи I - III ступенів № 17 Харківської міської ради за адресою: м. Харків, вул. Академіка Павлова, 313 В
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61168, Україна, Харківська область, Харків, вул. Академіка Павлова, 313 В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 серпня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерело фінансування - місцевий бюджет Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналогічний договір
Дата подання: 03 липня 2020 14:23
Дата відповіді: 06 липня 2020 09:05
Шановний Замовнику! В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі ДК 021:2015 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт покрівлі будівлі Харківської спеціалізованої школи I - III ступенів № 17 Харківської міської ради за адресою: м. Харків, вул. Академіка Павлова, 313 В) У п.5 розділу II Документи для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям Ви вимагаєте: -Довідка про досвід виконання аналогічного* Договору, в якій зазначається інформація про замовника, якому здійснювалося виконання аналогічного замовлення, його адреса, контактна особа замовника, телефон, предмет договору, складена на фірмовому бланку Учасника, згідно з Додатком 6. * Аналогічним у розумінні цієї документації є договір надання послуг/виконання робіт з поточного/капітального ремонту закладу. За́клад — синонім слова установа. Термін може позначати широке коло понять: освітню, лікувальну, наукову організацію чи підприємство; бюджетну організацію; приміщення, де надаються послуги чи знаходиться якась підпорядкована (чи бюджетна) організація. Частиною другою статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”. За загальним правилом аналогічним договором слід вважати такий договір, який відповідає запропонованому за видом та за предметом, не залежності від того, зазначено це замовником в тендерній документації, чи ні. Всі інші вимоги щодо ціни, строку, контрагентів, та інші, можуть вважатися аналогічними лише у випадку, якщо замовник не тільки зазначив про них в тендерній документації, але й об’єктивно довів та підтвердив необхідність їх встановлення. Тож просимо надати відповідь, якими Законами України Ви користувались, коли прописували слово «Заклад», тим самим порушуючи Ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. На наш погляд, Замовник порушує порядок проведення вищевказаної процедури, зокрема, принципів об’єктивності, неупередженої оцінки та недискримінації учасників, звужуючи коло учасників, які бажають прийняти участь у процедурі закупівлі. Здається враження, що оголошення прописувалось під якогось конкретного Учасника. На наш погляд присутня корупційна складова, про що можуть бути проінформовані перевіряючі органи. Просимо внести зміни в оголошення про спрощену закупівлю, бо це порушення в подальшому, може привести до відміни спрощеної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! У Вашому питанні міститься і відповідь на Ваше питання. Як зазначено Вами «термін заклад може позначати широке коло понять: освітню, лікувальну, наукову організацію чи підприємство; бюджетну організацію; приміщення, де надаються послуги чи знаходиться якась підпорядкована (чи бюджетна) організація».
Частиною другою статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”. За загальним правилом аналогічним договором слід вважати такий договір, який відповідає запропонованому за видом та за предметом, не залежності від того, зазначено це замовником в тендерній документації, чи ні.
Тому умова про надання аналогічного договору на виконання робіт з поточного/капітального ремонту закладу не є дискримінаційною та такою, що обмежує коло потенційних учасників. При визначенні критеріїв керувались виключно ЗУ «Про публічні закупівлі».
покрівельні аератори
Дата подання: 06 липня 2020 10:42
Дата відповіді: 07 липня 2020 08:35
В Технічному завданні відсутні витрати на улаштування покрівельних аераторів (покрівельні флюгарки) з розрахунку 1 шт. на 40 м.кв. покрівлі відповідно до технологічної карти та вимог ДБН В.2.6-220:2017 Покриття будівель та споруд. Це помилка Замовника робіт, чи обов’язкові вимоги Замовника, що до виконання робіт без лаштування покрівельних аераторів, та порушення виконавцем робіт вимог ДБН В.2.6-220:2017
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дана вимога ДБН В.2.6-220:2017 Покриття будівель та споруд виконується при установці нової покрівлі. Предметом закупівлі є капітальний ремонт, тому улаштування покрівельних аераторів не є обов’язковим.
Попередня оплата
Дата подання: 06 липня 2020 10:43
Дата відповіді: 07 липня 2020 08:36
Відповідно до постанови від 5 грудня 2018 р. N 1074 Кабінету Міністрів України встановлена попередня оплата в розмірі 30 відсотків вартості закупівлі робіт (дослівно) "21. Попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт, надавачам товарів і послуг (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім'я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт, надавачами товарів і послуг виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю товарів, робіт і послуг.". Прошу Вас вказати, чи переможець торгів отримати попереднью оплату.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Згідно з постановою від 4 грудня 2019 р. N 1070 Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» розпорядники (одержувачі) бюджетних коштів (крім закордонних дипломатичних установ) у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти можуть передбачати попередню оплату. Тобто, це не є обов’язковою умовою. Замовником не передбачено здійснювати попередню оплату, а тільки післяоплату у розмірі 100%
Уточнення
Дата подання: 06 липня 2020 10:55
Дата відповіді: 07 липня 2020 08:37
Прошу надати інформацію: 1.Кількість поверхів будівлі Харківської спеціалізованої школи I - III ступенів № 17 2.Вихід на покрівлюбудівлі Харківської спеціалізованої школи I - III ступенів № 17 через внутрішній лаз чи зовнішні драбини 3. Кількість водоприймальних лійок та їх діаметр 4. Чи повинна проводдитись обробка лійок додатковим шаром підкладного євроруберойду на основі поліестер з розрахунка 2,0 м.кв. на 1 лійку відповідно до вимог Технологічної карти, ДСТУ-Н Б В.2.6.-214:2016 Настанова з улаштування та експлуатації будівель і споруд, ДБН В.2.6-220:2017 Покриття будівель і споруд. Якщо так, то ці зарати відсутні 5. Чому аванс 20 %, а не 30 % відповідно до чинного Законодавства
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.Кількість поверхів будівлі – 3 поверхи;
2.Вихід на покрівлю будівлі – через внутрішній лаз;
3. Кількість водоприймальних лійок та їх діаметр – 2 шт діаметром по 50 мм;
4. Так, повинна проводитись обробка лійок додатковим шаром підкладного євроруберойду на основі поліестер з розрахунку 2,0 м. кв. на 1 лійку відповідно до вимог Технологічної карти, ДСТУ-Н Б В.2.6.-214:2016 Настанова з улаштування та експлуатації будівель і споруд, ДБН В.2.6-220:2017 Покриття будівель і споруд;
5. Згідно з постановою від 4 грудня 2019 р. N 1070 Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» розпорядники (одержувачі) бюджетних коштів (крім закордонних дипломатичних установ) у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти можуть передбачати попередню оплату. Тобто, це не є обов’язковою умовою. Замовником не передбачено здійснювати попередню оплату, а тільки післяоплату у розмірі 100%.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 липня 2020 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЛІНКА ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ 236 595,00
UAH з ПДВ
236 595,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 липня 2020 09:29
Електронний підпис
10 липня 2020 09:29
10. ФОП Довідка з ДПС.pdf
10 липня 2020 09:29
1. Виписка.pdf
10 липня 2020 09:29
5. Договір,ДЦ, КБ-3 Ш128.pdf
10 липня 2020 09:28
13. Договор аренды.pdf
10 липня 2020 09:28
4. Договір,ДЦ, КБ-3 Ш5.pdf
10 липня 2020 09:28
7. Дозвіл.pdf
10 липня 2020 09:28
3. Договір,ДЦ, КБ-3 Д363.pdf
10 липня 2020 09:28
12. Метрология.PDF
10 липня 2020 09:28
6. Відгук.pdf
10 липня 2020 09:28
9. ФОП довідка з банку.pdf
10 липня 2020 09:28
8. Витяг 5%.pdf
10 липня 2020 09:28
11. Фоп Малинка О.С..PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП МАЛІНКА ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЛІНКА ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ
#3498504137
Переможець 236 595,00
UAH з ПДВ
13 липня 2020 14:23

Документи

13 липня 2020 14:23
прот УО 22 13.07.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 липня 2020 14:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЛІНКА ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ
#3498504137
236 595,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 липня 2020 14:23
прот УО 22 13.07.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
05 серпня 2020 11:34
ДУ 2 до 150-20 розIрвання.pdf зміни до договору
05 серпня 2020 11:30
Електронний підпис зміни до договору
30 липня 2020 15:22
прот 24.pdf зміни до договору
30 липня 2020 15:21
Електронний підпис зміни до договору
30 липня 2020 15:15
ДУ 1 до 150-20.pdf зміни до договору
30 липня 2020 15:14
Електронний підпис укладений
22 липня 2020 10:37
Дог 150-20 .pdf укладений
22 липня 2020 10:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п.п. 4.1. та 4.2. Договору
Номер договору про закупівлю: 150-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної (механічної) помилки, допущенної при оприлюдненні Оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Номер договору про закупівлю: 150-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол 24
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розірвання Договору № 150-20 від 22.07.2020 на підставі ст. 651 Цивільного кодексу України, ст. 188 Господарського кодексу України та пунктів 8.1. і 8.2. Договору
Номер договору про закупівлю: 150-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 25 грудня 2020
Сума оплати за договором: 236 595,00
UAH
Причини розірвання договору: Розірвання Договору № 150-20 від 22.07.2020 на підставі ст. 651 Цивільного кодексу України, ст. 188 Господарського кодексу України та пунктів 8.1. і 8.2. Договору