Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код CPV ДК 021:2015 – 34110000-1 – Легкові автомобілі (Вантажопасажирський фургон, 5-ти місний)
Очікувана вартість
450 000,00 UAH
UA-2020-07-02-000152-b bd5637d9f42f4fcda77cbec8bdc93c02
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лабич Наталія Степанівна

+380509378455 b.if@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Благоустрій
Код ЄДРПОУ: 42796175
Місцезнаходження: 76006, Україна , Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вулиця Залізнична,22
Контактна особа: Лабич Наталія Степанівна
+380509378455
b.if@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2020 09:16
Звернення за роз’ясненнями: до 09 липня 2020 09:21
Оскарження умов закупівлі: до 15 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 липня 2020 09:21
Початок аукціону: 20 липня 2020 12:49
Очікувана вартість: 450 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Код CPV ДК 021:2015 – 34110000-1 – Легкові автомобілі (Вантажопасажирський фургон, 5-ти місний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76006, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул.Залізнична,22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за відвантажений Товар здійснюються Покупцем в національній валюті України шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Продавця по факту відвантаження Товару з відстрочкою платежу до 60 (шістдесят) календарних днів Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 липня 2020 09:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2020 09:16
ТД.doc
02 липня 2020 09:16
проект договору_Автомобіль.docx
02 липня 2020 09:16
Додаток 5 (пропозиція).docx
02 липня 2020 09:16
Оголошення.docx
02 липня 2020 09:16
Додаток 4 (технічні вимоги).docx
02 липня 2020 09:16
Додаток 3 (інші док).docx
02 липня 2020 09:16
Додадок 2 (ст 17).docx
02 липня 2020 09:16
Додадок 1 (ст 16).docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-07-000016 ● 23ac0f2d0eef4bc885add7647ca7e03f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 серпня 2020 11:01
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

07.08.2020 №46

Івано-Франківськ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 07.08.2020 №46

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2020-07-02-000152-b 02.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунуті шляхом розірвання договору.

2020-08-20 15:58:50


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 02 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Порушення усунуто шляхом розірвання договору.

2020-08-21 10:23:01

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 13:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «Альянс-А» 449 000,00
UAH з ПДВ
449 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватна виробничо-комерційна фірма "В.С.К." 450 000,00
UAH з ПДВ
450 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 липня 2020 17:37
Електронний підпис
22 липня 2020 17:33
ч.1 ст.17.pdf
22 липня 2020 17:33
ч.2 ст.17.pdf
22 липня 2020 17:33
цінова пропозиція.pdf
13 липня 2020 17:38
Електронний підпис
13 липня 2020 17:36
Модельний статут.pdf
13 липня 2020 17:36
протокол 1_створення.pdf
13 липня 2020 12:48
Електронний підпис
13 липня 2020 12:47
проект договору.pdf
13 липня 2020 12:47
статут.pdf
13 липня 2020 12:47
Наказ.pdf
13 липня 2020 12:47
протокол зборів.pdf
13 липня 2020 12:47
Витяг (1).pdf
13 липня 2020 12:47
261010032077336S011001210000424122019.pdf
13 липня 2020 12:47
Видаткова фільт ІФ.pdf
13 липня 2020 12:47
ч.1ст.17.pdf
13 липня 2020 12:47
довідка про санкції.pdf
13 липня 2020 12:47
ч. 2 ст.17.pdf
13 липня 2020 12:47
довідка довкілля.pdf
13 липня 2020 12:47
технічнв х-ки.pdf
13 липня 2020 12:47
Doblo фото товару.pdf
13 липня 2020 12:47
цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «Альянс-А»

ПВКФ "В.С.К."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «Альянс-А»
#32077336
Переможець 449 000,00
UAH з ПДВ
22 липня 2020 15:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 липня 2020 15:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «Альянс-А»
#32077336
449 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 серпня 2020 16:25
Додаткова угода укладений
20 серпня 2020 16:23
Електронний підпис укладений
03 серпня 2020 14:28
договір укладений
03 серпня 2020 14:24

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Зобов’язанння щодо усунення порушень у зв'язку з моніторингом закупівлі