Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі (Стіл для учня, стілець для учня)
Очікувана вартість
296 057,00 UAH
UA-2020-07-02-000134-a 363d14191933446199b68ec124b42845
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Матлаєва Вікторія Ігорівна

+380457663996 berezan-osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Березанської міської ради
Код ЄДРПОУ: 22203100
Вебсайт: http://berezan-osvita.at.ua
Місцезнаходження: 07540, Україна , Київська обл., Березань, вул. Набережна, 4
Контактна особа: Матлаєва Вікторія Ігорівна
+380457663996
berezan-osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2020 08:22
Звернення за роз’ясненнями: до 09 липня 2020 08:27
Оскарження умов закупівлі: до 15 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 липня 2020 08:27
Початок аукціону: 20 липня 2020 15:19
Очікувана вартість: 296 057,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 480,29 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 найменувань
Шкільні меблі (Стіл для учня, стілець для учня)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07541, Україна, Київська область, м.Березань, вул.Набережна,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 липня 2020 08:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2020 08:22
Додатки 1-6.doc
02 липня 2020 08:22
ТД.doc
02 липня 2020 08:22
Протокол 5 від 02.07.2020_0001.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-02-000134-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ДРАЧЕВСЬКА ОКСАНА АНАТОЛІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3193318506
Дата подання: 02 липня 2020 12:00
Порушення наказу МОН!!!
Шановний замовнику! Відповідно до тенхнічного завдання щодо стола учнівського зазначено, що стіл учнівський регулюється на 4-6 ростові групи, а у його стільниці та частина стільниці що знаходиться із сторони сидячого розміщена під кутом 7°. Звертаємо Вашу увагу, що згідно з Типовним переліком засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи, затвердженим наказом МОН 07 лютого 2020 року № 143 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0258-20) Вимоги до меблів визначаються відповідно до санітарного законодавства та національних стандартів України ДСТУ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови», ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79) «Столи учнівські. Типи і функціональні розміри». Також відповідно до цього Типового переліку у стола (парти) учнівської обов'язково "стільниця нахилена, з можливістю набувати горизонтального положення." Також відповідно до п. 2.3. ГОСТ 11015-93 : «крышка стола должна быть горизонтальной или иметь приспособления для установки её горизонтально и под углом от 7 до 16 градусов. Відповідно до п.2.5 ГОСТ 11015-93 "столы должны регулироваться на три номера - 3-5 и 5-7". Таким чином, Ви не маєте права закупляти парти за нахиленою стільницею та регулюванням 4-6 ростових груп! Стільниці стола повинна бути або горизонтальна або з регулюванням кута нахилу, а регулювання висоти здійснюватися виключно на 3-5 або 5-7 ростові групи! Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи, інакше ми вимушені будемо звернутися до контролюючих органів, зокрема до ДАСУ та МОН зі скаргою на Ваші дії та розтрату бюджетних коштів!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 липня 2020 13:31
Шановний скаржник!
По-перше. Повідомляємо вам, що відповідно до п. 22 ст. 1 Закону України "Про публічні закупівлі", "предмет закупівлі – товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку". Ст. 3 Закону висуває вимоги лише щодо вартості товарів (робіт, послуг).
"Порядок визначення предмету закупівлі", Затверджений Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 р. № 454 та Зареєстрований в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 448/28578 та Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 (CPV 2008, IDT) обмежень, на які ви вказуєте – не містить.
По-друге, Визначати відповідність/невідповідність ГОСТ-ДСТУ надано відповідним експертним установам органів Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.
Замовник не є експертною установою, здатною визначити таку відповідність (і ви, як ми розуміємо, теж). А тому тендерною документацією вимагається подання відповідних документів, які підтверджують відповідність чинним санітарно-гігієнічним нормам (п.2.2 Додатку 4).
По-третє, Предмет закупівлі повинен відповідати вимогам Наказу МОН № 283 від 23.03.2018 року «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо організації освітнього простору Нової української школи». Зазначений Наказ вимагає відповідність показникам якості, безпеки, які встановлюються законодавством України, діючим в Україні державним нормам та стандартам: ДСТУ ГОСТ 22046:2004, ДСТУ ЕN1729-2:2004.
Номер вимоги: UA-2020-07-02-000134-a.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ДРАЧЕВСЬКА ОКСАНА АНАТОЛІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3193318506
Дата подання: 02 липня 2020 12:04
Регулювання стільця!
Шановний замовнику! Відповідно до Вашого технічного завдання стілець регулюється на ростові групи № 4-6. Зверніть увагу, відповідно до п. 2.4. ГОСТ 11016-93 «Стільці учнівські. Типи і функціональні розміри» стільці повинні регулюватися на три номери: 3-5 або 5-7 ростові групи. Таким чином, вимога Вашого технічного завдання, щоб стільці учнівські регулювалися - на ростові групи групи №4-6 суперечить п. 2.4. ГОСТ 11016-93 «Стільці учнівські. Типи і функціональні розміри». Вимагаємо внести зміни до тнедерної документації в цій частині на привести її у відповдіність до зазначеного стандарту
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 липня 2020 13:35
Шановний учаснику! Уважно ознайомившись зі змістом Вашої вимоги, повідомляємо, що Замовником в тендерній документації визначено конкретні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
На Вашу скаргу зазначаємо, що ГОСТ 11016-93 «Стільці учнівські. Типи і функціональні розміри» . має лише рекомендаційний характер, а Замовнику необхідний товар, який відповідає тим технічним, якісним та кількісним характеристикам, що визначені Документацією в додатку 4. Виходячи з вищевикладеного, повідомляємо, що підстави для задоволення Вашої вимоги відсутні.
Номер вимоги: UA-2020-07-02-000134-a.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ДРАЧЕВСЬКА ОКСАНА АНАТОЛІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3193318506
Дата подання: 02 липня 2020 12:06
Розміри сидіння!
Шановний замовнику! Відповідно до технічного завдання тендерної документації 380х448х736-816 мм, h=380-460 мм.
Розмір спинки - 380х200 мм. Розмір сидіння - 380х350 мм. Зверніть увагу, що згідо з пп.2.4. розділу 2 ГОСТ 11016-93 (ИСО 5970-79) высота сиденья в стульях должна регулироваться на три номера: 3 — 5 и 5 — 7. В стульях номеров 1 — 3 эффективная глубина сиденья должна соответствовать нормам для стула номера 2 (это 290мм) Ширина сиденья, ширина спинки, и остальные размеры должны соответствовать значениям, указанным для стула номера 3 (ширина сиденья не менее 290мм, ширина спинки не менее 250) В стульях номеров 3 — 5 эффективная глубина сиденья должна соответствовать нормам для стула номера 4 (360мм (+- 20мм) Ширина сиденья, ширина спинки и остальные размеры должны соответствовать нормам для стула номера 5 (ширина сидения не менее 360мм, ширина спинки не менее 320мм) Проте, відповідно до Вашого технічного завдання 380х448х736-816 мм, h=380-460 мм.
Розмір спинки - 380х200 мм. Розмір сидіння - 380х350 мм. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та зазначити розміри стільців згідно з ГОСТ 11016-93 (ИСО 5970-79)
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 липня 2020 13:38
Уважно ознайомившись зі змістом Вашої вимоги, повідомляємо, що Замовником в тендерній документації визначено конкретні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Предмет закупівлі повинен відповідати вимогам Наказу МОН № 283 від 23.03.2018 року «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо організації освітнього простору Нової української школи». Зазначений Наказ вимагає відповідність показникам якості, безпеки, які встановлюються законодавством України, діючим в Україні державним нормам та стандартам: ДСТУ ГОСТ 22046:2004, ДСТУ ЕN1729-2:2004.
Крім того, Визначати відповідність/невідповідність ГОСТ-ДСТУ надано відповідним експертним установам органів Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів. Замовник не є експертною установою, здатною визначити таку відповідність. А тому тендерною документацією вимагається подання відповідних документів, які підтверджують відповідність чинним санітарно-гігієнічним нормам (п.2.2 Додатку 4).
Виходячи з вищевикладеного, повідомляємо, що підстави для задоволення Вашої вимоги відсутні.
Номер вимоги: UA-2020-07-02-000134-a.a4
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ДРАЧЕВСЬКА ОКСАНА АНАТОЛІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3193318506
Дата подання: 02 липня 2020 17:09
Порушення наказу Міністерства освіти!
Шановний замовнику! Ще раз звертаємо Вашу, увагу, що Ви повинні користуватися не тільки Наказом МОН 383, а й Наказом МОН 143 від 07 лютого 2020 року, яким затверджено "Типовий перелік засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи". Ми навіть надаємо Вам писилання для ознайомлення: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0258-20. І ось відповідно до Наказу МОН 143 вимоги до меблів визначаються відповідно до санітарного законодавства та національних стандартів України ДСТУ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови», ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79) «Столи учнівські. Типи і функціональні розміри». А Ваше технічне завдання не відповідає зазначеним стандартам і Ви порушуєте свій же галузевий Наказ №143!!!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 липня 2020 10:33
Шановний Скаржник!
Перед публікацією оголошення ми уважно ознайомились з Наказом МОН № 143 від 07 лютого 2020 року, яким затверджено "Типовий перелік засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи" і виклали тендерну документацію у повній відповідності із зазначеним Наказом та ДСТУ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови», ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79) «Столи учнівські. Типи і функціональні розміри».
Відтак ваша вимога відхиляється як необгрунтована.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 15:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Чабаненко Валерій Володимирович 290 000,00
UAH з ПДВ
290 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН" 296 000,00
UAH з ПДВ
296 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 липня 2020 21:07
Електронний підпис
14 липня 2020 21:05
Технічні умови.pdf
14 липня 2020 21:05
Склад працівників.pdf
14 липня 2020 21:05
Сертификат ISO 14000.jpg
14 липня 2020 21:05
Сертификат ISO 9001.jpg
14 липня 2020 21:05
Договір дилерский.pdf
14 липня 2020 21:05
Высновок ТУ.PDF
14 липня 2020 21:05
Лист-відгул Знамянка.jpg
14 липня 2020 21:05
Лист-відгук Смоліно.jpg
14 липня 2020 21:05
_384 (2).jpg
14 липня 2020 21:05
_384 (1).jpg
14 липня 2020 21:05
договір Смоліно.pdf
14 липня 2020 21:05
Договір Знамянка 3.jpg
14 липня 2020 21:05
Договір Знамянка 2.jpg
14 липня 2020 21:05
Паспорт10-11ст.jpg
14 липня 2020 21:05
Договір Знамянка 1.jpg
14 липня 2020 21:05
Паспорт 4-5 ст.jpg
14 липня 2020 21:05
Довідка з банку.pdf
14 липня 2020 21:05
_384 (6).jpg
14 липня 2020 21:05
Паспорт 2-3 ст.jpg
14 липня 2020 21:05
_384 (5).jpg
14 липня 2020 21:05
Паспорт 1 ст.jpg
14 липня 2020 21:05
_384 (4).jpg
14 липня 2020 21:05
_384 (3).jpg
14 липня 2020 21:05
Авторизаційний лист.pdf
14 липня 2020 21:05
704 Компанія виробник.pdf
14 липня 2020 21:04
702 ГЛ відпов. до ТД.pdf
14 липня 2020 21:04
700 Обладнання.pdf
14 липня 2020 21:04
699 Лист гарантія ст.17.pdf
14 липня 2020 21:04
698 ГЛ ціна не вищє.pdf
14 липня 2020 21:04
696 Адреса доставки.pdf
14 липня 2020 21:04
689 Реєстрація.pdf
14 липня 2020 21:04
692 Проект договору.pdf
14 липня 2020 21:04
690 Поточний рахунок.pdf
14 липня 2020 21:04
687 Лист пояснення.pdf
14 липня 2020 21:04
686 Персональні данні.pdf
14 липня 2020 21:04
684 Доставка і монтаж.pdf
14 липня 2020 21:04
679 ГЛ формування ціни.pdf
14 липня 2020 21:04
678 ГЛ про санкції.pdf
14 липня 2020 21:04
677 ГЛ про упаковку.pdf
14 липня 2020 21:04
674 ГЛ ДСТУ.pdf
14 липня 2020 21:04
673 ГЛ якості товару.pdf
14 липня 2020 21:04
672 Банкрутство.pdf
14 липня 2020 21:04
670 Анологічні роботи.pdf

Публічні документи

17 липня 2020 15:26
Електронний підпис
17 липня 2020 15:26
12_Довідка_стаття 17.pdf
17 липня 2020 15:26
18_Довідки з банку.pdf
17 липня 2020 15:26
15_Копія Статуту.pdf
17 липня 2020 15:26
10_Довідка_працівники.pdf
17 липня 2020 15:26
22_Проект договору.pdf
17 липня 2020 15:26
9.3_Договори оренди.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Чабаненко Валерій Володимирович

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Чабаненко Валерій Володимирович
#2951806476
Переможець 290 000,00
UAH з ПДВ
22 липня 2020 09:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 липня 2020 09:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Чабаненко Валерій Володимирович
#2951806476
290 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 серпня 2020 10:11
Договір укладений
10 серпня 2020 10:10