Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 242013 //Н-16/ – Станіславчик/ − Матусів − Самгородок, км 11+300 − км 14+200 (окремими ділянками), Шполянський район, Черкаська область
Очікувана вартість
1 942 963,00 UAH
UA-2020-07-01-008804-a 68817ad2fcce43649c1a8da564a3be45
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бутук Ганна Олександрівна

380936025768
dp.smad.ch@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 42009566
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ СМІЛЯНСЬКА, будинок 131
Контактна особа: Бутук Ганна Олександрівна
380936025768,
dp.smad.ch@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 липня 2020 20:07
Звернення за роз’ясненнями: до 17 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 27 липня 2020 12:18
Очікувана вартість: 1 942 963,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 543,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,80%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 58000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Всі документи, що готуються Учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції Учасника надається документ, що складений іншою мовою, то цей Учасник надає нотаріально завірений переклад цього документу. Допускається подання документів російською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 242013 //Н-16/ – Станіславчик/ − Матусів − Самгородок, км 11+300 − км 14+200 (окремими ділянками), Шполянський район, Черкаська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Черкаська область, Шпола, автомобільна дорога загального користування місцевого значення О 242013 //Н-16/ – Станіславчик/ − Матусів − Самгородок, км 11+300 − км 14+200 (окремими ділянками), Шполянський район, Черкаська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Відповідно до чинного законодавства, Замовник може надати Підряднику попередню оплату у розмірі до 100% вартості річного обсягу послуг на строк до 90 календарних днів у встановленому законодавством порядку протягом 10 робочих днів з дня отримання рахунку, шляхом спрямування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника. Датою надання попередньої оплати вважається дата зарахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника. Датою надання попередньої оплати вважається дата зарахування коштів на рахунок Підрядника. Ненадання попередньої оплати не впливає на строк надання послуг за Договором. Виконавець зобов’язується використати одержану попередню оплату в визначений строк, що буде підтверджено документами, визначеними в п .4.1 цього Договору. По закінченню терміну використання попередньої оплати, невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику у той же день. Попередня оплата в межах визначеного строку та розміру, може здійснюватись без обмежень кількості платежів на цілі, що згідно з Договорам передбачається надати протягом терміну дії Договору. Після отримання попередньої оплати у сумі менше ніж 100% вартості річного обсягу робіт Підрядник має право надавати до оплати документи, визначені у п. 4.1. цього Договору та отримувати проміжні платежі не зараховуючи суми, вказані у таких документах в погашення отриманої попередньої оплати. Аванс 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 липня 2020 19:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2020 19:50
Додаток 2 зі змінами.XLS
17 липня 2020 19:50
1. протокол ЗТД.doc
17 липня 2020 19:50
Додаток 3 зі змінами.docx
17 липня 2020 19:50
ТД ПСР 242013 зі змінами.docx
17 липня 2020 19:50
ТД ПСР 242013 нова редакція.docx
17 липня 2020 19:50
Додаток 3 нова редакція.docx
17 липня 2020 19:49
Додаток 2 нова редакція.XLS
17 липня 2020 19:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2020 20:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2020 19:50
Додаток 2 зі змінами.XLS
17 липня 2020 19:50
1. протокол ЗТД.doc
17 липня 2020 19:50
Додаток 3 зі змінами.docx
17 липня 2020 19:50
ТД ПСР 242013 зі змінами.docx
17 липня 2020 19:50
ТД ПСР 242013 нова редакція.docx
01 липня 2020 20:14
ТД ПСР 242013.docx
17 липня 2020 19:50
Додаток 3 нова редакція.docx
01 липня 2020 20:14
Додаток 3.docx
17 липня 2020 19:49
Додаток 2 нова редакція.XLS
01 липня 2020 20:14
Додаток 2.XLS

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 12:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДАЛАР" 1 865 000,00
UAH з ПДВ
1 865 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЄВРОАВТОДОР" 1 940 000,00
UAH з ПДВ
1 940 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАНДАРТ ЛТД" 1 942 960,00
UAH з ПДВ
1 942 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 серпня 2020 10:09
Електронний підпис
17 серпня 2020 10:08
Довідка ч 2 ст 17
17 серпня 2020 10:08
Довідка МВС
17 серпня 2020 10:08
Довідка ДПС
17 серпня 2020 10:08
Довідки ст 17
14 серпня 2020 12:36
Електронний підпис
14 серпня 2020 12:34
Техніка
14 серпня 2020 12:34
Працівники
14 серпня 2020 12:34
Відгук, експертний звіт
24 липня 2020 16:20
Електронний підпис
24 липня 2020 16:17
Установчі.rar
24 липня 2020 16:17
Довідки.rar
24 липня 2020 16:17
Довідки ст 17.rar
24 липня 2020 16:17
Гарантійні листи.rar
24 липня 2020 16:17
Дод_3_Проект договору.pdf
24 липня 2020 16:17
Проектант.rar
24 липня 2020 16:17
Працівники.rar
24 липня 2020 16:17
МТБ.rar
24 липня 2020 16:17
МТБ_2.rar
24 липня 2020 16:17
Лабораторія.rar
24 липня 2020 16:17
Аналогічний договір.rar
24 липня 2020 16:17
АБЗ.rar
24 липня 2020 16:17
14593_Док. по гарантії.rar

Публічні документи

26 липня 2020 15:20
Електронний підпис
26 липня 2020 15:18
Електронний підпис
26 липня 2020 15:17
вiдомiст__ресурсiв.pdf
26 липня 2020 15:17
Технічні паспорти.rar
26 липня 2020 15:17
Листи-згоди.rar
26 липня 2020 15:17
Проектант.rar
26 липня 2020 15:17
Геодезія.rar
26 липня 2020 15:17
АБЗ.rar

Публічні документи

24 липня 2020 17:29
10.1 Довідка МТБ.pdf
24 липня 2020 17:26
Охорона праці 1.pdf
24 липня 2020 17:26
Охорона праці -2.pdf
24 липня 2020 16:49
Банківська гарантія.zip
24 липня 2020 16:49
Документи АБЗ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДАЛАР"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЄВРОАВТОДОР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАНДАРТ ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ДАЛАР"
#42773098
Переможець 1 865 000,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 14:52
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 серпня 2020 14:43

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення вимога про усунення невідповідностей Відповідно до умов Тендерної документації: - В разі, якщо учасник планує залучати субпідрядну організацію для надання послуг в частині розроблення проектно-кошторисної документації, то в складі пропозиції повинен надати аналогічний договір та Експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації, яка розроблялась субпідрядною організацією. Аналогічним буде вважатись договір на розроблення проектно-кошторисної документації з виконання робіт з будівництва/ реконструкції/ капітального ремонту / поточного середнього ремонту мосту. Наданий у складі пропозиції Експертний Звіт від 18.11.2019 №V0451-19 ПРОЕКСП не містить обов’язковий додаток до експертного звіту на 08 аркушах. - В складі пропозиції учасник повинен надати позитивний відгук від балансоутримувача дороги або мосту за наданим аналогічним договором в частині розроблення проектно-кошторисної документації, у якому обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціну договору, суму виконаного договору, посилання на сайт prozorro.gov.ua, де розміщено інформацію про договір розроблення проектно-кошторисної документації, а також інформацію про якість виконаних робiт/послуг, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Відгук повинен містити номер та дату документу, який підтверджує проходження експертизи кошторисної частини (Експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації). До відгуку додатком учасником торгів надається: лист-підтвердження балансоутримувача про те, що міст знаходиться на балансі юридичної особи, якою надано відгук, за підписом керівника та головного бухгалтера (особи, яка виконує обов’язки головного бухгалтера). Наданий відгук №1629/03 від 16.07.2020 не містить посилання на сайт prozorro.gov.ua, де розміщено інформацію про договір розроблення проектно-кошторисної документації. - Для підтвердження наявності у учасника або субпідрядників/співвиконавців працівників відповідної кваліфікації (машиністів дорожньо-будівельних машин або трактористів) у кількості не менше 4 працівників учасник повинен надати довідку «Про наявність працівників» із зазначенням: посади, ПІБ та мінімальною кількістю таких працівників (не менше 4), визначеною Замовником в тендерній документації. На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника або субпідрядників/співвиконавців працівників, яка міститься в довідці «Про наявність працівників», йому необхідно у складі тендерної пропозиції надати накази про призначення (переведення) на посаду на кожного працівника, якого зазначено у довідці. Відповідно до наданої довідки про наявність працівників від 23.07.2020 №352 учасником зазначено наявність в тому числі таких працівників: Даниленко Р.І. та Іванова Л.В., але в складі пропозиції відсутні накази про призначення (переведення) на посаду на таких працівників. - Для підтвердження наявності у учасника або субпідрядників/співвиконавців працівників відповідної кваліфікації інженерно-технічних працівників учасник повинен надати довідку «Про інженерно-технічних працівників» із зазначенням: посади, ПІБ та мінімальною кількістю інженерно-технічних працівників (не менше 6), визначеною Замовником в тендерній документації. Перелік обов’язкових працівників для надання послуг згідно з технічним завданням: - головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації - не менше 1 особи; - начальник дільниці або інша особа, яка виконує його функції - не менше 1 особи; - виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції - не менше 1 особи; - інженер з якості або інша особа, яка контролює якість ремонтно-будівельних робіт - не менше 1 особи; - геодезист або інша особа, яка виконує комплекс геодезичних робіт - не менше 1 особи; - майстер – не менше 1 особи. На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника або субпідрядників/співвиконавців працівників, яка міститься в довідці «Про інженерно-технічних працівників», йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати накази про призначення (переведення) на посаду на кожного працівника, якого зазначено у довідці. В складі пропозиції міститься довідка про інженерно-технічних працівників від 21.07.2020 №322 з інформацією про Забілу М.П. Однак в складі пропозиції накази про призначення (переведення) на посаду на такого працівника. - Учасник торгів у складі пропозиції повинен надати Підсумкову відомість ресурсів, яку складено до договірної ціні відповідно до технічного завдання цієї закупівлі, без зазначення інформації в таких стовпчиках: Поточна ціна за одиницю, грн.; відпускна ціна, грн.; транспортна складова, грн.; заготівельно-складські витрати, грн. Учасник торгів повинен надати довідку з переліком будівельних машин і механізмів, які будуть використовуватись при наданні послуг, що є предметом закупівлі. Довідка надається відповідно до Таблиці 1.2. Учасник не повинен відступати від даної форми. Усі рядки та стовпчики повинні бути заповнені. Кількість та номенклатура будівельних машин і механізмів, які відображені в Таблиці 1.2, повинні відповідати кількості та номенклатурі будівельних машин і механізмів, які застосовуються учасником відповідно до Підсумкової відомості ресурсів, яку складено до договірної ціні відповідно до технічного завдання цієї закупівлі. Таблиця 1.2. ІНФОРМАЦІЯ про наявність будівельних машин і механізмів №з/п Найменування відповідно до Підсумкової відомості ресурсів Марка, модель, тип, реєстраційний номер відповідно до свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу/ іншого документу, що посвідчує право власності (користування) Власний/оренда/надання послуг/інше 1 2 3 4 В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (будівельних машин і механізмів). Якщо будівельні машини і механізми не підлягають державній реєстрації, у складі пропозиції учасник повинен надати видаткові накладні або інвентарні картки, складені відповідно до вимог чинного законодавства. В тому разі, коли будівельні машини і механізми (основні засоби) не є власністю Учасника, то Учасником на всі, вказані у довідці будівельні машини і механізми, подаються: -договір оренди/надання послуг/інше, який повинен бути дійсними та чинними протягом всього строку надання послуг, що є предметом закупівлі, на всі будівельні машини і механізми, які не є власністю Учасника. Договір повинен бути укладеним на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації (у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю). Договір оренди/надання послуг/інше повинен містити назву, тип/ /марка/модель, реєстраційний номер відповідно до свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (видаткової накладної/інвентарної картки); -свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (будівельних машин і механізмів. Якщо будівельні машини і механізми не підлягають державній реєстрації - видаткові накладні або інвентарні картки; - оригінал листа-згоди власника щодо не заперечення використання його будівельних машин і механізмів для надання послуг Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі. Марка, модель, тип, реєстраційний номер будівельних машин і механізмів, які зазначені в довідці, повинні повністю відповідати: - марці, моделі, типу, реєстраційному номеру (за наявності) будівельних машин і механізмів, які зазначено в листі-згоді власника будівельних машин і механізмів (основних засобів); - марці, моделі, типу, реєстраційному номеру (за наявності) будівельних машин і механізмів, які зазначено в свідоцтвах про реєстрацію транспортних засобів (видаткових накладних або інвентарних картках); - марці, моделі, типу, реєстраційному номеру (за наявності) будівельних машин і механізмів, які зазначено в договорі оренди/надання послуг/інше. Учасникам закупівлі надано Інформацію про наявність будівельних машин і механізмів №349 від 23.07.2020 та Підсумкову відомість ресурсів. Всупереч умовам тендерної документації Кількість та номенклатура будівельних машин і механізмів, які відображені в Таблиці 1.2, повинні відповідати кількості та номенклатурі будівельних машин і механізмів, які застосовуються учасником відповідно до Підсумкової відомості ресурсів. Тендерний комітет вимагає виправити дані невідповідності протягом 24 годин.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2020 14:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДАЛАР"
#42773098
1 865 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 11 вересня 2020 17:36
Кінець періоду оскарження: 22 вересня 2020 00:00
Дата відміни: 22 вересня 2020 00:00
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: відсутня подальша потреба
Документи:
11 вересня 2020 17:35
Електронний підпис
11 вересня 2020 17:34
6. повідомлення про відміну торгів 242013.doc