Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 38430000-8 Детектори та аналізатори
ЛОТ 1 – автоматичний біохімічний аналізатор; ЛОТ 2 - автоматичний гематологічний аналізатор; ЛОТ 3 - аналізатор сечі, напів-автоматизований
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2020-07-01-008772-a ● 9e8780f37c144831ad0f5502be94c8c7
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НИЖНЬО-АПШАНСЬКА ЛІКАРНЯ" НИЖНЬОАПШАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ТЯЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25438281 |
Місцезнаходження: | 90571, Україна , Закарпатська обл., Тячівський р-н, с. Нижня Апша, вул. Дібрівська, буд. 165 А |
Контактна особа: |
Мирослава Токар +380972068138 tokar0604v@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 липня 2020 19:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 липня 2020 10:03 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 липня 2020 10:03 |
Очікувана вартість: | 500 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори
п. 8 ч. 2 ст. 21 ЗУ "Про публічні закупівлі" тендерна пропозиція повинна готуватися українською мовою, окрім випадків передбачених тендерною документацією.
Тендерна документація
10 липня 2020 10:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 липня 2020 19:25 |
Тендерна документція лікр (1).doc | |
09 липня 2020 19:25 |
Нова редакція тендерна документція.doc | |
09 липня 2020 19:25 |
Перелік змін.doc | |
01 липня 2020 19:37 |
Тендерна документція лікр.doc |
10 липня 2020 10:05 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
09 липня 2020 19:25 |
Тендерна документція лікр (1).doc
|
||||||
09 липня 2020 19:25 |
Нова редакція тендерна документція.doc
|
||||||
09 липня 2020 19:25 |
Перелік змін.doc
|
||||||
01 липня 2020 19:37 |
Тендерна документція лікр.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги до закупівлі
Дата подання: 07 липня 2020 20:55
Дата відповіді: 09 липня 2020 18:55
Замовнику, переглянувши вашу тендерну документацію зокрема в частині медико-технічного завдання, відразу постає запитання - чим ви керуєтесь прописуючи умови закупівлі під конкретні прилади виробництва компанії НТІ зокрема Гематологічний аналізатор Мікро СС20+, Автоматичний біохімічний аналізатор BioChem FC-200, і сечовий аналізатор CL-50. Тим паче що ви вузько обмежуєте коло постачальників зазначаючи вимогу щодо краї виробництва обладнання, і тим самим порушуєте основоположні принципи публічних закупівель - дотримання здорової конкуренції та недискримінація учасників. прохання прибрати дані вимоги з медико-технічного завдання. Дякую
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, тобто не могли передбачатися в документації конкурсних торгів вимоги, які ставлять учасників в нерівні умови в рамках одних і тих же торгів (конкурсних торгів).
Так, медико-технічні вимоги (фізичні параметри приладів) тендерної документації, складалась на підставі один із видів приладів отриманої інформації від суб’єктів господарювання які надали на запити Замовника. Крім того, медико-технічних вимогах тендерної документації в пункті 3 заначено, що у разі подачі еквіваленту товару, що запропонований Замовником в медико-технічних вимогах, учасник подає порівняльну характеристику запропонованого ним товару та товару, що визначена в МТВ з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника, а також надати належним чином засвідченні копії документів, які підтверджують еквівалентність запропонованого до тендерних торгів товару, зазначеному у цій документації.
Таким чином, вимога медико-технічних тендерної документація не містить обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників, тобто не передбачено в тендерні документації конкурсних торгів вимоги, які ставлять учасників в нерівні умови в рамках одних і тих же торгів (конкурсних торгів).
Також, внесені зміни в тендерній документації в частині країн-виробників обладнання та дату виготовлення приладів.
Так, медико-технічні вимоги (фізичні параметри приладів) тендерної документації, складалась на підставі один із видів приладів отриманої інформації від суб’єктів господарювання які надали на запити Замовника. Крім того, медико-технічних вимогах тендерної документації в пункті 3 заначено, що у разі подачі еквіваленту товару, що запропонований Замовником в медико-технічних вимогах, учасник подає порівняльну характеристику запропонованого ним товару та товару, що визначена в МТВ з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника, а також надати належним чином засвідченні копії документів, які підтверджують еквівалентність запропонованого до тендерних торгів товару, зазначеному у цій документації.
Таким чином, вимога медико-технічних тендерної документація не містить обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників, тобто не передбачено в тендерні документації конкурсних торгів вимоги, які ставлять учасників в нерівні умови в рамках одних і тих же торгів (конкурсних торгів).
Також, внесені зміни в тендерній документації в частині країн-виробників обладнання та дату виготовлення приладів.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-01-008772-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ФАКТОР", Код ЄДРПОУ:19336837
Дата подання: 07 липня 2020 21:13
Дискримінаційні вимоги закупівлі
Шановний замовнику, ознайомившись з вашою тендерною документацією, відразу стає зрозуміло, що доля закупівлі вирішена заздалегіть. Адже медико-техгічне завдання прописано під конкретну марку обладнання, а саме біохімічний автоматичний аналізатор BioChem FC-200, виробництва HTI, (США). Цей прилад має багато індивідуальних характеристик, які наведені в таблиці технічних параметрів. Даний запит технгічних характеристик унеможливлює участь пропозицій приладів від інших виробників і таким чином є дискримінаційним. Зокрема протирічить вимогам чинного законодавства ваше зазначення в МТВ фізичних параметрів приладу, його габаритів, ваги аналізатора, що є чітким посиланням на торгову марку та модель біохімічного аналізатора. А також пункти МТВ де зазначені методи розрахунку: Фактор, Лінійна одноточкова, Лінійна багато точкова, Лінійна від точки до точки, Logit-Log 4P, Logit-Log 5 P, Логарифмічна, Експоненційна, Поліноміальна, Кубічний сплайн Ця вимога вказує на технічні характеристики єдиного такого на ринку аналізатора BioChem FC-200. Тим самим замовник унеможливлює участь в конкурсі інших пропозицій. http://intermedica.com.ua/ru/katalog/laboratorija/biohimicheskie-analizatory/biochem-fc-200-hti-ssha-208.
Стає зрозумілим з вищенаведеного, що тендерна документація прописана під конкретного постачальника а саме компанію Інтермедика.
Це ж саме стосується і гематологічного аналізатора, де всі медико технічні вимоги прописані під конкретний прилад яким є гематологічний аналізатор Мікро СС 20+ виробництва НТІ офіційного представника Інтермедика в Україні. Також прописані притаманні лише цим апаратам технічні характеристики, такі як обєм забору крові 9,8 мкл, діаметри апертур 80 і 50 мкм, парметри лінійності тощо. Навіть зазначили у вимогах дату виготовлення - грудень 2020 року, це що апарат ще тільки мають зробити під вас в кінці року???
Аналогічні порушення і у вимогах до аналізатора сечі, прописаний прилад напівавтоматичний аналізатор сечі від Інтермедики - CL-50.
Дискримінаційною вимогою є чітке обмеження кола країн-виробників обладнання, лише США і Європа.
Вимога до замовника прибрати з тендерної документації дискримінаційні положення до предметів закупівлі, зокрема які були перелічені в тексті нашої вимоги, що унеморжливлюють конкуренцію в даній процедурі або скасувати закупівлю і оголосити з МТВ яке відповідатиме всім вимогам чинного законодавства, в іншому випадку будемо змушені відстоювати наші права в АМКУ,
Розгорнути
Згорнути
Стає зрозумілим з вищенаведеного, що тендерна документація прописана під конкретного постачальника а саме компанію Інтермедика.
Це ж саме стосується і гематологічного аналізатора, де всі медико технічні вимоги прописані під конкретний прилад яким є гематологічний аналізатор Мікро СС 20+ виробництва НТІ офіційного представника Інтермедика в Україні. Також прописані притаманні лише цим апаратам технічні характеристики, такі як обєм забору крові 9,8 мкл, діаметри апертур 80 і 50 мкм, парметри лінійності тощо. Навіть зазначили у вимогах дату виготовлення - грудень 2020 року, це що апарат ще тільки мають зробити під вас в кінці року???
Аналогічні порушення і у вимогах до аналізатора сечі, прописаний прилад напівавтоматичний аналізатор сечі від Інтермедики - CL-50.
Дискримінаційною вимогою є чітке обмеження кола країн-виробників обладнання, лише США і Європа.
Вимога до замовника прибрати з тендерної документації дискримінаційні положення до предметів закупівлі, зокрема які були перелічені в тексті нашої вимоги, що унеморжливлюють конкуренцію в даній процедурі або скасувати закупівлю і оголосити з МТВ яке відповідатиме всім вимогам чинного законодавства, в іншому випадку будемо змушені відстоювати наші права в АМКУ,
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 липня 2020 18:59
Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, тобто не могли передбачатися в документації конкурсних торгів вимоги, які ставлять учасників в нерівні умови в рамках одних і тих же торгів (конкурсних торгів).
Так, медико-технічні вимоги (фізичні параметри приладів) тендерної документації, складалась на підставі один із видів приладів отриманої інформації від суб’єктів господарювання які надали на запити Замовника. Крім того, медико-технічних вимогах тендерної документації в пункті 3 заначено, що у разі подачі еквіваленту товару, що запропонований Замовником в медико-технічних вимогах, учасник подає порівняльну характеристику запропонованого ним товару та товару, що визначена в МТВ з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника, а також надати належним чином засвідченні копії документів, які підтверджують еквівалентність запропонованого до тендерних торгів товару, зазначеному у цій документації.
Таким чином, вимога медико-технічних тендерної документація не містить обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників, тобто не передбачено в тендерні документації конкурсних торгів вимоги, які ставлять учасників в нерівні умови в рамках одних і тих же торгів (конкурсних торгів).
Також, внесені зміни в тендерній документації в частині країн-виробників обладнання та дату виготовлення приладів.
Так, медико-технічні вимоги (фізичні параметри приладів) тендерної документації, складалась на підставі один із видів приладів отриманої інформації від суб’єктів господарювання які надали на запити Замовника. Крім того, медико-технічних вимогах тендерної документації в пункті 3 заначено, що у разі подачі еквіваленту товару, що запропонований Замовником в медико-технічних вимогах, учасник подає порівняльну характеристику запропонованого ним товару та товару, що визначена в МТВ з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника, а також надати належним чином засвідченні копії документів, які підтверджують еквівалентність запропонованого до тендерних торгів товару, зазначеному у цій документації.
Таким чином, вимога медико-технічних тендерної документація не містить обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників, тобто не передбачено в тендерні документації конкурсних торгів вимоги, які ставлять учасників в нерівні умови в рамках одних і тих же торгів (конкурсних торгів).
Також, внесені зміни в тендерній документації в частині країн-виробників обладнання та дату виготовлення приладів.
Номер вимоги: UA-2020-07-01-008772-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ФАКТОР", Код ЄДРПОУ:19336837
Дата подання: 07 липня 2020 21:17
Дискримінаційні вимоги закупівлі
Шановний замовнику, ознайомившись з вашою тендерною документацією, відразу стає зрозуміло, що доля закупівлі вирішена заздалегіть. Адже медико-техгічне завдання прописано під конкретну марку обладнання, а саме біохімічний автоматичний аналізатор BioChem FC-200, виробництва HTI, (США). Цей прилад має багато індивідуальних характеристик, які наведені в таблиці технічних параметрів. Даний запит технгічних характеристик унеможливлює участь пропозицій приладів від інших виробників і таким чином є дискримінаційним. Зокрема протирічить вимогам чинного законодавства ваше зазначення в МТВ фізичних параметрів приладу, його габаритів, ваги аналізатора, що є чітким посиланням на торгову марку та модель біохімічного аналізатора. А також пункти МТВ де зазначені методи розрахунку: Фактор, Лінійна одноточкова, Лінійна багато точкова, Лінійна від точки до точки, Logit-Log 4P, Logit-Log 5 P, Логарифмічна, Експоненційна, Поліноміальна, Кубічний сплайн Ця вимога вказує на технічні характеристики єдиного такого на ринку аналізатора BioChem FC-200. Тим самим замовник унеможливлює участь в конкурсі інших пропозицій. http://intermedica.com.ua/ru/katalog/laboratorija/biohimicheskie-analizatory/biochem-fc-200-hti-ssha-208.
Стає зрозумілим з вищенаведеного, що тендерна документація прописана під конкретного постачальника а саме компанію Інтермедика.
Це ж саме стосується і гематологічного аналізатора, де всі медико технічні вимоги прописані під конкретний прилад яким є гематологічний аналізатор Мікро СС 20+ виробництва НТІ офіційного представника Інтермедика в Україні. Також прописані притаманні лише цим апаратам технічні характеристики, такі як обєм забору крові 9,8 мкл, діаметри апертур 80 і 50 мкм, парметри лінійності тощо. Навіть зазначили у вимогах дату виготовлення - грудень 2020 року, це що апарат ще тільки мають зробити під вас в кінці року???
Аналогічні порушення і у вимогах до аналізатора сечі, прописаний прилад напівавтоматичний аналізатор сечі від Інтермедики - CL-50.
Дискримінаційною вимогою є чітке обмеження кола країн-виробників обладнання, лише США і Європа.
Вимога до замовника прибрати з тендерної документації дискримінаційні положення до предметів закупівлі, зокрема які були перелічені в тексті нашої вимоги, що унеморжливлюють конкуренцію в даній процедурі або скасувати закупівлю і оголосити з МТВ яке відповідатиме всім вимогам чинного законодавства, в іншому випадку будемо змушені відстоювати наші права в АМКУ,
Розгорнути
Згорнути
Стає зрозумілим з вищенаведеного, що тендерна документація прописана під конкретного постачальника а саме компанію Інтермедика.
Це ж саме стосується і гематологічного аналізатора, де всі медико технічні вимоги прописані під конкретний прилад яким є гематологічний аналізатор Мікро СС 20+ виробництва НТІ офіційного представника Інтермедика в Україні. Також прописані притаманні лише цим апаратам технічні характеристики, такі як обєм забору крові 9,8 мкл, діаметри апертур 80 і 50 мкм, парметри лінійності тощо. Навіть зазначили у вимогах дату виготовлення - грудень 2020 року, це що апарат ще тільки мають зробити під вас в кінці року???
Аналогічні порушення і у вимогах до аналізатора сечі, прописаний прилад напівавтоматичний аналізатор сечі від Інтермедики - CL-50.
Дискримінаційною вимогою є чітке обмеження кола країн-виробників обладнання, лише США і Європа.
Вимога до замовника прибрати з тендерної документації дискримінаційні положення до предметів закупівлі, зокрема які були перелічені в тексті нашої вимоги, що унеморжливлюють конкуренцію в даній процедурі або скасувати закупівлю і оголосити з МТВ яке відповідатиме всім вимогам чинного законодавства, в іншому випадку будемо змушені відстоювати наші права в АМКУ,
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 липня 2020 19:01
Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, тобто не могли передбачатися в документації конкурсних торгів вимоги, які ставлять учасників в нерівні умови в рамках одних і тих же торгів (конкурсних торгів).
Так, медико-технічні вимоги (фізичні параметри приладів) тендерної документації, складалась на підставі один із видів приладів отриманої інформації від суб’єктів господарювання які надали на запити Замовника. Крім того, медико-технічних вимогах тендерної документації в пункті 3 заначено, що у разі подачі еквіваленту товару, що запропонований Замовником в медико-технічних вимогах, учасник подає порівняльну характеристику запропонованого ним товару та товару, що визначена в МТВ з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника, а також надати належним чином засвідченні копії документів, які підтверджують еквівалентність запропонованого до тендерних торгів товару, зазначеному у цій документації.
Таким чином, вимога медико-технічних тендерної документація не містить обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників, тобто не передбачено в тендерні документації конкурсних торгів вимоги, які ставлять учасників в нерівні умови в рамках одних і тих же торгів (конкурсних торгів).
Також, внесені зміни в тендерній документації в частині країн-виробників обладнання та дату виготовлення приладів.
Так, медико-технічні вимоги (фізичні параметри приладів) тендерної документації, складалась на підставі один із видів приладів отриманої інформації від суб’єктів господарювання які надали на запити Замовника. Крім того, медико-технічних вимогах тендерної документації в пункті 3 заначено, що у разі подачі еквіваленту товару, що запропонований Замовником в медико-технічних вимогах, учасник подає порівняльну характеристику запропонованого ним товару та товару, що визначена в МТВ з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника, а також надати належним чином засвідченні копії документів, які підтверджують еквівалентність запропонованого до тендерних торгів товару, зазначеному у цій документації.
Таким чином, вимога медико-технічних тендерної документація не містить обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників, тобто не передбачено в тендерні документації конкурсних торгів вимоги, які ставлять учасників в нерівні умови в рамках одних і тих же торгів (конкурсних торгів).
Також, внесені зміни в тендерній документації в частині країн-виробників обладнання та дату виготовлення приладів.
Номер вимоги: UA-2020-07-01-008772-a.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ФАКТОР", Код ЄДРПОУ:19336837
Дата подання: 07 липня 2020 21:20
Дискримінаційні умови закупівлі.
Шановний замовнику, ознайомившись з вашою тендерною документацією, відразу стає зрозуміло, що доля закупівлі вирішена заздалегіть. Адже медико-техгічне завдання прописано під конкретну марку обладнання, а саме біохімічний автоматичний аналізатор BioChem FC-200, виробництва HTI, (США). Цей прилад має багато індивідуальних характеристик, які наведені в таблиці технічних параметрів. Даний запит технгічних характеристик унеможливлює участь пропозицій приладів від інших виробників і таким чином є дискримінаційним. Зокрема протирічить вимогам чинного законодавства ваше зазначення в МТВ фізичних параметрів приладу, його габаритів, ваги аналізатора, що є чітким посиланням на торгову марку та модель біохімічного аналізатора. А також пункти МТВ де зазначені методи розрахунку: Фактор, Лінійна одноточкова, Лінійна багато точкова, Лінійна від точки до точки, Logit-Log 4P, Logit-Log 5 P, Логарифмічна, Експоненційна, Поліноміальна, Кубічний сплайн Ця вимога вказує на технічні характеристики єдиного такого на ринку аналізатора BioChem FC-200. Тим самим замовник унеможливлює участь в конкурсі інших пропозицій. http://intermedica.com.ua/ru/katalog/laboratorija/biohimicheskie-analizatory/biochem-fc-200-hti-ssha-208.
Стає зрозумілим з вищенаведеного, що тендерна документація прописана під конкретного постачальника а саме компанію Інтермедика.
Це ж саме стосується і гематологічного аналізатора, де всі медико технічні вимоги прописані під конкретний прилад яким є гематологічний аналізатор Мікро СС 20+ виробництва НТІ офіційного представника Інтермедика в Україні. Також прописані притаманні лише цим апаратам технічні характеристики, такі як обєм забору крові 9,8 мкл, діаметри апертур 80 і 50 мкм, парметри лінійності тощо. Навіть зазначили у вимогах дату виготовлення - грудень 2020 року, це що апарат ще тільки мають зробити під вас в кінці року???
Аналогічні порушення і у вимогах до аналізатора сечі, прописаний прилад напівавтоматичний аналізатор сечі від Інтермедики - CL-50.
Дискримінаційною вимогою є чітке обмеження кола країн-виробників обладнання, лише США і Європа.
Вимога до замовника прибрати з тендерної документації дискримінаційні положення до предметів закупівлі, зокрема які були перелічені в тексті нашої вимоги, що унеморжливлюють конкуренцію в даній процедурі або скасувати закупівлю і оголосити з МТВ яке відповідатиме всім вимогам чинного законодавства, в іншому випадку будемо змушені відстоювати наші права в АМКУ,
Розгорнути
Згорнути
Стає зрозумілим з вищенаведеного, що тендерна документація прописана під конкретного постачальника а саме компанію Інтермедика.
Це ж саме стосується і гематологічного аналізатора, де всі медико технічні вимоги прописані під конкретний прилад яким є гематологічний аналізатор Мікро СС 20+ виробництва НТІ офіційного представника Інтермедика в Україні. Також прописані притаманні лише цим апаратам технічні характеристики, такі як обєм забору крові 9,8 мкл, діаметри апертур 80 і 50 мкм, парметри лінійності тощо. Навіть зазначили у вимогах дату виготовлення - грудень 2020 року, це що апарат ще тільки мають зробити під вас в кінці року???
Аналогічні порушення і у вимогах до аналізатора сечі, прописаний прилад напівавтоматичний аналізатор сечі від Інтермедики - CL-50.
Дискримінаційною вимогою є чітке обмеження кола країн-виробників обладнання, лише США і Європа.
Вимога до замовника прибрати з тендерної документації дискримінаційні положення до предметів закупівлі, зокрема які були перелічені в тексті нашої вимоги, що унеморжливлюють конкуренцію в даній процедурі або скасувати закупівлю і оголосити з МТВ яке відповідатиме всім вимогам чинного законодавства, в іншому випадку будемо змушені відстоювати наші права в АМКУ,
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 липня 2020 18:58
Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, тобто не могли передбачатися в документації конкурсних торгів вимоги, які ставлять учасників в нерівні умови в рамках одних і тих же торгів (конкурсних торгів).
Так, медико-технічні вимоги (фізичні параметри приладів) тендерної документації, складалась на підставі один із видів приладів отриманої інформації від суб’єктів господарювання які надали на запити Замовника. Крім того, медико-технічних вимогах тендерної документації в пункті 3 заначено, що у разі подачі еквіваленту товару, що запропонований Замовником в медико-технічних вимогах, учасник подає порівняльну характеристику запропонованого ним товару та товару, що визначена в МТВ з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника, а також надати належним чином засвідченні копії документів, які підтверджують еквівалентність запропонованого до тендерних торгів товару, зазначеному у цій документації.
Таким чином, вимога медико-технічних тендерної документація не містить обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників, тобто не передбачено в тендерні документації конкурсних торгів вимоги, які ставлять учасників в нерівні умови в рамках одних і тих же торгів (конкурсних торгів).
Також, внесені зміни в тендерній документації в частині країн-виробників обладнання та дату виготовлення приладів.
Так, медико-технічні вимоги (фізичні параметри приладів) тендерної документації, складалась на підставі один із видів приладів отриманої інформації від суб’єктів господарювання які надали на запити Замовника. Крім того, медико-технічних вимогах тендерної документації в пункті 3 заначено, що у разі подачі еквіваленту товару, що запропонований Замовником в медико-технічних вимогах, учасник подає порівняльну характеристику запропонованого ним товару та товару, що визначена в МТВ з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника, а також надати належним чином засвідченні копії документів, які підтверджують еквівалентність запропонованого до тендерних торгів товару, зазначеному у цій документації.
Таким чином, вимога медико-технічних тендерної документація не містить обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників, тобто не передбачено в тендерні документації конкурсних торгів вимоги, які ставлять учасників в нерівні умови в рамках одних і тих же торгів (конкурсних торгів).
Також, внесені зміни в тендерній документації в частині країн-виробників обладнання та дату виготовлення приладів.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | ЛОТ 1 – автоматичний біохімічний аналізатор |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 306 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 530,00 UAH з ПДВ |
Позиції
1 шт
автоматичний біохімічний аналізатор
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
90571, Україна, Закарпатська область, Нижня Апша, Дібрівська, 165 а
Дата доставки:
01 серпня 2020
—
31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 липня 2020 19:25 |
1. Техвимоги автоматичний біохімічний аналізатор лот 1 (1) (1).docx |
09 липня 2020 19:25 |
1. Нова редакція техвимоги лот 1 (1) — копия.docx |
09 липня 2020 19:25 |
Нова редакція тендерна документція.doc |
01 липня 2020 19:37 |
1. Техвимоги автоматичний біохімічний аналізатор лот 1.docx |
01 липня 2020 19:37 |
Тендерна документція лікр.doc |
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-01-008772-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ФАКТОР", Код ЄДРПОУ:19336837
Дата подання: 07 липня 2020 21:13
Дискримінаційні вимоги закупівлі
Шановний замовнику, ознайомившись з вашою тендерною документацією, відразу стає зрозуміло, що доля закупівлі вирішена заздалегіть. Адже медико-техгічне завдання прописано під конкретну марку обладнання, а саме біохімічний автоматичний аналізатор BioChem FC-200, виробництва HTI, (США). Цей прилад має багато індивідуальних характеристик, які наведені в таблиці технічних параметрів. Даний запит технгічних характеристик унеможливлює участь пропозицій приладів від інших виробників і таким чином є дискримінаційним. Зокрема протирічить вимогам чинного законодавства ваше зазначення в МТВ фізичних параметрів приладу, його габаритів, ваги аналізатора, що є чітким посиланням на торгову марку та модель біохімічного аналізатора. А також пункти МТВ де зазначені методи розрахунку: Фактор, Лінійна одноточкова, Лінійна багато точкова, Лінійна від точки до точки, Logit-Log 4P, Logit-Log 5 P, Логарифмічна, Експоненційна, Поліноміальна, Кубічний сплайн Ця вимога вказує на технічні характеристики єдиного такого на ринку аналізатора BioChem FC-200. Тим самим замовник унеможливлює участь в конкурсі інших пропозицій. http://intermedica.com.ua/ru/katalog/laboratorija/biohimicheskie-analizatory/biochem-fc-200-hti-ssha-208.
Стає зрозумілим з вищенаведеного, що тендерна документація прописана під конкретного постачальника а саме компанію Інтермедика.
Це ж саме стосується і гематологічного аналізатора, де всі медико технічні вимоги прописані під конкретний прилад яким є гематологічний аналізатор Мікро СС 20+ виробництва НТІ офіційного представника Інтермедика в Україні. Також прописані притаманні лише цим апаратам технічні характеристики, такі як обєм забору крові 9,8 мкл, діаметри апертур 80 і 50 мкм, парметри лінійності тощо. Навіть зазначили у вимогах дату виготовлення - грудень 2020 року, це що апарат ще тільки мають зробити під вас в кінці року???
Аналогічні порушення і у вимогах до аналізатора сечі, прописаний прилад напівавтоматичний аналізатор сечі від Інтермедики - CL-50.
Дискримінаційною вимогою є чітке обмеження кола країн-виробників обладнання, лише США і Європа.
Вимога до замовника прибрати з тендерної документації дискримінаційні положення до предметів закупівлі, зокрема які були перелічені в тексті нашої вимоги, що унеморжливлюють конкуренцію в даній процедурі або скасувати закупівлю і оголосити з МТВ яке відповідатиме всім вимогам чинного законодавства, в іншому випадку будемо змушені відстоювати наші права в АМКУ,
Розгорнути
Згорнути
Стає зрозумілим з вищенаведеного, що тендерна документація прописана під конкретного постачальника а саме компанію Інтермедика.
Це ж саме стосується і гематологічного аналізатора, де всі медико технічні вимоги прописані під конкретний прилад яким є гематологічний аналізатор Мікро СС 20+ виробництва НТІ офіційного представника Інтермедика в Україні. Також прописані притаманні лише цим апаратам технічні характеристики, такі як обєм забору крові 9,8 мкл, діаметри апертур 80 і 50 мкм, парметри лінійності тощо. Навіть зазначили у вимогах дату виготовлення - грудень 2020 року, це що апарат ще тільки мають зробити під вас в кінці року???
Аналогічні порушення і у вимогах до аналізатора сечі, прописаний прилад напівавтоматичний аналізатор сечі від Інтермедики - CL-50.
Дискримінаційною вимогою є чітке обмеження кола країн-виробників обладнання, лише США і Європа.
Вимога до замовника прибрати з тендерної документації дискримінаційні положення до предметів закупівлі, зокрема які були перелічені в тексті нашої вимоги, що унеморжливлюють конкуренцію в даній процедурі або скасувати закупівлю і оголосити з МТВ яке відповідатиме всім вимогам чинного законодавства, в іншому випадку будемо змушені відстоювати наші права в АМКУ,
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 липня 2020 18:59
Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, тобто не могли передбачатися в документації конкурсних торгів вимоги, які ставлять учасників в нерівні умови в рамках одних і тих же торгів (конкурсних торгів).
Так, медико-технічні вимоги (фізичні параметри приладів) тендерної документації, складалась на підставі один із видів приладів отриманої інформації від суб’єктів господарювання які надали на запити Замовника. Крім того, медико-технічних вимогах тендерної документації в пункті 3 заначено, що у разі подачі еквіваленту товару, що запропонований Замовником в медико-технічних вимогах, учасник подає порівняльну характеристику запропонованого ним товару та товару, що визначена в МТВ з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника, а також надати належним чином засвідченні копії документів, які підтверджують еквівалентність запропонованого до тендерних торгів товару, зазначеному у цій документації.
Таким чином, вимога медико-технічних тендерної документація не містить обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників, тобто не передбачено в тендерні документації конкурсних торгів вимоги, які ставлять учасників в нерівні умови в рамках одних і тих же торгів (конкурсних торгів).
Також, внесені зміни в тендерній документації в частині країн-виробників обладнання та дату виготовлення приладів.
Так, медико-технічні вимоги (фізичні параметри приладів) тендерної документації, складалась на підставі один із видів приладів отриманої інформації від суб’єктів господарювання які надали на запити Замовника. Крім того, медико-технічних вимогах тендерної документації в пункті 3 заначено, що у разі подачі еквіваленту товару, що запропонований Замовником в медико-технічних вимогах, учасник подає порівняльну характеристику запропонованого ним товару та товару, що визначена в МТВ з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника, а також надати належним чином засвідченні копії документів, які підтверджують еквівалентність запропонованого до тендерних торгів товару, зазначеному у цій документації.
Таким чином, вимога медико-технічних тендерної документація не містить обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників, тобто не передбачено в тендерні документації конкурсних торгів вимоги, які ставлять учасників в нерівні умови в рамках одних і тих же торгів (конкурсних торгів).
Також, внесені зміни в тендерній документації в частині країн-виробників обладнання та дату виготовлення приладів.
Номер вимоги: UA-2020-07-01-008772-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ФАКТОР", Код ЄДРПОУ:19336837
Дата подання: 07 липня 2020 21:17
Дискримінаційні вимоги закупівлі
Шановний замовнику, ознайомившись з вашою тендерною документацією, відразу стає зрозуміло, що доля закупівлі вирішена заздалегіть. Адже медико-техгічне завдання прописано під конкретну марку обладнання, а саме біохімічний автоматичний аналізатор BioChem FC-200, виробництва HTI, (США). Цей прилад має багато індивідуальних характеристик, які наведені в таблиці технічних параметрів. Даний запит технгічних характеристик унеможливлює участь пропозицій приладів від інших виробників і таким чином є дискримінаційним. Зокрема протирічить вимогам чинного законодавства ваше зазначення в МТВ фізичних параметрів приладу, його габаритів, ваги аналізатора, що є чітким посиланням на торгову марку та модель біохімічного аналізатора. А також пункти МТВ де зазначені методи розрахунку: Фактор, Лінійна одноточкова, Лінійна багато точкова, Лінійна від точки до точки, Logit-Log 4P, Logit-Log 5 P, Логарифмічна, Експоненційна, Поліноміальна, Кубічний сплайн Ця вимога вказує на технічні характеристики єдиного такого на ринку аналізатора BioChem FC-200. Тим самим замовник унеможливлює участь в конкурсі інших пропозицій. http://intermedica.com.ua/ru/katalog/laboratorija/biohimicheskie-analizatory/biochem-fc-200-hti-ssha-208.
Стає зрозумілим з вищенаведеного, що тендерна документація прописана під конкретного постачальника а саме компанію Інтермедика.
Це ж саме стосується і гематологічного аналізатора, де всі медико технічні вимоги прописані під конкретний прилад яким є гематологічний аналізатор Мікро СС 20+ виробництва НТІ офіційного представника Інтермедика в Україні. Також прописані притаманні лише цим апаратам технічні характеристики, такі як обєм забору крові 9,8 мкл, діаметри апертур 80 і 50 мкм, парметри лінійності тощо. Навіть зазначили у вимогах дату виготовлення - грудень 2020 року, це що апарат ще тільки мають зробити під вас в кінці року???
Аналогічні порушення і у вимогах до аналізатора сечі, прописаний прилад напівавтоматичний аналізатор сечі від Інтермедики - CL-50.
Дискримінаційною вимогою є чітке обмеження кола країн-виробників обладнання, лише США і Європа.
Вимога до замовника прибрати з тендерної документації дискримінаційні положення до предметів закупівлі, зокрема які були перелічені в тексті нашої вимоги, що унеморжливлюють конкуренцію в даній процедурі або скасувати закупівлю і оголосити з МТВ яке відповідатиме всім вимогам чинного законодавства, в іншому випадку будемо змушені відстоювати наші права в АМКУ,
Розгорнути
Згорнути
Стає зрозумілим з вищенаведеного, що тендерна документація прописана під конкретного постачальника а саме компанію Інтермедика.
Це ж саме стосується і гематологічного аналізатора, де всі медико технічні вимоги прописані під конкретний прилад яким є гематологічний аналізатор Мікро СС 20+ виробництва НТІ офіційного представника Інтермедика в Україні. Також прописані притаманні лише цим апаратам технічні характеристики, такі як обєм забору крові 9,8 мкл, діаметри апертур 80 і 50 мкм, парметри лінійності тощо. Навіть зазначили у вимогах дату виготовлення - грудень 2020 року, це що апарат ще тільки мають зробити під вас в кінці року???
Аналогічні порушення і у вимогах до аналізатора сечі, прописаний прилад напівавтоматичний аналізатор сечі від Інтермедики - CL-50.
Дискримінаційною вимогою є чітке обмеження кола країн-виробників обладнання, лише США і Європа.
Вимога до замовника прибрати з тендерної документації дискримінаційні положення до предметів закупівлі, зокрема які були перелічені в тексті нашої вимоги, що унеморжливлюють конкуренцію в даній процедурі або скасувати закупівлю і оголосити з МТВ яке відповідатиме всім вимогам чинного законодавства, в іншому випадку будемо змушені відстоювати наші права в АМКУ,
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 липня 2020 19:01
Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, тобто не могли передбачатися в документації конкурсних торгів вимоги, які ставлять учасників в нерівні умови в рамках одних і тих же торгів (конкурсних торгів).
Так, медико-технічні вимоги (фізичні параметри приладів) тендерної документації, складалась на підставі один із видів приладів отриманої інформації від суб’єктів господарювання які надали на запити Замовника. Крім того, медико-технічних вимогах тендерної документації в пункті 3 заначено, що у разі подачі еквіваленту товару, що запропонований Замовником в медико-технічних вимогах, учасник подає порівняльну характеристику запропонованого ним товару та товару, що визначена в МТВ з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника, а також надати належним чином засвідченні копії документів, які підтверджують еквівалентність запропонованого до тендерних торгів товару, зазначеному у цій документації.
Таким чином, вимога медико-технічних тендерної документація не містить обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників, тобто не передбачено в тендерні документації конкурсних торгів вимоги, які ставлять учасників в нерівні умови в рамках одних і тих же торгів (конкурсних торгів).
Також, внесені зміни в тендерній документації в частині країн-виробників обладнання та дату виготовлення приладів.
Так, медико-технічні вимоги (фізичні параметри приладів) тендерної документації, складалась на підставі один із видів приладів отриманої інформації від суб’єктів господарювання які надали на запити Замовника. Крім того, медико-технічних вимогах тендерної документації в пункті 3 заначено, що у разі подачі еквіваленту товару, що запропонований Замовником в медико-технічних вимогах, учасник подає порівняльну характеристику запропонованого ним товару та товару, що визначена в МТВ з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника, а також надати належним чином засвідченні копії документів, які підтверджують еквівалентність запропонованого до тендерних торгів товару, зазначеному у цій документації.
Таким чином, вимога медико-технічних тендерної документація не містить обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників, тобто не передбачено в тендерні документації конкурсних торгів вимоги, які ставлять учасників в нерівні умови в рамках одних і тих же торгів (конкурсних торгів).
Також, внесені зміни в тендерній документації в частині країн-виробників обладнання та дату виготовлення приладів.
Інформація про відміну
Дата відміни
18 липня 2020 10:03
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій