Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт приміщень будівлі ліцею №1 за адресою: Херсонська область, Іванівський район, смт. Іванівка, вул. Таврійська 1-Б
Очікувана вартість
423 925,60 UAH
UA-2020-07-01-008628-a 33c32222509c4bc286d042fa9ab25a4e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сєчина Юлія Вікторівна

+380553131086 ivtender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "ЦЕНТР ПО ОБСЛУГОВУВАННЮ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ. КУЛЬТУРИ. ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ" ІВАНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ІВАНІВСЬКОГО РАЙОНУ ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 41826737
Місцезнаходження: 75401, Україна , Херсонська обл., смт Іванівка, вул. Соборна 1а
Контактна особа: Сєчина Юлія Вікторівна
+380553131086
ivtender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 липня 2020 18:26
Звернення за роз’ясненнями: до 06 липня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 липня 2020 19:00
Початок аукціону: 17 липня 2020 11:19
Очікувана вартість: 423 925,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 239,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Під час складання тендерної пропозиції документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до Пропозиції можуть бути складені як українською, так і російською мовами, а у разі надання цих документів іншою іноземною мовою, вони повинні мати автентичний переклад на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт приміщень будівлі ліцею №1 за адресою: Херсонська область, Іванівський район, смт. Іванівка, вул. Таврійська 1-Б
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75400, Україна, Херсонська область, Іванівський район, смт. Іванівка, вул. Таврійська 1-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 липня 2020 10:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 09:50
Протокол змін 030720.pdf
03 липня 2020 09:50
ТД_поточний_ремонт зі змінами 030720.docx
03 липня 2020 10:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2020 08:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 09:50
Протокол змін 030720.pdf
03 липня 2020 09:50
ТД_поточний_ремонт зі змінами 030720.docx
01 липня 2020 18:26
ТД_поточний_ремонт.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні характеристики
Дата подання: 02 липня 2020 12:59
Дата відповіді: 02 липня 2020 14:26
Просимо надати уточнення щодо, покриття із деревностружкових плит а саме: товщина та тип плити (фанера, ОСб і т.п.), покриття з лінолеуму а саме: товщина та клас зносостійкості.
Відповідь: Розглянувши Ваше звернення Замовник дійшов висновку про необхідність внесення до тендерної документації інформації про будівельні матеріали. Відповідні зміни будуть оприлюднені найближчим часом
тендерна документація
Дата подання: 03 липня 2020 18:40
Дата відповіді: 06 липня 2020 14:56
Доброго дня. Вивчаючи тендерну документацію виникли такі питання: 1. В якому вигляді подавати Кошторисні документи ( в сканованому з мокрою печаткою чи в exсel підписані електронним підписом ЕЦП)? 2. За кваліфікаційними критеріями (ст 16 Закону) треба надати тільки один пункт про аналогічні договори і все? 3. При заповненні Проекту договору, вносити суму договору чи сума буде вноситися уже переможцем процедури при підписанні? Дякую за увагу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваші питання повідомляємо наступне:
1. Тендерною документацією не передбачено надання кошторисних розрахунків в складі тендерної пропозиції, оскільки за результатами аукціону можлива зміна договірної ціни. Кошторисні розрахунки надаються на узгодження Замовнику лише переможцем процедури закупівлі.
2. Відповідно до ст. 16 Закону Замовником встановлено один кваліфікаційний критерій "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору"
3. Згідно розділу 1 "Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції" інструкції з підготовки тендерної пропозиції передбачено надання згоди з проектом договору (згідно додатку №5 до ТД). Тендерною документацією не передбачено обов'язок учасника заповнювати проект договору.
Тендерна документація
Дата подання: 06 липня 2020 12:55
Дата відповіді: 06 липня 2020 15:04
Доброго дня. В ТД відсутя Форма "тендерна пропозиція", тобто цей документ не вимагаєте!? Додаток 3, являється безпосередньо прикладом і ми можемо надати інформацію в довільній формі? Дякую.
Відповідь: Розглянувши Ваші питання повідомляємо наступне:
1. Тендерною документацією не передбачено надання форми "Тендерна пропозиція", оскільки за результатами аукціону можлива зміна договірної ціни.
2. Додаток №3 до ТД являється прикладом надання інформації про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону. Кожний учасник може надати цю інформацію в іншій довільній формі.
тендерна документація
Дата подання: 06 липня 2020 15:10
Дата відповіді: 06 липня 2020 15:57
Велике дякую, за відповідь.
Відповідь: Шановні учасники ми раді допомогти Вам, але будь-ласка звертайтеся тільки у випадках передбачених Законом. Оскільки незалежно від змісту звернення, Замовник, відповідно до ст. 24 Закону повинен протягом трьох робочих днів надати роз'яснення.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-01-008628-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ЮРБУД", Код ЄДРПОУ:40105954
Дата подання: 29 липня 2020 13:46
Оскарження рішення замовника
Скасування рішення замовника про визнання переможця.
Рішення замовника: Вимога відхилена
31 липня 2020 13:02
Згідно вимог ТД Замовника, до вартості пропозиції повинні бути включені усі податки, збори, та витрати підрядника. Таким чином підрядником включені до вартості пропозиції усі витрати, у тому числі витрати на придбання матеріалів у платників ПДВ. Згідно п. 188.1 статті 188 Податкового кодексу України, база оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів. При цьому база оподаткування операцій з постачання товарів/послуг не може бути нижче ціни придбання таких товарів/послуг.
Таким чином до відомості ресурсів ФОП Ходикін М.В. внесені дані видаткових накладних постачальників без ПДВ, а сума ПДВ, яка має бути сплачена постачальникам у складі повної вартості придбаного товару відображається окремою строчкою, передбаченою нормами ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва.
Враховуючи вищенаведене, у Замовника відсутні підстави для задоволення вимоги № UA-2020-07-01-008628-a.c1 від ПП «ЮРБУД» вих № 520 від 30.07.2020 року
Номер вимоги: UA-2020-07-01-008628-a.a2
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП "ШЕВЧЕНКО МИКОЛА ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2139804814
Дата подання: 07 серпня 2020 21:21
Необхідність відміни протоколу про визнання переможцем ФОП Ходикін
Тендерна пропозиція ФОП Ходикін не відповідає кваліфікаційним вимогам,т.як у паспорт громадянина Ходикіна недійсний,у ньому відсутня обовязкова фотографія після 40 річного віку.,тому підлягає дискваліфікації,а протокол про визнання переможцем-скасуванню.
Скасована
Дата: 07 серпня 2020 21:24
Причина: НЕвірно вказаний учасник,треба ФОП Градовий.
Номер вимоги: UA-2020-07-01-008628-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ШЕВЧЕНКО МИКОЛА ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2139804814
Дата подання: 07 серпня 2020 21:28
Тендерна пропозиція ФОП Градовий В.В не відповідає кваліфікаційним вимогам,тому підлягає дискваліфікації,а протокол про визнання переможцем-скасуванню.
Тендерна пропозиція ФОП Градовий В.В не відповідає кваліфікаційним вимогам,т.як у паспорті громадянина Градового В.В недійсний,у ньому відсутня обовязкова фотографія після 40 річного віку.,тому підлягає дискваліфікації,а протокол про визнання переможцем-скасуванню.
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 серпня 2020 12:19
Умовами тендерної документації по закупівлі Поточний ремонт приміщень будівлі ліцею №1 за адресою: Херсонська область, Іванівський район, смт. Іванівка, вул. Таврійська 1-Б (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) (UA-2020-07-01-008628-a) не передбачено надання в складі тендерної пропозиції копії паспорту громадянина України. Крім цього, відповідно до порядку оформлення, видачі, обміну, пересилання, вилучення, повернення державі, визнання недійсним та знищення паспорта громадянина України (Постанова КМУ від 25 березня 2015 р. № 302) для вклеювання до паспорта зразка 1994 року нових фотокарток особа повинна звернутися в установленому законодавством порядку не пізніше як через місяць після досягнення 45-річного віку.
Враховуючи вищенаведене, у Замовника відсутні підстави для задоволення вимоги № UA-2020-07-01-008628-a.a3 від ФОП "ШЕВЧЕНКО МИКОЛА ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
Номер вимоги: UA-2020-07-01-008628-a.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ШЕВЧЕНКО МИКОЛА ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2139804814
Дата подання: 07 серпня 2020 22:00
Відміна рішення замовника про визнання переможцем.
Градовий В.В.приймає участь у закупівлі як фізична особа підприємець,а рахунок у банку вказав картковий фізичної особи.Таке робиться з метою уникнути оподаткування субєкта підприємницької діяльності. Перерахунок коштів Замовника на цей рахунок може бути розцінена,як спроба їх відмивання . Тому його ТП підлягає дискваліфікації,а протокол про визнання переможцем-скасуванню.Можлива оплата і на цей рахунок,але тоді Учасник повинен приймати участь у закупівлі як фізична особа зі сплатою прибуткового податку в розмірі 18%,а не 5,як вказано в пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 серпня 2020 12:20
Умовами тендерної документації по закупівлі Поточний ремонт приміщень будівлі ліцею №1 за адресою: Херсонська область, Іванівський район, смт. Іванівка, вул. Таврійська 1-Б (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) (UA-2020-07-01-008628-a) не передбачено окремих вимог до розрахункових рахунків учасників процедури закупівлі. Крім цього, Фізична особа-підприємець ГРАДОВИЙ ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ (РНОКПП 2830607671) в тендерній пропозиції зазначило р/р UA203283510000000002600727504 і, відповідно до Плану рахунків бухгалтерського обліку банків України (Постанова Правління НБУ від 11 вересня 2017 року № 89) та структури рахунків IBAN група 2600 - Кошти на вимогу суб’єктів господарювання. При цьому розрахункові рахунки для фізичних осіб відносяться до групи 2620 - Кошти на вимогу фізичних осіб. Тому твердження скаржника, що р/р UA203283510000000002600727504 відноситься до рахунку фізичної особи не відповідає дійсності.
Враховуючи вищенаведене, у Замовника відсутні підстави для задоволення вимоги № UA-2020-07-01-008628-a.a4 від ФОП "ШЕВЧЕНКО МИКОЛА ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
Номер вимоги: UA-2020-07-01-008628-a.a5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ЮРБУД", Код ЄДРПОУ:40105954
Дата подання: 12 серпня 2020 13:39
Вимога
Вимога на скасування рішення Замовника визначення переможця
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 серпня 2020 15:02
Відмовити в задоволені вимоги № UA-2020-07-01-008628-a.a5 від ПП "ЮРБУД" вих. №572 від 12.08.2020 року (більш детально в протоколі)

Документи подані скаржником

29 липня 2020 13:46
img424.pdf

Документи

31 липня 2020 13:02
Розгляд виомги

Документи

11 серпня 2020 12:19
Розгляд вимоги

Документи

11 серпня 2020 12:20
Розгляд вимоги

Документи подані скаржником

12 серпня 2020 13:39
Вимога №572.pdf

Документи

13 серпня 2020 15:02
Розгляд вимоги

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 липня 2020 12:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ХОДИКІН МИКОЛА ВІКТОРОВИЧ" 339 673,00
UAH з ПДВ
298 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Тико-юг" 355 500,00
UAH з ПДВ
299 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець ГРАДОВИЙ ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ 399 000,00
UAH з ПДВ
300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЮРБУД" 371 203,00
UAH з ПДВ
355 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "АЛЬЯНСПРОМТЕХСЕРВІС" 415 000,00
UAH з ПДВ
366 522,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ШЕВЧЕНКО МИКОЛА ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 418 643,00
UAH з ПДВ
369 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЕЛЕВАС 369 300,00
UAH з ПДВ
369 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРС" 398 400,00
UAH з ПДВ
398 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 серпня 2020 17:58
Пояснительная записка.doc
03 серпня 2020 17:58
Договір.doc
16 липня 2020 18:42
Електронний підпис
16 липня 2020 18:37
Персональні дані.pdf
16 липня 2020 18:37
Ст17.pdf
16 липня 2020 18:37
Проект договору.pdf
16 липня 2020 18:37
Працівники.pdf
16 липня 2020 18:37
Документ_ЄДР_1006912580.zip
16 липня 2020 18:37
Довкілля.pdf
16 липня 2020 18:37
Аналогічн договори.pdf

Публічні документи

05 серпня 2020 14:34
Електронний підпис
05 серпня 2020 14:26
Електронний підпис
05 серпня 2020 14:25
16. Акти.pdf
05 серпня 2020 14:24
15. Усунення вимоги.pdf
16 липня 2020 14:32
Електронний підпис
16 липня 2020 14:31
14. Витяг ПДВ.pdf
16 липня 2020 14:31
3. Відгук.pdf
16 липня 2020 14:31
4. СТ. 17.pdf
16 липня 2020 14:31
7. Проект договору.pdf
16 липня 2020 14:31
12. Статут.pdf
16 липня 2020 14:31
13. Свідоцтво.pdf

Публічні документи

12 серпня 2020 15:38
Електронний підпис
12 серпня 2020 15:23
Договірна ціна.pdf
12 серпня 2020 15:22
Кошторис.zip
07 липня 2020 20:46
Електронний підпис
07 липня 2020 20:44
Проєкт договору.pdf
07 липня 2020 20:44
Тендерна пропозиція.pdf
07 липня 2020 20:44
Витяг з ЄДР.pdf
07 липня 2020 20:44
Копія паспорта.pdf
07 липня 2020 20:44
ІПН.pdf
07 липня 2020 20:44
Загальні відомості.pdf

Публічні документи

16 липня 2020 09:06
Електронний підпис
16 липня 2020 08:59
14.Договірна ціна.pdf
16 липня 2020 08:59
13.Лист про печатку.pdf
16 липня 2020 08:59
6.Проект договору.pdf

Публічні документи

14 липня 2020 09:22
Електронний підпис

Публічні документи

15 липня 2020 11:10
Електронний підпис
15 липня 2020 11:10
ВИТЯГ З ЄДР.pdf
15 липня 2020 11:10
Лист про досвід .pdf
15 липня 2020 11:10
Тех. специфікація .pdf
15 липня 2020 11:10
СТАТУТ.pdf
15 липня 2020 11:10
ст.17 Закону України .pdf
15 липня 2020 11:10
Ліцензія.pdf
15 липня 2020 11:10
Проект договору.pdf
15 липня 2020 11:10
Цінова пропозиція .pdf
15 липня 2020 11:10
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ХОДИКІН МИКОЛА ВІКТОРОВИЧ"

ТОВ "Тико-юг"

Фізична особа-підприємець ГРАДОВИЙ ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ

ПП "ЮРБУД"

ПП "АЛЬЯНСПРОМТЕХСЕРВІС"

ФОП "ШЕВЧЕНКО МИКОЛА ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

ТОВ ЕЛЕВАС

ПП "АРС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "ХОДИКІН МИКОЛА ВІКТОРОВИЧ"
#3343018133
Рішення скасоване 298 999,00
UAH з ПДВ
04 серпня 2020 14:34
ФОП "ХОДИКІН МИКОЛА ВІКТОРОВИЧ"
#3343018133
Відхилено 298 999,00
UAH з ПДВ
04 серпня 2020 14:53
ТОВ "Тико-юг"
#36945042
Відхилено 299 000,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2020 17:09
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 серпня 2020 14:56
Фізична особа-підприємець ГРАДОВИЙ ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ
#2830607671
Переможець 300 000,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 13:31

Документи

04 серпня 2020 14:53
Електронний підпис
04 серпня 2020 14:37
Протокол відхилення

Вимога про усунення невідповідностей

За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Тико-юг" (ЄДРПОУ 36945042) були виявлені наступні невідповідності: - копії актів виконаних робіт, які підтверджують виконання аналогічного договору №357 від 29.09.2017 року по капітальному ремонту спортивної зали ЗОШ І-ІІІ ступенів у с. Подо-Калинівка по вул. Шкільний 3, Олешківського району, Херсонської області, надані в складі тендерної пропозиції неналежної якості, що унеможливлює встановлення замовником підтвердження виконання аналогічного договору. Відповідно до ч. 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору учасник в складі тендерної пропозиції надає: - копію аналогічного договору по поточному/капітальному ремонту будівель і споруд; - копії актів виконаних послуг/робіт або інших документів, які підтверджують виконання аналогічного договору по поточному/капітальному ремонту будівель і споруд. На підставі ч. 16 ст. 29 та ч.9 ст. 26 Закону учаснику ТОВ "Тико-юг" (ЄДРПОУ 36945042) пропонується виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору.

Документи

06 серпня 2020 17:08
Електронний підпис
06 серпня 2020 16:52
Протокол відхилення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2020 13:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець ГРАДОВИЙ ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ
#2830607671
300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 грудня 2020 16:55
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 16:59
Додаткова угода _1 (1).pdf зміни до договору
27 серпня 2020 16:56
Електронний підпис укладений
19 серпня 2020 15:20
Договір укладений
19 серпня 2020 15:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з непередбачуваним продовженням терміну проведення процедури закупівлі
Номер договору про закупівлю: 233
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 серпня 2020 — 31 жовтня 2020
Сума оплати за договором: 299 993,00
UAH