Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція центрального водопроводу в м. Старий Самбір Львівської області" (Коригування) (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)
Очікувана вартість
14 202 562,20 UAH
UA-2020-07-01-008352-a 4f12cc38fe11409ca1b20f449c9d1f9f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бущак Володимир

+380323821561 sts.m.rada@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СТАРОСАМБІРСЬКА МІСЬКА РАДА СТАРОСАМБІРСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04055995
Місцезнаходження: 82000, Україна , Львівська обл., Старий Самбір, Старосамбірський район, ВУЛИЦЯ ЛЕВА ГАЛИЦЬКОГО, будинок 35
Контактна особа: Бущак Володимир
+380323821561
sts.m.rada@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 липня 2020 17:32
Звернення за роз’ясненнями: до 06 липня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 липня 2020 19:00
Початок аукціону: 17 липня 2020 12:57
Очікувана вартість: 14 202 562,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 71 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 70000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія Замовника органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у п.1 ч.1 ст.2 Закону. Пропозиції готуються українською мовою. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 100 календарних днів, із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Реконструкція центрального водопроводу в м. Старий Самбір Львівської області" (Коригування) (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013). Закупівля за кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82000, Україна, Львівська область, Старий Самбір, Листопадова, Л. Галицького, Зарічна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Генпідряднику або безпосередньо субпідрядній організації до початку робіт може надаватися аванс на придбання матеріалів, цей аванс не може перевищувати 30% вартості річного обсягу робіт протягом 10 календарних днів з дати підписання договору Аванс 10 Календарні 30
Виконання робіт Замовник проводить платежі за фактично виконані роботи протягом 20 календарних днів на підставі підписаної уповноваженими представниками сторін та завіреної печатками довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3, актів приймання виконаних будівельних робіт ф.КБ-2в, відповідно до бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами та виключно в межах фактичних надходжень коштів на рахунок фінансування об’єкту Пiсляоплата 20 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 липня 2020 17:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2020 17:29
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ 01.07.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-01-008352-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Приватне підприємство "СЧН ЖИТЛО-БУД", Код ЄДРПОУ:37197537
Дата подання: 06 липня 2020 17:10
Вимога Замовнику про внесення змін до ТД
п.4 Додатку 2 ТД Замовником вимагається надання учасником копії чинного на весь строк виконання робіт Дозволу Держгірпромнагляду або Держпраці чи їх територіальних органів або чинної на весь строк виконання робіт декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання робіт в траншеях, колодязях, котлованах, колекторах, земляних робіт, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій, робіт, що виконуються з допомогою механічних підіймачів або будівельних підйомників або вантажопідіймальними кранами, робіт в замкнутому просторі (трубопроводах). Повідомляємо Вас, що відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, який затверджений Постановою КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 з наступними змінами зазначені види робіт виконуються на підставі декларації відповідності МТБ вимогам з охорони праці. Дозволи на такі види робіт станом на сьогодні не видаються. Просимо внести зміни до ТД.
п.8 Додатку 2 ТД передбачена вимога про надання довідок з всіх обслуговуючих банків про наявність в Учасника коштів на рахунку видані не раніше липня 2020 року. Замовником мається на увазі назва довідки чи позитивне значення грошових коштів на рахунку?
Розділом ІІІ ТД вимагається наявність досвіду виконання аналогічних договорів не менше 2 з вказівкою на конкретні роки, що суперечить чинному законодавству, оскільки Законом України "Про публічні закупівлі" передбачено вимогу про наявність досвіду виконання одного договору без посилання на конкретні роки, що відповідає практиці АМКУ. Просимо внести зміни.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 липня 2020 19:02
На вашу вимогу повідомляємо, що умовами ТД передбачено подання Копія чинного на весь строк виконання робіт Дозволу Держгірпромнагляду або Держпраці чи їх територіальних органів АБО чинної на весь строк виконання робіт декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання робіт в траншеях, колодязях, котлованах, колекторах, земляних робіт, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій, робіт, що виконуються з допомогою механічних підіймачів або будівельних підйомників або вантажопідіймальними кранами, робіт в замкнутому просторі (трубопроводах). Підстав для внесення змін в ТД немає. Згідно умов ТД учасником подається довідка видана не раніше липня 2020 року, яка буде підтверджувати наявність в Учасника коштів на рахунку. Відповідно до ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник може встановлювати одним з кваліфікаційних критеріїв «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)». Тому Замовником вимагається Виконання аналогічних договорів про виконання робіт з будівництва або реконструкції водопроводів або каналізаційних мереж/систем або систем водопостачання за 2017 рік або 2018 рік або 2019 рік або за 2020 рік. Скаржник не довів чому він не може виконати зазначені умови і надати 2 аналогічні договори за період 4 років. Також повідомляємо, що зазначена вимога стосується всіх учасників процедури закупівлі тому не є дискримінаційною.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-02-000012 ● f7cd15215938430ea89d7dc1ffc7603c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 вересня 2020 09:24
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

02.09.2020 № 158.

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.


Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 02.09.2020 № 158.


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-07-01-008352-a 01.07.2020. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-09-21 13:39:42

пояснення

На Ваш моніторинг UA-M-2020-09-02-000012 повідомляємо, що в тендерній документації вказано ПІБ посадової особи Замовника уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками, електронна пошта для зв’язку з учасниками вказана в оголошенні про проведення. Також повідомляємо, що питання, вимоги та скарги Учасниками подаються через електронний майданчик. Враховуючи що всі дані були відображені в тендерній документації та оголошенні Замовником не вчинено порушення ЗУ «Про публічні закупівлі». В складі пропозиції ТОВ «Житлоінвестбуд-ЛВ» подано банківську гарантію від АТ КБ «Приватбанк» від 15.07.2020р.,в якій в розділі ХІІ та ХІІІ зазначено, що «Цю гарантію надано в формі електронного документа та підписано шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованої електронної печатки, що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) Банку-гаранта та його печатки відповідно. Кваліфікований електронний підпис та кваліфіковану цифрову печатку оформлено у програмному комплексі центру сертифікації ключів АЦСК АТ КБ "ПРИВАТБАНК".
XIII. Достовірність та цілісність кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованої цифрової печатки можна
перевірити на офіційному веб-сайті Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України за посиланням https://czo.gov.ua/verify або на сторінці Акредитованого центру сертифікації ключів АТ КБ "ПРИВАТБАНК" за посиланням https://acsk.privatbank.ua/cloud/cert/sign/doc.
Враховуючи вищенаведене банківська гарантія містить накладений ЕЦП тому в Замовника не було підстав відхиляти тендерну пропозицію ТОВ «Житлоінвестбуд – ЛВ». В складі пропозиції ТОВ «Житлоінвестбуд-ЛВ» подано договірну ціну в якій зазначено розмір прибутку. Враховуючи вищенаведене в Замовника не було підстав відхиляти тендерну пропозицію ТОВ «Житлоінвестбуд – ЛВ».

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 30 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 липня 2020 13:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "СЧН ЖИТЛО-БУД" 11 999 658,00
UAH з ПДВ
11 999 658,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ Львівське спеціалізоване будівельно-монтажне управління №1 12 498 523,20
UAH з ПДВ
12 427 523,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК Домінант" 12 980 562,00
UAH з ПДВ
12 490 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНІ СПОРУДИ МІСТА" 13 270 202,40
UAH з ПДВ
12 495 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Житлоінвестбуд-ЛВ 13 399 287,60
UAH з ПДВ
12 497 040,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "'АКВАПОЛІМЕР ІНЖИНІРИНГ'" 13 490 972,24
UAH з ПДВ
13 490 972,24
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 липня 2020 18:42
Електронний підпис
16 липня 2020 18:40
таблиці.pdf
16 липня 2020 18:40
локальний кошторис.pdf
16 липня 2020 18:39
обєктний кошторис.pdf
16 липня 2020 18:39
Заробітна плата.pdf
16 липня 2020 18:39
зведений.pdf
16 липня 2020 18:39
договірна ціна.pdf
16 липня 2020 18:39
20238_Сфера_26.12.2019.7z
16 липня 2020 18:39
Фотонадрук.pdf
16 липня 2020 18:39
Технічне завдання.pdf
16 липня 2020 18:39
СЕС_сировина.pdf
16 липня 2020 18:39
Сертифікат кільця.jpg
16 липня 2020 18:39
Якість матеріалів.pdf
16 липня 2020 18:39
серт_14001_(копiя).pdf
16 липня 2020 18:39
серт_ISO_14001.PDF
16 липня 2020 18:39
Сертифiкат_вода_ЕN.pdf
16 липня 2020 18:39
серт._ISO_9001.PDF
16 липня 2020 18:39
серт_9001(копiя).pdf
16 липня 2020 18:39
Свiдоцтва_якостi_225.pdf
16 липня 2020 18:38
Наказ_ВТК.pdf
16 липня 2020 18:38
Кільця (1).jpg
16 липня 2020 18:38
Висновки_СЕС_(Копii).pdf
16 липня 2020 18:38
Гарантія на труби.pdf
16 липня 2020 18:38
гарантлст.pdf
16 липня 2020 18:38
Висновок_СЕС.pdf
16 липня 2020 18:38
Гарантійний термін.pdf
16 липня 2020 18:38
20238_Атестат_26.12.2019.pdf
16 липня 2020 18:38
атестат.PDF
16 липня 2020 18:38
КК Трудова Петрушак.pdf
16 липня 2020 18:38
КК Трудова Стецун.pdf
16 липня 2020 18:38
Трудова Павлюк.pdf
16 липня 2020 18:38
Працівники ІТР.pdf
16 липня 2020 18:38
Робітничі професії.pdf
16 липня 2020 18:38
кк Охорона праці.pdf
16 липня 2020 18:38
Обладнання.pdf
16 липня 2020 18:37
Оренда Початок.pdf
16 липня 2020 18:37
Пояснення по ЦПУ.pdf
16 липня 2020 18:37
КК Диплом_Павлюк_2.pdf
16 липня 2020 18:37
КК Диплом_Петрушак.jpg.pdf
16 липня 2020 18:37
КК Диплом_Павлюк.pdf
16 липня 2020 18:37
КК Диплом_Бутим.pdf
16 липня 2020 18:37
КК Диплом Стецун.pdf.pdf
16 липня 2020 18:37
КБ3 Арсеналець.pdf
16 липня 2020 18:37
договір арсенал.pdf
16 липня 2020 18:37
КБ2 евертон прайм.pdf
16 липня 2020 18:37
КБ3 евертон прайм.pdf
16 липня 2020 18:37
Диплом Чад.pdf
16 липня 2020 18:37
Диплом_Качинс_кий.jpg.pdf
16 липня 2020 18:37
ДЦ Арсенал (1).pdf
16 липня 2020 18:37
акт арсенал.pdf
16 липня 2020 18:37
Відгук Арсеналець.jpg
16 липня 2020 18:37
Відгук Евертон прайм.pdf
16 липня 2020 18:37
Аналогічний договір.pdf
16 липня 2020 18:37
Тендерна пропозиція.pdf
16 липня 2020 18:37
Статут СЧН.pdf
16 липня 2020 18:37
Проект договору.pdf
16 липня 2020 18:37
Усунення сміття.pdf
16 липня 2020 18:37
Ст. 17.pdf
16 липня 2020 18:37
Строк дії пропозиції.pdf
16 липня 2020 18:36
Розрахована ціна.pdf
16 липня 2020 18:36
Рішення засновника.jpg
16 липня 2020 18:36
Пояснення звітність.pdf
16 липня 2020 18:36
Ліцензія ДСНС.pdf
16 липня 2020 18:36
Паспортнi данi.pdf
16 липня 2020 18:36
Підписання договору.pdf
16 липня 2020 18:36
Ліцензія.pdf
16 липня 2020 18:36
Отриманні ліцензій.pdf
16 липня 2020 18:36
Обсяг річного доходу.pdf
16 липня 2020 18:36
Лист_НБУ_по_лiцензii.pdf
16 липня 2020 18:36
Згода Левицький.pdf
16 липня 2020 18:36
Дозвіл СЧН.pdf
16 липня 2020 18:36
Довідка СЧН1.jpg
16 липня 2020 18:36
Довкілля 2.pdf
16 липня 2020 18:36
Довідка СЧН2.jpg
16 липня 2020 18:36
Довкілля.pdf
16 липня 2020 18:36
Анкета.pdf
16 липня 2020 18:35
Антидемпінг.pdf
16 липня 2020 18:35
Банківські рахунки.pdf

Публічні документи

24 липня 2020 17:26
Електронний підпис
16 липня 2020 14:09
Електронний підпис
16 липня 2020 14:07
Персональні дані.zip
16 липня 2020 14:07
Банківська гарантія.zip
16 липня 2020 14:07
Інші документи.zip
16 липня 2020 14:07
Довідки банку.zip
16 липня 2020 14:07
Проект договору.zip
16 липня 2020 14:07
ВПВ.zip
16 липня 2020 14:07
Локальний кошторис.pdf
16 липня 2020 14:07
Аналогічні договори.zip
16 липня 2020 14:07
СЕРТИФІКАТИ.zip
16 липня 2020 14:07
Тезхнічне завдання.zip
16 липня 2020 14:07
Тендерна пропозиція.zip
16 липня 2020 14:07
Трудові книжки ІТР.zip
16 липня 2020 14:07
Установчі документи.zip
16 липня 2020 14:07
Охорона праці.zip

Публічні документи

28 липня 2020 13:41
Електронний підпис
28 липня 2020 13:39
Лист-пояснення.pdf
16 липня 2020 16:40
Електронний підпис
16 липня 2020 16:35
Інформаційна модель.rar
16 липня 2020 16:35
Технічне завдання.pdf
16 липня 2020 16:35
Тендерна пропозиція.pdf
16 липня 2020 16:34
32. Довідки.pdf
16 липня 2020 16:34
31.Гарантія.rar
16 липня 2020 16:34
3. Копія Баланс 2019 рік.pdf
16 липня 2020 16:34
7. Копія Статуту.pdf
16 липня 2020 16:34
6. Квитанція 1ДФ.pdf

Публічні документи

16 липня 2020 16:02
Електронний підпис
16 липня 2020 16:00
цінова пропозиція.pdf
16 липня 2020 16:00
Трудові книжки.rar
16 липня 2020 16:00
Трудові книжки ІТП.pdf
16 липня 2020 16:00
ТЗ.pdf
16 липня 2020 16:00
СЕРТІФІКАТ ІП.pdf
16 липня 2020 16:00
СЕРТІФІКАТ ІП копія.pdf
16 липня 2020 16:00
Проект договору.pdf
16 липня 2020 16:00
Платіжка з банку.pdf
16 липня 2020 16:00
Накази на ІТП.pdf
16 липня 2020 16:00
Накази на ІТП копії.pdf
16 липня 2020 16:00
Наказ інженер з ОП.pdf
16 липня 2020 16:00
Ліцензія.PDF
16 липня 2020 16:00
Ліцензія копія.pdf
16 липня 2020 16:00
Лист щодо санкцій.pdf
16 липня 2020 16:00
Інформація про МТБ.pdf
16 липня 2020 16:00
Документи Онур.rar
16 липня 2020 16:00
Договір з ІП.pdf
16 липня 2020 16:00
Договір з ІП копія.pdf
16 липня 2020 16:00
Довідки Кредобанк.pdf
16 липня 2020 16:00
Довідка щодо ст. 17.pdf
16 липня 2020 16:00
Довідка щодо Статуту.pdf
16 липня 2020 16:00
Довідка про оборот.pdf
16 липня 2020 16:00
Дипломи ІТП.rar
16 липня 2020 16:00
Дипломи ІТП копія.pdf
16 липня 2020 16:00
Банківська гарантія.zip
16 липня 2020 16:00
Банківська виписка.pdf
16 липня 2020 16:00
Баланс 1 кв. 2020.pdf
16 липня 2020 16:00
Баланс 1 кв. 2020 копія.pdf
16 липня 2020 16:00
Анкета учасника.pdf

Публічні документи

15 серпня 2020 19:59
Електронний підпис
15 серпня 2020 19:57
Тендерна пропозиція
15 серпня 2020 19:57
Довідка ДПС
15 серпня 2020 19:57
Довідка ДПС
13 серпня 2020 17:30
Електронний підпис
13 серпня 2020 17:28
Довідка
13 серпня 2020 17:28
Довідка МВС
04 серпня 2020 13:54
Електронний підпис
04 серпня 2020 11:10
Електронний підпис
04 серпня 2020 10:48
Лист пояснення
04 серпня 2020 10:48
Трудова книжка Перейма
04 серпня 2020 10:47
Наказ Перейма І.М.
04 серпня 2020 10:47
Договір Ельпласт
16 липня 2020 18:46
Електронний підпис
16 липня 2020 18:40
Висновки_СЕС_(Копii).pdf
16 липня 2020 18:40
серт_14001_(копiя).pdf
16 липня 2020 18:40
серт_9001(копiя).pdf
16 липня 2020 17:42
КК ІТР та працівники.pdf
16 липня 2020 17:42
листи Ельпласт.pdf
16 липня 2020 17:42
лист.jpg
16 липня 2020 17:42
Док_6.jpg
16 липня 2020 17:42
Док4.jpg
16 липня 2020 17:42
Док_5.jpg
16 липня 2020 17:42
Док_3.jpg
16 липня 2020 17:42
Док_2.jpg
16 липня 2020 17:42
Док_1.jpg
16 липня 2020 17:42
Фотонадрук.pdf
16 липня 2020 17:42
СЕС_сировина.pdf
16 липня 2020 17:42
Сертифiкат_вода_ЕN.pdf
16 липня 2020 17:42
серт_ISO_14001.PDF
16 липня 2020 17:42
серт._ISO_9001.PDF
16 липня 2020 17:42
Свiдоцтва_якостi_225.pdf
16 липня 2020 17:42
Технічне завдання.PDF
16 липня 2020 17:42
тендерна пропозиція.PDF
16 липня 2020 17:42
СТАТУТ.PDF
16 липня 2020 17:42
персональні дані.PDF
16 липня 2020 17:42
Наказ_ВТК.pdf
16 липня 2020 17:42
ліцензія.pdf
16 липня 2020 17:41
календарний графік.PDF
16 липня 2020 17:41
Інші документи.PDF
16 липня 2020 17:41
Висновок_СЕС.pdf
16 липня 2020 17:41
Договір.PDF
16 липня 2020 17:41
декларації.pdf
16 липня 2020 17:41
Банки.pdf
16 липня 2020 17:41
Банківська гарантія.pdf

Публічні документи

13 липня 2020 11:35
Електронний підпис
13 липня 2020 11:32
_6_ КОШТОРИС.pdf
13 липня 2020 11:32
_1_ Реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "СЧН ЖИТЛО-БУД"

ПрАТ Львівське спеціалізоване будівельно-монтажне управління №1

ТОВ "БК Домінант"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНІ СПОРУДИ МІСТА"

ТОВ Житлоінвестбуд-ЛВ

ТОВ "'АКВАПОЛІМЕР ІНЖИНІРИНГ'"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Приватне підприємство "СЧН ЖИТЛО-БУД"
#37197537
Відхилено 11 999 658,00
UAH з ПДВ
22 липня 2020 17:42
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 липня 2020 14:58
ПрАТ Львівське спеціалізоване будівельно-монтажне управління №1
#03335511
Відхилено 12 427 523,20
UAH з ПДВ
27 липня 2020 15:13
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 липня 2020 14:13
ТОВ "БК Домінант"
#40442698
Відхилено 12 490 000,00
UAH з ПДВ
29 липня 2020 13:41
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 липня 2020 15:14
ТОВ "БУДІВЕЛЬНІ СПОРУДИ МІСТА"
#43037877
Відхилено 12 495 000,00
UAH з ПДВ
30 липня 2020 11:09
ТОВ Житлоінвестбуд-ЛВ
#33667445
Переможець 12 497 040,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2020 14:58
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 серпня 2020 14:31

Вимога про усунення невідповідностей

1)перелік виявлених невідповідностей; 1. Обсяг річного доходу (виручки) Учасника за 2019 рік або за 2020 рік менше ніж 14 млн. грн. – 8 514 900,00 грн. Подана в складі пропозиція довідка з банку свідчить про обороти коштів по рахунках, в тому числі перекидування коштів з рахунку на рахунок, але не підтверджує обсягу річного доходу(виручки). 2. В довідці про обладнання та механізми вказано інформацію про екскаватор. Відповідно до вимог документації Учаснику необхідно обов’язково підтвердити наявність …. екскаваторів, тобто не менше 2. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 1. п.5 розділу ІІІ тендерної документації 2. п.5 розділу ІІІ тендерної документації 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Баланс або звіт або декларація в якій буде підтверджена інформація, що обсяг річного доходу (виручки) Учасника за 2019 рік або за 2020 рік не менше ніж 14 млн. грн. 2. Документи, що підтверджують наявність екскаваторів згідно вимог п.5 розділу ІІІ тендерної документації.

Документи

22 липня 2020 17:42
Електронний підпис
22 липня 2020 17:41
протокол 56.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1)перелік виявлених невідповідностей; 1. В складі пропозиції подано довідку про виконання аналогічних договорів, зокрема з ПП «Альфабудсервіс» на суму 4 278 694,48 грн. Відповідно до вимог п.5 розділу ІІІ тендерної документації вимагалось подання довідок про вартість виконаних учасником будівельних робіт за формою №КБ-3. В складі пропозиції подано довідку за формою КБ-3 на загальну суму 4 078 366,34 грн. 2. В складі пропозиції подано довідку про виконання аналогічних договорів, зокрема з ЛМКП «Львівводоканал» на суму 3 365 517,60 грн. Відповідно до вимог п.5 розділу ІІІ тендерної документації вимагалось подання довідок про вартість виконаних учасником будівельних робіт за формою №КБ-3. В складі пропозиції подано довідку за формою КБ-3 на загальну суму 2 699 096,40 грн. 3. В складі пропозиції подано довідку про наявність обладнання та механізмів, що будуть залучені до виконання даного замовлення. В зазначеній довідці в п.17 зазначено власний Бульдозер ДЗ – 110, однак не вказано номерного знаку та не подано копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу завірена учасником. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 1. п.5 розділу ІІІ тендерної документації 2. п.5 розділу ІІІ тендерної документації 3. п.5 розділу ІІІ тендерної документації 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Довідку за формою КБ-3 на загальну суму 4 278 694,48 грн. про виконання аналогічного договору з ПП «Альфабудсервіс». 2. Довідку за формою КБ-3 на загальну суму 3 365 517,60 грн. про виконання аналогічного договору з ЛМКП «Львівводоканал». 3. В довідці про наявність обладнання та механізмів, що будуть залучені до виконання даного замовлення. в п.17 зазначити номерний знак Бульдозера ДЗ-110 та подати копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу завірену учасником.

Документи

27 липня 2020 15:13
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

1)перелік виявлених невідповідностей; 1. В складі пропозиції подано довідку про виконання аналогічних договорів, зокрема з ТОВ «Реноме - Євробуд» на суму 627 793,16 грн. Відповідно до вимог п.5 розділу ІІІ тендерної документації вимагалось подання довідок про вартість виконаних учасником будівельних робіт за формою №КБ-3. В складі пропозиції подано довідку за формою КБ-3 на загальну суму 366 511,10 грн. 2. В складі пропозиції не подано відповідне документальне підтвердження про наявність в директора та виконавця робіт учасника відповідним чином оформлене посвідчення про проходження навчання та перевірку знань щодо законів та нормативно-правових актів у сфері охорони праці та пожежної безпеки (копія протоколу та посвідчення). 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 1. п.5 розділу ІІІ тендерної документації 2. п.5 розділу ІІІ тендерної документації 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Довідку за формою КБ-3 на загальну суму 627 793,16 грн. про виконання аналогічного договору з ТОВ «Реноме - Євробуд». 2. Відповідне документальне підтвердження про наявність в директора та виконавця робіт учасника відповідним чином оформлене посвідчення про проходження навчання та перевірку знань щодо законів та нормативно-правових актів у сфері охорони праці та пожежної безпеки (копія протоколу та посвідчення).

Вимога про усунення невідповідностей

1)перелік виявлених невідповідностей; 1. В складі пропозиції подано довідку про наявність працівників (ІТР) де зазначено про наявність інженера з охорони праці Перейма І.М. Не подано копію трудової книжки та наказу (розпорядження) про прийняття на роботу) в разі якщо зазначена особа є працівником Учасника (перша сторінка та сторінка з відміткою про роботу в Учасника) або в разі залучення працівника згідно трудових або цивільно – правових угод учасник надає довідку – пояснення та копії зазначених угод чинних на момент подання пропозиції. 2. В довідці про обладнання і механізми, що будуть залучені до виконання даного замовлення не зазначено номерні знаки транспортних засобів та будівельної техніки. 3. В складі пропозиції подано відомості про МТБ в якій не зазначено наявність екскаваторів. 4. В складі пропозиції подано відомості про МТБ в якій не зазначено наявність самоскиду. 5. В складі пропозиції подано відомості про МТБ в якій не зазначено наявність бульдозера. 6. 5. В складі пропозиції подано відомості про МТБ в якій не зазначено наявність апарату для стикового зварювання поліетиленових труб діаметром до 315 мм, потужністю не менше 3,7 кВт. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 1. п.5 розділу ІІІ тендерної документації 2. п.5 розділу ІІІ тендерної документації 3. п.5 розділу ІІІ тендерної документації 4. п.5 розділу ІІІ тендерної документації 5. п.5 розділу ІІІ тендерної документації 6. п.5 розділу ІІІ тендерної документації 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Копію трудової книжки та наказу (розпорядження) про прийняття на роботу інженера з охорони праці Перейма І.М. в разі якщо зазначена особа є працівником Учасника (перша сторінка та сторінка з відміткою про роботу в Учасника) або в разі залучення працівника згідно трудових або цивільно – правових угод учасник довідку – пояснення та копії зазначених угод чинних на момент подання пропозиції або довідку-пояснення ненадання трудової книжки або наказу або угод. 2. Довідка про обладнання і механізми, що будуть залучені до виконання даного замовлення, із зазначенням власні чи орендовані (для транспортних засобів та будівельної техніки додатково вказати марку, рік випуску, номерний знак). 3. Довідка про обладнання і механізми, що будуть залучені до виконання даного замовлення, із зазначенням власні чи орендовані (для транспортних засобів та будівельної техніки додатково вказати марку, рік випуску, номерний знак) в якій зазначити інформацію про наявність екскаваторів, дані про які будуть співпадати з документами поданими в складі пропозиції. 4. Довідка про обладнання і механізми, що будуть залучені до виконання даного замовлення, із зазначенням власні чи орендовані (для транспортних засобів та будівельної техніки додатково вказати марку, рік випуску, номерний знак) в якій зазначити інформацію про наявність самоскиду та підтверджуючі документи на самоскид згідно п.5 розділу ІІІ тендерної документації. 5. Довідка про обладнання і механізми, що будуть залучені до виконання даного замовлення, із зазначенням власні чи орендовані (для транспортних засобів та будівельної техніки додатково вказати марку, рік випуску, номерний знак) в якій зазначити інформацію про наявність бульдозера та підтверджуючі документи на бульдозер згідно п.5 розділу ІІІ тендерної документації. 6. Довідка про обладнання і механізми, що будуть залучені до виконання даного замовлення, із зазначенням власні чи орендовані в якій зазначити інформацію про наявність апарату для стикового зварювання поліетиленових труб діаметром до 315 мм, потужністю не менше 3,7 кВт та підтверджуючі документи на апарат для стикового зварювання поліетиленових труб діаметром до 315 мм, потужністю не менше 3,7 кВт згідно п.5 розділу ІІІ тендерної документації.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 серпня 2020 14:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Житлоінвестбуд-ЛВ
#33667445
12 497 040,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2023 16:13
2 Scan.pdf зміни до договору
29 грудня 2023 16:12
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2023 11:04
ДУ №5.pdf зміни до договору
02 січня 2023 11:04
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 13:54
ДУ №4 водопровід.PDF зміни до договору
31 грудня 2021 13:54
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2021 17:37
додаткова угода №3.PDF зміни до договору
17 листопада 2021 17:36
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 17:54
додаткова угода 2 (1).jpg зміни до договору
05 січня 2021 17:53
1_додаткова угода 2.jpg укладений
05 січня 2021 17:53
Електронний підпис зміни до договору
26 серпня 2020 15:59
додаткова угода 1 (1).jpg зміни до договору
26 серпня 2020 15:59
1_додаткова угода 1.jpg укладений
26 серпня 2020 15:58
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 16:25
img20200818_14305850.jpg укладений
18 серпня 2020 16:24
img20200818_14293533.jpg укладений
18 серпня 2020 16:24
img20200818_14351438.jpg укладений
18 серпня 2020 16:24
img20200818_14281071.jpg укладений
18 серпня 2020 16:24
img20200818_14290436.jpg укладений
18 серпня 2020 16:24
img20200818_14312674.jpg укладений
18 серпня 2020 16:24
img20200818_14303146.jpg укладений
18 серпня 2020 16:24
img20200818_14274233.jpg укладений
18 серпня 2020 16:24
img20200818_14300697.jpg укладений
18 серпня 2020 16:24
img20200818_14284126.jpg укладений
18 серпня 2020 16:24
img20200818_14341303.jpg укладений
18 серпня 2020 16:24
img20200818_14271190.jpg укладений
18 серпня 2020 16:24
img20200818_14345067.jpg укладений
18 серпня 2020 16:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виконання робіт в 2020 році проводити згідно з фінансуванням, що становить 7 499 014,80 грн. Аванс становить 951 500,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 18/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Фінансування робіт в 2020 році становить 6 812 793,11 грн.
Номер договору про закупівлю: 18/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Фінансування робіт в 2021 році становить 5 684 246,89 грн.
Номер договору про закупівлю: 18/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сума фінансування в 2020 році - 6 812 793,11 грн. в 2021 році - 3 438 050,71 грн. в 2022 році - 2 246 196,18 грн.
Номер договору про закупівлю: 18/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): викладено у додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: 18/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 18/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML