Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщень частини другого поверху адміністративно-виробничої будівлі ДНДІ МВС України за адресою: м. Київ, вул. Митрофана Довнар-Запольського, 8
Очікувана вартість
4 598 190,00 UAH
UA-2020-07-01-008243-a 35a75c816e68421c9a015595449bc773
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Вовк

+380950204329 vovk.oksana@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 34045600
Вебсайт: http://dndi.mvs.gov.ua
Місцезнаходження: 01011, Україна , м. Київ обл., м. Київ, пров. Гуцала, 4-А
Контактна особа: Оксана Вовк
+380950204329
vovk.oksana@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 липня 2020 17:14
Звернення за роз’ясненнями: до 10 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 21 липня 2020 13:34
Очікувана вартість: 4 598 190,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 45 981,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 22900 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщень частини другого поверху адміністративно-виробничої будівлі ДНДІ МВС України за адресою: м. Київ, вул. Митрофана Довнар-Запольського, 8
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04116, Україна, Київська область, Київ, вул. Довнар-Запольського Митрофана, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи проводяться Замовником в міру виконання робіт на підставі підписаних Сторонами Актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних робіт та витрати (форма КБ-3) протягом 10 днів з дати їх підписання Сторонами. Розрахунок здійснюються в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на рахунок Підрядника у межах Договірної ціни. Вартість виконаних робіт, що підлягають оплаті, визначається в межах вартості робіт, передбачених у додатках до цього Договору, із урахуванням виконаних обсягів робіт та їх вартості за одиницю виміру. Джерело фінансування – спеціальний фонд. Оплата виконаних Робіт за цим Договором проводиться за рахунок бюджетних коштів з відповідного рахунку Державного казначейства. Остаточна оплата Підряднику проводиться за вирахуванням штрафних санкцій, передбачених цим Договором. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 липня 2020 17:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 17:16
Додаток 4 до ТД НОВА РЕДАКЦІЯ.pdf
09 липня 2020 17:16
Перелік змін.pdf
09 липня 2020 17:16
Додаток 7 до ТД НОВА РЕДАКЦІЯ.pdf
01 липня 2020 17:15
Додаток 6 до ТД.pdf
01 липня 2020 17:15
Додаток 5 до ТД.pdf
01 липня 2020 17:14
Додаток 1 до ТД.pdf
01 липня 2020 17:14
Додаток 8 до ТД.pdf
01 липня 2020 17:14
Додаток 2 до ТД.pdf
01 липня 2020 17:14
Додаток 3 до ТД.pdf
01 липня 2020 17:14
Додаток 2.1 до ТД.pdf
01 липня 2020 17:14
Додаток 4 до ТД.pdf
01 липня 2020 17:14
Додаток 7 до ТД.pdf
01 липня 2020 17:14
Тендерна документація (ТД).pdf
09 липня 2020 17:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2020 17:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 17:16
Додаток 4 до ТД НОВА РЕДАКЦІЯ.pdf
09 липня 2020 17:16
Перелік змін.pdf
09 липня 2020 17:16
Додаток 7 до ТД НОВА РЕДАКЦІЯ.pdf
01 липня 2020 17:15
Додаток 6 до ТД.pdf
01 липня 2020 17:15
Додаток 5 до ТД.pdf
01 липня 2020 17:14
Додаток 1 до ТД.pdf
01 липня 2020 17:14
Додаток 8 до ТД.pdf
01 липня 2020 17:14
Додаток 2 до ТД.pdf
01 липня 2020 17:14
Додаток 3 до ТД.pdf
01 липня 2020 17:14
Додаток 2.1 до ТД.pdf
01 липня 2020 17:14
Додаток 4 до ТД.pdf
01 липня 2020 17:14
Додаток 7 до ТД.pdf
01 липня 2020 17:14
Тендерна документація (ТД).pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Відомість обсягів робіт
Дата подання: 09 липня 2020 09:58
Дата відповіді: 09 липня 2020 12:00
Добрий день. Просимо Вас роз'яснити по відомості обсягів робіт, що пропонується до виконання: 1. п. 127- Розцінка ЕН10-28-4 Заповнення дверних прорізів ламінованими дверними блоками із застосуванням анкерів і монтажної піни, серія блоку ДГ-21-7- в кількості 10,08 блока, це механічна помилка, і потрібно рахувати 7 блоків (площа - 1,39 м2), чи ми повинні прорахувати встановлення 10,08 блоків, що неможливо 2. п. 128-Розцінка ЕН10-28-5 Заповнення дверних прорізів ламінованими дверними блоками із застосуванням анкерів і монтажної піни, серія блоку ДГ-21-9- в кількості 5,88 блока, це механічна помилка, і потрібно рахувати 3 блока (площа - 1,8 м2), чи ми повинні прорахувати встановлення 5,88 блока, що неможливо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, вельмишановний учаснику. Дякуємо за запитання. У відповідності до робочого проекту: "Капітальний ремонт приміщень частини другого поверху адміністративно-виробничої будівлі ДНДІ МВС України за адресою: м. Київ, вул. Митрофана Довнар-Запольського, 8", що пройшов експертизу проектно-кошторисної документації та отримав позитивний експертний звіт, у відомостях обсягів робіт 1 п. 127 "Заповнення дверних прорізів ламінованими дверними блоками із застосуванням анкерів і монтажної піни, серія блоку ДГ-21-7" за робочим проектом необхідно встановити шість одинарних дверей розмірами 800*2100 мм, загальною площею 10,08 м². У відомостях обсягів робіт 1 п.128 "Заповнення дверних прорізів ламінованими дверними блоками із застосуванням анкерів і монтажної піни, серія блоку ДГ-21-9" за робочим проектом необхідно встановити двоє подвійних дверей розмірами 1400*2100 мм, загальною площею 5,88 м².
Відомість обсягів робіт
Дата подання: 09 липня 2020 12:30
Дата відповіді: 09 липня 2020 14:11
Добрий день. Просимо Вас роз'яснити по відомості обсягів робіт, що пропонується до виконання: 1. п. 127 - Розцінка РН20-40-1 Навантаження сміття вручну - 03,313 - правильний обсяг робіт - 3,313 т чи 0,3313 т 2. п. 128 - Розцінка С311-30-М Перевезення сміття до 30 км - правильний обсяг робіт - 3,313 т чи 0,3313 т
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за Ваше звернення. При підготовці Додатку 4 та Додатку 7 до Тендерної документації, нами були допущені технічні помилки. Найближчим часом в системі буде внесено зміни Додатку 4 та Додатку 7 до Тендерної документації.
Відомість обсягів робіт
Дата подання: 09 липня 2020 13:38
Дата відповіді: 10 липня 2020 16:44
Просимо Вас надати роз'яснення чи буде помилкою виконання обсягів робіт в п. 127 та п. 128 по відомості обсягів робіт змінено у відповідності до Вашої відповіді до п. 127- 6 блоків, п. 128 - 2 блоки, чи ні.
Відповідь: Проектно-кошторисна документація по робочому проєкту «Капітальний ремонт приміщень частини другого поверху адміністративно-виробничої будівлі ДНДІ МВС України за адресою: м. Київ, вул. Митрофана Довнар-Запольського, 8» та Додаток 4 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», розділ 5 «Відомість обсягів робіт, що пропонується до виконання» складено у відповідності до ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», та розроблена з дотриманням вимог до міцності, надійності, та довговічності об’єкта будівництва, кошторисної частини проєкту, про що свідчить позитивний експертний звіт ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» від 07.05.2020 № 00-0122-20/ЦБ.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 липня 2020 14:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ВІКСЕН" 3 800 302,24
UAH з ПДВ
3 754 320,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК КБР" 3 997 583,88
UAH з ПДВ
3 800 302,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БРФ Відродження 4 281 088,80
UAH з ПДВ
3 903 036,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 липня 2020 17:58
Електронний підпис
20 липня 2020 17:58
ЦПУ Македон.pdf
20 липня 2020 17:58
Трудова Воронцов.pdf
20 липня 2020 17:58
Тендерна пропозиція.pdf
20 липня 2020 17:58
Статут ПП ВІКСЕН.pdf
20 липня 2020 17:58
Рахунки 1-4.pdf
20 липня 2020 17:58
Проект договору.pdf
20 липня 2020 17:58
Ліцензія ПП ВІКСЕН.pdf
20 липня 2020 17:58
лист-відгук Лаврська.pdf
20 липня 2020 17:58
Лист офшорні зони.pdf
20 липня 2020 17:58
Лист відгук МОЗ.pdf
20 липня 2020 17:58
Квитанція про сплату.pdf
20 липня 2020 17:58
Договірна ціна.pdf
20 липня 2020 17:58
Довідка працівники.pdf
20 липня 2020 17:58
Довідка ПП ВІКСЕН.zip
20 липня 2020 17:58
Довідка інформація.pdf
20 липня 2020 17:58
Довідка Воронцов В.О..zip
20 липня 2020 17:58
Довідка банкрутство.pdf
20 липня 2020 17:58
Витяг ЄДРПОУ.pdf
20 липня 2020 17:58
r_12_ДЦ_ССР.pdf
20 липня 2020 17:58
r_12_ДЦ_ОС_2-1.pdf
20 липня 2020 17:58
r_12_ДЦ_ОПРЛС_2-1-7.pdf
20 липня 2020 17:58
r_12_ДЦ_ОПРЛС_2-1-6.pdf
20 липня 2020 17:58
r_12_ДЦ_ОПРЛС_2-1-5.pdf
20 липня 2020 17:58
r_12_ДЦ_ОПРЛС_2-1-4.pdf
20 липня 2020 17:58
r_12_ДЦ_ОПРЛС_2-1-3.pdf
20 липня 2020 17:58
r_12_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2.pdf
20 липня 2020 17:58
r_12_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf
20 липня 2020 17:58
r_12_ДЦ_ЛС1_2-1-7.pdf
20 липня 2020 17:58
r_12_ДЦ_ЛС1_2-1-6.pdf
20 липня 2020 17:58
r_12_ДЦ_ЛС1_2-1-5.pdf
20 липня 2020 17:58
r_12_ДЦ_ЛС1_2-1-4.pdf
20 липня 2020 17:58
r_12_ДЦ_ЛС1_2-1-3.pdf
20 липня 2020 17:58
r_12_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf
20 липня 2020 17:58
r_12_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
20 липня 2020 17:58
r_12_ДЦ_ИВР.pdf
20 липня 2020 17:58
Dovidka_20185307660120006559.pdf.p7s
20 липня 2020 17:58
Dovidka_20185307660120006559.pdf
20 липня 2020 17:58
12.imd

Публічні документи

31 липня 2020 16:12
Електронний підпис
31 липня 2020 16:08
Довідка ДПС.rar
31 липня 2020 16:08
Довідка МВС.rar
31 липня 2020 16:08
Ліцензія ДАБІ.rar
20 липня 2020 12:20
Електронний підпис
20 липня 2020 11:49
Vutyag z nakazu Savchenko (1).zip
20 липня 2020 11:49
Dovirenist_Savchenko.zip
20 липня 2020 11:49
Dovidka pro nazvu.zip
20 липня 2020 11:49
Bankivska Licenzia (1).zip
20 липня 2020 11:49
204167-ГР-1937 (1).zip
20 липня 2020 09:43
пропозиція.rar
19 липня 2020 22:55
Електронний підпис
19 липня 2020 10:47
локальний кошторис 7.rar
19 липня 2020 10:47
локальний кошторис 6.rar
19 липня 2020 09:42
витяг ПДВ.rar
19 липня 2020 09:42
Витяг ориг з ЄДРПОУ.rar
17 липня 2020 07:37
файл imd.rar
17 липня 2020 07:37
СТАТУТ копія.rar
17 липня 2020 07:37
пропозиція.rar
17 липня 2020 07:37
Оригінал Акти ВТ 20.rar
17 липня 2020 07:37
локальний кошторис 5.rar
17 липня 2020 07:37
локальний кошторис 4.rar
17 липня 2020 07:37
локальний кошторис 2.rar
17 липня 2020 07:37
локальний кошторис 1.rar
17 липня 2020 07:37
Ліцензія ДАБІ.rar
17 липня 2020 07:37
докальний кошторис 3.rar
17 липня 2020 07:37
договірна ціна.rar
17 липня 2020 07:37
довідка довкілля.rar
17 липня 2020 07:37
Відгук НАН ВТ 20.rar
17 липня 2020 07:37
Відгук ВТ-67.rar
17 липня 2020 07:37
витяг з ЄДРПОУ.rar

Публічні документи

20 липня 2020 17:53
Електронний підпис
20 липня 2020 17:52
Ліцензія.pdf
20 липня 2020 17:52
Кошторис.rar
20 липня 2020 17:52
Кошторис.pdf
20 липня 2020 17:52
12 Інші документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ВІКСЕН"

ТОВ "БК КБР"

ТОВ БРФ Відродження

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ВІКСЕН"
#24385536
Відхилено 3 754 320,00
UAH з ПДВ
24 липня 2020 10:55
ТОВ "БК КБР"
#40990651
Переможець 3 800 302,00
UAH з ПДВ
28 липня 2020 10:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 липня 2020 10:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БК КБР"
#40990651
3 800 302,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 17:16
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 15:35
Додаткова угода 4 том1.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 15:35
Додаткова угода 4 том 2.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 15:35
Додаткова угода 4 том 3.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 15:35
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 10:29
додаткова угода 3.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 10:29
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2020 16:29
Додаткова угода 2 та додаток 4.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 16:29
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2020 14:23
додаткова угода 1.pdf зміни до договору
30 листопада 2020 14:23
Електронний підпис укладений
17 серпня 2020 19:30
Додаток 4 до договору 436.pdf укладений
17 серпня 2020 19:27
Додаток 7 до договору 436.pdf укладений
17 серпня 2020 19:27
Додаток 6 до договору 436.pdf укладений
17 серпня 2020 19:27
Додаток 5 до договору 436.pdf укладений
17 серпня 2020 19:27
Відомість ресурсів до ЗКР.pdf укладений
17 серпня 2020 19:27
Додаток 3 до договору436 ч.2.pdf укладений
17 серпня 2020 19:26
Додаток 3 до договору 436 ч.1.pdf укладений
17 серпня 2020 19:26
Додаток 2 до договору 436.pdf укладений
17 серпня 2020 19:26
Додаток 1 до договору 436.pdf укладений
17 серпня 2020 19:26
Договір 436.pdf укладений
17 серпня 2020 19:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 436
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/572
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт, у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 436
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/599
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт, у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 436
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/614
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 436
Договір:
Номер додаткової угоди: 4/616
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 серпня 2020 — 29 грудня 2020
Сума оплати за договором: 939 301,20
UAH (в тому числі ПДВ 156 550,20 UAH)