Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-19 Доманове (на Брест) – Ковель – Чернівці - Тереблече (на Бухарест) на ділянці км 519+400 - км 521+757, Чернівецька область, (код за ДК 021:2015 45233142-6 Ремонт доріг)
Current average repair of the highway of state importance M-19 Domanove (to Brest) - Kovel - Chernivtsi - Terebleche (to Bucharest) on the section km 519 + 400 - km 521 + 757, Chernivtsi region, (code according to DK 021: 2015 45233142-6 Road repair)
Current average repair of the highway of state importance M-19 Domanove (to Brest) - Kovel - Chernivtsi - Terebleche (to Bucharest) on the section km 519 + 400 - km 521 + 757, Chernivtsi region, (code according to DK 021: 2015 45233142-6 Road repair)
Очікувана вартість
73 641 152,00 UAH
UA-2020-07-01-007624-a ● a9b75c2d58de43f9af1fb897e5b953ec
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області |
Код ЄДРПОУ: | 22843868 |
Вебсайт: | http://cv.ukravtodor.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 58018, Україна , Чернівецька область обл., Чернівці, Головна 205 |
Контактна особа: |
Мельничук Андрій Васильович 380372583872 kkt_cv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Road Service in Chernivtsi region |
National ID: | 22843868 |
Contact point: |
Melnichuk A.V 380372583872 kkt_cv@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 01 липня 2020 16:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 серпня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 серпня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 07 вересня 2020 12:46 |
Очікувана вартість: | 73 641 152,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 368 205,76 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 2209234.56 UAH |
Publication date: | 01 липня 2020 16:29 |
Enquiries until: | 07 серпня 2020 17:00 |
Complaints submission until: | до 13 серпня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 17 серпня 2020 17:00 |
Information
Estimated total value: | 73 641 152 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 368 206 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-19 Доманове (на Брест) – Ковель – Чернівці - Тереблече (на Бухарест) на ділянці км 519+400 - км 521+757, Чернівецька область, (код за ДК 021:2015 45233142-6 Ремонт доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58018, Україна, Чернівецька область, Чернівці, Головна 205
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Current average repair of the highway of state importance M-19 Domanove (to Brest) - Kovel - Chernivtsi - Terebleche (to Bucharest) on the section km 519 + 400 - km 521 + 757, Chernivtsi region, (code according to DK 021: 2015 45233142-6 Road repair)
CPV: 45233142-6
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" від 23.04.2014р. № 117 та дозволу головного розпорядника бюджетних коштів Замовник може прийняти рішення щодо надання Підряднику авансу в сумі, що не перевищує 30 відсотків від суми бюджетних зобов’язань поточного року на строк не більше одного місяця. | Аванс | 7 | Робочі | 30 |
Надання послуг | Замовник здійснює оплату за фактично виконані обсяги робіт, в межах наявних коштів на рахунку шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника згідно діючого порядку. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 60 |
Надання послуг | Остаточна оплата у розмірі 10% (від суми Договору) здійснюється Замовником після надання Підрядником висновку комісії, що робіти виконані Підрядником у повному обсязі та у відповідності до проекту | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 10 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 серпня 2020 11:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 серпня 2020 11:22 |
Т.Д. на ПсР М-19 км519 400-км521 757 зі змінами 2.doc | |
10 серпня 2020 11:21 |
Протокол змін 122.pdf | |
10 серпня 2020 11:21 |
Перелік змін 2.pdf |
10 серпня 2020 11:23 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
10 серпня 2020 11:22 |
Т.Д. на ПсР М-19 км519 400-км521 757 зі змінами 2.doc
|
||||||
10 серпня 2020 11:21 |
Протокол змін 122.pdf
|
||||||
10 серпня 2020 11:21 |
Перелік змін 2.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналогічний досвід
Дата подання: 23 липня 2020 10:40
Дата відповіді: 23 липня 2020 13:27
Згідно умов ТД : Для підтвердження достовірності досвіду необхідно надати копію аналогічного договору з підтвердженням факту виконання робіт(послуг) за технологією та видами робіт, що передбачено технічним завданням.
Під аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг,(вулиць) укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення будь-якої категорії одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах, а саме:
влаштування шару дорожнього одягу за технологію «холодний ресайклінг» - не менше 23878,00 м2;
- влаштування нижнього або вирівнюючого шару покриття з асфальтобетонної суміші – не менше 23297,00 м2;
- влаштування верхнього шару покриття із щебенево –мастикової асфальтобетонної суміші – не менше 23200,00 м2.
Не зовсім зрозуміло , як аналогічний договір з ремонту вулиці може бути на дорозі загального користування державного значення ?
Просимо роз'яснити, або внести зміни до тендерної документації, та виключити умову, щодо вулиць, або доргі загального користування державного значення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник торгів, рогляне Ваше запитання тендерним комітетом та внесе відповідні зміни які буде вважати за необхідне.
Аналогічний досвід
Дата подання: 23 липня 2020 10:42
Дата відповіді: 23 липня 2020 13:26
Згідно умов ТД : Для підтвердження достовірності досвіду необхідно надати копію аналогічного договору з підтвердженням факту виконання робіт(послуг) за технологією та видами робіт, що передбачено технічним завданням.
Під аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг,(вулиць) укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення будь-якої категорії одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах.
Не зовсім зрозуміло , як аналогічний договір з ремонту вулиці може бути на дорозі загального користування державного значення ?
Просимо роз'яснити, або внести зміни до тендерної документації, та виключити умову, щодо вулиць, або доргі загального користування державного значення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник торгів, рогляне Ваше запитання тендерним комітетом та внесе відповідні зміни які буде вважати за необхідне.
Аналогічний досвід
Дата подання: 24 липня 2020 13:05
Дата відповіді: 25 липня 2020 08:16
Згідно умов ТД :
Для підтвердження достовірності досвіду необхідно надати копію аналогічного договору з підтвердженням факту виконання робіт(послуг) за технологією та видами робіт, що передбачено технічним завданням
Під аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг,(вулиць) укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення будь-якої категорії одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах, а саме:
- влаштування шару дорожнього одягу за технологію «холодний ресайклінг» - не менше 31422,00 м2;
- влаштування нижнього або вирівнюючого шару покриття з асфальтобетонної суміші – не менше 31281,00 м2;
- влаштування верхнього шару покриття із щебенево - мастикової асфальтобетонної суміші – не менше 31269,00 м2.
З наведеного положення вбачається, що аналогічним договором є договір щодо виконання робіт (надання послуг) на дорогах саме державного значення.
При цьому обсяги конкретних видів робіт мають бути виконаними учасниками саме в рамках аналогічних договорів, тобто на дорогах саме державного значення.
Дискримінаційним та обмежувальним вважаємо вимогу, що виконання всього обсягу конкретних видів робіт учасники повинні підтвердити в рамках ремонту доріг саме державного значення.
Обґрунтовуючи вимогу щодо того, що аналогічними вважатимуться договори, виконані на дорогах саме державного значення, замовники раз за разом посилаються на те, що:
«- предмет закупівлі - дорога загального користування державного значення;
складність виконання робіт/надання послуг на дорогах державного значення є більшою по відношенню до доріг місцевого значення;
технологія виконання робіт/надання послуг є різною, оскільки вимоги до конструктивних шарів дороги державного значення є більшими, ніж до доріг місцевого значення;
організація руху під час виконання робіт/надання послуг на дорогах державного значення є іншою ніж на дорогах місцевого значення».
Звертаємо увагу, що Скаржник не заперечує в цілому необхідність для учасників мати досвід виконання аналогічного договору на дорогах саме державного значення.
Скаржник виконував ремонт доріг саме державного значення, в рамках якого отримав необхідний досвід у т.ч. щодо організації виконання робіт, забезпечення руху під час виконання робіт на дорогах державного значення тощо.
Проте дискримінаційним та обмежувальним вважаємо вимогу, що виконання всього обсягу конкретних видів, в даному випадку:
- влаштування шару дорожнього одягу за технологію «холодний ресайклінг» - не менше 31422,00 м2;
- влаштування нижнього або вирівнюючого шару покриття з асфальтобетонної суміші – не менше 31281,00 м2;
- влаштування верхнього шару покриття із щебенево - мастикової асфальтобетонної суміші – не менше 31269,00 м2. учасники повинні підтвердити в рамках ремонту доріг саме державного значення.
Головна науково-дослідна установа України з питань ремонту доріг ДП «ДерждорНДІ» повідомляє, що вимоги до технології виконання конкретних робіт не залежить від значення дороги!
Нагадаємо, що згідно ст. 5 Закону України «Про автомобільні дороги» автомобільні дороги поділяються на:
- автомобільні дороги загального користування;
- вулиці і дороги міст та інших населених пунктів;
- відомчі (технологічні) автомобільні дороги;
- автомобільні дороги на приватних територіях.
Ця класифікація встановлює основні види автомобільних доріг, які суттєво відрізняються між собою (як за формою власності, так і за порядком використання).
А серед цих основних видів автомобільних доріг є більш детальна класифікація, яка базується на незначних відмінностях та визначає різні підвиди автомобільних доріг.
Зокрема ст. 8 Закону встановлює, що автомобільні дороги загального користування поділяються, у свою чергу автомобільні дороги державного та місцевого значення.
Але відмінності між названими підвидами є несуттєвими і жодним чином не впливають на виконання робіт з їх поточного ремонту.
Вимога штучно та безпідставно звужує коло потенційних учасників.
Наполягаємо на тому, що виконання зазначених видів робіт передбачає використання аналогічних будівельних машин та механізмів, аналогічні трудові ресурси, однакові технічні правила, ідентичні матеріали та інші параметри, які не залежать від виду дороги (державного чи місцевого значення).
Так, виконання поточного ремонту автомобільних доріг детально регламентовано відповідними державними стандартами:
- ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт", які визначають види ремонтів та перелік ремонтно- будівельних робіт, які повинні виконуватись на автомобільних дорогах загального користування,
- П-Г.1-218-113:2009 "Технічні правила ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування України", які встановлюють комплекс заходів з ремонту та утримання автомобільних доріг, споруд, виконання яких забезпечує покращення умов безперебійного і безпечного руху транспортних засобів із розрахунковими швидкостями і навантаженнями, а також їх збереження,
- СОУ 42.1-37641918-085:2018 «Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання», який регламентує основні правила визначення вартості робіт з поточного ремонту автомобільних доріг,
- СОУ 42.1-37641918-128:2014 «Настанова щодо прийняття робіт з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування», який встановлює порядок прийняття робіт з поточного середнього ремонту на автомобільних дорогах загального користування та штучних спорудах на них,
- тощо.
При цьому всі названі стандарти та правила визначають вимоги до поточного ремонту доріг загального користування без залежності від їх поділу на дороги державного чи місцевого значення.
З огляду на викладене, виконання робіт з:
- влаштування верхнього шару покриття асфальтоукладальником;
- влаштування основи дорожнього одягу;
- холодного фрезерування асфальтобетонного покриття фрезою технологічно не залежить від значення дороги: державного чи місцевого.
Порушення ниших прав пояснюється тим, що Наше підприємство:
- має досвід виконання ремонтних робіт на дорогах державного значення,
- обсяг відповідних видів конкретних робіт, які виконувало наше підприємство в рамках ремонту
доріг саме державного значення, є меншим, аніж вимагається умовами Документації,
- проте на дорогах загального користування місцевого значення наше підприємство виконувало
відповідні види робіт у необхідній кількості.
Якщо умови Документації дозволятимуть учасникам підтверджувати обсяги виконання конкретних видів робіт також роботами, що виконувались на дорогах місцевого значення, учасник зможе підготувати пропозицію, яка б відповідала вимогам Документації.
Ще раз звертаємо увагу, що наше підприємство не оскаржує в цілому необхідність для учасників мати досвід виконання ремонтних робіт на дорогах державного значення, а наполягає лише на тому, що учасники повинні мати можливість підтверджувати обсяги конкретних видів робіт: влаштування шару дорожнього одягу за технологію «холодний ресайклінг» - не менше 31422,00 м2;
- влаштування нижнього або вирівнюючого шару покриття з асфальтобетонної суміші – не менше 31281,00 м2;
- влаштування верхнього шару покриття із щебенево - мастикової асфальтобетонної суміші – не менше 31269,00 м2. у тому числі роботами, виконаними на дорогах місцевого значення.
Враховуючи вищевикладене, Тендерна документація має бути зміненою з метою усунення названої дискримінаційної вимоги та приведення Документації у відповідність із ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: амовник торгів, рогляне Ваше запитання тендерним комітетом та внесе відповідні зміни які буде вважати за необхідне.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-07-01-007624-a.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ ГРАНІТ-001, Код ЄДРПОУ:42751872
Дата подання: 29 липня 2020 21:43
Дата подання: 29 липня 2020 21:43
Скарга на дискримінаційні вимоги Документації
Скарга на дискримінаційні вимоги Документації (див. додану скаргу).
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 31 липня 2020 16:47
Рішення від 31.07.2020 № 14760 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 31 липня 2020 16:46
Інформація про резолютивну частину рішення від 11.08.2020 № 15373.pdf
Дата публікації: 12 серпня 2020 20:06
Інформація про резолютивну частину рішення від 11.08.2020 № 15373.pdf
Дата публікації: 12 серпня 2020 20:06
Рішення від 11.08.2020 № 15373.pdf
Дата публікації: 14 серпня 2020 21:07
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 31 серпня 2020
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області |
Код ЄДРПОУ: | 22843868 |
Місцезнаходження: | 58018, Україна, Чернівецька область обл., Чернівці, Головна 205 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ ПБС | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Компанія "Євродор" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ Миколаївбудцентр | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "ШБУ-77" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ШБУ-77" #41412376 |
Переможець |
71 680 000,00
UAH з ПДВ
|
11 вересня 2020 13:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 листопада 2020 14:46
|
Д.у. 1 до 39.pdf | зміни до договору |
02 листопада 2020 14:44
|
Електронний підпис | укладений |
25 вересня 2020 09:49
|
39.pdf | укладений |
25 вересня 2020 09:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 39 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |