Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Експлуатаційне утримання комунальних доріг (ліквідація наслідків зливових дощів) в населених пунктах Качурівського старостинського округу, Косівського старостинського округу, Станіславського старостинського округу Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2020-07-01-007538-a 50ee16ceb4b04bb9b7077bdf934f74ba
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сухоцька Олена Олександрівна

+380486240215 gkhotg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою та розвитку інфраструктури Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області
Код ЄДРПОУ: 41882571
Місцезнаходження: 66350, Україна , Одеська обл., Подільський район, село Куяльник, вулиця Куяльницька, 26-А
Контактна особа: Сухоцька Олена Олександрівна
+380486240215
gkhotg@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникнення особливих економічних обставин з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій
Обґрунтування
У зв’язку із стихійним явищем в період з 10 червня по 24 червня 2020 року (сильних дощових опадів, граду, як наслідок – різке підняття рівнів річок, змив ґрунту на дороги), яке було визнано надзвичайною ситуацією об’єктового рівня за територіальним поширенням природного характеру код 20311, було завдано значних збитків, зокрема, комунальним дорогам. Документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі: Протокол позачергового засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Подільської районної адміністрації від 26.06.202020 №23/20 «Про вжиття невідкладних заходів, щодо подолання наслідків надзвичайної ситуації природного характеру, пов’язаних з проходженням паводків на території Подільського району Одеської області» Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, що унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення тендеру, а саме пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам. Застосування переговорної процедури закупівлі в таких випадках здійснюється за рішенням замовника щодо кожної процедури. Відтак, враховуючи вищевикладене, є доцільним та обґрунтованим проведення переговорної процедури із закупівлі «Експлуатаційне утримання комунальних доріг (ліквідація наслідків зливових дощів) в населених пунктах Качурівського старостинського округу, Косівського старостинського округу, Станіславського старостинського округу Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області»

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 липня 2020
Оскарження наміру укласти договір: 07 липня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ціна за одиницю: 400000UAH з ПДВ
Експлуатаційне утримання комунальних доріг (ліквідація наслідків зливових дощів) в населених пунктах Качурівського старостинського округу, Косівського старостинського округу, Станіславського старостинського округу Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату за Послуги шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на умовах відстрочки платежу з моменту підписання Замовником акту наданих Послуг, або з моменту, коли цей акт вважається підписаним з боку Замовника. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

01 липня 2020 16:27
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ « Поділля Агробудсервіс»
#43424357
Переможець 400 000,00
UAH
01 липня 2020 18:02

Документи

01 липня 2020 18:02
Електронний підпис
01 липня 2020 18:01
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 липня 2020 18:02

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ « Поділля Агробудсервіс»
#43424357
400 000,00
UAH
Документи

Документи

01 липня 2020 18:02
Електронний підпис
01 липня 2020 18:01
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 липня 2020 16:16
договір укладений
10 липня 2020 16:14
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2021 10:52
Електронний підпис зміни до договору
05 серпня 2020 16:59
ДОД УГОДА 1.pdf зміни до договору
05 серпня 2020 16:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Номер договору про закупівлю: 260
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 400 000,00
UAH