Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання (Послуги з прибирання будівель за адресами: м. Київ, вул. Шовковична, 12, 14, 26)
Очікувана вартість
1 057 519,17 UAH
UA-2020-07-01-007184-a 8c898cb9873d4b609ee7eccd6ef208b8
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Коваленко

+380442557380 likovalenko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління адміністративними будинками Державного управління справами
Код ЄДРПОУ: 21714657
Місцезнаходження: 01220, Україна , Київська обл., Київ, вул.Банкова 11
Контактна особа: Олена Коваленко
+380442557380
likovalenko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 липня 2020 16:09
Звернення за роз’ясненнями: до 07 липня 2020 13:13
Оскарження умов закупівлі: до 13 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2020 13:13
Початок аукціону: 20 липня 2020 12:52
Очікувана вартість: 1 057 519,17 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 288,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання будівель за адресами: м. Київ, вул. Шовковична, 12, 14, 26
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01220, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Шовковична, 12, 14, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 липня 2020 16:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2020 16:09
ТД Шовковична клінінг_01.07.2020.doc
01 липня 2020 16:09
ТД_Послуги з прибирання_01.07.2020.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 13:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ЄВРОХІМ ОДЕСА" 792 076,96
UAH з ПДВ
792 076,96
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Клінінг-Про" 867 000,00
UAH з ПДВ
854 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФМ СЕРВІС ПРО" 930 000,00
UAH з ПДВ
854 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФАЙНОКЛІН" 1 005 000,00
UAH з ПДВ
855 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" 980 320,20
UAH з ПДВ
899 994,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "І Н В А Й Т" 997 680,00
UAH з ПДВ
980 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа підприємець Бурко Лілія Михайлівна 1 012 000,00
UAH з ПДВ
1 012 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 липня 2020 12:53
Електронний підпис
17 липня 2020 12:52
Решение учредителя048.pdf
17 липня 2020 12:52
Приказ.pdf
17 липня 2020 12:52
опис.pdf
17 липня 2020 12:52
Статут ПП.pdf
17 липня 2020 12:52
ДОГОВІР.pdf
17 липня 2020 12:52
Згода на обр даних.pdf
17 липня 2020 12:52
висновки сес303.pdf
17 липня 2020 12:52
висновки сес302.pdf
17 липня 2020 12:52
висновки сес301.pdf
17 липня 2020 12:52
Технічне завдання.pdf
17 липня 2020 12:52
Довідка тех вимоги.pdf
17 липня 2020 12:52
Довідка субпідр.pdf
17 липня 2020 12:52
фін звітність.pdf
17 липня 2020 12:52
Відгук712.pdf
17 липня 2020 12:52
Досвід.pdf
17 липня 2020 12:52
посвідчення с подп248.pdf
17 липня 2020 12:52
штатное2020.pdf
17 липня 2020 12:52
Довідка працівники.pdf
17 липня 2020 12:52
Інф про учасника.pdf
17 липня 2020 12:52
цінова проп.pdf
17 липня 2020 12:52
Реестр документів.pdf

Публічні документи

28 липня 2020 15:17
Електронний підпис
28 липня 2020 15:03
7_відгук нбу.pdf
28 липня 2020 15:03
8_122.pdf.p7s
16 липня 2020 23:43
Електронний підпис
16 липня 2020 23:42
25_проект договору.pdf
16 липня 2020 23:42
23_сертифікати.pdf
16 липня 2020 23:42
22_Сертифікат_ISO_9001_.pdf
16 липня 2020 23:42
21_Сертифікат_ISO 45001.pdf
16 липня 2020 23:42
19_тех. х-ки.pdf
16 липня 2020 23:42
16_витяг ПДВ.pdf
16 липня 2020 23:42
15_Картка з підписом.pdf
16 липня 2020 23:42
14_повноваження.pdf
16 липня 2020 23:42
13_Опис.pdf
16 липня 2020 23:42
12_Статут _.pdf
16 липня 2020 23:42
8_122.pdf.p7s
16 липня 2020 23:42
7_відгук нбу.pdf
16 липня 2020 23:42
5_Штатний розпис.pdf
16 липня 2020 23:42
2_довідка обладнання.pdf

Публічні документи

07 серпня 2020 11:55
довідка_підтвердження.pdf
06 серпня 2020 22:57
довідка_.pdf
06 серпня 2020 09:34
public_doc.p7s
04 серпня 2020 17:40
Довідка.zip
04 серпня 2020 17:40
Довідка (1).zip
04 серпня 2020 17:33
Dovidka_20185600490560251826.pdf
04 серпня 2020 17:33
Dovidka_20185600490560251826.pdf.p7s
31 липня 2020 10:28
Електронний підпис
31 липня 2020 10:17
Електронний підпис
17 липня 2020 13:10
Електронний підпис
17 липня 2020 13:08
реєстр.pdf
17 липня 2020 13:03
посвідчення_.pdf
17 липня 2020 12:28
ШР ФМ.pdf
17 липня 2020 12:28
фото спецодягу_ФМ.pdf
17 липня 2020 12:28
тендерна пропозиція.pdf
17 липня 2020 12:28
Статут ФМ.pdf
17 липня 2020 12:28
сертифікати.pdf
17 липня 2020 12:28
проект договору.pdf
17 липня 2020 12:28
лист згода.pdf
17 липня 2020 12:28
згода з тех. вимогами.pdf
17 липня 2020 12:28
довідка МТБ.pdf
17 липня 2020 12:28
відгук.pdf
17 липня 2020 12:28
витяг ПДВ.pdf
17 липня 2020 12:28
Баланс ФМ за 2019 р..pdf
17 липня 2020 12:28
Баланс ФМ за 2018 р..pdf

Публічні документи

16 липня 2020 13:08
реєстр документів.pdf
16 липня 2020 13:08
Установчі документи2.PDF
16 липня 2020 13:08
Статут.PDF
16 липня 2020 13:08
Сертифікати якості.PDF
16 липня 2020 13:08
Інші документи.PDF
16 липня 2020 13:08
Лист-згода(1).PDF
16 липня 2020 13:08
Договір(1).PDF
16 липня 2020 13:08
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

17 липня 2020 12:17
Електронний підпис
17 липня 2020 12:12
15.1 Висновки СЕС.pdf
17 липня 2020 12:12
13 Щодо дозволу.pdf
17 липня 2020 12:12
11.3 . Дозвіл.pdf
17 липня 2020 12:12
11. 2 Декларація МТБ.pdf
17 липня 2020 12:12
11 Технічне завдання.pdf
17 липня 2020 12:12
8 Лист згода.pdf
17 липня 2020 12:12
5 Проект договору.pdf
17 липня 2020 12:12
4.1 Довідка ч.2 ст 17.pdf
17 липня 2020 12:12
4 Відповідність ст 17.pdf
17 липня 2020 12:12
3.4 Фін звіт 2019 .pdf
17 липня 2020 12:12
3.3 Відгук ОЦЗ.pdf
17 липня 2020 12:12
3.3 відгук газ україни.png
17 липня 2020 12:12
3.2 Штатний розпис.pdf
17 липня 2020 12:12
1_Реєстр документів.pdf

Публічні документи

16 липня 2020 16:12
Електронний підпис
16 липня 2020 16:10
3. Висновки.pdf
16 липня 2020 16:10
14. Проект договору.pdf
16 липня 2020 16:10
12. Довідка ст. 17.pdf
16 липня 2020 16:10
17. Лист згода.pdf
16 липня 2020 16:10
16. Довідк субпідряд.pdf
16 липня 2020 16:10
5. Довідка працівники.pdf
16 липня 2020 16:10
4. Штатний розпис.pdf
16 липня 2020 16:10
10. Лист відгук.pdf
16 липня 2020 16:10
7. Дозвіл.pdf

Публічні документи

17 липня 2020 12:40
копії паспорта.pdf
17 липня 2020 12:38
виписка з реєстру.pdf
17 липня 2020 12:37
Лист відгук.pdf
17 липня 2020 12:37
Довідка щодо статуту.pdf
17 липня 2020 12:36
штатн розпис.pdf
17 липня 2020 12:34
Освіжувач Kiehl.pdf
17 липня 2020 12:33
Миючі Kiehl.pdf
17 липня 2020 12:32
копія посвідчення.pdf
17 липня 2020 12:32
Дозвіл висотка.pdf
17 липня 2020 12:31
дог підр.pdf
17 липня 2020 12:31
Довідка про підпис.pdf
17 липня 2020 12:26
Довідка про санкції.pdf
17 липня 2020 12:24
лист згода перс дані.pdf
17 липня 2020 12:24
довідка фін звітн.pdf
17 липня 2020 12:23
працівники.pdf
17 липня 2020 12:22
мат техн база.pdf
17 липня 2020 12:22
Реєстр.pdf
17 липня 2020 12:21
ст 17 субпідр).pdf
17 липня 2020 12:19
Довідка ст 17.pdf
17 липня 2020 12:18
Довідка ст 17 ч 2.pdf
17 липня 2020 12:17
Дод 3 договір.pdf
17 липня 2020 12:17
Дод 2 договір.pdf
17 липня 2020 12:17
Дод 1 договір.pdf
17 липня 2020 12:17
договір.pdf
17 липня 2020 12:15
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ЄВРОХІМ ОДЕСА"

ПП "Клінінг-Про"

ТОВ "ФМ СЕРВІС ПРО"

ТОВ "ФАЙНОКЛІН"

ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС"

ТОВ "І Н В А Й Т"

ФОП Бурко Л.М.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "ЄВРОХІМ ОДЕСА"
#41947764
Відхилено 792 076,96
UAH з ПДВ
23 липня 2020 16:03
ПП "Клінінг-Про"
#35047973
Відхилено 854 700,00
UAH з ПДВ
29 липня 2020 14:39
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 липня 2020 15:25
ТОВ "ФМ СЕРВІС ПРО"
#38746526
Переможець 854 900,00
UAH з ПДВ
31 липня 2020 14:47
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 липня 2020 11:41

Документи

23 липня 2020 16:03
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

«Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації: 1. Перелік виявлених невідповідностей: - у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід відсутня інформація про спеціальність працівників; - у реєстрі наданих документів учасником відсутня інформація щодо поданих копій посвідчень працівників про допуск до виконання робіт на висоті; - у відгуці про співпрацю, наданому ПП «Клінінг-Про» Національним Банком України відсутня інформація про належне виконання договору стосовно строків. Просимо усунути виявлені невідповідності. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: згідно із пунктом 3.1 розділу 3 тендерної документації Управління інформація, що підтверджує відповідність учасника процедури закупівлі послуг з прибирання будівель за адресами: м. Київ, вул. Шовковична, 12, 14, 26 за кодом CPV за ДК 021:2015 - 90910000-9 «Послуги з прибирання» кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону «Про публічні закупівлі», зазначена у пунктах 2 та 3 таблиці 1.1 Додатку 1 до тендерної документації. 3. Перелік документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід зазначити спеціальність працівників; - зазначити у реєстрі наданих документів інформацію щодо поданих копій посвідчень працівників про допуск до виконання робіт на висоті; - у відгуці про співпрацю, наданому ПП «Клінінг-Про» Національним Банком України, має бути зазначена інформація про належне виконання договору стосовно строків.

Вимога про усунення невідповідностей

«Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації: 1. Перелік виявлених невідповідностей: - інформація про кількість працівників за посадою прибиральник службових приміщень, яка надана у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, не збігається з інформацією про кількість працівників за посадою прибиральник службових приміщень, яка надана у штатному розписі ТОВ «ФМ СЕРВІС ПРО»; - у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід відсутня інформація про спеціальність працівників; - інформація про працівника ТОВ «ФМ СЕРВІС ПРО» Шеремета Максима Віталійовича, щодо якого подано копію посвідчення про допуск до виконання робіт на висоті, не зазначено у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - у довідці про досвід виконання аналогічного договору має бути зазначена інформація про стан належного виконання договору стосовно якості і строків. Просимо ТОВ «ФМ СЕРВІС ПРО» усунути виявлені невідповідності. 2. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: згідно із пунктом 3.1 розділу 3 тендерної документації Управління інформація, що підтверджує відповідність учасника процедури закупівлі послуг з прибирання будівель за адресами: м. Київ, вул. Шовковична, 12, 14, 26 за кодом CPV за ДК 021:2015 - 90910000-9 «Послуги з прибирання» кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону «Про публічні закупівлі», зазначена у пунктах 2 та 3 таблиці 1.1 Додатку 1 до тендерної документації. 3. Перелік документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - інформація про кількість працівників за посадою прибиральник службових приміщень, яка надана у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, має збігатися з інформацією про кількість працівників за посадою прибиральник службових приміщень, яка надана у штатному розписі ТОВ «ФМ СЕРВІС ПРО»; - у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід зазначити спеціальність працівників; - зазначити інформацію про працівника ТОВ «ФМ СЕРВІС ПРО» Шеремета Максима Віталійовича, щодо якого подано копію посвідчення про допуск до виконання робіт на висоті, у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - у довідці про досвід виконання аналогічного договору має бути зазначена інформація про стан належного виконання договору стосовно якості і строків».

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2020 14:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФМ СЕРВІС ПРО"
#38746526
854 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 19 серпня 2020 15:21
Кінець періоду оскарження: 30 серпня 2020 00:00
Дата відміни: 30 серпня 2020 00:02
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Враховуючи чинне законодавство, учасник при поданні пропозиції має накладати електронний цифровий підпис/кваліфікаційний електронний підпис. В тендерній документації дана вимога не була зазначена, тому у тендерного комітету Управління немає підстав для відхилення тендерних пропозицій, які надані без електронного підпису. Оскільки у даний момент внесення змін до тендерної документації неможливе, тому є необхідність відмінити тендер згідно із пунктом 2 частини першої статті 32 Закону.
Документи:
19 серпня 2020 15:21
Електронний підпис
19 серпня 2020 15:19
Протокол_18.7_Відміна тендеру.pdf