Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги щодо встановлення автоматичної системи пожежної сигналізації, пожежогасіння, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, передавання тривожних сповіщень в Комунальному некомерційному підприємстві “Міська дитяча поліклініка” Чернівецької міської ради за адресами м.Чернівці, пр-т Незалежності, 109, вул. Головна, 218, вул. Руська, 273
Очікувана вартість
2 258 900,00 UAH
UA-2020-07-01-006591-a 8a0301ddb9654f37be81cec9d1089352
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Іонець

+380954205285
+380954170286
mdp.cv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Міська дитяча поліклініка" Чернівецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 23248085
Місцезнаходження: 58005, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, проспект Незалежності, 109
Контактна особа: Наталія Іонець
+380954205285,+380954170286
mdp.cv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 липня 2020 15:44
Звернення за роз’ясненнями: до 13 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 24 липня 2020 13:48
Очікувана вартість: 2 258 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 294,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Послуги щодо встановлення автоматичної системи пожежної сигналізації, пожежогасіння, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, передавання тривожних сповіщень в Комунальному некомерційному підприємстві “Міська дитяча поліклініка” Чернівецької міської ради за адресами м.Чернівці, пр-т Незалежності, 109, вул. Головна, 218, вул. Руська, 273
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58005, Україна, Чернівецька область, м.Чернівці, проспект Незалежності, 109; вул. Головна, 218; вул. Руська, 273
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 липня 2020 12:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2020 12:13
Перелік змін до ТД 2.docx
15 липня 2020 12:13
Тендерна документаці зі змінами.docx
15 липня 2020 12:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 14:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2020 15:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2020 12:13
Перелік змін до ТД 2.docx
08 липня 2020 14:41
Перелік змін до ТД 1.docx
06 липня 2020 16:48
Перелік змін до ТД.docx
15 липня 2020 12:13
Тендерна документаці зі змінами.docx
08 липня 2020 14:41
Тендерна документаці зі змінами.docx
06 липня 2020 16:48
Тендерна документаці зі змінами.docx
01 липня 2020 15:44
Тендерна документаці.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 03 липня 2020 12:15
Дата відповіді: 03 липня 2020 14:17
Шановний Замовник! дайте, будь-ласка, роз'яснення згідно яких державних будівельних норм, правил та Ліцензійних умов Вами вимагається наявність ліцензії з переліком робіт з провадження господарської діяльності (додатком), виданої Держархбудінспекцією, на право займатися відповідною господарською діяльністю для надання Послуги щодо встановлення автоматичної системи пожежної сигналізації, пожежогасіння, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, передавання тривожних сповіщень в Комунальному некомерційному підприємстві “Міська дитяча поліклініка” Чернівецької міської ради за адресами м.Чернівці, пр-т Незалежності, 109, вул. Головна, 218, вул. Руська, 273 ? На сьогодні є багаточисельня практика оскарження такої вимоги в АМКУ, що стосується надання послуг протипожежного призначення. Вимога наявності такої Ліцензії є дискримінаційною та суперечить чинному законодавству. Не змушуйте витрачати час на оскарження в АМКУ, так як тага скарга буде задовільнена. Дякуємо за розуміння і сподіваємся, що Ви в першу чергу зацікавленні в проведенні закупівлі згідно чинного законодавства з дотриманням добросовісної конкуренції серед учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Згідно пункту 13 частини 1 статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягає: «надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком що визначається Кабінетом Міністрів України». В переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016р. №852 чітко вказано що ліцензуванню підлягає «монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень».
З вищевказаного, перелік робіт відповідно до Тендерної Документації обов’язково підлягають ліцензуванню для всіх установ та підприємств, тому вимога надання ліцензії є обов’язковою та ні в якому разі не дискримінаційна. Рекомендуємо вивчити вищезазначені документи та Тендерну Документацію.
Дякуємо за питання, з повагою, тендерний комітет КНП «Міська дитяча поліклініка».
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 03 липня 2020 15:23
Дата відповіді: 06 липня 2020 16:50
Ви неуважно прочитали питання, мова йде про Ліцензію Держархбудінспекції, а не про Ліцензію про надання послуг протипожежного призначення, сподіваюся, що ви помилились і надали відповідь. Наявність Ліцензії ДСНС не обговорються, її наявність для надання послуг протипожежного призначення є обов'язковою.
Відповідь: Внесено зміни до Тендерної документації. Дякуємо за Вашу уважність!
Щодо акту огляду
Дата подання: 06 липня 2020 19:23
Дата відповіді: 08 липня 2020 14:45
В документації зазначається " обов’язковий попередній огляд об’єкта перед наданням пропозиції в період уточнень"!!! Це неприпустима вимога Замовника, так як порушуються принципи ЗУ ""Про публічні закупівлі" ст.3. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати акт за підписом представника Замовника. Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання Акту огляду об’єктів є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання Замовник може не надати наведений вище акт, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника та інших суб'єктів господарювання. Просимо внести зміни до ТД з метою не допущення дискримінації серед потенційних учасників!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником внесені зміни до тендерної документації
щодо аналогічних договорів
Дата подання: 06 липня 2020 19:24
Дата відповіді: 07 липня 2020 12:21
Доброго дня. Детально (УВАЖНО) вивчивши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних умов , що значно звужують коло потенційних учасників закупівлі, тим самим порушуть норми законодавтва в сфері публічних закупівель, зокрема ст. 5 ЗУ " Про публічні закупівлі" зазначає, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Так, в ТД в Додатку №2 наявна вимога надання учасником торгів не меньше 2 аналогічних договорів щодо успішного виконання та завершення в якості виконавця договору (щодо виконання послуг(робіт) протипожежного призначення та/або поставки протипожежного обладнання) за кошти державного або місцевого бюджету!!! за результатами розгляду багатьох скарг, АМКУ неодноразово приймало рішення , що така вимога не може мати місце при проведенні закупівель та ‘ дискримінаційною. Зазначаємо, що є незрозумілим, на підставі чого Замовник обмежує коло суб'єктів за принципом фінансування, а тому виходить і права власності. Дана Вимога порушує принцип максимальної економії та ефективності.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: По суті звернення повідомляємо наступне, що Замовником під час формування та оголошення процедури відкритих торгів на закупівлю робіт, дотримано загальні вимоги Закону, у відповідності до вимог ст. 22 Закону встановлено кваліфікаційні критерії та інші вимоги з урахуванням положень ст. 16 Закону, зокрема Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Також під час формування Тендерної документації з урахуванням предмету закупівлі, керуючись ч. 3 ст. 22 Закону (Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити) з метою підтвердження якості та відповідності предмету закупівлі встановленим вимогам згідно Додатку № 2 до ТД. Звертаємо увагу, що у зв’язку з тим, що ч. 1 ст. 16 Закону передбачено загальна вимога до аналогічних договорів, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”. Більше того, і іншими нормативно – правовими актами чинного законодавства України дефініція поняття «аналогічний договір» не встановлена. Отже, перелік та зміст документів, щодо відповідності Учасника вищезазначеному кваліфікаційному критерію визначається замовником. Зазначена вимога потребує більш конкретизації, як приклад щодо аналогії предмету договору, що є аналогією? Аналогічний договір за результатами процедури відкритих торгів або аналогічний договір укладений з Нашою установою? Крім того, керуючись вищезазначеною вимогою, будь який договір наданий учасником щодо виконання будівельних робіт відповідав цієї вимоги згідно ст. 16 Закону. Відповідно до ст. 22 Бюджетного кодексу України розпорядники бюджетних коштів забезпечують ефективне, результативне і цільове використання бюджетних коштів. На підставі викладеного з метою дотримання вимог ст. 16 Закону, прийнято рішення про конкретизацію кваліфікаційного критерію щодо виконання аналогічного договору за предметом та строком (Скан-копія аналогічних договорів (не менше 2) щодо успішного виконання та завершення в якості виконавця договору (щодо виконання послуг(робіт) протипожежного призначення та/або поставки протипожежного обладнання) за кошти державного або місцевого бюджету, з усіма додатками та додатковими угодами (якщо таке мало місце) за період виконання у поточному та/або за попередні роки, але не раніше 2017р., крім інформації, що становить комерційну таємницю). Вищезазначена вимога є звичайною та поширеною практикою, зокрема, при закупівлі робіт, для отримання більших гарантій щодо належного досвіду виконання своїх зобов’язань у майбутньому, з необхідним досвідом та вмінням організації будівельного процесу. Наголошуємо, що вимога про надання аналогічних договорів не є порушенням законодавства України у сфері публічних закупівель та не створює дискримінаційних умов і перешкод для участі в процедурі закупівлі жодному з потенційних учасників, які насправді мають можливість та досвід гарантовано виконувати роботи, що є предметом зазначеної закупівлі. Таким чином, замовник не порушив жодної вимоги діючої законодавчої та нормативної бази, відповідно, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до Тендерної документації.
порядок прийняття робіт
Дата подання: 06 липня 2020 19:25
Дата відповіді: 07 липня 2020 11:51
Повідомляємо, що прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів здійснюється згідно зі статтею 39 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", в якій відсутні вимоги щодо окремого прийняття в експлуатацію послуг з встановлення автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей. Таких вимог не встановлено і Кодексом цивільного захисту України. Крім того, в Ліцензійних умовах відсутні будь-які зобов'язання з приводу підписання актів прийняття систем протипожежного захисту в експлуатацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Послуги щодо встановлення автоматичної системи пожежної сигналізації, пожежогасіння, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, передавання тривожних сповіщень не входять до поняття будівництва.
Замовнику не зрозуміло суті заданого питання, уточніть, будь-ласка, що саме Вас цікавить, або не влаштовує в Тендерній документації.
щодо аналогічних договорів
Дата подання: 07 липня 2020 12:54
Дата відповіді: 08 липня 2020 14:45
Пропонуємо ознайомитись з рішенням постійно діючої комісії АМКУ №9941-р/пк-пз від 26.09.2018 по закупівлі UA-2018-08-27-001135-c.a1. а саме: 5. Скаржник зазначає, що Замовник вимагає надати копію договору на виконання аналогічних робіт з бюджетними установами за 2017-2018 роки, завірені замовником робіт, з вказаними номерами телефонів відповідальних осіб та підтверджені актами прийняття систем протипожежного захисту в експлуатацію, або актами перевірки працездатності змонтованих систем АПС та оповіщення, а у підпункті 3.2 додатку 1 – лист-відгук та рекомендації від бюджетних установ на виконання аналогічних робіт. Скаржник зазначає, що є незрозумілим, на підставі чого Замовник обмежує коло суб'єктів за принципом фінансування, а виходить і права власності. Скаржник зазначає, що вимога щодо надання копії договору, завіреної замовником робіт порушує принцип максимальної економії та ефективності. Якщо Замовник хоче переконатися у дійсності даного договору, то він може попросити надати оригінал або зв'язатися з попереднім замовником та підтвердити надану інформацію. Скаржник повідомляє, що прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів здійснюється згідно зі статтею 39 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", в якій відсутні вимоги щодо окремого прийняття в експлуатацію послуг з встановлення автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей. Таких вимог не встановлено і Кодексом цивільного захисту України. Скаржник зазначає, що в Ліцензійних умовах відсутні будь-які зобов'язання з приводу підписання актів прийняття систем протипожежного захисту в експлуатацію. Скаржник повідомляє, що він має аналогічні договори з іншими суб'єктами господарювання та не має договору на виконання аналогічних робіт з бюджетними установами за 2017-2018 роки, завірені замовником робіт, та акти прийняття систем протипожежного захисту в експлуатацію, або акти перевірки працездатності змонтованих систем АПС та оповіщення, а також не має листа-відгука та рекомендації від бюджетних установ на виконання аналогічних робіт. У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Відповідно до пункту 3 додатку 1 Документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію договору на виконання аналогічних робіт з бюджетними установами за 2017-2018 роки, завірені замовником робіт, з вказаними номерами телефонів відповідальних осіб та підтверджені актами прийняття систем протипожежного захисту в експлуатацію, або актами перевірки працездатності змонтованих систем АПС та оповіщення. Лист-відгук та рекомендації від бюджетних установ на виконання аналогічних робіт. Замовник не довів та документально не підтвердив необхідність встановлення вимоги щодо обов’язковості наявності в учасника аналогічного договору, укладеного з бюджетними установами за 2017-2018 роки. Враховуючи викладене, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть ті суб’єкти господарювання, які мають в наявності договір, укладений саме з бюджетними установами за 2017-2018 роки та підтверджені актами прийняття систем протипожежного захисту в експлуатацію, або актами перевірки працездатності змонтованих систем АПС та оповіщення, (що є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників, зокрема, Скаржника). 7 Дії Замовника в частині встановлення наведеної вище вимоги порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників (у тому числі, Скаржника), та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи наведене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником внесені зміни до тендерної документації
щодо порядку прийняття робіт
Дата подання: 07 липня 2020 13:09
Дата відповіді: 08 липня 2020 14:46
Уточнюємо: на підставі чого ВИ вимагаєте надати Скан-копія не менше одного акту перевірки відповідності систем протипожежного захисту підписаних в якості третьої сторони інспекційним органом, який акредитований Національним агентством акредитації України. Згідно ДБН В.2.5-56:2014. Ви напевне не слідкуєте за змінами законодавства. Тому пояснюємо, що дійсно в ДБН В.2.5-56:2014 колись був додаток И, яким регламентувався порядок перевірки відповідності СПЗ. Яким передбачалось, що для перевірки відповідності СПЗ замовником робіт може бути створена комісія. (Тобто це є право Замовника, а не обов’язок Виконавця, і без бажання Замовника створити комісію неможливо). Також Вами упущено норма про те, що у будівлях і спорудах, де роботи з монтування СПЗ здійснюються за рахунок державного фінансування, до роботи комісії у якості третьої сторони доцільно включати представників інспекційного органу виконавчої влади, який має повноваження державного контролю і нагляду в сфері пожежної безпеки. Тобто, таким органом є ДСНС. І акт підписаний ними як членами комісії теж може мати місце (необхідно доповнити) Але більше того Зміною № 1 від 2019 року до ДБН В.2.5-56:2014, даний додаток И був виключений. А як нами було сказано раніше прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів здійснюється згідно зі статтею 39 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", в якій відсутні вимоги щодо окремого прийняття в експлуатацію послуг з встановлення автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей. Таких вимог не встановлено і Кодексом цивільного захисту України. Крім того, в Ліцензійних умовах відсутні будь-які зобов'язання з приводу підписання актів прийняття систем протипожежного захисту в експлуатацію. І в ДБН В.2.5-56:2014 теж нічого не сказано. Тому необхідно виключити дану вимогу. вом акредитації України. Згідно ДБН В.2.5-56:2014.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником внесені зміни до тендерної документації
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 07 липня 2020 13:40
Дата відповіді: 08 липня 2020 14:46
Шановний Замовник! Для чого Копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, виданого не раніше ніж за 10 днів, до дати розкриття тендерних пропозицій. Ви самі, так як і будь яка інша особа, можете зайти в реєстр (загальнодоступний) і подивитися дані які Вас цікавлять. Ч.4 ст. 22 ЗУ Про Публічні закупівлі: Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником внесені зміни до тендерної документації
Загальне питання
Дата подання: 07 липня 2020 14:06
Дата відповіді: 08 липня 2020 13:58
Ви просите надати інформаційну довідку в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази: (зазначити інформацію про наявну у власності (надати підтвердження копією документа). Яким саме документом підтвердити наявну у власності, та якої саме матеріально-технічної бази (передбаченої в Ліцензійних умовах достатньо?)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Наявність приміщень в учасника має бути документально підтверджена шляхом надання відповідних документів (свідоцтва про право власності, договори купівлі-продажу, договори оренди, акти приймання-передачі або копію балансу з довідкою в довільній формі з розшифровкою). Зазначити інформацію у довільній формі про наявну у власності чи в оренді техніку та механізми, обладнання, яке буде використовуватись під час виконання умов договору, передбаченої в Ліцензійних умовах матерільно-технічної буде достатьно.
ще одне питання
Дата подання: 07 липня 2020 14:07
Дата відповіді: 08 липня 2020 14:11
Предмет Закупівлі Електромонтажні роботи. Для чого Ви вимагаєте п. 11 Додаток 2, ліцензію з надання послуг по технічному обслуговуванню засобів протипожежного захисту, по спостереженню за пожежною автоматикою? Передивіться будь ласка тендерну документацію.
Відповідь: Предмет закупівлі - Послуги щодо встановлення автоматичної системи пожежної сигналізації, пожежогасіння, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, передавання тривожних сповіщень в Комунальному некомерційному підприємстві “Міська дитяча поліклініка” Чернівецької міської ради за адресами м.Чернівці, пр-т Незалежності, 109, вул. Головна, 218, вул. Руська, 273. Згідно роз’яснення Мінекономрозвитку України Щодо порядку визначення предмету закупівлі « предмет закупівлі товарів, робіт і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України» «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», за показником четвертої цифри основного словника. Це узагальнений Код який і включає в себе код 45312100-8 Встановлення систем пожежної сигналізації. Тому наявність вказаної ліцензії є обов’язковою
Розгорнути всі запитання: 10 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-01-006591-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л", Код ЄДРПОУ:42441853
Дата подання: 07 серпня 2020 19:11
неправомірна дискваліфікація
неправомірна дискваліфікація
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 серпня 2020 21:44
Коментар замовника щодо усунення порушення: Згідно рішення постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №16736-р/пк-пз від 04.09.2020р. Комунальним некомерційним підприємством “Міська дитяча поліклініка” Чернівецької міської ради було скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л» за процедурою закупівлі – Послуги щодо встановлення автоматичної системи пожежної сигналізації, пожежогасіння, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, передавання тривожних сповіщень в Комунальному некомерційному підприємстві “Міська дитяча поліклініка” Чернівецької міської ради за адресами м.Чернівці, пр-т Незалежності, 109, вул. Головна, 218, вул. Руська, 273, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-07-01-006591-a
Дата виконання рішення замовником: 21 вересня 2020 18:05
Номер скарги: UA-2020-07-01-006591-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "ОХОРОНА-004", Код ЄДРПОУ:39415273
Дата подання: 16 жовтня 2020 10:00
Скарга
Скарга на неправомірні дії Замовника при визначені Переможця
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 жовтня 2020 21:53
Коментар замовника щодо усунення порушення: Згідно рішення постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 20981-р/пк-пз від 11.11.2020р Комунальним некомерційним підприємством “Міська дитяча поліклініка” Чернівецької міської ради було скасовано рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю МПП "ЛЕОНА" Переможцем процедури закупівлі – "Послуги щодо встановлення автоматичної системи пожежної сигналізації, пожежогасіння, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, передавання тривожних сповіщень в Комунальному некомерційному підприємстві “Міська дитяча поліклініка” Чернівецької міської ради за адресами м.Чернівці, пр-т Незалежності, 109, вул. Головна, 218, вул. Руська, 273", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-07-01-006591-a
Дата виконання рішення замовником: 27 листопада 2020 04:10

Документи подані скаржником

16 жовтня 2020 09:09
Скарга.pdf

Документи подані замовником

23 жовтня 2020 16:50
Пояснення по скарзі.pdf
23 жовтня 2020 16:50
Пояснення по скарзі.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 липня 2020 14:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л" 1 077 777,00
UAH з ПДВ
1 077 777,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОХОРОНА-004" 1 924 419,81
UAH з ПДВ
1 924 419,81
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ МПП "ЛЕОНА" 2 097 601,20
UAH з ПДВ
2 097 601,20
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа підприємець Мартинюк Василь Іванович 2 150 606,13
UAH з ПДВ
2 150 606,13
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 вересня 2020 14:16
Електронний підпис
19 вересня 2020 14:10
штатний розклад.pdf
19 вересня 2020 14:10
трудова ЛАО.pdf
19 вересня 2020 14:10
наявність працівників.pdf
19 вересня 2020 14:10
на вашу вимогу.pdf
19 вересня 2020 14:10
дипломи ЛАО.pdf
19 вересня 2020 14:10
дипломи.pdf
27 липня 2020 10:59
Електронний підпис
27 липня 2020 10:58
пропозиція оновлена.pdf
23 липня 2020 17:59
Електронний підпис
23 липня 2020 17:58
кошториси.pdf
23 липня 2020 17:58
ВІДОМІСТЬ РЕСУРСІВ.pdf
23 липня 2020 17:58
РОЗРАХУНКИ 1-4.pdf
23 липня 2020 17:58
ДОГОВІРНА ЦІНА.pdf
23 липня 2020 17:58
витяг ЄДР.pdf
23 липня 2020 17:58
витяг єдиний податок.pdf
23 липня 2020 17:58
виписка ЄДР.pdf
23 липня 2020 17:58
лист.pdf
23 липня 2020 17:58
сертифікати.pdf
23 липня 2020 17:58
дипломи.pdf
23 липня 2020 17:58
штрафні санкції.pdf
23 липня 2020 17:58
лист згода.pdf
23 липня 2020 17:58
довідка про ліцензію.pdf
23 липня 2020 17:58
відгук.pdf
23 липня 2020 17:58
мтб.pdf
23 липня 2020 17:58
1 ДФ 1 квартал 2020.pdf
23 липня 2020 17:58
договір позички авто.pdf
23 липня 2020 17:58
ліцензія (наказ).pdf
23 липня 2020 17:58
захист довкілля.pdf
23 липня 2020 17:58
проект договору.pdf
23 липня 2020 17:58
довідка субпідряд.pdf
23 липня 2020 17:58
наказ переведення.pdf
23 липня 2020 17:58
статут.pdf
23 липня 2020 17:58
опис.pdf
23 липня 2020 17:58
ТП.pdf

Публічні документи

23 липня 2020 16:56
Електронний підпис
23 липня 2020 16:55
Фінансова звітність.pdf
23 липня 2020 16:55
техпаспорта.pdf
23 липня 2020 16:55
Технічна частина.pdf
23 липня 2020 16:55
Ст.17.pdf
23 липня 2020 16:55
Пропозиція.pdf
23 липня 2020 16:55
Проект договору.pdf
23 липня 2020 16:55
Про фінзвтність.pdf
23 липня 2020 16:55
Про субпідрядника.pdf
23 липня 2020 16:55
Про Ліцензію.pdf
23 липня 2020 16:55
пояснення про 1дф.pdf
23 липня 2020 16:55
ОГЛЯДИ.pdf
23 липня 2020 16:55
Накладні до матбази.pdf
23 липня 2020 16:55
Матеріальна база.pdf
23 липня 2020 16:55
Ліцезія ПС.pdf
23 липня 2020 16:55
Листи-згоди з ОПД.pdf
23 липня 2020 16:55
Кошторис.pdf
23 липня 2020 16:55
Копія-Ліцензії ПС.pdf
23 липня 2020 16:55
Довкілля.pdf
23 липня 2020 16:55
Дипломи працівників.pdf
23 липня 2020 16:55
відгук 409 Голосієво.pdf
23 липня 2020 16:55
відгук 292.pdf
23 липня 2020 16:55
відгук (2).pdf
23 липня 2020 16:55
Акумулятори.pdf
23 липня 2020 16:55
акти до Договору№409.pdf
23 липня 2020 16:55
1 ДФ ох-004.pdf

Публічні документи

16 грудня 2020 20:10
Електронний підпис
16 грудня 2020 20:08
Кошторис ТОВ МПП ЛЕОНА
03 грудня 2020 21:36
Електронний підпис
15 жовтня 2020 18:56
Кошторис ТОВ МПП Леона
23 липня 2020 17:42
Електронний підпис

Публічні документи

23 липня 2020 16:41
Електронний підпис
23 липня 2020 16:17
Довідка працівники.PDF
23 липня 2020 16:17
Довідка мат-тех база.PDF
23 липня 2020 16:17
Довідка субпідряд.PDF
23 липня 2020 16:17
1-ДФ.PDF
23 липня 2020 16:17
Дипломи свідоцтва.PDF
23 липня 2020 16:16
Витяг з ЄДР.PDF
23 липня 2020 16:16
Лист гарантія Ст.17.PDF
23 липня 2020 16:16
Кошторис 1.PDF
23 липня 2020 16:16
Довідка досвід.PDF
23 липня 2020 16:16
Довідка про учвсника.PDF
23 липня 2020 16:16
Довідка РФ.PDF
23 липня 2020 16:16
Ліцензія Мартинюк.PDF
23 липня 2020 16:16
Проект Договору.PDF
23 липня 2020 16:16
Банківська гарантія.rar
23 липня 2020 16:16
Довідка довкілля.PDF
23 липня 2020 16:16
Тендерна пропозиція.PDF
23 липня 2020 16:16
Паспорт Код Мартинюк.PDF
23 липня 2020 16:16
Кошторис 2.PDF
23 липня 2020 16:16
Кошторис 3.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л"

ПП "ОХОРОНА-004"

ТОВ МПП "ЛЕОНА"

ФОП Мартинюк Василь Іванович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л"
#42441853
Рішення скасоване
1 077 777,00
UAH з ПДВ
18 вересня 2020 15:58
Обґрунтування аномально низької ціни
до 28 липня 2020 00:00
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
Рішення скасоване 1 924 419,81
UAH з ПДВ
18 вересня 2020 15:58
ТОВ МПП "ЛЕОНА"
#38345703
Рішення скасоване 2 097 601,20
UAH з ПДВ
18 вересня 2020 15:58
ПП "ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л"
#42441853
Рішення скасоване
1 077 777,00
UAH з ПДВ
26 листопада 2020 10:26
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 вересня 2020 17:32
Обґрунтування аномально низької ціни
до 22 вересня 2020 00:00
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
Рішення скасоване 1 924 419,81
UAH з ПДВ
26 листопада 2020 10:26
ТОВ МПП "ЛЕОНА"
#38345703
Рішення скасоване 2 097 601,20
UAH з ПДВ
26 листопада 2020 10:26
ПП "ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л"
#42441853
Відхилено
1 077 777,00
UAH з ПДВ
01 грудня 2020 17:14
Обґрунтування аномально низької ціни
до 28 листопада 2020 00:00
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
Відхилено 1 924 419,81
UAH з ПДВ
01 грудня 2020 17:15
ТОВ МПП "ЛЕОНА"
#38345703
Переможець 2 097 601,20
UAH з ПДВ
07 грудня 2020 12:20
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 грудня 2020 11:34

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

30 липня 2020 16:14
Електронний підпис
30 липня 2020 16:14
Протокол розгляду.PDF

Документи

05 серпня 2020 11:53
Електронний підпис
05 серпня 2020 11:52
Протокол розгляду.PDF

Документи

Вимога про усунення невідповідностей

Згідно рішення постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №16736-р/пк-пз від 04.09.2020р. частини першої в документах Пропозиції Учасника, а саме в довідці №23.07-6 від 23.07.2020 р наявні невідповідності. Відповідно до вимог п.2 Додаток № 2 до Тендерної документації, учасником надається Інформаційна довідка в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) про наявність достатньої кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання послуг, вказаних в Технічному завданні Додатку 4 цієї тендерної документації (в довідці повинна бути відображена в повному обсязі інформація про перелік (склад) працівників (в розрізі керівників та виконавців робіт), які будуть залучені до виконання договору із зазначенням по кожному працівнику прізвища, ім’я, по батькові, посади, спеціальності за освітою, та загального стажу роботи за фахом, спеціальності за освітою, в тому числі працівників, передбачених Технічним завданням до закупівлі згідно Додатку 4), а саме: а) Керівника робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень повинен мати, стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років – не менше 1 особи; б) Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень, які повинні відповідати таким вимогам: -електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду – не менше 1 особи; -налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду – не менше 1 особи. Учасник подає скан-копії документів про профільну освіту (диплом або свідоцтво) для всіх залучених працівників та скан-копії документів про присвоєння кваліфікаційного рівня (диплом або свідоцтво або сертифікат) та посвідчення, або інший документ про присвоєння відповідного розряду для виконавців робіт. Надана Учасником довідка вих. № 23.07-6 від 23.07.2020 року про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід вказано, що посади керівника робіт та налагоджувальника приладів займає одна особа, що не відповідає умовам Тендерної документації. Вказаний перелік посад відповідає кадровим вимогам щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень вказаним в ліцензійних умовах провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення Затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. Згідно частини 9 статті 26 та частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», для усунення виявлених невідповідностей необхідно надати, протягом 24 годин, уточнену Довідку про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, з потрібною кількістю працівників, згідно п. 2 Додатку №2 Тендерної документації, керівника робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень повинен мати, стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років – не менше 1 особи, електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду – не менше 1 особи, налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду – не менше 1 особи, скан-копії документів про профільну освіту (диплом або свідоцтво) для всіх залучених працівників та скан-копії документів про присвоєння кваліфікаційного рівня (диплом або свідоцтво або сертифікат) та посвідчення, або інший документ про присвоєння відповідного розряду для виконавців робіт, та штатний розпис або зміни до штатного розпису, або повідомлення про прийняття на роботу, для підтвердження відповідності Учасника вимогам Тендерної документації.

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

25 вересня 2020 17:44
Електронний підпис
25 вересня 2020 17:43
Протокол розгляду.PDF
18 вересня 2020 15:58
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

29 вересня 2020 15:29
Електронний підпис
29 вересня 2020 15:29
Протокол розгляду2.PDF
25 вересня 2020 17:44
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

01 грудня 2020 17:13
Електронний підпис
26 листопада 2020 10:27
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

01 грудня 2020 17:15
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Згідно рішення постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 11.11.2020р № 20981-р/пк-пз в документах пропозиції учасника ТОВ «МП «Леона»( Додаток № 2 ТД), що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, відповідно до ст.16 Закону, наявні невідповідності . 1) у складі Пропозиції учасника ТОВ «МП «Леона» відсутні документи, які підтверджують те , що зазначені у довідках №546, №547 від 23.07.2020р. оргтехніка, обладнання, інструменти та техніка, знаходяться у власності учасника, що суперечить вимогам п.1 Додатку 2 ТД (для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника, учасником надаються наступні документи, зокрема інформаційна довідка в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази: (зазначити інформацію про наявну у власності (надати підтвердження копією документа), чи на правах користування, чи в інший спосіб використання техніку, механізми, обладнання для забезпечення виконання робіт, зазначених в додатку 4, а також вказати матеріально-технічну базу (офісні, виробничі та інші приміщення, із зазначенням їх місцезнаходження). Згідно частини 9 статті 26 та частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», для усунення виявлених невідповідностей необхідно надати, протягом 24 годин, документи, які підтверджують, що оргтехніка, обладнання, інструменти та техніка зазначені у довідках №546, №547 від 23.07.2020р., є власністю учасника ТОВ «МП «Леона». 2) у складі Пропозиції учасника ТОВ «МП «Леона» відсутнє посвідчення або інший документ про присвоєння відповідного розряду для виконавців робіт, що суперечить вимогам п.2 Додатку 2 ТД Учасник подає скан-копії документів про профільну освіту (диплом або свідоцтво) для всіх залучених працівників та скан-копії документів про присвоєння кваліфікаційного рівня (диплом або свідоцтво або сертифікат) та посвідчення, або інший документ про присвоєння відповідного розряду для виконавців робіт , згідно довідки від 23.07.2020р. №562). Згідно частини 9 статті 26 та частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», для усунення виявлених невідповідностей необхідно надати, протягом 24 годин, скан-копію посвідчення або інший документ, який свідчить про присвоєння відповідного розряду для виконавців робіт , згідно довідки від 23.07.2020р. №562.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 грудня 2020 12:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ МПП "ЛЕОНА"
#38345703
2 097 601,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 серпня 2021 15:39
Електронний підпис зміни до договору
18 серпня 2021 15:37
Додаткова угода №3.PDF зміни до договору
18 серпня 2021 15:35
Електронний підпис зміни до договору
02 серпня 2021 14:45
Додаткова угода 2.PDF зміни до договору
02 серпня 2021 14:43
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 16:15
Додаткова угода.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 16:14
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 12:54
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 16:46
Договір підписаний.PDF укладений
18 грудня 2020 16:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зав'язку із продовженням термінів виконання робіт, керуючись п.19.4 , продовжити дію договору 1.08.2021 року
Номер договору про закупівлю: 812-П
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зав'язку із продовженням термінів виконання робіт, керуючись п.19.4 , продовжити дію договору 16.08.2021 року
Номер договору про закупівлю: 812-П
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 812-П
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 грудня 2020 — 16 серпня 2021
Сума оплати за договором: 1 853 827,20
UAH (в тому числі ПДВ 308 971,20 UAH)