Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівельні роботи та поточний ремонт
Очікувана вартість
3 110 000,00 UAH
UA-2020-07-01-006295-a 105023eb6d314582986434ce58037ab7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Павло Олексенко

+380507788992 pavel.olex@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого
Код ЄДРПОУ: 02214171
Вебсайт: http://knutkt.com.ua/
Місцезнаходження: 01054, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Ярославів Вал, буд. 40
Контактна особа: Павло Олексенко
+380507788992
pavel.olex@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 липня 2020 15:31
Звернення за роз’ясненнями: до 10 липня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 липня 2020 10:00
Очікувана вартість: 3 110 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Тендерна документація

01 липня 2020 15:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2020 15:31
Титульний.pdf
01 липня 2020 15:31
Будівельні роботи та поточний ремонт.pdf
01 липня 2020 15:31
Будівельні роботи та поточний ремонт.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кошторисні розрахунки згідно вимог ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Дата подання: 02 липня 2020 23:07
Дата відповіді: 06 липня 2020 13:45
Добрий день! Чи потрібно крім договірної ціни подавати локальні кошториси та інші розрахунки відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 і календарний план виконання робіт? Якщо потрібно то уточніть, які саме розрахунки потрібно подавати?
Відповідь: Доброго дня. Відповідні вимоги передбачені Додатками до ТД 4, 6.
Дякую за звернення.
Усунення дискримінаційних вимог в тендерній документації
Дата подання: 07 липня 2020 11:06
Дата відповіді: 07 липня 2020 14:36
Доброго дня. Згідно Додатку № 4 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ тендерної документації Учасники в складі пропозиції надають локальні кошториси* на зазначені обсяги (в форматі excel) та інші документи, а саме: п.4. Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки (зведення, монтаж, демонтаж будинків, споруд). Але ж, Дозвіл на ці роботи не передбачено. І тим більше демонтажа і зведення будинків в дефектних актах немає. Порядок видачі дозволів та перелік видів робіт підвищеної небезпеки, на які необхідно отримувати дозвіл, визначається постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107, де наведено вичерпний перелік робіт, що виконуються на підставі дозволу, а саме: 1. Виробництво (виготовлення), використання, переробка, зберігання, транспортування, застосування, утилізація та знешкодження вибухопожежонебезпечних і небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин, маса яких дорівнює або перевищує значення нормативів порогових мас, що визначені постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 р. № 956 “Про ідентифікацію та декларування безпеки об’єктів підвищеної небезпеки” (Офіційний вісник України, 2002 р., № 29, ст. 1357). 2. Вибухові роботи та роботи, пов’язані з використанням енергії вибуху. 3. Утилізація зброї, звичайних видів боєприпасів та виробів ракетної техніки. 4. Газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних зонах. 5. Спорудження магістральних газопроводів, нафтопроводів і продуктопроводів (нафтопродуктопроводів, аміакопроводів, етиленопроводів тощо), систем газопостачання природного та зрідженого газу. 6. Підземні та відкриті гірничі роботи. Технічне завдання (дефектний акт) даної закупівлі не містить перелічених вище робіт підвищеної небезпеки, відповідно дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки не потрібен. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107, Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці за формою згідно з додатком 8 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпек, не пізніше ніж за п’ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки надсилається поштою до територіального органу Держпраці або адміністратора центру надання адміністративних послуг у паперовій формі або в електронній формі через Єдиний державний веб-портал електронних послуг, у тому числі через інтегровану з ним інформаційну систему Держпраці. Учасником у складі тендерної пропозиції може бути надана Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, яка підтверджує наявність в учасника матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт згідно технічного завдання (дефектного акту). Просимо внести зміни до тендерної документації стосовно вимоги щодо надання Дозвілу на виконання робіт підвищеної небезпеки (зведення, монтаж, демонтаж будинків, споруд). Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. В «Додаток № 1 до тендерної документації на закупівлю…» передбачає : «Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, про що такий учасник повинен зазначити у своїй тендерній пропозиції, включаючи обґрунтування та причини неподання документів, інформація подається в довільній формі.» Таким чином Учасником у складі тендерної пропозиції може бути надана Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, яка підтверджує наявність в учасника матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт згідно технічного завдання (дефектного акту). Дякую за звернення.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-01-006295-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ХОФТ", Код ЄДРПОУ:40710017
Дата подання: 03 липня 2020 18:38
Некоректна вимога тендерної документації
Додатком 1 до ТД встановлено, що *В тендерній пропозиції вказується ціна до початку проведення електронного аукціону. По закінченню електронного аукціону, у разі, якщо учасником змінювалась/понижувалася ціна пропозиції, в електронній системі публічних закупівель прикріплюється файл із зміненою /приведеною ціною тендерної пропозиції у строк, що не перевищує двох календарних днів з дати проведення електронного аукціону. Тендерна пропозиція подається у форматі pdf.


Вважаю, що дана вимога суперечить чинному законодавству у звязку з тим, щоо після завершення періоду подання тендерних пропозицій та тим більше, після завершення аукціону жоден учасник не має технічної можливості довантажувати будь-які документи. Система Прозорро надає можливість довантаження документів лише на етапі "виправлення помилок протягм 24 годин". Крім того, звертаю Вашу увагу, що відповідно до ст. 26 ЗУ "Про публічні закупівлі" електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його тендерної пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система закупівель повинна забезпечити можливість подання тендерної пропозиції/пропозиції всім особам на рівних умовах.Тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання або ціна яких перевищує очікувану вартість предмета закупівлі не приймаються електронною системою закупівель. Кінцевим строком подання тендерних пропзицій визначено 26.06.2020. Таким чином, розрахунок договірної ціни, приведеної у відповідності до показників результатів аукціону, що має надаватися переможцем після кінцевого строку подання пропозицій, не є складовою тендерної пропозиції, а також документами на підтвердження відсутності підстав відмови в участі, передбачених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі», тому ненадання такого документу або невідповідність умовам документації не може бути підставою відхилення пропозиції. Аналогічної правової позиції дотримується і Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Прошу Замовника видалити дану вимогу з тендерної документації.

Прошу замовника привести тендерну документацію у відповідність вимога законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 липня 2020 13:28
Доброго дня. В «Додаток № 1 до тендерної документації на закупівлю…» відсутня вказана Вами вимога. Разом з тим, звертаю Вашу увагу, що «Додаток № 1 до тендерної документації на закупівлю…» передбачає :
«Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, про що такий учасник повинен зазначити у своїй тендерній пропозиції, включаючи обґрунтування та причини неподання документів, інформація подається в довільній формі.» Дякую за звернення.
Номер вимоги: UA-2020-07-01-006295-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ХОФТ", Код ЄДРПОУ:40710017
Дата подання: 06 липня 2020 14:25
Некоректна вимога тендерної документації
Додатком 5 до ТД встановлено, що *В тендерній пропозиції вказується ціна до початку проведення електронного аукціону. По закінченню електронного аукціону, у разі, якщо учасником змінювалась/понижувалася ціна пропозиції, в електронній системі публічних закупівель прикріплюється файл із зміненою /приведеною ціною тендерної пропозиції у строк, що не перевищує двох календарних днів з дати проведення електронного аукціону. Тендерна пропозиція подається у форматі pdf. Вважаю, що дана вимога суперечить чинному законодавству у звязку з тим, щоо після завершення періоду подання тендерних пропозицій та тим більше, після завершення аукціону жоден учасник не має технічної можливості довантажувати будь-які документи. Система Прозорро надає можливість довантаження документів лише на етапі "виправлення помилок протягм 24 годин". Крім того, звертаю Вашу увагу, що відповідно до ст. 26 ЗУ "Про публічні закупівлі" електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його тендерної пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система закупівель повинна забезпечити можливість подання тендерної пропозиції/пропозиції всім особам на рівних умовах.Тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання або ціна яких перевищує очікувану вартість предмета закупівлі не приймаються електронною системою закупівель. Кінцевим строком подання тендерних пропзицій визначено 26.06.2020. Таким чином, розрахунок договірної ціни, приведеної у відповідності до показників результатів аукціону, що має надаватися переможцем після кінцевого строку подання пропозицій, не є складовою тендерної пропозиції, а також документами на підтвердження відсутності підстав відмови в участі, передбачених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі», тому ненадання такого документу або невідповідність умовам документації не може бути підставою відхилення пропозиції. Аналогічної правової позиції дотримується і Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Прошу Замовника видалити дану вимогу з тендерної документації. Прошу замовника привести тендерну документацію у відповідність вимога законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 липня 2020 15:57
Відповідь вже надана. Прохання ознайомитись та не дублювати вимогу. Дякую
Номер вимоги: UA-2020-07-01-006295-a.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БУДСЕРВІСКОМФОРТ", Код ЄДРПОУ:41982552
Дата подання: 24 липня 2020 14:47
Просимо надати пояснення!
Товариство з обмеженою відповідальністю «Будсервіскомфорт» (далі - Учасник), як учасник процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-01-006295-a) Лот №3 ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (Лот № 3 : Поточний ремонт(заміна) віконних конструкцій гуртожитку КНУ ТК і Т ім. Карпенка Карого по вул. Лук`янівська 69/71, м. Київ) вимагає від Замовника - Київського національного університету театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого, надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції Учасника умовам тендерної документації відповідно до частини 3 статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон). Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Київського національного університету театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого №9 від 23.07.2020 року (далі – Протокол) тендерну пропозицію ТОВ «Будсервіскомфорт» було відхилено на підставі ст. 31 частини 1 Закону а саме «не відповідає кваліфікаційним(кваліфікаційному) критеріям, установленим ст. 16». Таке формулювання не дає можливості, нам, як учаснику процедури закупівлі, зрозуміти в чому саме полягає невідповідність нашої пропозиції вимогам тендерної документації.
Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо протягом п'яти днів надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції ТОВ «Будсервіскомфорт» кваліфікаційним критеріям, установленим ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пунктом 7.3.1. Протоколу Замовник підтверджує, що «Пропозиція Учасника ТОВ «БУДСЕРВІСКОМФОРТ» код ЄДРПОУ 41982552, яка за результатами проведення аукціону та оцінки визнана найбільш економічно вигідною, відповідає вимогам, визначеним під час оголошення закупівлі», але далі, всупереч своїй вищевикладеній інформації, відхиляє пропозицію ТОВ «БУДСЕРВІСКОМФОРТ».
Відповідно пункту 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Оскільки тендерну пропозицію ТОВ «Будсервіскомфорт» було відхилено на підставі невідповідності кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник керуючись пунктом 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» повинен був розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Вважаємо вищевказані дії порушенням Закону України "Про публічні закупівлі", так як відповідно до частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля здійснюється, зокрема, за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Частиною четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 липня 2020 13:54
Учасник в складі своєї пропозиції не надав інформації котру замовник вимагав в додатку № 1, разом з тим порушив статтю 12 Закону, що унеможливило ідентифікацію учасника. тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації вказаною в ТД Додаток № 4. Враховуючи вищевказане, вважаємо своє рішення аргументованим та достатнім для розуміння причин невідповідності тендерної пропозиції учасника.
Номер вимоги: UA-2020-07-01-006295-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БУДСЕРВІСКОМФОРТ", Код ЄДРПОУ:41982552
Дата подання: 24 липня 2020 14:49
Просимо надати пояснення!
Товариство з обмеженою відповідальністю «Будсервіскомфорт» (далі - Учасник), як учасник процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-01-006295-a) Лот №4 ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (Поточний ремонт(заміна) віконних конструкцій учбового корпусу КНУ ТК і Т ім. Карпенка Карого по вул. Ярославській 17/22, м. Київ) вимагає від Замовника - Київського національного університету театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого, надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції Учасника умовам тендерної документації відповідно до частини 3 статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон). Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Київського національного університету театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого №9 від 23.07.2020 року (далі – Протокол) тендерну пропозицію ТОВ «Будсервіскомфорт» було відхилено на підставі ст. 31 частини 1 Закону а саме «не відповідає кваліфікаційним(кваліфікаційному) критеріям, установленим ст. 16». Таке формулювання не дає можливості, нам, як учаснику процедури закупівлі, зрозуміти в чому саме полягає невідповідність нашої пропозиції вимогам тендерної документації.
Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо протягом п'яти днів надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції ТОВ «Будсервіскомфорт» кваліфікаційним критеріям, установленим ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пунктом 7.4.1. Протоколу Замовник підтверджує, що «Пропозиція Учасника ТОВ «БУДСЕРВІСКОМФОРТ» код ЄДРПОУ 41982552, яка за результатами проведення аукціону та оцінки визнана найбільш економічно вигідною, відповідає вимогам, визначеним під час оголошення закупівлі», але далі, всупереч своїй вищевикладеній інформації, відхиляє пропозицію ТОВ «БУДСЕРВІСКОМФОРТ».
Відповідно пункту 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Оскільки тендерну пропозицію ТОВ «Будсервіскомфорт» було відхилено на підставі невідповідності кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник керуючись пунктом 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» повинен був розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Вважаємо вищевказані дії порушенням Закону України "Про публічні закупівлі", так як відповідно до частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля здійснюється, зокрема, за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Частиною четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 липня 2020 13:55
Учасник в складі своєї пропозиції не надав інформації котру замовник вимагав в додатку № 1, разом з тим порушив статтю 12 Закону, що унеможливило ідентифікацію учасника. тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації вказаною в ТД Додаток № 4. Враховуючи вищевказане, вважаємо своє рішення аргументованим та достатнім для розуміння причин невідповідності тендерної пропозиції учасника.
Номер вимоги: UA-2020-07-01-006295-a.a5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БУДСЕРВІСКОМФОРТ", Код ЄДРПОУ:41982552
Дата подання: 24 липня 2020 14:46
Вимога про скасування рішення!
Товариство з обмеженою відповідальністю «Будсервіскомфорт» (далі - Учасник), як учасник процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-01-006295-a) Лот №4 ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (Поточний ремонт(заміна) віконних конструкцій учбового корпусу КНУ ТК і Т ім. Карпенка Карого по вул. Ярославській 17/22, м. Київ) вимагає від Замовника - Київського національного університету театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ «ЕЛІНВАР» у зв’язку з нижченаведеним.
Відповідно до частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
-учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону.
Тендерним комітетом відповідно до п.7.4.2. Протоколу було визначено переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ "ЕЛІНВАР" (38095998), який зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, а саме:
1. Відповідно до додатку №2 до тендерної документації на закупівлю учасник подає інформацію, щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону у довільній формі, окремим файлом у форматі pdf. У довідці вих. №1 від 08.07.2020 року учасник ТОВ «ЕЛІНВАР» пунктом 8 подає завідома недостовірну інформацію, щодо відсутності заборгованості із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), що суперечить інформації з сайту Державної податкової служби України https://tax.gov.ua/businesspartner. Нижче наведено результати запиту перевірки ТОВ "ЕЛІНВАР" (38095998) на вищевказаному електронному ресурсі: «Станом на 22.07.2020 платник податків має податковий борг та відповідно до пункту 88.2 статті 88 Податкового кодексу України у органів державної податкової служби виникло право податкової застави на майно такого платника.» (Копія екрану з зазначеною інформацією подається у додатку до даної вимоги)
Також відповідно до поданих документів на майданчику проведення електронних закупівель, де 23.07.2020р. о 17.54 було розміщено файл «Інформація (Квитанція №2) з ДФС про відсутність заборгованості» в якому зазначається, що у ТОВ «ЕЛІНВАР» наявна заборгованість із сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби. Враховуючи вищевикладене ТОВ «ЕЛІНВАР» не може бути визначений переможцем, так як не відповідає вимогам ст.17 Закону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 липня 2020 13:57
Шановний Учасник, в ході розгляду Вашого звернення, Учасник ТОВ «ЕЛІНВАР» за допомогою електронної системи надав підтвердження відсутності заборгованості з податків та зборів. Отже, відповідно частини 15 статті 29 відсутні сумніви відносно порушення статті 17 Закону.

Документи подані скаржником

24 липня 2020 14:46
Вимога_Вих№2.pdf

Документи подані скаржником

24 липня 2020 14:48
Вимога_Вих№1.pdf

Документи подані скаржником

24 липня 2020 14:45
Вимога_Вих№3.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Будівельні роботи та поточний ремонт
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 350 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 350,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10500 UAH

Аукціон

Початок: 21 липня 2020 14:37
Закінчення: 21 липня 2020 15:04
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Поточний ремонт покрівлі учбового корпусу КНУ ТК і Т ім. Карпенка Карого по вул. Ярославській 17/22, м. Київ.
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, м. Київ, Київ, вул Ярославська 17/22
Дата доставки: 30 жовтня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 липня 2020 15:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "Технорембуд" 317 264,00
UAH з ПДВ
316 914,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕЛІНВАР" 345 685,90
UAH з ПДВ
317 246,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "УКРБУДПРОЕКТ" 324 710,40
UAH з ПДВ
324 710,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 липня 2020 08:44
Електронний підпис
24 липня 2020 08:42
Дод 5 лот 1 новий.pdf
23 липня 2020 23:43
Електронний підпис
23 липня 2020 23:41
Договірна ціна лот 1.pdf
23 липня 2020 23:35
ІПН Воронов ОО.pdf
10 липня 2020 17:49
Електронний підпис
10 липня 2020 17:41
37.rar
10 липня 2020 17:41
Договірна ціна лот 1.pdf
10 липня 2020 17:41
Дод 4 тех вимоги лот1.pdf
10 липня 2020 17:41
Аналог дог, акт НАОМА.pdf
10 липня 2020 17:41
аналог дог, акт БАНК.pdf
10 липня 2020 17:41
СТАТУТ.pdf
10 липня 2020 17:41
Дов щодо субпідряду.pdf
10 липня 2020 17:41
Дод 8.pdf
10 липня 2020 17:41
Дод 7.pdf
10 липня 2020 17:41
ЛIЦЕНЗIЯ.pdf
10 липня 2020 17:41
Дод 4 податки.pdf
10 липня 2020 17:41
Дод 2.pdf
10 липня 2020 17:40
Дов про ПП.pdf
10 липня 2020 17:40
Дов захист довкілля.pdf
10 липня 2020 17:40
дов ЄДРПОУ.pdf
10 липня 2020 17:40
ПАСПОРТ.pdf
10 липня 2020 17:40
Витяг єд под.pdf
10 липня 2020 17:40
Свідоцтво ЄДР.pdf
10 липня 2020 17:40
ріш створ пп.pdf
10 липня 2020 17:40
наказ признач керівн.pdf
10 липня 2020 17:40
Дод 1 прац.pdf
10 липня 2020 17:40
Дод 1 мат тех база.pdf

Публічні документи

31 липня 2020 15:38
Електронний підпис
31 липня 2020 15:37
pdf.pdf
31 липня 2020 15:37
Dovidka_20205577800030383745.pdf
31 липня 2020 15:37
Карпенка Карого.jpg
31 липня 2020 15:37
Довідка.zip
31 липня 2020 15:37
Довідка (1).zip
16 липня 2020 14:07
Електронний підпис
16 липня 2020 14:03
fwd.zip
16 липня 2020 14:03
ТД Карпенка Карого.pdf
16 липня 2020 14:03
статутні.rar
16 липня 2020 14:03
Лот 1 проект 345 685, 90.pdf
16 липня 2020 14:03
Лот 1 зведений.pdf
16 липня 2020 14:03
Лот 1 договірна.pdf
16 липня 2020 14:03
Локальний лот 1.xls
16 липня 2020 14:03
Зведений лот 1.xls
16 липня 2020 14:03
Договірна лот 1.xls
16 липня 2020 14:03
Аналогічний договір.rar
16 липня 2020 14:03
345 685, 90.pdf

Публічні документи

20 липня 2020 09:54
Електронний підпис
20 липня 2020 09:48
Свідоцтво (1).pdf
20 липня 2020 09:48
Ліцензія (1).pdf
20 липня 2020 09:48
Ne BTO05320 ЛОТ1-2.pdf
20 липня 2020 09:48
Ne BTO05320 ЛОТ1.pdf
20 липня 2020 00:08
кошторис лот 1.pdf
20 липня 2020 00:08
Витяг з ЕДРПОУ.pdf
20 липня 2020 00:08
Виписка_ТОВ.pdf
20 липня 2020 00:08
32.Витяг_ПДВ.pdf
20 липня 2020 00:08
32. витяг ПДВ скан.pdf
20 липня 2020 00:08
21. лист відгук скан.pdf
20 липня 2020 00:08
20.Подібний Договір 2.pdf
20 липня 2020 00:08
20.Подібний Договір- 1.pdf
20 липня 2020 00:08
8.Опис2-2.pdf
20 липня 2020 00:08
8.Опис1-2.pdf
20 липня 2020 00:08
8.2. опис 2.pdf
20 липня 2020 00:08
8.2. опис 1.pdf
20 липня 2020 00:08
6.скан ІПН.pdf
20 липня 2020 00:08
6.ІПН.pdf
20 липня 2020 00:08
6. Паспорт_директора.pdf
20 липня 2020 00:08
6,проєкт договору.pdf
20 липня 2020 00:08
4.технічні вимоги.pdf
20 липня 2020 00:08
4,5.Рішення_учасника.pdf
20 липня 2020 00:08
2.Статут скан копія.pdf
20 липня 2020 00:08
2. скан копия статут.pdf
20 липня 2020 00:08
2. витяг зі статуту.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "Технорембуд"

ТОВ "ЕЛІНВАР"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "УКРБУДПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Приватне підприємство "Технорембуд"
#32304291
Відхилено 316 914,00
UAH з ПДВ
28 липня 2020 13:29
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 липня 2020 14:36
ТОВ "ЕЛІНВАР"
#38095998
Переможець 317 246,00
UAH з ПДВ
28 липня 2020 13:38

Вимога про усунення невідповідностей

- привести пропозицію у відповідність з Додатком № 1 тендерної документації; - врахувати та привести у відповідність пропозицію до інструкції з підготовки тендерної документації; - привести пропозицію у відповідність з Додатком № 4 тендерної документації.

Документи

28 липня 2020 13:29
Електронний підпис
28 липня 2020 13:28
11 протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 липня 2020 13:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕЛІНВАР"
#38095998
317 246,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 листопада 2020 12:23
Електронний підпис зміни до договору
08 вересня 2020 12:42
1.13.08.pdf зміни до договору
08 вересня 2020 12:41
Електронний підпис укладений
13 серпня 2020 14:15
11.28.07.pdf укладений
13 серпня 2020 14:13
13.08.pdf укладений
13 серпня 2020 14:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі експертної оцінки
Номер договору про закупівлю: 13/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 серпня 2020 — 30 жовтня 2020
Сума оплати за договором: 317 246,00
UAH (в тому числі ПДВ 52 874,33 UAH)