Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
10 000,00 UAH
UA-2020-07-01-006206-a 48aafbf91f6a490d90398d3f14904666
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козорог Людмила Володимирівна

+380987166732 lkozorog@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Васильківський психоневрологічний інтернат" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01987741
Місцезнаходження: 52623, Україна , Дніпропетровська обл., село Медичне, вул. Центральна б.1
Контактна особа: Козорог Людмила Володимирівна
+380987166732
lkozorog@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 липня 2020 15:26
Звернення за роз’ясненнями: до 06 липня 2020 15:31
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 липня 2020 15:31
Початок аукціону: 10 липня 2020 14:27
Очікувана вартість: 10 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Доставка товару в заклад за рахунок постачальника
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1101 шт
офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52623, Україна, Дніпропетровська область, с.Медичне, вул.Центральна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 серпня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару офісне устаткування та приладдя різне Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 липня 2020 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2020 15:26
Договір канцтовари.DOC
01 липня 2020 15:26
Техн.вимоги канцтовари.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

аналоги?
Дата подання: 02 липня 2020 09:15
Дата відповіді: 02 липня 2020 10:10
Чи можна пропонувати аналоги торгівельних марок?
Відповідь: Можна

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-01-006206-a.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ПП "АСТРА ВІТА", Код ЄДРПОУ:43556202
Дата подання: 14 липня 2020 11:07
Неправомірне визначення переможця
Згідно протоколу №11 від 14.07.20 ФОП Бердник В.А. було визначено переможцем в закупівлі. Звертаю Вашу увагу на невідповідність пропозиції ФОП Бердник В.А. технічним вимогам Замовника.
В технічних вимогах були вказані опис та характеристика предмету закупівлі, які суттєво впливають на ціну конкретного товару. Наприклад, папір щильністю 75 та 80 гр/м2 відрізняється по ціні на 20%, файли щільністью 25мкм та 40мкм відрізняються по ціні на 50%, і т.д.
В ціновій пропозиції ФОП Бердник В.А. не були вказані конкретні торгові марки та моделі запропонованого товару, однак були повторені технічні вимоги Замовника, що дозволяло припустити відповідність пропозиції вимогам.
Але, на відміну від пропозиції, в договорі, наданому ФОП Бердник В.А., не вказані ні конкретні найменування товарів, ні їх опис, ні технічні характеристики. Виконання такого договору надає можливість постачання товарів, що за своїми характеристиками значно поступаються вимогам Замовника.
Вважаючи на вищесказане, вимагаємо скасувати визначєння ФОП Бердник В.А. переможцем закупівлі у зв'язку з невідповідністю пропозиції учасника технічним вимогам до предмету закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 16 липня 2020 11:15
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 липня 2020 10:49
Розглянувши вашу скаргу ми прийшли до висновку про її обгрунтованість, та вважаємо за необхідне задовільнити її вимоги.
Номер вимоги: UA-2020-07-01-006206-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "АСТРА ВІТА", Код ЄДРПОУ:43556202
Дата подання: 20 липня 2020 17:01
Неправомірна дискваліфікація
Згідно протоколу №14 від 20.07.20 пропозицію ПП "Астра Віта" було дискваліфіковано. Названа причина: "ненадання договору поставки на протязі 1-го робочого дня після визнання його переможцем (системою), в якому вказані конкретні торгові марки та моделі запропонованого товару згідно техниних вимог Замовника".
По суті відхилення мусимо довести наступне:

1. Згдіно з тендерною документацією:
"4.1 На етапі подання пропозицій учасник повинен надати окремим документом цінову пропозицію із зазначенням найменування товару, його кількість та ціни.
4.2 Кандидат, який подав пропозицію з найнижчою ціною, повинен протягом 1-го наступного робочого дня після аукціону викласти у систему кваліфікаційні документи (в сканованому форматі pdf) згідно з вимогами Замовника".
Тобто вимога подання договору протягом 1го дня, згідно тексту тендерної документації, стосується ТІЛЬКИ переможця аукціону, а не тих Учасників, які були визнані системою переможцями через дискваліфікацію інших учасників. Таким чином, застосування цього пункту для дискваліфікації ПП "Астра Віта" не є правомірним.

2. Після дискваліфікації попереднього учасника (ФОП Бердник) 16.07.20, у ПП "Астра Віта" з'явилася технічна можливість додавання документів. Оновлена цінова пропозиція із зазначенням найменування товару, його кількість та ціни за результатами аукціону, була додана в той же день. Договір зі специфікацією не був доданий через необхідність уточнити технічні вимоги до деяких товарів ДО включення їх у специфікацію! А саме: в технічних вимогах було вказано "п.1 Маркер товстий, різнокольоровий -20шт; чорний-20шт." При цьому додано фото маркера ТОНКОГО. Крім того, не було вказано якого типу маркер необхідний - перманентний, текстовий чи для фліпчарта. Особа, відповідальна за проведення закупівлі (Козорог Л.В.), знаходилася 16 та 17 липня у відпусці. Тому учасником ПП "Астра Віта" будо прийнято рішення відкласти заповнення специфікації до уточнення вимог Замовника до товару.

Таким чином, приймаючи до уваги неправомірність застосування п.4.2 до ПП "Астра Віта" та той факт, що ненадання договору протягом 1го робочого дня жодним чином не впливало ні на визначення переможця закупівлі, ні на відповідність запропонованого товару вимогам Замовника, вважаємо неправомірним, та вимагаємо скасувати.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 липня 2020 10:18
Розглянувши вашу скаргу, нами було зроблено висновок про її безпідставність та необгрунтованість.
Так, в своїй скарзі ви невірно зробили висновок про застосування п.4.2 технічних вимог даної закупівлі, зокрема щодо визначення переможця аукціону, оскільки після дискваліфікації учасника закупівлі з найнижчою ціною переможцем аукціону та кандидатом в переможці процедури закупівлі автоматично стає учасник, цінова пропозиція якого являється наступною в черзі. Таким чином, норма щодо обов’язку розміщення повного переліку необхідних для участі в закупівлі документів протягом 1 робочого дня поширюється на кожного учасника, черга до якого дійшла в результаті дискваліфікації попереднього.
Твердження про відсутність підписаного договору та специфікації до нього з причини необхідності уточнення технічних деталей щодо предмета закупівлі не має нормативного підґрунтя, оскільки можливість уточнення інформації учасниками закупівлі передбачена виключно до проведення аукціону. До слова – Козорог Л.В. до проведення аукціону не перебувала у відпустці і мала можливість надавати відповіді у період уточнення інформації, крім того в нашому закладі, як і в переважній більшості комунальних та державних закладів, передбачена взаємозамінюваність працівників на період їх відпусток.
Резюмуючи вищевикладене, підстави для задоволення вашої скарги в нашого закладу відсутні.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 липня 2020 14:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БЕРДНИК ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ" 9 108,00
UAH з ПДВ
6 896,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "АСТРА ВІТА" 8 965,00
UAH з ПДВ
7 446,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" 9 999,85
UAH з ПДВ
7 659,72
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 липня 2020 08:55
Електронний підпис
13 липня 2020 13:02
Електронний підпис
09 липня 2020 14:38
Електронний підпис
09 липня 2020 14:37
Стаття 17.pdf
09 липня 2020 14:37
Паспорт повний.pdf
09 липня 2020 14:37
Лист - відгук.pdf
09 липня 2020 14:37
ІПН.PDF
09 липня 2020 14:37
Договір і видаткова.pdf
09 липня 2020 14:37
Довідка щодо підпису.pdf
09 липня 2020 14:37
Довідка статут..pdf
09 липня 2020 14:37
Довідка працівники.pdf
09 липня 2020 14:37
Довідка Ліцензії.pdf
09 липня 2020 14:37
Довідка довкілля.pdf
09 липня 2020 14:37
Витяг з ЄДРЮ І ФОП.pdf
09 липня 2020 14:37
Цінова пропозиція.pdf
09 липня 2020 14:37
Договір канцтовари.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БЕРДНИК ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ"

ПП "АСТРА ВІТА"

ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БЕРДНИК ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ"
#3153403953
Рішення скасоване 6 896,00
UAH з ПДВ
16 липня 2020 11:15
ФОП "БЕРДНИК ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ"
#3153403953
Відхилено 6 896,00
UAH з ПДВ
16 липня 2020 11:19
ПП "АСТРА ВІТА"
#43556202
Відхилено 7 446,00
UAH з ПДВ
20 липня 2020 15:34
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
Переможець 7 659,72
UAH з ПДВ
21 липня 2020 15:17

Документи

14 липня 2020 09:11
протокол

Документи

16 липня 2020 11:18
протокол

Документи

20 липня 2020 15:33
протокол

Документи

21 липня 2020 15:16
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 липня 2020 15:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
7 659,72
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 липня 2020 15:16
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір укладений
27 липня 2020 13:40

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 7 659,72
UAH (в тому числі ПДВ 1 276,62 UAH)