Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
2285 Швидкозшивачі та супутнє приладдя (Швидкозшивачі, теки, лотки для паперів та супутнє приладдя)
Очікувана вартість
120 000,00 UAH
UA-2020-07-01-006024-a ● c7f2c97dd04e4697837a2ff1b201fc7c
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Український державний центр радіочастот" |
Код ЄДРПОУ: | 01181765 |
Вебсайт: | http://www.ucrf.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03179, Україна , Київська обл., Киев, пр. Перемоги, 151 |
Контактна особа: |
Сергій Очеретяний +380444228597 gv@ucrf.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 липня 2020 15:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 липня 2020 17:30 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 липня 2020 17:30 |
Початок аукціону: | 14 липня 2020 13:45 |
Очікувана вартість: | 120 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22850000-3: Швидкозшивачі та супутнє приладдя
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1303 пачка
Швидкозшивачі, теки, лотки для паперів та супутнє приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03179, Україна, м. Київ, Київ, проспект Перемоги, 151
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22850000-3 — Швидкозшивачі та супутнє приладдя
4479 штуки
Швидкозшивачі, теки, лотки для паперів та супутнє приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03179, Україна, м. Київ, Київ, проспект Перемоги, 151
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22850000-3 — Швидкозшивачі та супутнє приладдя
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | протягом 90 (дев’яноста) робочих днів з дня підписання Сторонами видаткової накладної | Пiсляоплата | 90 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 липня 2020 15:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 липня 2020 15:19 |
Швидкозшивачі, теки, лотки для паперів ....doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-01-006024-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Т ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:43625071
Дата подання: 27 липня 2020 10:46
Звернення про усунення порушення при визначенні переможця закупівлі та перегляді рішення Замовника
Суб’єкт оскарження (учасник закупівлі):
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ
ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Т ТРЕЙД"
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ 43625071
Адреса: 01033, м. Київ, вул. Шота Руставелі, 44-Б.
Тел.: +38 093-320-87-01, е-mail: info.ttrade@ukr.net
Замовник закупівлі:
Державне підприємство "Український державний центр радіочастот"
Код ЄДРПОУ: 01181765
Адреса: 03179 Україна Київська область
Київ пр. Перемоги, 151
Відомості про процедуру закупівлі:
UA-2020-07-01-006024-a
Офіційне джерело інформації: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-01-006024-a
Вид процедури закупівлі – Спрощена закупівля.
Предмет закупівлі: ДК 021:2015: 22850000-3 Швидкозшивачі та супутнє приладдя
Звернення про усунення порушення при
визначенні переможця закупівлі
Шановна Уповноважена особа Державного підприємства "Український державний центр радіочастот" (далі – Замовник), просимо переглянути Ваше рішення в частині відхилення пропозиції учасника даної закупівлі ТОВ Т Трейд.
Документом «ПРОТОКОЛ № 31 щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Державного підприємства „Український державний центр радіочастот”» від 23 липня 2020 року Замовником даної закупівлі було вирішено відхилити пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Т ТРЕЙД» на основі необ’єктивного висновку директора з господарсько-ресурсного напрямку Віталія Старинця: «За результатами оцінки відповідності пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Т ТРЕЙД» установленим умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі було отримано Висновок від 23.07.2020 р. «Щодо відповідності пропозиції учасника визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі» від директора з господарсько-ресурсного напрямку Віталія Старинця, що додається до протоколу. Пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Т ТРЕЙД» не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а саме:
• артикул в п. 3 порівняльної таблиці не відповідає основним вимогам Технічного завдання визначеним в Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, розмір лотка має бути 330*260*70 мм.
• щільність матеріалу в п. 23 порівняльної таблиці не відповідає основним вимогам п. 24 Технічного завдання визначеним в Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щільність матеріалу має бути 170 мкм.».
Стверджуємо, що викладені у Висновку факти є хибними, як мінімум та звертаємо увагу Уповноваженої особи на безпосереднє дослідження документу «Порівняльна таблиця» (файл із назвою «ТТ56_Порівняльна таблиця.pdf»), де нами було запропоновано саме той товар, що Ви вимагали
Зазначаємо, що ст.5 закону України Про публічні закупівлі (далі – Закон) визначає Принципи здійснення публічних закупівель, а саме: «1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.».
Стверджуємо, що в діях директора з господарсько-ресурсного напрямку Віталія Старинця є ознаки необ’єктивного та упередженого дослідження нашої пропозиції.
Звертаємо увагу, що ч.6 ст.11 Закону зобов’язує, що «Уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах замовника.»; та, згідно ч.10 ст.11 Закону Уповноважена особа «4) забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі».
Інформуємо, що кодексом України про адміністративні правопорушення передбачена адміністративна відповідальність, за «…відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення);…».
Стаття 164-14 КУпАП. Порушення законодавства про закупівлі.
«…Придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону; застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом; невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення); укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі; внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом; внесення недостовірних персональних даних до електронної системи закупівель та неоновлення у разі їх зміни; порушення строків оприлюднення тендерної документації -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Дії, передбачені частиною третьою цієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за такі ж порушення, -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від трьох тисяч до п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом, -
тягне за собою накладення штрафу на керівника замовника від двох до п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Укладення договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених законом, -
тягне за собою накладення штрафу на керівника замовника від двох до десяти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян..».
Керуючись викладеним та ч.20 ст.14 Закону, просимо переглянути Ваше рішення, щодо відхилення нашої пропозиції.
27 липня 2020 року.
директор ТОВ Т Трейд Лагода О.С.
Розгорнути
Згорнути
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ
ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Т ТРЕЙД"
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ 43625071
Адреса: 01033, м. Київ, вул. Шота Руставелі, 44-Б.
Тел.: +38 093-320-87-01, е-mail: info.ttrade@ukr.net
Замовник закупівлі:
Державне підприємство "Український державний центр радіочастот"
Код ЄДРПОУ: 01181765
Адреса: 03179 Україна Київська область
Київ пр. Перемоги, 151
Відомості про процедуру закупівлі:
UA-2020-07-01-006024-a
Офіційне джерело інформації: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-01-006024-a
Вид процедури закупівлі – Спрощена закупівля.
Предмет закупівлі: ДК 021:2015: 22850000-3 Швидкозшивачі та супутнє приладдя
Звернення про усунення порушення при
визначенні переможця закупівлі
Шановна Уповноважена особа Державного підприємства "Український державний центр радіочастот" (далі – Замовник), просимо переглянути Ваше рішення в частині відхилення пропозиції учасника даної закупівлі ТОВ Т Трейд.
Документом «ПРОТОКОЛ № 31 щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Державного підприємства „Український державний центр радіочастот”» від 23 липня 2020 року Замовником даної закупівлі було вирішено відхилити пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Т ТРЕЙД» на основі необ’єктивного висновку директора з господарсько-ресурсного напрямку Віталія Старинця: «За результатами оцінки відповідності пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Т ТРЕЙД» установленим умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі було отримано Висновок від 23.07.2020 р. «Щодо відповідності пропозиції учасника визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі» від директора з господарсько-ресурсного напрямку Віталія Старинця, що додається до протоколу. Пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Т ТРЕЙД» не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а саме:
• артикул в п. 3 порівняльної таблиці не відповідає основним вимогам Технічного завдання визначеним в Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, розмір лотка має бути 330*260*70 мм.
• щільність матеріалу в п. 23 порівняльної таблиці не відповідає основним вимогам п. 24 Технічного завдання визначеним в Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щільність матеріалу має бути 170 мкм.».
Стверджуємо, що викладені у Висновку факти є хибними, як мінімум та звертаємо увагу Уповноваженої особи на безпосереднє дослідження документу «Порівняльна таблиця» (файл із назвою «ТТ56_Порівняльна таблиця.pdf»), де нами було запропоновано саме той товар, що Ви вимагали
Зазначаємо, що ст.5 закону України Про публічні закупівлі (далі – Закон) визначає Принципи здійснення публічних закупівель, а саме: «1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.».
Стверджуємо, що в діях директора з господарсько-ресурсного напрямку Віталія Старинця є ознаки необ’єктивного та упередженого дослідження нашої пропозиції.
Звертаємо увагу, що ч.6 ст.11 Закону зобов’язує, що «Уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах замовника.»; та, згідно ч.10 ст.11 Закону Уповноважена особа «4) забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі».
Інформуємо, що кодексом України про адміністративні правопорушення передбачена адміністративна відповідальність, за «…відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення);…».
Стаття 164-14 КУпАП. Порушення законодавства про закупівлі.
«…Придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону; застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом; невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення); укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі; внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом; внесення недостовірних персональних даних до електронної системи закупівель та неоновлення у разі їх зміни; порушення строків оприлюднення тендерної документації -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Дії, передбачені частиною третьою цієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за такі ж порушення, -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від трьох тисяч до п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом, -
тягне за собою накладення штрафу на керівника замовника від двох до п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Укладення договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених законом, -
тягне за собою накладення штрафу на керівника замовника від двох до десяти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян..».
Керуючись викладеним та ч.20 ст.14 Закону, просимо переглянути Ваше рішення, щодо відхилення нашої пропозиції.
27 липня 2020 року.
директор ТОВ Т Трейд Лагода О.С.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 липня 2020 14:01
Відповідно артикулу 53611023 наведеному в п. 3 порівняльної таблиці, розмір лотка
267 x 49 x 336 мм. Дані характеристики не відповідають основним вимогам Технічного завдання визначеним в Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, розмір лотка має бути 330*260*70 мм.
Відповідно артикулу O31277 наведеному в п. 23 порівняльної таблиці, щільність матеріалу - 600 мкм. Дані характеристики не відповідають основним вимогам п. 24 Технічного завдання визначеним в Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щільність матеріалу має бути 170 мкм.
267 x 49 x 336 мм. Дані характеристики не відповідають основним вимогам Технічного завдання визначеним в Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, розмір лотка має бути 330*260*70 мм.
Відповідно артикулу O31277 наведеному в п. 23 порівняльної таблиці, щільність матеріалу - 600 мкм. Дані характеристики не відповідають основним вимогам п. 24 Технічного завдання визначеним в Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щільність матеріалу має бути 170 мкм.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 липня 2020 14:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Демиденко Олександр Миколайович |
91 023,20
UAH з ПДВ
|
81 330,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Т ТРЕЙД" |
92 169,90
UAH з ПДВ
|
81 331,14
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТЕХНОЮГ" |
90 898,98
UAH з ПДВ
|
87 224,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Бумвест" |
117 650,64
UAH з ПДВ
|
116 448,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" |
118 656,90
UAH з ПДВ
|
117 046,98
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Демиденко Олександр Миколайович #3073316938 |
Відхилено |
81 330,00
UAH з ПДВ
|
20 липня 2020 11:10
|
ТОВ "Т ТРЕЙД" #43625071 |
Відхилено |
81 331,14
UAH з ПДВ
|
23 липня 2020 15:34
|
ТОВ "ТЕХНОЮГ" #23863399 |
Відхилено |
87 224,00
UAH з ПДВ
|
30 липня 2020 15:58
|
ТОВ "Бумвест" #23702466 |
Відхилено |
116 448,00
UAH з ПДВ
|
06 серпня 2020 15:03
|
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" #42227163 |
Відхилено |
117 046,98
UAH з ПДВ
|
12 серпня 2020 16:49
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій