Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
55520000-1 "Кейтерингові послуги" (Послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів)
Очікувана вартість
325 000,00 UAH
UA-2020-07-01-005877-a ● de29ad611e88452e908ac227726d4c21
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Криворізький протитуберкульозний диспансер" Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 01985989 |
Місцезнаходження: | 50037, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Кемерівська, 35 |
Контактна особа: |
Альбіна Гончарова +380686387070 krtub2@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 липня 2020 15:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 липня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 липня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 17 липня 2020 11:40 |
Очікувана вартість: | 325 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Зміни внесено відповідно до ч.2 ст.24 ЗУ"Про публічні закупівлі". Т.я. до завершення прийому пропозицій залишаєьться більше 7ми днів, цей термін не потребує подовження. Перелік внесених змін додається в окремому файлі "Зміни до ТК".
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13770 послуга
Послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50037, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Юрія Камінського,4а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 серпня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані послуги здійснюються шляхом поетапної оплати на підставі п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) календарних днів з дати надання послуг та підписання акту виконаних робіт, наданих послуг, а у разі відсутності коштів на рахунках Замовника – з моменту їх надходження. Здійснення попередньої оплати не передбачається. Як виняток попередня оплата може бути застосована по спеціальному клопотанню Виконавця у випадках, передбачених діючим законодавством. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 липня 2020 15:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 липня 2020 15:28 |
ТД кейтеринг 2020 зі змінами.doc | |
08 липня 2020 15:28 |
Зміни до ТК.PDF | |
08 липня 2020 15:28 |
Протокол зміни до ТК.PDF | |
01 липня 2020 15:12 |
ТД кейтеринг 2020.doc |
08 липня 2020 15:29 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 липня 2020 15:28 |
ТД кейтеринг 2020 зі змінами.doc
|
|||
08 липня 2020 15:28 |
Зміни до ТК.PDF
|
|||
08 липня 2020 15:28 |
Протокол зміни до ТК.PDF
|
|||
01 липня 2020 15:12 |
ТД кейтеринг 2020.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кваліфікаційні критерії до учасника
Дата подання: 01 липня 2020 16:30
Дата відповіді: 02 липня 2020 11:39
Добрий день! За п.3.5 ТД учасник має надати копію виконаного, (частково) виконаного аналогічного договору, який має бути не більше дворічної давності. Надайте будь-ласка уточнення щодо строків аналогічного договору, чи вважатиметься договір таким, що задовольняє вимоги тендерної документації, якщо строк його виконання з 01.01.2018 по 31.12.2018?
Відповідь: Так, такий договір задовольняє вимогам закупівлі
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 06 липня 2020 10:11
Дата відповіді: 08 липня 2020 09:11
Прошу Вас внести зміни до тендерної документації в частині виконання аналогічних договорів, а саме передбачити можливість прийняти участь у закупівлі новоствореному підприємству,адже Замовник не має права умовами документації дискримінувати новостворені компанії.Доказом цього є рішення АМКУ № 352-р/пк-ск від 06.05.2015р та № м486-р/пк-ск від 09.04.2015р.
Вважаємо такі вимоги в тендерній документації дискримінаційними та такими, що порушують норми ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» - обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, зокрема новостворених. Наявність даної дискримінаційної вимоги у тендерній документації порушує права та охоронювані законом інтереси нашого підприємства, оскільки на даний час ми не можемо підготувати тендерну пропозицію, яка б відповідала такій дискримінаційній вимозі
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний учасник. В тендерну документацію буде внесено наступні зміни: "-Якщо в учасника є досвід надання послуг, аналогічних тим, які зазначені в даній тендерній документації, надати копію виконаного, (частково) виконаного аналогічного договору.
-Лист-відгук від замовника щодо виконання аналогічного договору (при наявності такого), копію якого надано у складі пропозиції (повинен бути складений на фірмовому бланку замовника (якщо такий є), завірений згідно чинного законодавства, а також містити інформацію про номер та дату договору, найменування та кількість наданих послуг та загальну інформацію щодо виконання учасником своїх обов’язків згідно даного договору)." Дякуємо за участь у закупівлі!
-Лист-відгук від замовника щодо виконання аналогічного договору (при наявності такого), копію якого надано у складі пропозиції (повинен бути складений на фірмовому бланку замовника (якщо такий є), завірений згідно чинного законодавства, а також містити інформацію про номер та дату договору, найменування та кількість наданих послуг та загальну інформацію щодо виконання учасником своїх обов’язків згідно даного договору)." Дякуємо за участь у закупівлі!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 липня 2020 12:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "БЕЛІНСЬКА ГАННА СЕРГІЇВНА" |
306 979,20
UAH з ПДВ
|
270 120,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Коновалова Світлана Петрівна |
311 661,00
UAH з ПДВ
|
270 121,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ВОЄВОДА КАТЕРИНА ВОЛОДИМИРІВНА |
319 601,70
UAH з ПДВ
|
285 241,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "БЕЛІНСЬКА ГАННА СЕРГІЇВНА" #3054717323 |
Відхилено |
270 120,00
UAH з ПДВ
|
23 липня 2020 11:05
|
ФОП Коновалова Світлана Петрівна #2227606823 |
Відхилено |
270 121,50
UAH з ПДВ
|
23 липня 2020 11:07
|
ВОЄВОДА КАТЕРИНА ВОЛОДИМИРІВНА #2973903289 |
Відхилено |
285 241,00
UAH з ПДВ
|
24 липня 2020 15:08
|
Інформація про відміну
Дата відміни
24 липня 2020 15:08
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі