Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

55520000-1 "Кейтерингові послуги" (Послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів)
Очікувана вартість
325 000,00 UAH
UA-2020-07-01-005877-a de29ad611e88452e908ac227726d4c21
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Альбіна Гончарова

+380686387070 krtub2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Криворізький протитуберкульозний диспансер" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01985989
Місцезнаходження: 50037, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Кемерівська, 35
Контактна особа: Альбіна Гончарова
+380686387070
krtub2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 липня 2020 15:12
Звернення за роз’ясненнями: до 07 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 17 липня 2020 11:40
Очікувана вартість: 325 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Зміни внесено відповідно до ч.2 ст.24 ЗУ"Про публічні закупівлі". Т.я. до завершення прийому пропозицій залишаєьться більше 7ми днів, цей термін не потребує подовження. Перелік внесених змін додається в окремому файлі "Зміни до ТК".
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13770 послуга
Послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50037, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Юрія Камінського,4а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги здійснюються шляхом поетапної оплати на підставі п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) календарних днів з дати надання послуг та підписання акту виконаних робіт, наданих послуг, а у разі відсутності коштів на рахунках Замовника – з моменту їх надходження. Здійснення попередньої оплати не передбачається. Як виняток попередня оплата може бути застосована по спеціальному клопотанню Виконавця у випадках, передбачених діючим законодавством. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 липня 2020 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 15:28
ТД кейтеринг 2020 зі змінами.doc
08 липня 2020 15:28
Зміни до ТК.PDF
08 липня 2020 15:28
Протокол зміни до ТК.PDF
01 липня 2020 15:12
ТД кейтеринг 2020.doc
08 липня 2020 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2020 15:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 15:28
ТД кейтеринг 2020 зі змінами.doc
08 липня 2020 15:28
Зміни до ТК.PDF
08 липня 2020 15:28
Протокол зміни до ТК.PDF
01 липня 2020 15:12
ТД кейтеринг 2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні критерії до учасника
Дата подання: 01 липня 2020 16:30
Дата відповіді: 02 липня 2020 11:39
Добрий день! За п.3.5 ТД учасник має надати копію виконаного, (частково) виконаного аналогічного договору, який має бути не більше дворічної давності. Надайте будь-ласка уточнення щодо строків аналогічного договору, чи вважатиметься договір таким, що задовольняє вимоги тендерної документації, якщо строк його виконання з 01.01.2018 по 31.12.2018?
Відповідь: Так, такий договір задовольняє вимогам закупівлі
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 06 липня 2020 10:11
Дата відповіді: 08 липня 2020 09:11
Прошу Вас внести зміни до тендерної документації в частині виконання аналогічних договорів, а саме передбачити можливість прийняти участь у закупівлі новоствореному підприємству,адже Замовник не має права умовами документації дискримінувати новостворені компанії.Доказом цього є рішення АМКУ № 352-р/пк-ск від 06.05.2015р та № м486-р/пк-ск від 09.04.2015р. Вважаємо такі вимоги в тендерній документації дискримінаційними та такими, що порушують норми ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» - обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, зокрема новостворених. Наявність даної дискримінаційної вимоги у тендерній документації порушує права та охоронювані законом інтереси нашого підприємства, оскільки на даний час ми не можемо підготувати тендерну пропозицію, яка б відповідала такій дискримінаційній вимозі
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний учасник. В тендерну документацію буде внесено наступні зміни: "-Якщо в учасника є досвід надання послуг, аналогічних тим, які зазначені в даній тендерній документації, надати копію виконаного, (частково) виконаного аналогічного договору.
-Лист-відгук від замовника щодо виконання аналогічного договору (при наявності такого), копію якого надано у складі пропозиції (повинен бути складений на фірмовому бланку замовника (якщо такий є), завірений згідно чинного законодавства, а також містити інформацію про номер та дату договору, найменування та кількість наданих послуг та загальну інформацію щодо виконання учасником своїх обов’язків згідно даного договору)." Дякуємо за участь у закупівлі!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 липня 2020 12:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БЕЛІНСЬКА ГАННА СЕРГІЇВНА" 306 979,20
UAH з ПДВ
270 120,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Коновалова Світлана Петрівна 311 661,00
UAH з ПДВ
270 121,50
UAH з ПДВ
Документи
ВОЄВОДА КАТЕРИНА ВОЛОДИМИРІВНА 319 601,70
UAH з ПДВ
285 241,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 липня 2020 18:43
Електронний підпис
16 липня 2020 18:41
ДОРУЧЕННЯ.pdf
16 липня 2020 18:41
Паспорт 16 стор..PDF
16 липня 2020 18:41
інформація про ФОП .pdf
16 липня 2020 18:41
стаття 17.pdf
16 липня 2020 18:41
проект договору.pdf
16 липня 2020 18:41
цінова пропозиція.pdf
16 липня 2020 18:41
додаток 4.pdf
16 липня 2020 18:41
погоджене меню.pdf
16 липня 2020 18:41
аналогічний договір.PDF

Публічні документи

16 липня 2020 12:02
Електронний підпис
16 липня 2020 12:01
6.Вимоги ст.17.pdf
16 липня 2020 12:01
3.Додаток 4.pdf

Публічні документи

15 липня 2020 11:56
Електронний підпис
15 липня 2020 11:55
установчі документи.pdf
15 липня 2020 11:55
Цінова.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БЕЛІНСЬКА ГАННА СЕРГІЇВНА"

ФОП Коновалова Світлана Петрівна

ВОЄВОДА КАТЕРИНА ВОЛОДИМИРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БЕЛІНСЬКА ГАННА СЕРГІЇВНА"
#3054717323
Відхилено 270 120,00
UAH з ПДВ
23 липня 2020 11:05
ФОП Коновалова Світлана Петрівна
#2227606823
Відхилено 270 121,50
UAH з ПДВ
23 липня 2020 11:07
ВОЄВОДА КАТЕРИНА ВОЛОДИМИРІВНА
#2973903289
Відхилено 285 241,00
UAH з ПДВ
24 липня 2020 15:08

Документи

23 липня 2020 11:05
Електронний підпис

Документи

23 липня 2020 11:07
Електронний підпис

Документи

24 липня 2020 15:08
Електронний підпис
24 липня 2020 15:06
Протокол Воєвода.PDF
23 липня 2020 11:07
Звіт з ЄДР (припинено)

Інформація про відміну

Дата відміни
24 липня 2020 15:08
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі