Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015- 03210000-6 Зернові культури та картопля (картопля, горох сушений)
Очікувана вартість
82 250,00 UAH
UA-2020-07-01-005828-a debe74e29fc74dd48dc630cecd6eec2d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Шостак

+380577251071 diora864l@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №1"
Код ЄДРПОУ: 02003706
Місцезнаходження: 61051, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Клочківська, 337а
Контактна особа: Лариса Шостак
+380577251071
diora864l@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 липня 2020 15:10
Звернення за роз’ясненнями: до 07 липня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 10 липня 2020 15:08
Очікувана вартість: 82 250,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 411,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5000 кілограми
Картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61051, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Клочківська, 337 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2020
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля
150 кілограми
Горох сушений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61051, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Клочківська, 337 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2020
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 липня 2020 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 16:28
Рішення змін.pdf
03 липня 2020 16:28
Оголошення картопля зі змінами.docx
03 липня 2020 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2020 15:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2020 15:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 16:28
Рішення змін.pdf
03 липня 2020 16:28
Оголошення картопля зі змінами.docx
01 липня 2020 15:15
Оголошення картопля.docx
01 липня 2020 15:10
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ТД
Дата подання: 03 липня 2020 10:10
Дата відповіді: 03 липня 2020 16:36
Доброго дня шановний Замовнику, прошу дати пояснення, що мається на увазі щодо вимоги надання Учасником у складі пропозиції: Учасник має надати оригінали позитивних відгуків від замовників.? Крім того у складі пропозиції вимагається надати копію сертифікату відповідності хочу зазначити, що предмет закупівлі не підлягає обв'язковій сертифікації, виходячи з цього прошу виключити дану вимогу з ТД. Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник вимагає надати у складі пропозицїї відгуки від інших замовників для підтверждення якості товару та строку виконання замовлення
У складі пропозиції вимагається надати копію сертифікату відповідності, якщо предмет закупівлі не підлягає обов"язковій сертифікації, надається лист роз"яснення по даній вимозі.
Тендер
Дата подання: 03 липня 2020 12:07
Дата відповіді: 03 липня 2020 16:37
Доброго дня. Звертаємо увагу Замовника торгів, що Державною санітарно-епідеміологічною службою України надано роз’яснення стосовно видачі санітарних паспортів на автотранспорт, що задіяний у перевезенні харчових продуктів. Згідно зі змінами, внесеними до Закону України «Про забезпечення санітарно-епідемічного благополуччя населення» з 20.09.2015року дія цього Закону не поширюється на харчові продукти, крім харчових продуктів, щодо яких проводяться санітарно-епідеміологічні розслідування захворювань, спричинених інфекційними хворобами, масовими неінфекційними захворюваннями, отруєннями та радіаційним ураженням людей. Крім того, статтю 17 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», якою були встановлені вимоги до продовольчої сировини і харчових продуктів, умов їх транспортування, зберігання та реалізації, виключено. Статтями 43 та 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» встановлені гігієнічні вимоги до рухомих та/або тимчасових потужностей та транспортних засобів, згідно з якими оформлення санітарних паспортів не передбачено. Згідно з нормами вищезазначеного Закону України відповідальність за виконання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів на всіх стадіях їх виробництва та обігу покладено на операторів ринку. З огляду на зазначене, повноважень щодо видачі Держсанепідслужбою санітарних паспортів на автотранспорт, що задіяний в перевезенні харчових продуктів, чинним законодавством України не передбачено. 1. З цих підстав просимо виключити вимогу щодо наявності санітарних паспортів на транспортні засоби, якими буде здійснюватись постачання предмету закупівлі. 2. Чи можливо на підтвердження проходження санітарної обробки у встановлені строки надати акти виконаних робіт на дезінфекцію транспортного засобу? 3. Просимо виключити пункт про надання висновку санітарно – епідеміологічної експертизи на запропонований товар, оскільки їх видача скасована ще у 2015 році, на підставі Закону України від 22.07.2014 року №1602-VII. 4. Просимо виключити пункт про надання сертифікату відповідності, оскільки відповідно до наказу Мінекономрозвитку України від 26.01.2018 року №93 яким визнано такими, що втратили чинність: наказ Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 р. № 28 «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні». Отже, станом на дату подання пропозиції сертифікати відповідності не видаються. 5. Чи можливо надати декларацію виробника або якісне посвідчення замість висновку санітарно – епідеміологічної експертизи та/або сертифікату відповідності?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Стосовно Ваших запитань розглянуто оголошення та внесено до нього зміни.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 липня 2020 15:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БУЛГАКОВ АНТОН ВАЛЕРІЙОВИЧ " 46 200,00
UAH з ПДВ
38 600,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець БАТУРІН ОЛЕКСАНДР ГЕОРГІЙОВИЧ 62 300,00
UAH з ПДВ
38 625,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Гусейнов Гусейнага Гадир огли 58 000,00
UAH з ПДВ
56 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Трубчанінова 61 800,00
UAH з ПДВ
57 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Олекса Петро Михайлович 81 720,00
UAH з ПДВ
61 650,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 липня 2020 17:45
Картопля.pdf
09 липня 2020 17:45
Документи.pdf

Публічні документи

09 липня 2020 09:48
Електронний підпис
09 липня 2020 09:47
Виписка з ЄДР.PDF
09 липня 2020 09:47
Паспорт.PDF
09 липня 2020 09:47
Витяг з ЄДР.PDF
09 липня 2020 09:47
Витяг платника ЄП.PDF
09 липня 2020 09:47
Тех.паспорт авто 1634.PDF
09 липня 2020 09:47
Якісні документи.PDF
09 липня 2020 09:47
Проект договору.PDF
09 липня 2020 09:47
Технічні вимоги.PDF
09 липня 2020 09:47
Цінова пропозиція.PDF
09 липня 2020 09:47
Лист-відгук Марзан.PDF

Публічні документи

09 липня 2020 22:57
Цінова пропозиція.pdf
09 липня 2020 22:57
Тех паспорт.pdf
09 липня 2020 22:57
Довідка.pdf
09 липня 2020 22:57
Стаття 17.pdf
09 липня 2020 22:57
Скан_20200701 (6).png
09 липня 2020 22:57
Дезінфекція.pdf
09 липня 2020 22:57
Скан_20200701 (5).png
09 липня 2020 22:57
Гарантійний лист.pdf
09 липня 2020 22:57
відповідність.pdf
09 липня 2020 22:57
Паспорт.pdf
09 липня 2020 22:57
Витяг єдиний податок.pdf
09 липня 2020 22:57
1Мед книжка.pdf
09 липня 2020 22:57
1Довіреність.pdf

Публічні документи

09 липня 2020 16:26
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БУЛГАКОВ АНТОН ВАЛЕРІЙОВИЧ "

Фізична особа-підприємець БАТУРІН ОЛЕКСАНДР ГЕОРГІЙОВИЧ

ФОП Гусейнов Гусейнага Гадир огли

ФОП Трубчанінова

ФОП Олекса Петро Михайлович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БУЛГАКОВ АНТОН ВАЛЕРІЙОВИЧ "
#3243504579
Переможець 38 600,00
UAH з ПДВ
14 липня 2020 11:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 липня 2020 11:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БУЛГАКОВ АНТОН ВАЛЕРІЙОВИЧ "
#3243504579
38 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 16:21
Електронний підпис укладений
20 липня 2020 11:11
Договор 8.pdf укладений
20 липня 2020 11:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 38 600,00
UAH