Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцтовари, штемпельне та офісне приладдя, ділові аксесуари, господарчі товари та інше
Очікувана вартість
1 758,60 UAH
UA-2020-07-01-005474-a d953a61a5bc0490f9329c59ccddf51d3
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

АЛЬЦИВАНОВИЧ Олена Валеріївна

380935695642 kmkl8.05497146@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 липня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №8" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 05497146
Місцезнаходження: 04159, Україна , Київська обл., Київ, вул. Юрія Кондратюка, буд.8
Контактна особа: АЛЬЦИВАНОВИЧ Олена Валеріївна
380935695642
kmkl8.05497146@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Згідно технічних умов виробника
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 Одиниця
Канцтовари, штемпельне та офісне приладдя, ділові аксесуари, господарчі товари та інше
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04159, Україна, м. Київ, м. Київ, Ю.Кондратюка,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару здійснюється в безготівковому порядку шляхом переказу Покупцем грошових коштів на поточних рахунок Продавця на підставі видаткових накладних протягом 10 календарних днів з дати отримання товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

01 липня 2020 14:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Папірус Універсал"
#40959684
Переможець 1 758,60
UAH з ПДВ
01 липня 2020 15:06

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 липня 2020 16:03
Електронний підпис укладений
01 липня 2020 15:11
Д 01_07_20 від 01.07.2020.pdf укладений
01 липня 2020 15:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 758,60
UAH (в тому числі ПДВ 293,10 UAH)