Послуги з охорони будівлі громадського інформаційно - виставкового центру "MediaProstir"
Очікувана вартість
453 600,00 UAH
UA-2020-07-01-005468-a fcaac3960582422e8899cc636a322aed
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Адміністративне управління Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 04011638
Місцезнаходження: 49004, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. О.Поля,2
Контактна особа: Юлія Кутерга
+380567428873
kyzakupki@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 07 липня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2020 11:00
Очікувана вартість: 453 600,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 13 608,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 536,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5184 година
Послуги з охорони будівлі громадського інформаційно - виставкового центру "MediaProstir"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49004, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Олександра Поля, 2д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 120 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

01 липня 2020 14:54
Електронний цифровий підпис
01 липня 2020 14:53
ТД MediaProstir.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Будівля суспільного значення
Дата подання: 07 липня 2020 10:51
Дата відповіді: 08 липня 2020 09:43
Дуже цікаве у Вас формулювання - будівля суспільного значення. Прохання дати конкретне законодавче посилання - що це за такі об'єкти? І їх конкретний перелік - що саме входить до таких об'єктів. Адже враховуючи Ваше формулювання, Ви можете використовувтаи його як хочете. Що це за об'єкти? Все окрім гаражів та складів? Тобто лікарні, реабілітаційні центри, стадіони, спортивні заклади, підприємства та заводи - це є будівля суспільного значення??? Вимагаємо уточнень, бо таке формулювання дозволить Вам маніпулювати при визначенні переможця і розгляді пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Слово "суспільний" є синонімом слова "громадський". Тому на підтвердження інформації необхідно надати копію аналогічного договору, який підтверджує надання послуг у будівлі, яка є в переліку додатка А (обов`язковий) ДБН В.2.2-9:2018.
Транспорт
Дата подання: 07 липня 2020 10:51
Дата відповіді: 08 липня 2020 08:42
Автомобілі можуть бути орендовані?
Відповідь: Так. В п.3.1 додатку 3 до тендерної документації є така інформація. Уважно читайте тендерну документацію.
Диспетчерська в Дніпрі
Дата подання: 07 липня 2020 10:55
Дата відповіді: 08 липня 2020 11:54
Шановний Замовнику, повідомляємо Вам, що для реагування в Дніпрі не обов'язково мати ПЦС та диспетчерську саме в Дніпрі, тому що ПЦС приймає і передає сигнали за допомогою інтернету, GPS та GSM. Тому ПЦС може бути розташований де завгодно в межах країни. Тому Ваша вимога дискримінаційна! Вимагаємо надати пояснення з цього приводу і чому учасник зобов'язаний мати диспетчерську в Дніпрі, якщо він може надавати послуги з охорони, перебуваючи в будь-якому регіоні! І прохання не відповідати про епідемію та про те, що Вам просто забагалось, щоб учасник був місцевий, із Дніпра!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Одним із способів та заходів забезпечення охорони об’єкту, є працездатна система охоронної сигналізації, завдяки якій проводиться передача сигналів тривоги сигналізації на централізований пульт охорони. Відтак централізований пульт охорони (далі – ЦПО) є одною із основних складових безпеки, що забезпечує охорону різних об’єктів. Крім цього, ЦПО включає в себе не тільки технічні засоби, але і організацію відпрацьованої роботи кожного підрозділу, групи людей, які безпосередньо займаються забезпеченням швидкого і ефективного реагування на спрацювання засобів сигналізації. Втім, сигнал надходить на спеціалізоване обладнання пульта охорони, яке цей сигнал в свою чергу фіксує, заносить в базу даних і видає оператору ЦПО. В свою чергу оператор негайно повідомляє, що надійшла тривога мобільній групі швидкого реагування (МГШР). При цьому, передається адреса об’єкта охорони і додаткову інформацію – короткий опис об’єкта. Завдання МГШР, максимально швидко прибути за вказаною адресою, блокувати об’єкт, і, в разі виявлення порушників (злочинців), затримати їх. Таким чином, ЦПО можна представити у вигляді таких взаємопов’язаних структур: технічне оснащення пульта, тобто обладнання, яке постійно знаходиться на зв’язку з приладами, встановленими на об’єктах, що охороняються; оператори пульта охорони – це люди, які відповідають за передачу сигналів групам реагування; групи затримання – це команда професійно–підготовлених людей, що забезпеченні необхідною амуніцію та транспортними засобами для швидкого реагування; технічний персонал ЦПО – є працівниками, що відповідають за ефективну та безперебійну роботу обладнання самого пульта охорони . Тому до вибору ЦПО в нашому регіоні ми, як Замовник закупівлі підходимо дуже відповідально. Відповідно до ст. 16 Закону, зокрема, Замовник вимагає від учасників надання ними інформації про відповідність останніх, наступним кваліфікаційним критеріям: наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання основних умов договору щодо предмету закупівлі. На підставі вищевикладеного, вважаємо, що такі умови тендерної документації відповідної закупівлі не є дискримінаційними. До того ж, Замовник жодним чином не обмежує коло учасників, ні за територіальним принципом, ні за іншими критеріями, а навпаки маємо надію, що у даній процедурі закупівель приймуть участь Учасники з великим досвідом в сфері охоронних послуг та належного виконання аналогічних договорів, задля якісного надання послуг у подальшому Замовнику.
Кількість постів, місце їх дислокації та час перебування на чергуванні охоронників може бути змінено Замовником в межах встановлених люд./годин.
Дата подання: 07 липня 2020 10:57
Дата відповіді: 08 липня 2020 09:01
Кількість постів, місце їх дислокації та час перебування на чергуванні охоронників може бути змінено Замовником в межах встановлених люд./годин. - це означає, що обсяг може бути збільшений і учаснки за власні кошти надаватиме послуги?
Відповідь: Ні, обсяг наданих послуг не може бути збільшений, відповідно до чинного законодавства. Може бути змінено місце несення служби у будівлі (дислокація) або зменшено кількість постів, шляхом їх об`єднання.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-01-005468-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:37153018
Дата подання: 07 липня 2020 10:53
Офіс та диспетчерська в Дніпрі
Повідомляємо, що дана вимога є дискримінаційною, оскільки ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Логічно, що такий документ Вам зможе надати лише суб'єкт, який зареєстрований у Дніпрі. Таким чином, прописавши дану вимогу, Ви автоматично відсіяли учасників з усіх інших регіонів України, а отже, дискримінували їх (привіт, принцип недискримінації учасників, який зазначений в Законі України "Про публічні закупівлі"!). Це велике "по-перше". Велике "по-друге" полягає в тому, що Ви ж розумієте, у разі перемоги учаснику немає проблем орендувати офіс у Дніпрі та передислокувати свої групи для того, щоб повно і якісно надавати Вам послуги. Таким чином, Ви можете зобов'язати учасників надати гарантійний лист про те, що вони орендують офіс саме у Дніпрі. Підсумуємо вищевикладене, ми, звичайно, розуміємо, що Ви хочете бачити переможця із Дніпра, але ж Ви проводите відкриту та прозору процедуру, тому грайте по її правилам та вимогам закону! Отже, вимагаємо виключити вимогу про надання документів на офіс у Дніпрі.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 липня 2020 11:40
Відповідно до ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі "Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Отже згідно з вимогами Закону України "Про публічні закупівлі" саме Замовник має право установлювати один або декілька таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору;
- наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Для виконання вимог Додатку 4 до Тендерної документації Учаснику необхідна наявність мобільної групи швидкого реагування та забезпечення прибуття мобільної групи на об'єкт охорони не більше ніж за 10 хвилин. Тому для підтвердження кваліфікаційного критерію такого як наявність обладнання та матеріально-технічної бази ми вимагаємо наявність приміщення, офісу та диспетчерської служби, з зазначенням адреси в м. Дніпро.
Отже, виникає питання, де надавач послуг не маючи приміщення, планує розміщувати групу швидкого реагування, тобто потенційний учасник, який не може підтвердити наявність матеріально-технічної бази, не має можливості надавати послуги відповідно до Тендерної документації.
Регіональні представники, які мешкають в різних містах України не є групою швидкого реагування і не прибудуть на об'єкт протягом 10 хвилин.
Твердження що замовник хоче бачити переможця з м. Дніпро безпідставне, так як вимог щодо місця реєстрації учасника не встановлювались.
Необхідно зауважити, що вимога Тендерної документації щодо наявність приміщення, офісу та диспетчерської служби, з зазначенням адреси в м. Дніпро не створює умов для виникнення порушень законодавства та не передбачає дискримінації учасників, потенційні учасники мають можливість виконати наведену вище умову, а також не зрозуміло, яким чином дана умова Документації позбавляє можливості подати свою тендерну пропозицію.
Також дуже важливим є те, що у разі не виконання гарантійних зобов’язань щодо оренди офіса у м. Дніпро, не підписати договір Замовник з переможцем не має правової можливості, так як в п.п 3 п. 1 ст.31 ЗУ чітко визначені умови коли замовник може відхилити тендерну пропозицію Учасника.
Виходячи з вищевикладеного, з метою забезпечення надійної охорони адміністративної будівлі громадського інформаційно - виставкового центру "MediaProstir" та враховуючи можливість вчинення протиправних дій, провокування фізичних сутичок, блокування будівлі, та для досягнення ефективності процесу здійснення закупівлі замовник, користуючись наданими йому правами, встановлює вимогу наявність приміщення, офісу та диспетчерської служби, з зазначенням адреси в м. Дніпро.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 липня 2020 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АГЕНЦІЯ "ДЖЕБ" 450 800,64
UAH з ПДВ
450 800,64
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 липня 2020 10:40
sign.p7s
15 липня 2020 10:39
Реєстр.pdf
13 липня 2020 09:44
sign.p7s
13 липня 2020 09:42
502_Реєстр.pdf
10 липня 2020 18:01
sign.p7s
10 липня 2020 18:00
Додаток 4. ч. 1.pdf
10 липня 2020 18:00
Додаток 3. ч. 4.pdf
10 липня 2020 18:00
Додаток 8.pdf
10 липня 2020 18:00
Додаток 7.pdf
10 липня 2020 18:00
Додаток 6.pdf
10 липня 2020 18:00
Додаток 5.pdf
10 липня 2020 18:00
Додаток 4. ч. 4.pdf
10 липня 2020 18:00
Додаток 4. ч. 3.pdf
10 липня 2020 18:00
Додаток 4. ч. 2.pdf
10 липня 2020 18:00
Додаток 3. ч. 3.pdf
10 липня 2020 18:00
Додаток 3. ч. 2.pdf
10 липня 2020 18:00
Додаток 3. ч. 1.pdf
10 липня 2020 18:00
Додаток 2. ч. 4.pdf
10 липня 2020 18:00
Додаток 2. ч. 3.pdf
10 липня 2020 18:00
Додаток 2. ч. 2.pdf
10 липня 2020 18:00
Додаток 2. ч. 1..pdf
10 липня 2020 18:00
Додаток 1.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
17 липня 2020 11:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку