Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярське приладдя(Папка-реєстратор, формат А4; Файли (100 шт. в упаковці); Папка - швидкозшивач А4); Скріпки 28 мм (у пачці 100 шт.); Скоби 24/6 (у пачці 1000 шт.); Подорожній лист службового легкового автомобіля типова форма №3(100 шт. у пачці); Папка на гумках А4, пластик, чорна; Діркопробивач, пробиває не менше 35 арк.; Маркер перманентний чорний 0,3 мм, Eddind 140S;) та офісний папір А4 (Папір А4, 80 г/м2, 500 арк./пач. ) (ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Очікувана вартість
52 820,00 UAH
UA-2020-07-01-005298-a 5681472af3fa43aeb2c62cdfb350a0b9
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Філенко Сергій Анатолійович

+380444824767 cpmsd1_plan@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Центр первинної медико-санітарної допомоги №1"Подільського району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 38946268
Місцезнаходження: 04070, Україна , м. Київ обл., Київ, вул.Волоська 47
Контактна особа: Філенко Сергій Анатолійович
+380444824767
cpmsd1_plan@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 липня 2020 14:45
Звернення за роз’ясненнями: до 06 липня 2020 14:50
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 липня 2020 14:50
Початок аукціону: 09 липня 2020 11:01
Очікувана вартість: 52 820,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 265,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 шт
Папка-реєстратор, формат А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Волоська, 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 уп
Файли (100 шт. в упаковці )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Волоська, 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 шт
Папка - швидкозшивач А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Волоська, 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 уп
Скріпки 28 мм (у пачці 100 шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Волоська, 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 уп
Скоби 24/6 (у пачці 1000 шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Волоська, 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
25 пач
Подорожній лист службового легкового автомобіля типова форма №3(100 шт. у пачці)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Волоська, 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 шт
Папка на гумках А4, пластик, чорна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Волоська, 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 шт
Діркопробивач, пробиває не менше 35 арк.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Волоська, 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 шт
Маркер перманентний чорний 0,3 мм, Eddind 140S
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Волоська, 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
250 пач
Папір А4, 80 г/м2, 500 арк./пач.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Волоська, 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 липня 2020 14:46
додаток 4 Проект договору.docx
01 липня 2020 14:46
додаток 3.docx
01 липня 2020 14:46
додаток 2.docx
01 липня 2020 14:46
додаток 1.docx
01 липня 2020 14:46
оголошення спрощена закупівля 2020 _ додатки.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 01 липня 2020 16:46
Дата відповіді: 01 липня 2020 17:38
6 позція - Подорожній лист службового легкового автомобіля типова форма №3(в пачці 100 шт.) Потрібні саме для службового автомобіля, чи підійдуть для звичайних легкових ?
Відповідь: Добрий день! Потрібно саме: Подорожній лист службового легкового автомобіля типова форма №3(в пачці 100 шт.)
Дякую

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 липня 2020 11:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ" 34 094,10
UAH з ПДВ
30 999,90
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БЕРДНИК ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ" 37 100,00
UAH з ПДВ
31 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІСКЛАД" 32 158,15
UAH з ПДВ
32 158,15
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГРИЛЮК ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ" 39 726,00
UAH з ПДВ
39 726,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 липня 2020 13:01
Електронний підпис
07 липня 2020 12:52
11.Гарантійний лист.pdf
07 липня 2020 12:51
8.Довідка ліцензія.pdf
07 липня 2020 12:51
7.накладні листопад К.PDF
07 липня 2020 12:51
9.Гигиена.pdf
07 липня 2020 12:51
7.накладні грудень К.PDF
07 липня 2020 12:51
7.накладна червень К.PDF
07 липня 2020 12:51
7.накладна травень К.PDF
07 липня 2020 12:51
7.накладна серпень К.PDF
07 липня 2020 12:51
7.накладна жовтень К.PDF
07 липня 2020 12:51
7.накладна вересень К.PDF
07 липня 2020 12:51
7.накладна липень К.PDF
07 липня 2020 12:51
7.ДП Гуца договір.pdf
07 липня 2020 12:51
4.Статут новий 20.05.2020.pdf
07 липня 2020 12:51
1.Держ.реєстрація.PDF
07 липня 2020 12:51
6.Наказ.pdf
07 липня 2020 12:51
3.Свідотство ПДВ.pdf
07 липня 2020 12:51
10. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

08 липня 2020 13:54
Електронний підпис
08 липня 2020 13:53
Стаття 17.pdf
08 липня 2020 13:53
Паспорт повний.pdf
08 липня 2020 13:53
Лист - відгук.pdf
08 липня 2020 13:53
ІПН.PDF
08 липня 2020 13:53
Договір і видаткова.pdf
08 липня 2020 13:53
Довідка щодо підпису.pdf
08 липня 2020 13:53
Довідка статут..pdf
08 липня 2020 13:53
Довідка працівники.pdf
08 липня 2020 13:53
Довідка Ліцензії.pdf
08 липня 2020 13:53
Довідка довкілля.pdf
08 липня 2020 13:53
Витяг з ЄДРЮ І ФОП.pdf
08 липня 2020 13:53
Zoom Image.jpg
08 липня 2020 13:53
XEROX Premier-80 .pdf
08 липня 2020 13:53
Тех х-ки.pdf
08 липня 2020 13:53
ЦП.pdf

Публічні документи

08 липня 2020 13:54
Паспорт.pdf
08 липня 2020 13:54
ІПН.pdf
08 липня 2020 13:54
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
08 липня 2020 13:54
ГОС97_Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ"

ФОП "БЕРДНИК ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІСКЛАД"

ФОП "ГРИЛЮК ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ"
#37921923
Переможець 30 999,90
UAH з ПДВ
14 липня 2020 16:18

Документи

14 липня 2020 16:18
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 липня 2020 16:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ"
#37921923
30 999,90
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 липня 2020 16:18
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 липня 2020 17:12
Договір укладений
28 липня 2020 17:06

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 30 999,90
UAH (в тому числі ПДВ 5 166,65 UAH)