Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі - засоби навчання та обладнання ( дидактичні матеріали, дошка комбінована) для початкових класів " Нової української школи"
Очікувана вартість
234 900,00 UAH
UA-2020-07-01-005176-a 4195997e2a6e45339fa89231a51213d0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Квітка

+380566921254
+380566921645
+380969340781
osvitasolone@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Солонянської РДА
Код ЄДРПОУ: 02142543
Місцезнаходження: 52400, Україна , Дніпропетровська обл., Солонянський район смт Солоне, вул Гагаріна 7
Контактна особа: Марина Квітка
+380566921254,+380566921645,+380969340781
osvitasolone@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 липня 2020 14:40
Звернення за роз’ясненнями: до 07 липня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2020 12:00
Початок аукціону: 20 липня 2020 12:16
Очікувана вартість: 234 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 174,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 комплект
Шкільні меблі - засоби навчання та обладнання ( дидактичні матеріали, дошка комбінована) для початкових класів " Нової української школи"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52400, Україна, Дніпропетровська область, смт Солоне, вул. Гагаріна,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 липня 2020 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 16:22
внесення змін.PDF
06 липня 2020 16:22
тендерна документація зі змінами.docx
01 липня 2020 14:40
тендерна документація.docx
06 липня 2020 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2020 14:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 16:22
внесення змін.PDF
06 липня 2020 16:22
тендерна документація зі змінами.docx
01 липня 2020 14:40
тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-01-005176-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ ВСЕУКРАЇНСЬКОГО ГРОМАДСЬКОГО ДИТЯЧОГО РУХУ "ШКОЛА БЕЗПЕКИ" У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ, Код ЄДРПОУ:36364834
Дата подання: 02 липня 2020 12:26
Вимога про скасування можливого переможця
Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу на виявлення факту утворення злочинних груп в складі:

Угруповання:
ПП «УКРДИДАКТИК» В ОСОБІ ДИРЕКТОРА ПОРОХНЯЧА ІГОРА АНАТОЛІЙОВИЧА (ЄДРПОУ: 42366394);
ФОП ГОРБАТКО ВІТАЛІЙ ОЛЕГОВИЧ (ЄДРПОУ: 3088620656) ТА
ТОВ «ТЕНФОР» В ОСОБІ ДИРЕКТОРА ГОРБАТКО ВІТАЛІЯ ОЛЕГОВИЧА (ЄДРПОУ: 40824063),
ПП "ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО2" (ЄДРПОУ: 41081133), ПП "ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО +"(ЄДРПОУ: 40707140),

Угруповання:
ФОП Шелест М. В. самовільно оголосила себе РОЗРОБНИКОМ (тобто Виробником) - Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 25.03.2020 року № 12.2-18-1/6149
ПП НВК «Учприлад» - Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 25.03.2019 року № 602-123-20-1/6083

(ВИРОБНИКИ понад 1000 найменувань товарiв: Iнтерактивний проектор, Iнтерактивна дошка (в Українi не має жожного виробника!!!), комп’ютерів, різноманітних датчиків, музичних інструментів, шкільних меблів, мікроскопів біологічних та інших оптичних приладів, хірургічних інструментів, хімічного посуду, цифрового обладнання, хімічних реактивів, глобусів, картографічної продукції та багато іншого.

Перелічені підприємства у складі своєї тендерної документації надають сфальсифіковани Висновки СЕС, а також зареєстровані у встановленому Законом порядку Технічні Умови, що внесені до відповідного держреєстру Каталогу ТУ України приватного підприємства «Укрдидактик».

В даному контексті хочемо звернути увагу на письмо Директора шкільної освіти вiд 28.05.2020 р з QR кодом (додається), в якому мова йдеться про те, що копія технічних умов (ТУ) від виробників на дидактичні матеріали за процедурою не повинна погоджуватись Міністерством, оскільки це не входить до його компетенції та не входить до переліку обов’язкових документів для участі в держакупівлях.

[цитата]

«… Повідомляємо, що згідно із законодавством України про освіту, зокрема: статті 64 Закону України «Про освіту», статті 54 Закону України «Про повну загальну середню освіту», Положення про Міністерство освіти і науки України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.10.2014 No 630, до повноважень і компетенцій Міністерства не належить функція погодження (підтвердження) технічних умов (ТУ) від виробників на дидактичні матеріали.

Переліки необхідних документів для засобів навчання та обладнання визначені пунктом 4 Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи, затвердженого наказом МОН від 07.02.2020 № 143, зареєстрованим в Міністерстві Юстиції України 11.03.2020 за № 258/34541, пунктом 4 Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій, затвердженого наказом МОН від 29.04.2020 № 574, зареєстрованим Міністерством Юстиції України 07.05.2020 № 410/34693, та пунктом 1 Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, затвердженого наказом МОН від 02.11.2017 № 1440, зареєстрованим Міністерством Юстиції України 15.01.2018 за № 55/31507. Копія технічних умов (ТУ) від виробників на дидактичні матеріали, погоджених Міністерством, не входить до переліку цих документів.


ХОЧЕМО, ЗВЕРНУТИ ОСОБЛИВУ УВАГУ НА ТАКИЙ ФАКТ ФАЛЬСИФІКАЦІЇ ДОКУМЕНТІВ !!!!

В складі тендерної документації в рамках тендерних закупівель ПП «Укрдидаткика» надає файли:

− технічні умови ТУ У 32.9-42366394-001:2019; на Засоби навчання та обладнання навчального i загального призначення для навчальних кабінетів початкової школи, в яких ОФIЦIЙНО ЗАЯВЛЕНО ТА ПОГОДЖЕННО ВИСНОВОК ДЕРЖАВНОЇ САНІТАРНО-ЕПІДЕМІОЛОГІЧНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ ВІД 29.07.2019 року № 12.1-18-2/16518
− технічні умови ТУ У 32.9-42366394-002:2019; на Засоби навчання та обладнання навчального i загального призначення для навчальних кабінетів початкової школи, в яких ОФIЦIЙНО ЗАЯВЛЕНО ТА ПОГОДЖЕННО ВИСНОВОК ДЕРЖАВНОЇ САНІТАРНО-ЕПІДЕМІОЛОГІЧНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ ВІД 09.08.2019 року № 12.2-18-2/17993

Але, замiсть зазначених вище Висновків державної СЕС, прописаних в технічних умовах, в тих же самих тендерних закупівлях ПП «Укрдидактик» та ТОВ «ТЕНФОР», надають інший сфальсифікований Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 18.09.2019 року № 12.2-18-1/20672, який не зазначений в заявлених Технічних Умовах.

Або лише першу сторiнку (без додатка) ВИСНОВОКА ДСЕЕ ВІД 29.07.2019 року № 12.1-18-2/16518

З доповненням ВИСНОВОКОМ ДСЕЕ ВІД 16.08.2019 року № 12.1-18-2/8612 до ТУ У 32.9-42366394-001:2019; на Засоби навчання та обладнання навчального i загального призначення для навчальних кабінетів початкової школи, в яких ОФIЦIЙНО ЗАЯВЛЕНО ТА ПОГОДЖЕННО ВИСНОВОК ДЕРЖАВНОЇ САНІТАРНО-ЕПІДЕМІОЛОГІЧНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ ВІД 29.07.2019 року № 12.1-18-2/16518 –НАДАНА лише ПЕРША СТОРIНКА.

Саме в цих Висновках державної санітарно-епідеміологічної експертизи ПП «Укрдидактик» зазначається виробником товару та заявником експертизи.

ПП «Укрдидактик» самовільно оголосило себе РОЗРОБНИКОМ (тобто Виробником) товару, в асортименті більше ніж 1000 найменувань з різних галузевих категорій та самостійно зареєструвало у встановленому Законом порядку Технічні Умови (зміст яких нікому не відомий), що внесені до відповідного держреєстру Каталогу ТУ України – та вів всіх в оману.
Так, наприклад, ПП «Укрдидактик» оголосило себе виробником:
− хімічної продукції,
− картографічної продукції,
− виробництво оптичного скла та оптичних приладів,
− виробництво електроприладів,
− виробництво гумотехнічних виробів,
− виробництво пластикових виробів,
− виробництво скляних виробів.

Але ґрунтовний аналіз фінансової звітності мікропідприємства за 2019 рік (форма №1-мс) – НОМЕР АУКЦИОНУ UA-2020-05-25-006069-b виявив відсутність основних засобів, які є обов’язковою умовою виробничо-господарської діяльності будь-якого підприємства, а також відсутність достатньої кількості кваліфікованих працівників (середня кількість працюючих – 1 особа) для ведення такої різнопрофільної виробничої діяльності.

При цьому ПП «Укрдидактика» надає довідку про матеріально-технічне забезпечення, в якій зазначає про наявність автомобіля, складського приміщення та офісного приміщення. Про виробничі приміщення мова не йдеться, а вартість зазначених офісних та складських приміщень не відображається в фінансовій звітності (форма №1-мс).

В наданій довідці про штат працівників (Штатний розпис) зазначені посади 1) директора, 2) менеджера, 3) завідувача складу та 4) логістика-водія. В іншому документі (Довідка про наявність водіїв та експедиторів) директор Порохняч І.А. виконує функції водія-експедитора. Тобто в штаті підприємства не може бути 1 працівник, зазначений в фінансовій звітності.

Зазначені документи: Фінансова звітність мікропідприємства за 2019 рік (форма №1-мс), Штатний розпис, Довідка про наявність водіїв та експедиторів не характеризують діяльність підприємства як виробничого, спроможного виробляти продукцію (більше 1000 найменувань) різних галузей промисловості.

Надані факти свідчать про те, що шахрайське угруповання самостійно сфабрикувало Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 18.09.2019 року № 12.2-18-1/20672 та від 16.08.2019 року № 12.1-18-2/8612 для участі в тендерних закупівлях АБО Голова державної служби України видав цей документ без відповідної експертизи. А це вже питання до правоохоронних органів.


НАВЕДЕМО ПРИКЛАДИ:

З ДОДАТКУ ДО ВИНОВКУ СЕС ВІД 16.08.2019 року № 12.1-18-2/8612:

- Iнтерактивний проектор (в Українi не має жожного виробника!!!)
- Багатофункцiональний прмстрiй
- Ламiнатор
- Мультимедiйнi (цифровi) навчальни програми
- Стiл учнiвський
- Шахи
- Набiр лабораторний та iнш.

З ДОДАТКУ ДО ВИНОВКУ СЕС ВІД 18.09.2019 року № 12.2-18-1/20672:

1. Засоби навчання та обладнання для кабінету біології:

- стор. 6, Пункт 9.2. Оптичні прилади.
а) Мiкроскоп бiологiчний (для вчителя);
б) Мiкроскоп шкiльный (для учнiв);
в) Лупа штативна;
г) Лупа шкільна.

- стор. 6, Пункт 9.3. Набiр шкiльний лабораторний для кабінету біологіх. (Чашка Петрi, пробка гумова, пiпетка-дозатор, латексні рукавички, штатив для пробірок, колба плоскодонна, затискач Мора та iнш.)

- стор. 8, Пункт 10.1. Цифровий Мікроскоп.

2. Засоби навчання та обладнання для кабінету фiзики та астрономії.
- стор. 18, Пункт 15.5. Дозиметр.

3. Засоби навчання та обладнання для кабінету хімії
- стор. 20, Пункт 2.2. Апарат для дистиляції води.
- стор. 20, Пункт 2.27. Рукавички гумові кислотостiйкi.
- стор. 25, Пункт 9. Реактиви; Підпункт. 9.1. Набір хімічних реактивів. (ВХОДИТЬ БІЛЬШЕ 50 ПРЕПАРАТІВ, В ТОМУ ЧИСЛІ Й НЕБЕЗПЕЧНИХ ДЛЯ ЖИТТЯ ДИТИНИ - КИСЛОТ І ОТРУТ, ВИРОБНИЦТВО ЯКИХ МОЖЛИВЕ ЗА НАЯВНОСТІ ОФІЦІЙНО ОТРИМАНИХ ЛІЦЕНЗІЇ ТА ДОЗВОЛІВ!!!)

4. Засоби навчання та обладнання для кабінету географії:

- стор. 10, Пункт 9.2. Карти стiннi. Карти України.
а) Полiтико-адміністративна карта України (м-б 1:1 000 000, 1:750 000, 1:500 000);
б) України Населення (масштаб 1:1 000 000);
в) України Екологічна ситуація (масштаб 1:1 000 000);
г) України Клімат (масштаб 1:1 000 000);
д) України Ґрунти (масштаб 1:1 000 000);
є) України Природно-заповiдний фонд (масштаб 1:1 000 000);
ж) Тектонічна будова – України;
з) Комплект навчальних топографічних карт (масштаб 1:10 000 – 1:100000);
і) Комплект навчальних топографічних карт (масштаб 1:10 000, 1:25000);
к) Топографічна карта (м-б 1:25 000);
л) Національний склад населення України (м-б 1:1 000 000).

ХОЧЕМО ЗВЕРНУТИ ВАШУ УВАГУ НА ТАКИЙ ВАЖЛИВИЙ ФАКТ, ЯКИЙ НЕ МОЖНА ОМИНУТИ В УМОВАХ ВЕДЕННЯ АНТИТЕРОРИСТИЧНОЇ ОПЕРАЦІЇ НА СХОДІ УКРАЇНИ!!!!!

ВИРОБНИКИ КАРТ, ЗГІДНО ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ТОПОГРАФО-ГЕОДЕЗИЧНУ І КАРТОГРАФІЧНУ ДІЯЛЬНІСТЬ» ЗОБОВ'ЯЗАНІ МАТИ:

- Реєстрацію в Держгеокадастрi;
- Дозвіл на виробництво карт з Держгеокадастру;
- Ліцензію на виробництво карт;
- Наявність в штаті компанії сертифікованного в Держгеокадастрі інженера-геодезиста (Держгеокадастр веде державний реєстр інженерів-геодезистів).
- При виготовленні топографічних карт, які заявлені у Висновку СЕС ПП «Укрдидактик», у виробника повинен бути спецвідділ з видалення секретних об'єктів з карт.

Жодного пункту з цього Закону ПП «Укрдидактик» не виконано!!!

ТАКИМ ЧИНОМ ВВАЖАЄМО:
- Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 18.09.2019 року № 12.2-18-1/20672 є сфальсифікованим;

- дії ПП «Укрдидактик» можна кваліфікувати як кримінальне шахрайство та службовий підлог, що підпадає під відповідну дію Кримінального Кодексу України та ст. 40 Конституції України.

- виявлені факти фальсифікації шахрайським угрупуванням (ПП «Укрдидактик» - ЄДРПОУ: 42366394; ТОВ «ТЕНФОР» - ЄДРПОУ: 40824063, ФОП Горбатко В.О.- ЄДРПОУ: 3088620656) своїх документів – це грубе порушення Закону України «Про публічні закупівлі».

ВИМАГАЄМО!!!
За виявлених обставин, діючи відповідно до вимог п.1. ч.1. ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник торгів зобов’язаний скасувати своє рішення щодо визнання МОЖЛИВОГО Переможця торгів кожного з вказаних учасників та звертатися до відповідних правоохоронних органів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 липня 2020 08:24
Шановий Укчасник, Замовник вивчивши Ваше звернення прийме її до уваги
Номер вимоги: UA-2020-07-01-005176-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "КИСЛИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2903905651
Дата подання: 02 липня 2020 23:41
Додаток до вимоги попереднього учасника
Дуже дивно чому учасник який писав попередню вимогу не додав наступні назви фірм та ФОПів які також мають або використовують ТУ,ISO та авторизаційні листи. Які також позиціонують себе виробниками продукції і мають всі дозвільні документи. Тому додаю і звертаю увагу на те, що перелік не в повному обсязі,тому прошу не ображатися тих кого в перелік не додав. ТОВ «Українська сучасна школа» (ЄДРПОУ 42781891) ФОП Дубинка Наталія Володимирівна (3025815562) ФОП Позняк Р.В. (3031627230) ФОП Шафаренко Марина Дмитрівна ТОВ «Начальне обладнання»(ЄДРПОУ 43011560) ТОВ "НавчальніПосібники" (ЄДРПОУ 41116443) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВИЙ ЦЕНТР"УКРАЇНСЬКА ДИДАКТИКА" (ЄДРПОУ 37479822) ТОВ НАУК ЦЕНТР «УКР ДИДАКТИКА» ТОВ Науковий Центр "Європейська Дидактика" (ЄДРПОУ 40072264) ТОВ НОВА ОСВІТА (ЄДРПОУ 41804378) «2Д3Д» (ЄДРПОУ 41008488) ТОВ "ДІКСІ-ЦЕНТР"(ЄДРПОУ 34763967) ТОВ "Технологічні ІТ Рішення" (ЄДРПОУ 42116114) ФОП Швирдюк ФОП Риженков ПП "ОБЛАДНАННЯ ОПТ" (ЄДРПОУ 35278414) ФОП "ГАЙДАМАЧУК ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА" (2959918263) ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РИМАР ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА (2865212285) ФОП "МОКРЯК КОСТЯНТИН ОЛЕКСАНДРОВИЧ" (3352117113) ТОВ Френдюа (42964204) ФОП "ПАВЛЮК ОЛЕГ ІГОРОВИЧ" (3255305130) ФОП "ГЕРАСИМОВ ІГОР МИХАЙЛОВИЧ" (3240307492) ФОП "КАЛУЖИН ДМИТРО ЮРІЙОВИЧ" ФОП "КВАХАДЗЕ ГЕОРГІЙ ТАМАЗОВИЧ"3038723632 ДП КВАНТ ПАТ ЕЛЕКТРОВИМІРЮВАЧ ТОВ ЕЛІМ ТОВ «ЕЛІЗ ЛАБС» (ЄДРПОУ 41404784) ПрАТ «ЕЛЕКТРОВИМІРЮВАЧ" (ЄДРПОУ 00226098) ФОП Васильчук ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ЛАБОРА" (ЄДРПОУ 41426918) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАБІНЕТУС" (ЄДРПОУ 42102007) ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФА І ОМЕГА" (ЄДРПОУ 42198506) ТОВ БІ ПРО (ЄДРПОУ 40274333) ФОП Кирильченко Олеся Анатолїївна(2863710161) ФОП ЗАМКОВИЙ ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ ФОП "СКУЛОВАТОВ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ" ФОП "ЗАЄЦЬ ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА" Приватне акціонерне товариство"ЛИТЕР"(24720880) ФОП Маліцький Микола Миколайович
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 липня 2020 08:27
Шановний Учасник, вивчивши Ваше звернення Замовник прийме до уваги дану інформацію
Номер вимоги: UA-2020-07-01-005176-a.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "КИСЛИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2903905651
Дата подання: 02 липня 2020 23:43
щодо ТУ
щодо Вашої вимоги надати "Копія титульної сторінки Технічних умов на кабінети навчальні, засоби навчання та обладнання, погоджених відповідним органом МОН України, завірених печаткою та підписом виробника;" прошу Вас уважно ознайомитись з доданими листами та прибрати дискримінаційні вимоги з ТД.
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 липня 2020 08:03
Шановий Укчасник дякуємо Вам за запитання та повідомляємо, що будуть внесені зміни до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2020-07-01-005176-a.a4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "КИСЛИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2903905651
Дата подання: 02 липня 2020 23:49
щодо ISO
Щодо вимоги "Копія чинних на дату проведення аукціону Сертифікатів ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» та ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» на кабінети навчальні" прошу Вас ознайомитись з тим що таке ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015,кому і на якій підставі його видають.Самім собі задати питання : - а навіщо ми дописали"на кабінети навчальні",відповісти та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 липня 2020 08:02
Уважно розглянувши Ваше питання, Замовник не погоджується з Вашими доводами, оскільки:
1) Частиною Національних стандартів законодавства України є ДСТУ ISO 9001:2015, відповідно до якого зазначений стандарт зобов'язані застосовувати всі організації, які мають на меті допомогти поліпшити загальну дієвість системи управління якістю та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку. Стандарт дозволяє організації інтегрувати свою систему менеджменту якості з відповідними вимогами загальної системи менеджменту.
2) ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління» є частиною Національного стандарту законодавства України, відповідно до якого зазначений стандарт можуть застосовувати всі організації, які мають на меті розробити та виконувати екологічну політику і завдання, ураховуючи правові й інші вимоги. Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено: «Тендерна документація повинна містити:….інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). … Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходіві з захисту довкілля».
Згідно положень ДСТУ ISO 14001:2015 встановлено, що організація повинна визначати і забезпечувати ресурсами, необхідними для розробки, впровадження, функціонування та постійного поліпшення системи екологічного менеджменту. Організація повинна визначати необхідний рівень компетентності особи (осіб), що виконує під своїм контролем роботу, яка впливає на його показники екологічної діяльності та його здатність виконувати обов'язкові вимоги, визначати потреби в навчанні, пов'язані з її екологічними аспектами і її системою екологічного менеджменту, там, де цеможливо, вживати заходів для забезпечення необхідної компетентності та оцінювати результативність вжитих заходів, а також гарантувати, що ці особи компетентні в силу відповідної освіти, підготовки або досвіду. Враховуючі наведене, Замовник, правомірно визначив кваліфікаційні вимоги до учасників в тендерній документації, які відповідають національним стандартам заходів із захисту довкілля.
Номер вимоги: UA-2020-07-01-005176-a.a5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "КИСЛИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2903905651
Дата подання: 02 липня 2020 23:54
щодо зразків
Перед тим як оце "У випадку, якщо Учасник пропонує аналог, то він зобов’язується надати зразки продукції за свій рахунок протягом 3-х (трьох) робочих днів з моменту початку розгляду його тендерної пропозиції для погодження якості, про що Учасник надає лист-підтвердження. У разі, якщо товар, представлений на торги, не відповідатиме технічним та якісним вимогам Замовника або документи Учасника, надані в його пропозиції, не відповідатимуть вимогам цієї документації, пропозицію буде відхилено."вимагати,прошу Вас уважно ознайомитись з Законом України "Про публічні закупівлі", потім рекомендую зрозуміти і осознати,що данна вимога є незаконною і відповідно вимагаємо внести зміни до ТД.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 липня 2020 07:55
Шановний Учасник, уважно вивчивши Вашу вимогу, повідомляємо наступне, що Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі згідно ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" (зі змінами) виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Тому в разі, якщо Учасник буде пропонувати аналог товару, то він зобов’язується надати зразки продукції за свій рахунок протягом 3-х (трьох) робочих днів з моменту початку розгляду його тендерної пропозиції для погодження якості.
Номер вимоги: UA-2020-07-01-005176-a.a6
Статус:
Не задоволена
Учасник: ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ ВСЕУКРАЇНСЬКОГО ГРОМАДСЬКОГО ДИТЯЧОГО РУХУ "ШКОЛА БЕЗПЕКИ" У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ, Код ЄДРПОУ:36364834
Дата подання: 04 липня 2020 14:49
Скасування вимоги про надання авторизаційного листа виробника
Шановний Замовнику, хочемо звернути Вашу увагу на те, що останнім часом у сфері державних закупівель щодо оснащення НУШ з’явився великий прошарок не доброчесних підприємств, які вступають у злочинну змову заради отримання надприбутків за рахунок державного бюджету.
В ЧОМУ ПОЛЯГАЄ ЗЛОЧИН.

Одне з підприємств злочинного угрупування отримує сфальсифікований Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, згідно якого воно є виробників майже усіх засобів навчання згідно НАКАЗУ 271 «_______».

Інші учасники угрупування, будучи афілійованими підприємствами підприємства-виробника товарів, без проблем отримують від нього авторизаційний лист виробника, який вимагає Замовник у складі своєї тендерної документації.
ПРИКЛАДІВ ОПИСАНИХ ЗМОВ МОЖНА НАВЕСТИ ВЕЛИКУ КІЛЬКІСТЬ. Одним з прикладів такої змови є: ПП «Укрдидактик», ПП "ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО2" (ЄДРПОУ: 41081133), ПП "ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО +"(ЄДРПОУ: 40707140) - Директор Порохняч І. А та ТОВ «ТЕНФОР», ФОП Горбатко В.О.
ПП «Укрдидактик» оголосило себе виробником близько 1000 товарних позицій різних галузей промисловості, не маючи жодних доказів своєї виробничої діяльності.
Згідно додатка до Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 18.09.2019 року № 12.2-18-1/20672 ПП «Укрдидактик» є виробником цифрових вимірювальних комп’ютерів, різноманітних датчиків, музичних інструментів, шкільних меблів, мікроскопів біологічних та інших оптичних приладів, хірургічних інструментів, хімічного посуду, цифрового обладнання, хімічних реактивів, глобусів, картографічної продукції та багато іншого.
Не потрібно пояснювати, яким могутнім виробничим потенціалом повинно володіти підприємство, щоб являти собою виробника такої різногалузевої продукції. Але, ґрунтовний аналіз фінансової звітності мікропідприємства за 2019 рік (форма №1-мс) – АУКЦИОН № UA-2020-05-25-006069-b виявив відсутність основних засобів, які є обов’язковою умовою виробничо-господарської діяльності будь-якого підприємства, а також відсутність достатньої кількості кваліфікованих працівників (середня кількість працюючих – 1 особа) для ведення такої різнопрофільної виробничої діяльності.
При цьому ПП «Укрдидактика» надає довідку про матеріально-технічне забезпечення, в якій зазначає про наявність автомобіля, складського приміщення та офісного приміщення. Про виробничі приміщення мова не йдеться, а вартість зазначених офісних та складських приміщень не відображається в фінансовій звітності (форма №1-мс).
Наведена інформація свідчить про фальсифікацію Висновку державної СЕС, яку дане підприємство надавало в складі своєї тендерної пропозиції.
Або ще приклад давні друзі з Рівного, неоднарозово спільно (UA-2017-10-11-000675-b), (UA-2018-06-29-000066-c), (UA-2018-07-13-001668-b), привласнювали бюджетні гроші:
- ПП НВК «Учприлад» - Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 25.03.2019 року № 602-123-20-1/6083
- ФОП Шелест М. В. - Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 25.03.2020 року № 12.2-18-1/6149
оголосивши себе виробниками понад 1000 найменувань товарiв:
Iнтерактивний проектор, Iнтерактивна дошка (в Українi взагалі не виготовляється - все імпортне), комп’ютерів, різноманітних датчиків, музичних інструментів, шкільних меблів, мікроскопів біологічних та інших оптичних приладів, хірургічних інструментів, хімічного посуду, цифрового обладнання, хімічних реактивів, глобусів, картографічної продукції та багато іншого.
Взагалі, кому цікаво, дивіться ДУЖЕ ЦІКАВИЙ ролик (2017р):

https://www.youtube.com/watch?v=ls9K6D_r13k
Частотомір від ФОП "Шелест Маргарита Василівна" - 8000 грн. Скільки коштує "повітря".

І ЦІ ЗЛОЧИННІ ПІДПРИЄМСТВА НАДАЮТЬ СВОЇМ ЗМОВНИКАМ АВТОРИЗАЦІЙНИЙ ЛИСТ ВИРОБНИКА.
В даному випадку, вимога Замовника надати авторизаційний лист виробника провокує появу описаних угрупувань і несе в собі факт дискримінаційних дій відносно добросовісних Учасників, які вимушені звертатися за авторизаційними листами до 3-15 офіційних та дійсно існуючих виробників (залежно від широти асортиментного ряду). Звісно ж, що при великому асортименті товарів Учасники проводять закупівлі невеликих партій (2-5-10 одиниць одного найменування) у різних виробників, які не завжди раді відволікатися задля представлення авторизаціного листа для дрібних покупців. Часто отримати даний документ просто нема змоги.

ВИМАГАЄМО: Видалити з тендерної документації
1) вимоги надання авторизаційного листа виробника
2) копії сторінок ТУ. В даному контексті хочемо звернути увагу на письмо Директора шкільної освіти вiд 28.05.2020 р з QR кодом (додається), в якому мова йдеться про те, що копія технічних умов (ТУ) від виробників на дидактичні матеріали за процедурою не повинна погоджуватись Міністерством, оскільки це не входить до його компетенції та не входить до переліку обов’язкових документів для участі в держакупівлях.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 липня 2020 14:39
Шановний Учасник на вашу вимогу повідомляємо про те що для проведення торгів та задоволення потреби Замовник розміщує в електронній Системі про публічні закупівлі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. На підставі вищевикладеного, робимо висновок про правомірність установлення замовником одним із критеріїв технічних (якісних) вимог до предмету закупівлі – листи авторизації.
Листи авторизації витребовуються замовником з метою уникнення поставки низькоякісного товару. Також листи підтверджують можливість учасника виконати всі умови договору в частині строків поставки, обсягів поставки, те, що продукція (товар) буде відповідати нормам і стандартам чинним на території України та технічно-якісним вимогам предмету закупівлі.
Замовник не обмежує коло учасників та надає можливість приймати участь як виробникам так і постачальникам, які не є виробниками відповідного товару.
Відповідно до закону України про «Публічні закупівлі», замовник має право вимагати від учасника додаткові документи, що прямо не заборонені законом і аторизаційний лист є одним із таких документів.
Надання авторизаційного листа не є дискримінаційною вимогою, що звузить коло учасників закупівлі, оскільки, якщо виробник сам приймає участь в торгах він може надати авторизаційний лист від виробника щодо якості та кількості товару, який буде постачатись, якщо це постачальник (дистриб’ютор), відповідно до діючого законодавства у суб’єкта господарювання має бути укладений відповідний договір на поставку товару або договір купівлі- продажу товару і відповідно немає жодних обмежень щодо отримання авторизаційного листа від виробника.
Щодо копії сторінок ТУ, тендерним комітетом було прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації та даний пункт щодо надання технічних умов погоджених в МОН виключений.

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

02 липня 2020 23:43
Лист відповідь ІМЗО.pdf

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 12:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГАЙДАМАЧУК ОЛЬГА ВАСИЛІВНА" 231 030,00
UAH з ПДВ
211 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БРУНЕРА" 232 050,00
UAH з ПДВ
211 425,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИК" 234 600,00
UAH з ПДВ
215 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 липня 2020 17:20
Електронний підпис
27 липня 2020 17:17
Довідка з податкової.pdf
24 липня 2020 13:16
Електронний підпис
24 липня 2020 13:15
Довідка МВС_0001.pdf
22 липня 2020 17:12
Електронний підпис
16 липня 2020 18:29
Електронний підпис
16 липня 2020 18:28
Висновок СЕС Богдан.pdf
16 липня 2020 18:28
Висновки СЕС ОБЛОПТ.pdf
16 липня 2020 18:28
Довідка з банку.pdf
16 липня 2020 18:28
Порівняльна таблиця.pdf
16 липня 2020 18:28
Інші документи.pdf
16 липня 2020 18:28
Проект договору.pdf
16 липня 2020 18:28
Цінова пропозиція.pdf
16 липня 2020 18:28
Додаток 6.pdf
16 липня 2020 18:28
Додаток 3.pdf
16 липня 2020 18:28
Загальні відомості.pdf

Публічні документи

17 липня 2020 10:59
Електронний підпис
17 липня 2020 10:58
ISO Брунера.pdf
17 липня 2020 10:58
ISO Лабора.pdf
17 липня 2020 10:58
сес брунера.pdf
17 липня 2020 10:58
СЕС Лабора.pdf
17 липня 2020 10:58
Інструкція.pdf
17 липня 2020 10:58
Авторизацiйний.pdf
17 липня 2020 10:58
Паспортні дані .pdf
17 липня 2020 10:58
Установчі документи.pdf
17 липня 2020 10:58
Аналогічний.pdf
17 липня 2020 10:58
Проект договору.pdf
17 липня 2020 10:58
Порівняльна таблиця.pdf
17 липня 2020 10:58
Технічне завдання.pdf
17 липня 2020 10:58
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

17 липня 2020 11:29
Електронний підпис
17 липня 2020 11:28
Установчі.pdf
17 липня 2020 11:28
Тендерна пропозиція.pdf
17 липня 2020 11:28
сертифікати.pdf
17 липня 2020 11:28
Порівняльна таблиця.pdf
17 липня 2020 11:28
СЕС1.pdf
17 липня 2020 11:28
Техпаспорт.pdf
17 липня 2020 11:28
Штатний розпис.pdf
17 липня 2020 11:28
Проект договору.pdf
17 липня 2020 11:28
СЕС2.pdf
17 липня 2020 11:28
Аналогічні договори.pdf
17 липня 2020 11:28
Договір оренди.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГАЙДАМАЧУК ОЛЬГА ВАСИЛІВНА"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БРУНЕРА"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ГАЙДАМАЧУК ОЛЬГА ВАСИЛІВНА"
#2268718204
Переможець 211 400,00
UAH з ПДВ
22 липня 2020 12:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 липня 2020 12:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГАЙДАМАЧУК ОЛЬГА ВАСИЛІВНА"
#2268718204
211 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2020 14:19
Електронний підпис укладений
06 серпня 2020 08:52
договір 89.PDF укладений
06 серпня 2020 08:51

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 211 400,00
UAH