Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) Лот 1 - персональні комп`ютери, лот 2 - сканери, лот 3 - багато-функціональні пристрої
Очікувана вартість
2 216 000,00 UAH
UA-2020-07-01-004841-a 8e0afc7756ae4d868478381b3aaf1b6b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Думітро Вікторія Олексіївна

+380577816104 dog.viddil@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Харківській області
Код ЄДРПОУ: 14099344
Місцезнаходження: 61022, Україна , Харківська обл., місто Харків, майдан Свободи, Держпром, 3 під'їзд, 2 поверх
Контактна особа: Думітро Вікторія Олексіївна
+380577816104
dog.viddil@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 липня 2020 14:24
Звернення за роз’ясненнями: до 07 липня 2020 14:29
Оскарження умов закупівлі: до 13 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2020 14:29
Очікувана вартість: 2 216 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


ГУ ПФ України в Харківській області,61022, м. Харків, Майдан Свободи, Держпром, 3 під'їзд, 2 поверх. 14099344. Орган соціального страхування - Пенсійний фонд України (Відповідно до затвердженого кошторису на 2020 рік) Тендерні пропозиції учасника готуються виключно українською мовою.

Тендерна документація

01 липня 2020 14:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2020 14:24
ТД_01_07_2020.doc
01 липня 2020 14:24
ТД_01_07_2020.doc
01 липня 2020 14:24
ТД_01_07_2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 02 липня 2020 10:56
Дата відповіді: 06 липня 2020 16:41
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Шановний Учасник, у відповідь на Ваше звернення роз’яснюємо наступне. Монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання Замовнику не потрібні. Ціна договору про закупівлю включає вартість товару, доставки до місця поставки та вартість тари, упакування і маркування, податки, збори та всі інші витрати, що мають бути здійснені у зв’язку з виконанням цього Договору.
Пункт 3.2. проекту Договору при погодженні його умов між Замовником та Переможцем процедури буде відкоригований під час укладення Договору (без зміни істотних умов договору).
Технічні характеристики
Дата подання: 07 липня 2020 13:40
Дата відповіді: 09 липня 2020 14:11
Шановний замовник! Прошу надати уточнення по лоту №3 - Багато-функціональні пристрої, роздольна здатність друку, dpi: не менше 4800х600 - скажіть, це інтерпольована чи фізична роздільна здатність? дякую
Відповідь: Шановний учаснику, на Ваш запит повідомляємо, що роздільна здатність друку, dpi: не менше 4800х600 - це фізична роздільна здатність.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 - персональні комп`ютери. Джерело фінансування - кошти Пенсійного фонду України.
Опис предмету закупівлі:
Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції до лоту № 1.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 904 850,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 19 048,50 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 38097 UAH

Аукціон

Початок: 20 липня 2020 11:31
Закінчення: 20 липня 2020 12:04
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

83 шт
Лот 1 - персональні комп`ютери. Джерело фінансування - кошти Пенсійного фонду України.
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61022, Україна, Харківська область, Харків, майдан Свободи, Держпром, 3 під'їзд, 2 поверх
Дата доставки: 10 вересня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за Товар проводяться протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту поставки Товару на підставі рахунку та накладної в безготівковій формі в національній грошовій одиниці України Пiсляоплата 5 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 12:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Уліс Сістемс" 1 724 972,40
UAH з ПДВ
1 557 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 1 732 700,00
UAH з ПДВ
1 557 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Вертекс IT 1 867 500,00
UAH з ПДВ
1 798 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ" 1 837 620,00
UAH з ПДВ
1 818 571,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 липня 2020 12:16
Електронний підпис
30 липня 2020 17:53
Електронний підпис
30 липня 2020 17:50
Квалиф СТАТУТ.pdf
30 липня 2020 17:27
Електронний підпис
30 липня 2020 17:20
Електронний підпис
23 липня 2020 17:40
Електронний підпис
23 липня 2020 17:34
МВС 22_07_20.pdf
23 липня 2020 17:34
ДПС.zip
23 липня 2020 17:34
Д3в._Довiдка_лист.pdf
23 липня 2020 17:34
Д3б._Довiдка_лист.pdf
23 липня 2020 17:34
Д3а._Довiдка_банкрут.pdf
16 липня 2020 16:57
Електронний підпис
16 липня 2020 16:54
копія ліцензії банку.zip
16 липня 2020 16:54
Квалиф_ про довкiлля.pdf
16 липня 2020 16:54
Квалиф СТАТУТ.pdf
16 липня 2020 16:54
Квалиф ВИТЯГ ЄДР.pdf
16 липня 2020 16:54
Квалиф 4 про ст 17.pdf
16 липня 2020 16:54
ISO9001_переклад.pdf
16 липня 2020 16:54
ISO14001_переклад.pdf
16 липня 2020 16:54
016-001-26067-2020.zip

Публічні документи

17 липня 2020 12:58
Реєстрація Acer.pdf
17 липня 2020 12:58
Лист НБУ по ліцензії.pdf
17 липня 2020 12:57
Висновое СЕС.pdf
17 липня 2020 12:57
ISO 9001.14001. переклад.pdf
17 липня 2020 12:57
Статут.pdf
17 липня 2020 12:57
проект договору.pdf
17 липня 2020 12:57
Довкілля.pdf
17 липня 2020 12:57
довідка стаття 17.pdf
17 липня 2020 12:57
Виписка _ ПДВ.pdf

Публічні документи

17 липня 2020 13:03
Електронний підпис
17 липня 2020 12:59
Копії сертифікатів.pdf
17 липня 2020 12:59
Лист НБУ по ліцензії.pdf
17 липня 2020 12:59
Статут_Технології_2020.pdf
17 липня 2020 12:59
Лист про СЦ.pdf
17 липня 2020 12:59
копія витягу ЄДР.pdf
17 липня 2020 12:59
CAS-4653842-H0Q1X7.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Уліс Сістемс"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ Вертекс IT

ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Уліс Сістемс"
#20049451
Переможець 1 557 600,00
UAH з ПДВ
22 липня 2020 12:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 липня 2020 12:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Уліс Сістемс"
#20049451
1 557 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 серпня 2020 10:15
додаткова угода _2.pdf зміни до договору
28 серпня 2020 10:14
Електронний підпис укладений
10 серпня 2020 17:10
Додаткова угода _1.PDF зміни до договору
10 серпня 2020 17:02
Електронний підпис укладений
10 серпня 2020 16:16
Договір укладений
10 серпня 2020 15:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п. 5 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 20/У059/286
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання зобов’язань щодо передання товару (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 20/У059/286
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML