Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
190 000,00 UAH
UA-2020-07-01-004493-a ● e58d3d402a984b88abce9d6807eb24af
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Санаторно-оздоровчий центр соціальної реабілітації "Смарагдове місто" |
Код ЄДРПОУ: | 23354172 |
Місцезнаходження: | 84432, Україна , Донецька обл., с. Соснове, Донецька область, Лиманський район, селище Соснове |
Контактна особа: |
Кіщенко Іван Миколайович +380626253395 kinkmw@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 липня 2020 14:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 липня 2020 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 липня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 10 липня 2020 12:34 |
Очікувана вартість: | 190 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 5700 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Машини для обробки даних : ноутбук Dell Inspiron 3584 - 6 штук; ноутбук Vinga Twizzle J116 - 10 штук.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 шт.
Ноутбук Dell Inspiron 3584
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84432, Україна, Донецька область, с. Соснове, Лісна 1 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
10 шт.
Ноутбук Vinga Twizzle J116
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84432, Україна, Донецька область, с. Соснове, Лісна 1 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 липня 2020 09:08 |
List_pro_zmini.doc |
03 липня 2020 09:08 |
Компи_документацiя_зi_змiнами.doc |
03 липня 2020 09:08 |
List_pro_zmini.doc
|
||
03 липня 2020 09:08 |
Компи_документацiя_зi_змiнами.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендер
Дата подання: 02 липня 2020 00:51
Дата відповіді: 02 липня 2020 14:38
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Так. Переможець процедури повинен буде поставити весь товар повнiстю укомплектованим в робочому станi із подальшим встановленням, пiдключенням та проведенням iнструктажу серед спеціалістів Центру по його (обладнанню) використанню.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-01-004493-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 02 липня 2020 18:23
Умови
Шановний Замовнику!
В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яка значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників.
Відповідно до Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Так наявна вимога: «Строк поставки : Протягом 1-го календарного дня з моменту подачі Замовником письмової заявки протягом дії договору.»
Звертаємо увагу, що необхідно враховувати особливості місця знаходження Замовника/місця постачання/місця подальшої експлуатації товару, що закуповується, відносно місця розташування, безпосередньо, самого Постачальника. Дана вимога унеможливлює вчасну поставку (протягом 1 дня) товару тими учасниками, що знаходяться у віддалених областях, таким чином позбавляє цих учасників можливості брати участь у даній закупівлі.
В даному випадку Замовник об’єктивно не довів та не підтвердив документально необхідність встановлення у тендерній документації такої вимоги.
Таким чином, встановленf Замовником в тендерній документації вимога суперечить принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України.
Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. На підставі вищевикладеного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни до тендерної документації шляхом усунення дискримінаційних вимог встановлених до учасників, збільшивши строк поставки. Усунення дискримінаційних вимог сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів. Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яка значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників.
Відповідно до Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Так наявна вимога: «Строк поставки : Протягом 1-го календарного дня з моменту подачі Замовником письмової заявки протягом дії договору.»
Звертаємо увагу, що необхідно враховувати особливості місця знаходження Замовника/місця постачання/місця подальшої експлуатації товару, що закуповується, відносно місця розташування, безпосередньо, самого Постачальника. Дана вимога унеможливлює вчасну поставку (протягом 1 дня) товару тими учасниками, що знаходяться у віддалених областях, таким чином позбавляє цих учасників можливості брати участь у даній закупівлі.
В даному випадку Замовник об’єктивно не довів та не підтвердив документально необхідність встановлення у тендерній документації такої вимоги.
Таким чином, встановленf Замовником в тендерній документації вимога суперечить принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України.
Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. На підставі вищевикладеного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни до тендерної документації шляхом усунення дискримінаційних вимог встановлених до учасників, збільшивши строк поставки. Усунення дискримінаційних вимог сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів. Дякуємо!
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 липня 2020 09:06
Дякуємо за зауваження. Дійсно, при складанні документації (оголошення) спрощеної закупівлі, була припущена технічна помилка. Чекайте на внесення змін в оголошення протягом 1 години.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 липня 2020 13:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
147 390,00
UAH з ПДВ
|
147 390,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "МАСЛАКОВ ГНАТ ПАВЛОВИЧ" |
182 990,00
UAH з ПДВ
|
182 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа - підприємець Христюк Олександр Вікторович |
187 000,00
UAH з ПДВ
|
187 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Відхилено |
147 390,00
UAH з ПДВ
|
17 липня 2020 15:19
|
|
ФОП "МАСЛАКОВ ГНАТ ПАВЛОВИЧ" #3058801371 |
Переможець |
182 990,00
UAH з ПДВ
|
22 липня 2020 16:49
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 серпня 2020 08:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 серпня 2020 08:57
|
ДУ 1 договір 207 (1) (1).pdf | зміни до договору |
26 серпня 2020 08:57
|
Договір 211 компи.pdf | укладений |
27 липня 2020 08:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесені зміни в реквізити замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 211 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |