Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Утилізація безпечного сміття, код ДК 021:2015 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям
Очікувана вартість
15 500,00 UAH
UA-2020-07-01-004335-a b2838cfde4f54398950cf98a325b0418
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пащенко Наталія Петрівна

380961801223 account_vmz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Територіальне медичне об`єднання Міністерства внутрішніх справ України по Київській області"
Код ЄДРПОУ: 25572855
Місцезнаходження: 04114, Україна , м. Київ обл., м. Київ, Вишгородська, 85-а
Контактна особа: Пащенко Наталія Петрівна
380961801223
account_vmz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 липня 2020 13:57
Звернення за роз’ясненнями: до 06 липня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2020 16:15
Початок аукціону: 13 липня 2020 12:36
Очікувана вартість: 15 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 77,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
90.2 метри кубічні
Утилізація сміття та поводження зі сміттям
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04114, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Вишгородська, 85А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата вартості Послуг із збирання і вивезення ТПВ відбудеться шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця на підставі Акту приймання-передачі наданих Послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 липня 2020 12:30
Додаток 2 Кваліфікаційні вимоги.doc
02 липня 2020 12:30
ОГОЛОШЕННЯ.doc
02 липня 2020 12:30
Додаток 1 Технічні характеристики.doc
02 липня 2020 12:30
Додаток 3 Цінова пропозиція.docx
01 липня 2020 14:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2020 14:00
ПРОЄКТ_ДОГОВОРУ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2020 12:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРОФПЕРЕРОБКА" 11 906,40
UAH з ПДВ
11 906,40
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "Київспецтранс" 14 465,20
UAH з ПДВ
14 465,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 липня 2020 16:32
Електронний підпис
08 липня 2020 16:18
Проект договору.pdf
08 липня 2020 16:18
191227 Опис статут ПП.pdf

Публічні документи

09 липня 2020 08:01
Проект договору.pdf
09 липня 2020 08:01
Постанова НКРЕКП.pdf
09 липня 2020 08:01
Наказ Булавіна А.М..pdf
09 липня 2020 08:01
довіреність 2020.pdf
09 липня 2020 08:01
Довідка ліцензія.pdf
09 липня 2020 08:01
Виписка ЄДРЮОФОПГФ.pdf
09 липня 2020 08:01
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОФПЕРЕРОБКА"

ПрАТ "Київспецтранс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ПРОФПЕРЕРОБКА"
#41195855
Переможець 11 906,40
UAH з ПДВ
16 липня 2020 13:34
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ПРОФПЕРЕРОБКА" #41195855

№ рішення у справі

144-р

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Документи

16 липня 2020 13:33
1.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 липня 2020 13:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОФПЕРЕРОБКА"
#41195855
11 906,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 липня 2020 13:33
1.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 лютого 2021 14:01
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 14:01
Додаткова угода № 2 до договору № 707507.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 13:59
Додаткова угода №1 до договору № 707507-П067.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 09:25
707507П.pdf укладений
31 липня 2020 11:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 707507/П
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 707507/П
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 11 616,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 936,00 UAH)