Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво дитячого садка на 120 місць з вбудованими громадськими приміщеннями фізкультурно- оздоровчого призначення в рівні цокольного поверху на території с. Крижанівка Лиманського району Одеської області , кадастровий номер земельної ділянки 5122783200:02:001:2807 Коригування
Очікувана вартість
22 365 340,00 UAH
UA-2020-07-01-004255-a 5182caeb7a084eef8fde538e6103f585
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кочервей Марина Олександрівна

+380485591402 MARINA.KOCHERVEJ@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЛИМАНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 35348209
Місцезнаходження: 67500, Україна , Одеська обл., смт. Доброслав, Лиманський район, ПРОСПЕКТ 40-РІЧЧЯ ВИЗВОЛЕННЯ, будинок 2
Контактна особа: Кочервей Марина Олександрівна
+380485591402
MARINA.KOCHERVEJ@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Між Відділом освіти, молоді та спорту Лиманської районної державної адміністрації (код за ЄДРПОУ – 35348209) та ПП «АСК» (код за ЄДРПОУ – 24543159) за результатами проведеної у 2019 році тендерної процедури закупівлі було укладено Договір про закупівлю робіт №85 від 22.10.2019 року по предмету: «Будівництво дитячого садка на 120 місць з вбудованими громадськими приміщеннями фізкультурно-оздоровчого призначення в рівні цокольного поверху на території с. Крижанівка, Лиманського району, Одеської області, кадастровий номер земельної ділянки 5122783200:02:001:2807» (назва за кодом ДК 021:2015 - 45210000-2 Будівництво будівель) (ідентифікатор закупівлі UA-2019-09-18-001764-b). Строк виконання відповідного Договору обмежений кінцевим періодом виконання – 31 грудня 2021 року. Поряд з цим, під час виконання робіт було встановлено необхідність закупівлі додаткових робіт, що частково були передбачені первинним проектом та Договором про закупівлю. З огляду на це, розуміючи, що заміна підрядника, що продовжує виконувати роботи за Договором може призвести до технологічних несумісностей із роботами, що вже були виконані єдино можливим способом завершити виконання вказаної потреби на 2020 рік є здійснення закупівлі з попереднім виконавцем, тобто ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ " А С К" (код за ЄДРПОУ – 24543159), адреса: 67500, Одеська обл., Лиманський район, смт Доброслав, вул. Першотравнева, будинок 56, каб. 22. Вказану правову позицію в тому числі з технічних причин підтримують технічний (ФОП Ковальов Микола Миколайович, вих..№ 1 від 25.06.2020 року) та авторський нагляд (ФОП Самохіна Майя Іванівна, вих№15/637 від 26.06.2020 року) згідно своїх експертних висновків, що додаються. Окрім цього, було проведено коригування проекту та проведена експертиза оновленого проекту: «Будівництво дитячого садка на 120 місць з вбудованими громадськими приміщеннями фізкультурно-оздоровчого призначення в рівні цокольного поверху на території с. Крижанівка, Лиманського району, Одеської області, кадастровий номер земельної ділянки 5122783200:02:001:2807». Відтак виникає потреба здійснити додаткову закупівлю робіт в того самого постачальника відповідно до пункту 5 частини 2 статті 40 Закону. Згідно до отриманої проектно-кошторисної документації вбачається за необхідне проведення робіт, які відмічені в коригованому проекті. (Відомість обсягів робіт додається до протоколу переговорів). Експертним звітом № ЕК-2888/03-20 від 12 травня 2020 року Інституту «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ» встановлено, що кошторисна документація за об’єктом будівництва: «Будівництво дитячого садка на 120 місць з вбудованими громадськими приміщеннями фізкультурно-оздоровчого призначення в рівні цокольного поверху на території с. Крижанівка Лиманського району Одеської області , кадастровий номер земельної ділянки 5122783200:02:001:2807 Коригування», яка враховує обсяги робіт, передбачених проектом складена відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Відповідно до частини 1 статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. В пункті 5 частини 2 статті 40 Закону вказано, що переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі:: - «якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 липня 2020 14:06
Оскарження наміру укласти договір: 12 липня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДК 021:2015 – 45210000-2 Будівництво будівель («Будівництво дитячого садка на 120 місць з вбудованими громадськими приміщеннями фізкультурно- оздоровчого призначення в рівні цокольного поверху на території с. Крижанівка Лиманського району Одеської області , кадастровий номер земельної ділянки 5122783200:02:001:2807 Коригування»). Категорія Замовника: відповідно до пункту 1 частини 4 статті 2 Закону: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої цієї статті, а саме: органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад. Місцезнаходження Замовника: 67500, Одеська обл., Лиманський район, селище міського типу Доброслав, ПРОСПЕКТ 40-РІЧЧЯ ВИЗВОЛЕННЯ, будинок 2. Мова закупівлі - українська. Умови застосування переговорної процедури закупівлі: пункт 5 частини 2 статті 40 Закону
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Будівництво дитячого садка на 120 місць з вбудованими громадськими приміщеннями фізкультурно- оздоровчого призначення в рівні цокольного поверху на території с. Крижанівка Лиманського району Одеської області , кадастровий номер земельної ділянки 5122783200:02:001:2807 Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67500, Україна, Одеська область, с. Крижанівка, Лиманський район с. Крижанівка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку надається ПІДРЯДНИКУ відповідно до Постанови КМУ від 4 грудня 2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» на підставі отриманого від Підрядника рахунку у строк до 10 (десять) календарних днів з дня отримання такого рахунку на попередню оплату, на строк не більше на строк не більше 12 місяців межах до 30% від вартості річного обсягу робіт, який ПІДРЯДНИК зобов’язаний використати в цей термін та підтвердити його використання згідно з актами здачі приймання виконаних робіт (форма №КБ-2в, форма №КБ-3). Аванс 10 Календарні 30
Виконання робіт Після підписання Сторонами, акту виконаних робіт, складених Підрядником відповідно до вимог Договору та технічного завдання, в межах ціни цього Договору, у строк до 10 (десять) календарних днів з дня отримання Замовником такого акту. Повна оплата здійснюється після надходження коштів для фінансування предмету Договору на рахунок Замовник Пiсляоплата 10 Календарні 70

Тендерна документація

01 липня 2020 13:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2020 13:53
Експертиза.pdf
01 липня 2020 13:53
Протокол переговорів.pdf
01 липня 2020 13:53
Висновок Технагляд.pdf
01 липня 2020 13:53
Висновок Авторський нагляд.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "А С К"
#24543159
Переможець 22 365 340,00
UAH з ПДВ
01 липня 2020 14:06

Документи

01 липня 2020 14:06
Електронний підпис
01 липня 2020 14:06
Експертиза.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 липня 2020 14:06

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "А С К"
#24543159
22 365 340,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 липня 2020 14:06
Електронний підпис
01 липня 2020 14:06
Експертиза.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 липня 2020 15:40
ДУ1 (1).pdf зміни до договору
31 липня 2020 15:39
Електронний підпис укладений
17 липня 2020 14:41
Договір підряду №2 від 17.07.2020.pdf укладений
17 липня 2020 14:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору. Внести зміни до пункту 3.1 та пункту 3.2 та викласти їх в новій редакції. Місцезнаходження та банківські реквізити викласти в новій редакції. Більш детально в додатковій угоді.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML