Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт будівлі у закладі дошкільної освіти № 59, за адресою: просп. Миколи Бажана, 7-а Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи»)
Очікувана вартість
1 500 000,00 UAH
UA-2020-07-01-004027-a ● ff84b7785a37448ba2e774fb6774bab4
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37448113 |
Вебсайт: | http://druo.inet.ua/ |
Місцезнаходження: | 02091, Україна , Київська обл., Київ, вул. Харківське шосе, 168-к |
Контактна особа: |
Тройко Любов Миколаївна 380445628766 tender-uo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 липня 2020 13:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 липня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 липня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 20 липня 2020 14:42 |
Очікувана вартість: | 1 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт будівлі у закладі дошкільної освіти № 59, за адресою: просп. Миколи Бажана, 7-а Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02121, Україна, Київська область, Київ, просп. Миколи Бажана, 7-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45400000-1 — Завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 липня 2020 13:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 липня 2020 13:41 |
1_ТД_кап.ремонт будівлі ЗДО № 59.doc | |
01 липня 2020 13:41 |
Додаток №5.doc | |
01 липня 2020 13:40 |
Додаток №4.doc | |
01 липня 2020 13:40 |
Додаток №6.doc | |
01 липня 2020 13:40 |
Додаток №3.doc | |
01 липня 2020 13:40 |
Додаток №2.doc | |
01 липня 2020 13:40 |
Додаток №1.doc |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-07-01-004027-a.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ Український виробничо-будівельний Альянс Центр, Код ЄДРПОУ:34280208
Дата подання: 06 серпня 2020 11:49
Дата подання: 06 серпня 2020 11:49
Скарга
«01» липня 2020 року Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації (надалі — Замовник) оприлюднило Оголошення про заплановану закупівлю Капітальний ремонт будівлі у закладі дошкільної освіти № 59, за адресою: просп. Миколи Бажана, 7-а Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи»), UA-2020-07-01-004027-a – відкриті торги.
Аукціон відбувся 14.07.2020 р. на який подали пропозиції три учасника, а саме:
1. ТОВ «КАПІНВЕСТБУД» - 1 496 806,00 грн.;
2. ПП «АМАРАНТ» - 1 334 000,00 грн;
3. ТОВ «Український Виробничо- Будівельний Альянс «Центр» - 1 327 337,00 грн.
За результатами аукціону найнижча пропозиція була запропонована ТОВ «Український Виробничо- Будівельний Альянс «Центр» (надалі – Скаржник) запропонував найнижчу ціну 1 327 337,00 грн. Проте, відповідно до Протоколу розгляду тендерних пропозицій від 27.07.2020 р. №1291 ТОВ «Український Виробничо- Будівельний Альянс «Центр» було дискваліфіковано.
Підставою відхилення зазначено, що кошторисна документація ТОВ «Український Виробничо- Будівельний Альянс «Центр», а саме: зведений, локальний кошторис, договірну ціну, дефектний акт, відомість ресурсів, не містить та печатку сертифікованого інженера-проектувальника, що не відповідає вимогам Додатку №3 до тендерної документації.
Скаржник не погоджується з рішення Замовника та зазначає наступне.
Так, п.1 Додатку № 3 до тендерної документації містить вимогу щодо скріплення печаткою та підписом організацією-Учасником, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника, у складі:
- Договірна ціна (визначається з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації);
- Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою (з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації та витратами на технічний нагляд 1,5%);
- Дефектний Акт;
- Локальні кошториси;
- Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обґрунтуванням та посиланням на постачальника (з зазначенням сертифікату якості матеріальних ресурсів).
ТОВ «Український Виробничо- Будівельний Альянс «Центр» у складі пропозиції надав кошторисну документацію у складі:
- Договірна ціна;
-Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою;
- Дефектний Акт;
- Локальні кошториси;
- Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обґрунтуванням та посиланням на постачальника (з зазначенням сертифікату якості матеріальних ресурсів) з печаткою та підписом Учасника та підписом сертифікованого інженера-проектувальника.
Відсутність печатки сертифікованого інженера-проектувальника є технічною помилкою, яка не впливає на зміст пропозиції, та не нівелює технічний потенціал та конкурентоздатність учасника.
Тендерна документація Замовника визначає, що до формальних (не суттєвих) помилок замовником відносяться технічні, механічні та інші помилки допущені учасниками в документах, що подані ними в складі тендерної пропозиції та такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника.
Звертаємо увагу, що у складі пропозиції ТОВ «Український Виробничо- Будівельний Альянс «Центр» надав копію кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника у частині кошторисної документації Кійко Л.М. завірену підписом та печаткою, чим підтвердив наявність такого працівника та наявність печатки сертифікованого кошторисника, а також Учасник надав усю відповідну кошторисну документацію, яка повністю відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про дискваліфікацію ТОВ «Український Виробничо- Будівельний Альянс «Центр».
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення Переможця ПП «АМАРАНТ» та визначити Переможцем ТОВ «Український Виробничо- Будівельний Альянс «Центр».
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 11 серпня 2020 13:59
рішення від 10.08.2020 № 15228 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 11 серпня 2020 13:59
інформація про перенесення розгляду скарги № 12868.pdf
Дата публікації: 20 серпня 2020 22:40
Інформація про резолютивну частину рішення від 03.09.2020 № 16644.pdf
Дата публікації: 04 вересня 2020 16:43
рішення від 03.09.2020 № 16644.pdf
Дата публікації: 08 вересня 2020 22:44
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 липня 2020 15:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Український виробничо-будівельний Альянс Центр |
1 334 837,00
UAH з ПДВ
|
1 327 337,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП АМАРАНТ |
1 385 567,00
UAH з ПДВ
|
1 334 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КАПІНВЕСТБУД" |
1 496 806,00
UAH з ПДВ
|
1 496 806,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Український виробничо-будівельний Альянс Центр #34280208 |
Відхилено |
1 327 337,00
UAH з ПДВ
|
27 липня 2020 10:27
|
|
ПП АМАРАНТ #32704353 |
Переможець |
1 334 000,00
UAH з ПДВ
|
30 липня 2020 11:00
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 липня 2020 19:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 вересня 2020 11:51
|
ДУ №1 до договору №846.pdf | зміни до договору |
16 вересня 2020 11:51
|
Електронний підпис | укладений |
16 вересня 2020 11:43
|
Договір №846.pdf | укладений |
16 вересня 2020 11:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 3.1 договору №846 від 15.09.2020 викласти в наступній редакції: "Ціна Договору на момент підписання визначається позитивним експертним висновком та становить 1 313 578,56 грн. (один мільйон триста тринадцять тисяч пятсот сімдесят вісім грн. 56 коп.) ут.ч. ПДВ- 218 929,76 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 846 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |