Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі у закладі дошкільної освіти № 59, за адресою: просп. Миколи Бажана, 7-а Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи»)
Очікувана вартість
1 500 000,00 UAH
UA-2020-07-01-004027-a ff84b7785a37448ba2e774fb6774bab4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тройко Любов Миколаївна

380445628766 tender-uo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37448113
Вебсайт: http://druo.inet.ua/
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., Київ, вул. Харківське шосе, 168-к
Контактна особа: Тройко Любов Миколаївна
380445628766
tender-uo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 липня 2020 13:38
Звернення за роз’ясненнями: до 07 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 20 липня 2020 14:42
Очікувана вартість: 1 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт будівлі у закладі дошкільної освіти № 59, за адресою: просп. Миколи Бажана, 7-а Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02121, Україна, Київська область, Київ, просп. Миколи Бажана, 7-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45400000-1 — Завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 липня 2020 13:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2020 13:41
1_ТД_кап.ремонт будівлі ЗДО № 59.doc
01 липня 2020 13:41
Додаток №5.doc
01 липня 2020 13:40
Додаток №4.doc
01 липня 2020 13:40
Додаток №6.doc
01 липня 2020 13:40
Додаток №3.doc
01 липня 2020 13:40
Додаток №2.doc
01 липня 2020 13:40
Додаток №1.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-01-004027-a.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ Український виробничо-будівельний Альянс Центр, Код ЄДРПОУ:34280208
Дата подання: 06 серпня 2020 11:49
Скарга
«01» липня 2020 року Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації (надалі — Замовник) оприлюднило Оголошення про заплановану закупівлю Капітальний ремонт будівлі у закладі дошкільної освіти № 59, за адресою: просп. Миколи Бажана, 7-а Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи»), UA-2020-07-01-004027-a – відкриті торги. Аукціон відбувся 14.07.2020 р. на який подали пропозиції три учасника, а саме: 1. ТОВ «КАПІНВЕСТБУД» - 1 496 806,00 грн.; 2. ПП «АМАРАНТ» - 1 334 000,00 грн; 3. ТОВ «Український Виробничо- Будівельний Альянс «Центр» - 1 327 337,00 грн. За результатами аукціону найнижча пропозиція була запропонована ТОВ «Український Виробничо- Будівельний Альянс «Центр» (надалі – Скаржник) запропонував найнижчу ціну 1 327 337,00 грн. Проте, відповідно до Протоколу розгляду тендерних пропозицій від 27.07.2020 р. №1291 ТОВ «Український Виробничо- Будівельний Альянс «Центр» було дискваліфіковано. Підставою відхилення зазначено, що кошторисна документація ТОВ «Український Виробничо- Будівельний Альянс «Центр», а саме: зведений, локальний кошторис, договірну ціну, дефектний акт, відомість ресурсів, не містить та печатку сертифікованого інженера-проектувальника, що не відповідає вимогам Додатку №3 до тендерної документації. Скаржник не погоджується з рішення Замовника та зазначає наступне. Так, п.1 Додатку № 3 до тендерної документації містить вимогу щодо скріплення печаткою та підписом організацією-Учасником, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника, у складі: - Договірна ціна (визначається з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації); - Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою (з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації та витратами на технічний нагляд 1,5%); - Дефектний Акт; - Локальні кошториси; - Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обґрунтуванням та посиланням на постачальника (з зазначенням сертифікату якості матеріальних ресурсів). ТОВ «Український Виробничо- Будівельний Альянс «Центр» у складі пропозиції надав кошторисну документацію у складі: - Договірна ціна; -Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою; - Дефектний Акт; - Локальні кошториси; - Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обґрунтуванням та посиланням на постачальника (з зазначенням сертифікату якості матеріальних ресурсів) з печаткою та підписом Учасника та підписом сертифікованого інженера-проектувальника. Відсутність печатки сертифікованого інженера-проектувальника є технічною помилкою, яка не впливає на зміст пропозиції, та не нівелює технічний потенціал та конкурентоздатність учасника. Тендерна документація Замовника визначає, що до формальних (не суттєвих) помилок замовником відносяться технічні, механічні та інші помилки допущені учасниками в документах, що подані ними в складі тендерної пропозиції та такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника. Звертаємо увагу, що у складі пропозиції ТОВ «Український Виробничо- Будівельний Альянс «Центр» надав копію кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника у частині кошторисної документації Кійко Л.М. завірену підписом та печаткою, чим підтвердив наявність такого працівника та наявність печатки сертифікованого кошторисника, а також Учасник надав усю відповідну кошторисну документацію, яка повністю відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про дискваліфікацію ТОВ «Український Виробничо- Будівельний Альянс «Центр». 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення Переможця ПП «АМАРАНТ» та визначити Переможцем ТОВ «Український Виробничо- Будівельний Альянс «Центр».
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 11 серпня 2020 13:59
рішення від 10.08.2020 № 15228 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 11 серпня 2020 13:59
рішення від 03.09.2020 № 16644.pdf
Дата публікації: 08 вересня 2020 22:44

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 15:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Український виробничо-будівельний Альянс Центр 1 334 837,00
UAH з ПДВ
1 327 337,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП АМАРАНТ 1 385 567,00
UAH з ПДВ
1 334 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КАПІНВЕСТБУД" 1 496 806,00
UAH з ПДВ
1 496 806,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 липня 2020 16:50
Електронний підпис
17 липня 2020 16:49
Цінова пропозиція.pdf
17 липня 2020 16:49
Проект договору.pdf
17 липня 2020 16:48
Ліцензія та Дозвіл.pdf

Публічні документи

06 серпня 2020 14:21
Електронний підпис
06 серпня 2020 09:39
09. Довідка МВС.pdf
06 серпня 2020 09:39
07.1 Скан-копія Дозволу.pdf
06 серпня 2020 09:39
07. Скан-копія ліцензії.pdf
31 липня 2020 18:28
02. Кошторис.pdf
29 липня 2020 14:23
Електронний підпис
28 липня 2020 20:37
06.2 Оригінал відгуку.pdf
17 липня 2020 16:20
Електронний підпис
17 липня 2020 16:02
13. Кошторис.pdf
17 липня 2020 16:02
08. Технічні вимоги.pdf
17 липня 2020 16:02
19. Довідки з банку.pdf
17 липня 2020 16:02
17. Проект договору.pdf
17 липня 2020 16:02
16. Скан-копія Статуту.pdf
17 липня 2020 16:02
15.2 Скан-копія наказу.pdf
17 липня 2020 16:02
06.2 Оригінал відгуку.pdf

Публічні документи

16 липня 2020 10:06
14. Кошторис.pdf
16 липня 2020 10:06
13. Довідка з банку.pdf
16 липня 2020 10:06
12-4 Дозвіл.pdf
16 липня 2020 10:06
11. Лист-згода.pdf
16 липня 2020 10:06
10 Баланс-Фін звіт.pdf
16 липня 2020 10:06
9 Копія витягу ПДВ.pdf
16 липня 2020 10:06
8 Витяг з ЄДР.pdf
16 липня 2020 10:06
7 Копія Статуту.pdf
16 липня 2020 10:06
5 Ст. 17.pdf
16 липня 2020 10:06
4-2 Лист відгук.pdf
16 липня 2020 10:06
2 Довідка МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Український виробничо-будівельний Альянс Центр

ПП АМАРАНТ

ТОВ "КАПІНВЕСТБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Український виробничо-будівельний Альянс Центр
#34280208
Відхилено 1 327 337,00
UAH з ПДВ
27 липня 2020 10:27
ПП АМАРАНТ
#32704353
Переможець 1 334 000,00
UAH з ПДВ
30 липня 2020 11:00
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 липня 2020 19:12

Документи

27 липня 2020 10:06
Електронний підпис
27 липня 2020 10:04
Протокол № 1291.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1. - Згідно вимог п 3.3. Додатку № 1 до тендерної документації Учасник повинен надати скан-копія оригіналу листа-відгуку про виконання учасником аналогічного договору на фірмовому бланку, належно оформлений, (повинен містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору), вихідний номер, дату, підпис уповноваженої особи, відбиток печатки (якщо печатка передбачена для даного підприємства), рік виконання договору та інформацію про виконання договору в повному обсязі. - Учасником надано скан копію оригіналу листа-відгуку про виконання учасником аналогічного договору на фірмовому бланку, належно оформлений, (який містить інформацію про назву предмету закупівлі (договору), вихідний номер, дату, підпис уповноваженої особи ), рік виконання договору та інформацію про виконання договору в повному обсязі але не містить відбиток печатки підприємства. - Просимо усунути дану невідповідність та надати скан копію оригіналу листа-відгуку, який належно оформлений, та містить відбиток печатки підприємства. 2. - Згідно вимог п 2.3. Додатку № 1 Учасник повинен Надати документи, що підтверджують освіту та трудовий стаж наступних працівників: ....... - виконроб (.... досвідом роботи не менше 2 роки) - Учасником надано скан копію оригіналу трудової книжки виконроба, проте дана скан-копія має обрізаний край, та не дає можливості перевірити належним чином дану інформацію. - Просимо усунути дану невідповідність та надати скан копію трудової книжки виконроба, з можливістю прочитати дату наказу, про звільнення в повному обсязі.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2020 11:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП АМАРАНТ
#32704353
1 334 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
16 вересня 2020 11:51
ДУ №1 до договору №846.pdf зміни до договору
16 вересня 2020 11:51
Електронний підпис укладений
16 вересня 2020 11:43
Договір №846.pdf укладений
16 вересня 2020 11:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1 договору №846 від 15.09.2020 викласти в наступній редакції: "Ціна Договору на момент підписання визначається позитивним експертним висновком та становить 1 313 578,56 грн. (один мільйон триста тринадцять тисяч пятсот сімдесят вісім грн. 56 коп.) ут.ч. ПДВ- 218 929,76 грн.
Номер договору про закупівлю: 846
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 280 967,95
UAH (в тому числі ПДВ 213 494,66 UAH)