Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Services in repair of the electric generator of passenger cars
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Контактна особа: |
Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку +38044-309-73-53 pk_tend@uz.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Коцюба Володимир Петрович +38 (050) 972-47-51 Бутко Максим Олександрович +38 (044)309-70-00, +38(098) 408-87-21 Горбань Роман Юрійович +38 (061) 720-12-96 Білич Сергій Іванович +38 (05663) 2-32-33 Мішок Олександр Вікторович +38 (095) 911-44-20 |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Branch "Passenger Company" JSC "Ukrzaliznytsya" |
National ID: | 41022900 |
Contact point: |
Duma Alexander provision +38044-309-73-53 pk_tend@uz.gov.ua |
Additional contacts: |
Kotsyuba Vladimir Petrovich +38 (050) 972-47-51 Butko Maxim Alexandrovich +38 (044)309-70-00, +38(098) 408-87-21 Gorban Roman Yuriyovych +38 (061) 720-12-96 Bilych Serhiy Ivanovych +38 (05663) 2-32-33 Mishok Alexander Viktorovich +38 (095) 911-44-20 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 липня 2020 12:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 липня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 серпня 2020 18:00 |
Очікувана вартість: | 3 034 824,00 UAH з ПДВ |
Publication date: | 01 липня 2020 12:06 |
Enquiries until: | 26 липня 2020 18:00 |
Complaints submission until: | до 01 серпня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 05 серпня 2020 18:00 |
Information
Estimated total value: | 3 034 824 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Quantity of goods or volume of work performed or services provided: in accordance with the terms of Annex №1 of the tender documentation.
. Place of delivery of goods or place of performance of works or provision of services. Ukraine, in accordance with Annex №1 of the tender documentation
Language (languages) in which the tender proposals should be prepared: Ukrainian in accordance with the terms of the tender documentation
Date and time of opening of tender offers, if the announcement of open bidding is published in accordance with Part 3 of Art. 10 of the Law "On Public Procurement": 03.08.2020 18:00
Mathematical formula for calculating the present price (in case of its application) - is not applied;
Other information: other conditions according to the tender documentation.
Type of procurement - procurement procedure - for customers defined in paragraphs 1-3 of the first part of Article 2 of the Law. Applied evaluation criteria - price.
Тендерна документація
28 липня 2020 17:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 липня 2020 17:30 |
ТД_341-20_нова редакція.doc | |
28 липня 2020 17:30 |
Перелік змін.doc | |
01 липня 2020 12:03 |
ТД_341-20_Послуги з ремонту електрогенератора пасажирських вагонів (1).doc | |
01 липня 2020 12:03 |
Проект договора (1).doc | |
01 липня 2020 12:03 |
Оголошенння (1).doc | |
01 липня 2020 12:03 |
ADVERTISEMENT.docx |
28 липня 2020 17:30 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 липня 2020 17:30 |
ТД_341-20_нова редакція.doc
|
|||
28 липня 2020 17:30 |
Перелік змін.doc
|
|||
01 липня 2020 12:03 |
ТД_341-20_Послуги з ремонту електрогенератора пасажирських вагонів (1).doc
|
|||
01 липня 2020 12:03 |
Проект договора (1).doc
|
|||
01 липня 2020 12:03 |
Оголошенння (1).doc
|
|||
01 липня 2020 12:03 |
ADVERTISEMENT.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
В тендерну документацію недоцільно вносити відповідні зміни
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-20-000012 ● d3e74561221b4db6b61283dcd3d4a86b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 жовтня 2020 15:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.10.2020 № 64
Кропивницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 20.10.2020 № 64
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2020-07-01-002822-а 01.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Лариса ЦАНДЕКОВА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до висновку та інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: І) щодо встановленого порушення законодавства, а саме: «…установлено, що на порушення вимог частини десятої статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Виробничо-комерційне підприємство «Спецтехсервіс», яка за результатами оцінки по Лоту 1 та Лоту 2 визначена найбільш економічно вигідною перевищує п’ять робочих днів з дня визначення її найбільш економічно вигідною. При цьому, слід зазначити, що повідомлення про аргументоване продовження строку розгляду тендерної пропозиції, як це передбачено даною нормою Закону, Замовником в електронній системі закупівель не оприлюднено». Надаємо аргументовані заперечення до висновку в порядку абз. 2 ч. 8 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» та заходи щодо недопущення порушень, а саме: Закупівля 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги з ремонту електрогенератора пасажирських вагонів), UA-2020-07-01-002822-a оголошена з додатковим оприлюдненням в електронній системі закупівель англійською мовою у відповідності до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Ч. 12 ст. 29 Закону – «Якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.». Також зазначено «Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій.». Розгляд тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації учасників відбувся у відповідності до строків передбачених ч. 12 ст. 29 Закону та 27 серпня 2020 оприлюднено протокол розгляду тендерних пропозицій по лотам 1, 2, отже відбувся у строк передбачений Законом. У відповідності до положень ч. 12 ст. 29 Закону електронною системою автоматично встановлена дата та час (лот 1 02 вересня 2020 14:27, лот 2 02 вересня 2020 14:34) проведення електронного аукціону, після чого у відповідності до ч. 2 ст. 29 Закону електронною системою закупівель автоматично проведена оцінка тендерних пропозицій, що не були відхилені згідно з цим Законом, а саме (лот 1 02 вересня 2020 15:12, лот 2 02 вересня 2020 15:19). Ч. 15 ст. 29 Закону – «За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції/пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом». Отже враховуючи викладене розгляд тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації відбувся 27 серпня 2020 а оцінка тендерної пропозиції відбулася лот 1 02 вересня 2020 15:12, лот 2 02 вересня 2020 15:19 після чого протоколом № 70-16/09/20 від 15.09.2020 р. визначено переможця процедури закупівлі лоти 1, 2, було прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю на підставі розгляду від 27 серпня 2020 та оцінки лот 1 02 вересня 2020 15:12, лот 2 02 вересня 2020 15:19 відповідно до ч. 15 ст. 29 Закону, та у відповідності до абз. 2 ч. 1 ст. 33 Закону протягом одного дня з дати ухвалення такого рішення замовником оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, а саме лот 1 16 вересня 2020 10:11, лот 2 16 вересня 2020 10:12). Слід зауважити, що положення ч. 15 ст. 29 Закону, положення ст.. 33 Закону, інші положення Закону не встановлюють строк для прийняття рішення про визначення учасника переможцем процедури закупівлі. Крім зазначеного процедура UA-2020-07-01-002822-a у вищеописаному питанні не регулюється ч. 10 с. 29 Закону оскільки оприлюднена у відповідності ч. 3 ст. 10 Закону в зв’язку з чим питання та строків розгляду тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації регулюється ч. 12 с. 29 Закону. Враховуючи викладене у замовника відсутні порушення ч. 10 с. 29 Закону. Додатково повідомляємо, що ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" в майбутньому врахує тлумачення норм Закону Управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області та з метою прискорення здійснення закупівель буде примати рішення про визначення учасника переможцем процедури закупівлі в найкоротші терміни після розгляду та оцінки пропозицій, зокрема у строк що не перевищує 5 робочих днів. Просимо ДЕРЖАВНУ АУДИТОРСЬКУ СЛУЖБУ УКРАЇНИ в порядку п. 9 ст. 8 Закону підтвердити факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку в цій частині, зокрема у зв’язку з відсутністю порушення. ІІ) щодо встановленого порушення законодавства, а саме: «…За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення установлено, що на порушення вимог частини шостої статті 33 Закону, Замовником протягом 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, не укладено договір про закупівлю з учасником ТОВ «Виробничо-комерційне підприємство «Спецтехсервіс», який визнаний переможцем процедури закупівлі по Лоту 1, при відсутності обґрунтованої необхідності продовження строку для укладання договору до 60 днів». Надаємо аргументовані заперечення до висновку в порядку абз. 2 ч. 8 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: ТОВ «Спецтехсервіс» лот 1 визначено переможцем, протокол № 70-16/09/20 від 15.09.2020 р. та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір 16 вересня 2020 10:11. Ч. 6 ст. 33 ЗУ «Про публічні закупівлі» - «Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів». Станом на дату публікацію висновку про результати моніторингу закупівлі 09.11.2020 строк для укладання договору в 60 днів ще не минув та становить 57 день. Підсумовуючи у замовника відсутні порушення ч. 6 ст. 33 ЗУ «Про публічні закупівлі». Просимо ДЕРЖАВНУ АУДИТОРСЬКУ СЛУЖБУ УКРАЇНИ в порядку п. 9 ст. 8 Закону підтвердити факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку в цій частині, зокрема у зв’язку з відсутністю порушення. Додатково повідомляємо, що дана закупівля по лоту 1 - 17.11.2020 відмінена на підставі п. 2 ч. 1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» – «неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути», а саме не укладення договору у строк відповідно ч. 6 ст. 33 ЗУ «Про публічні закупівлі».
2020-11-17 17:42:33
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення установлено, що Замовником протягом 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, не укладено договір про закупівлю з учасником ТОВ «Виробничо-комерційне підприємство «Спецтехсервіс», який визнаний переможцем процедури закупівлі по Лоту 1, при відсутності обґрунтованої необхідності продовження строку для укладання договору до 60 днів.)
- Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення установлено, що Замовником протягом 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, не укладено договір про закупівлю з учасником ТОВ «Виробничо-комерційне підприємство «Спецтехсервіс», який визнаний переможцем процедури закупівлі по Лоту 1, при відсутності обґрунтованої необхідності продовження строку для укладання договору до 60 днів.) • усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.corruptionConsideration • усунуто
-
2020-11-18 11:13:55
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1. |
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 2 014 242,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 20 142,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 60427 UAH |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Умови оплати: Протягом 30-ти банківських днів відповідно до умов Договору.Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі»: 03.08.2020 18:00 Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується; Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників,визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону. Застосовані критерії оцінки - ціна. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Машинобудівний завод"Квік" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ВЕРВЕРТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 серпня 2020 17:11
|
ПП "НВПП "ДАК-Електропром" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "УКРКОЛІЯМАШ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ООО ПКФ "Электропромремонт" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 серпня 2020 17:10
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦТЕХСЕРВІС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 вересня 2020 15:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "НВПП "ДАК-Електропром" |
1 933 680,00
UAH з ПДВ
|
1 933 680,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРКОЛІЯМАШ" |
2 014 242,00
UAH з ПДВ
|
2 014 242,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦТЕХСЕРВІС" |
1 744 500,00
UAH з ПДВ
|
1 488 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ООО ПКФ "Электропромремонт" |
1 761 600,00
UAH з ПДВ
|
1 490 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ВЕРВЕРТ" |
2 014 242,00
UAH з ПДВ
|
2 014 242,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦТЕХСЕРВІС" #43648146 |
Переможець |
1 488 000,00
UAH з ПДВ
|
16 вересня 2020 10:11
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 16 вересня 2020 10:11
Учасник | Пропозиція | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦТЕХСЕРВІС" #43648146 |
1 488 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 17 листопада 2020 17:45 |
Кінець періоду оскарження: | 28 листопада 2020 00:00 |
Дата відміни: | 28 листопада 2020 00:04 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Відмінити процедуру закупівлі 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги з ремонту електрогенератора пасажирських вагонів), UA-2020-07-01-002822-a. По лоту 1 на підставі п. 2 ч. 1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» – «неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути», а саме не укладення договору у строк відповідно ч. 6 ст. 33 ЗУ «Про публічні закупівлі» |
17 листопада 2020 17:44
|
Електронний підпис |
17 листопада 2020 17:44
|
Протокол відміна.doc |
17 листопада 2020 17:44
|
ПОВ відміна.docx |